Hlavní navigace

Na amerických elektronických letenkách se chystá cílená reklama

Karel Wolf

Elektronické letenky v USA se již brzy dočkají přidané reklamy. Pět velkých leteckých společností tak zareagovalo na rostoucí náklady na leteckou dopravu, které má na svědomí zdražování paliva. Reklama na letenkách by tak měla kompenzovat nové náklady dodatečnými výnosy. Aerolinie Delta, Northwest, US Airways, United a Continental podepsaly smlouvu o reklamním obsahu na letenkách se společností Sojern, která bude na letenky umisťovat cílenou reklamu v závislosti na cílové destinaci a délce…

Elektronické letenky v USA se již brzy dočkají přidané reklamy. Pět velkých leteckých společností tak zareagovalo na rostoucí náklady na leteckou dopravu, které má na svědomí zdražování paliva. Reklama na letenkách by tak měla kompenzovat nové náklady dodatečnými výnosy. Aerolinie Delta, Northwest, US Airways, United a Continental podepsaly smlouvu o reklamním obsahu na letenkách se společností Sojern, která bude na letenky umisťovat cílenou reklamu v závislosti na cílové destinaci a délce pobytu.

Cestující si také na webových stránkách leteckých společností budou moci v rámci jakýchsi osobních profilů uložit preferované zájmy, podle nichž budou na své letenky dostávat lépe cílenou reklamu. Elektronické letenky, respektive palubní vstupenky, jsou nejnovějším nosičem reklamy, zaměřeným na cestující veřejnost. Dle odhadů leteckých společností se online odbavuje 40 procent všech cestujících v USA. (České noviny)

Našli jste v článku chybu?
30. 7. 2008 12:21
mewe (neregistrovaný)
Všimli jste si, jak se reklama pořád víc a víc vkrádá i do toho, za co si platíme? Zvýšené náklady se mají kompenzovat sníženým ziskem akcionářů nebo zdražením letenky, nikoliv obtěžováním platících zákazníků. Co bude příště - na každé přepážce v letadle bude velkoplošné LCD s non-stop reklamou a v každém opěradle reproduktor, který bude cestujícího po celou dobu letu přesvědčovat "Coca-Colu si vychutnej"? :-/ Snad to jednou dojde tak daleko, že se lidi naštvou a nenechají celý jediný…
30. 7. 2008 12:53
uživatel si přál zůstat v anonymitě
Litej s OpenSkies nebo nejakou all business class aerolinkou nebo si kup/pronajmi tryskac. Nebo sed doma na zadku. Dohoda je vzdycky dvoustranna.