Hlavní navigace

MySpace spouští konkurenta pro iTunes

Karel Wolf

Provozovatel sociální sítě MySpace připravuje spuštění vlastního online obchodu s hudbou. Nejrůznější fámy kolem projektu MySpace Music kolují již od jara letošního roku, doposud však nebylo jasné, kdy kvůli složitým jednáním s klíčovými vydavateli ke spuštění dojde. Serveru s však nakonec podařilo získat podporu tří klíčových hráčů (Sony BMG, Universal Musica Warner Music) a podle posledních zpráv začíná být novému obchodnímu kanálu nakloněná i EMI. Její váhání je podle analytiků asi jediným…

Provozovatel sociální sítě MySpace připravuje spuštění vlastního online obchodu s hudbou. Nejrůznější fámy kolem projektu MySpace Music kolují již od jara letošního roku, doposud však nebylo jasné, kdy kvůli složitým jednáním s klíčovými vydavateli ke spuštění dojde. Serveru s však nakonec podařilo získat podporu tří klíčových hráčů (Sony BMG, Universal Musica Warner Music) a podle posledních zpráv začíná být novému obchodnímu kanálu nakloněná i EMI. Její váhání je podle analytiků asi jediným důvodem, kvůli kterému MySpace Music nefunguje již teď (původně měl projekt běžet již tento týden). Nový obchod by měl umožnit nakupovat mobilní melodie, vstupenky na koncerty a hudbu bez DRM. V obchodním modelu je zahrnutý i bezplatný streaming u něhož budou vydavatelé kompenzovaní z reklamy.(Techcrun­ch1, 2)

Našli jste v článku chybu?
18. 9. 2008 1:29
uživatel si přál zůstat v anonymitě
Osobně se mi zdá že i na tomto trhu začíná být trochu těsno (sice zase né u nás, tady je furt díra do trhu) ale fakt mě zajímá jestli se podaří hnout těžkým monopolem iTMS, osobně tomu dvakráte nevěřím.