Hlavní navigace

MySpace překonal Yahoo v počtu zobrazených on-line reklam

Karel Wolf

Yahoo po dlouhé době ztratilo svoje prvenství v počtu zobrazených online reklam, předběhla ji sociální síť MySpace patřící do skupiny Fox Interactive Media. Informace vyplynula z posledního průzkumu společnosti comScore. Na portálech Fox Interactive Media bylo za stejné období zobrazeno 56,8 mil. reklam, převážná většina z nich se přitom objevila právě na MySpace. Oproti tomu na stránkách Yahoo jich bylo zobrazeno pouze 53,1 mil. Co do lukrativnosti inzerentů se ovšem MySpace zatím s Yahoo…

Yahoo po dlouhé době ztratilo svoje prvenství v počtu zobrazených online reklam, předběhla ji sociální síť MySpace patřící do skupiny Fox Interactive Media. Informace vyplynula z posledního průzkumu společnosti comScore. Na portálech Fox Interactive Media bylo za stejné období zobrazeno 56,8 mil. reklam, převážná většina z nich se přitom objevila právě na MySpace. Oproti tomu na stránkách Yahoo jich bylo zobrazeno pouze 53,1 mil. Co do lukrativnosti inzerentů se ovšem MySpace zatím s Yahoo měřit nemůže.

Našli jste v článku chybu?
29. 8. 2008 10:16
uživatel si přál zůstat v anonymitě
Za jake to bylo obdobi ? Jake to byly formaty ? Je rozdil zobrazit v jednom boxu 5 textovych reklam na jedno nacteni, nebo jeden banner.