Hlavní navigace

Pravidelně na Internetu nakupuje každý druhý jeho český uživatel

Jiří Macich ml.

Podle čerstvě publikovaných dat z kontinuálního výzkumu agentury Mediaresearch realizovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) již každý druhý český uživatel Internetu využívá služby e-shopů. Přesněji řečeni 52 procent oslovených uživatelů starších deseti let uvedlo, že nakupování patří mezi jejich běžné online činnosti. Aukcí se účastní 19 procent oslovených uživatelů.

Podle čerstvě publikovaných dat z kontinuálního výzkumu agentury Mediaresearch realizovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) již každý druhý český uživatel Internetu využívá služby e-shopů. Přesněji řečeni 52 procent oslovených uživatelů starších deseti let uvedlo, že nakupování patří mezi jejich běžné online činnosti. Aukcí se účastní 19 procent oslovených uživatelů.

Mezi pravidelnými internetovými aktivitami roste účast v komunitních sítích. Ještě v květnu 2009 se k ní hlásilo 29 procent dotázaných. V květnu letošního roku šlo o 45 procent oslovených respondentů. Televizi pravidelně na Internetu dle posledních čísel sleduje 27 procent respondentů a internetová rádia poslouchá též 27 procent dotázaných. Podrobnosti viz graf, který si můžete zvětšit kliknutím.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?