Hlavní navigace

Na internetu vede v předvolební inzerci ODS

Patrick Zandl

S blížícími se volbami do Poslanecké sněmovny strany utrácí stále více za své kampaně. Nejvíce v dubnu proinzerovala ČSSD – 115,3 mil. Kč (v ceníkových cenách). V internetové kampani ji však suverénně předběhla ODS. Vyplývá to z monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere. Většina politických stran v únoru zvýšila objem prostředků investovaných do svých propagačních kampaní. Nejvíce utrácející politickou stranou je ČSSD, která ve všech médiích od začátku roku 2010 proinzerovala přes…

S blížícími se volbami do Poslanecké sněmovny strany utrácí stále více za své kampaně. Nejvíce v dubnu proinzerovala ČSSD – 115,3 mil. Kč (v ceníkových cenách). V internetové kampani ji však suverénně předběhla ODS. Vyplývá to z monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere.

Většina politických stran v únoru zvýšila objem prostředků investovaných do svých propagačních kampaní. Nejvíce utrácející politickou stranou je ČSSD, která ve všech médiích od začátku roku 2010 proinzerovala přes čtvrt miliardy (263,1 mil.) Kč. To je více než polovina inzertních výdajů všech politických stran dohromady.

Druhá je ODS, která v dubnu 2009 zdvojnásobila své dosavadní letošní reklamní výdaje na 162,7 mil. Kč. Třetí Věci veřejné s reklamními výdaji 38,5 mil. Kč své investice do kampaně v dubnu mírně oslabily.

Mezi politickými stranami v celkovém objemu reklamních investic v médiích vede tisk (75 % výdajů) a s odstupem out of home média (20 % výdajů). Některé strany však nezapomínají ani na internet. Internet je jediným médiem, kde ODS (12,3 mil. Kč) ve výdajích za kampaň předběhlo ČSSD (9,6 mil. Kč).

Monitoring vynaložených reklamních výdajů pokrývá všechna média (televizi, tisk, rozhlas, internet a out of home média). Reportovány jsou ceníkové ceny bez množstevních slev, slev za opakování či jiných ceníkových redukcí. Výsledné proinzerované částky politických stran mohou být tudíž nižší.

Našli jste v článku chybu?

21. 5. 2010 11:05

uživatel si přál zůstat v anonymitě
Kluci bezte si trollovat jinam

20. 5. 2010 14:09

a8n (neregistrovaný)
V takovém případě by se musely sečíst i náklady siamských dvojčat ČSSD a KSČM, teda pokud už komunisti zjistili, že internet není upravená verze internacionály.
DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

DigiZone.cz: Kanál TA3 HD zahájil vysílání

Kanál TA3 HD zahájil vysílání

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

DigiZone.cz: Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?