Hlavní navigace

Na Černý pátek utratili zákazníci v amerických e-shopech poprvé přes miliardu dolarů

David Slížek

Více než čtvrtinový (26 %) nárůst obratu oproti loňskému roku hlásí po letošním Černém Pátku (Black Friday) americké e-shopy. Podle studie analytické firmy comScore zákazníci za jediný den plný slev utratili 1,042 miliardy USD, což je nový rekord. Dalších 633 miliard pak v nákupech nechali ve čtvrtek, kdy USA slaví Den díkůvzdání.

Více než čtvrtinový (26 %) nárůst obratu oproti loňskému roku hlásí po letošním Černém Pátku (Black Friday) americké e-shopy. Podle studie analytické firmy comScore zákazníci za jediný den plný slev utratili 1,042 miliardy USD, což je nový rekord. Dalších 633 miliard pak v nákupech nechali ve čtvrtek, kdy USA slaví Den díkůvzdání.

Do e-shopů podle studie vyrazilo 57,3 milionů zákazníků, což je o 18 % více než loni. Nejčastěji nakupovali na Amazonu (druhý nejoblíbenější je e-shop Wallmartu, následuje Best Buy, Target a Apple – do žebříčku nejsou zahrnuty aukční stránky jako například eBay).

Oproti tomu nákupy v kamenných obchodech stagnují – podle prvních čísel na letošní Černý pátek meziročně klesly o 1,8 %, konstatuje comScore.

Zdroj: Tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?