Diskuse po včerejší tiskové konferenci se stočila i na to, zda si uživatel může na výstup set-top-boxu zapojit vlastní videorekordér a pořad či film si nahrát. Prý to nejde
- aha, takže konkurence kabelovce jak noha. jasně.
Názory k článku
Na kolik přijde O2TV?
Petr07 (neregistrovaný)
6. 9. 2006 7:51
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
A co druhy ci treti STB? Pokud mam doma treba 2 televize, tak u UPC (Karneval) si mohu pustit na jake chci co chci. U Kysliku si mohu pustit jen na jedne a jen jeden kanal.
Zajimave je ze ukabelovek je pronajem modemu zdarma.
3Mbity v MPEG4 by mely byt dostatecne.
Na tom SCARTu bude stejne jen Macrovision a nebo bude uplne odpojen.
Zajimave je ze ukabelovek je pronajem modemu zdarma.
3Mbity v MPEG4 by mely byt dostatecne.
Na tom SCARTu bude stejne jen Macrovision a nebo bude uplne odpojen.
Trautmberk (neregistrovaný)
6. 9. 2006 8:44
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
U Karnevalu nemůžeš - teda tam, kde už maj DVB-C.
Anonym (neregistrovaný)
6. 9. 2006 9:53
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
Proc ne? Proste si muze koupit druhy DVB-C box.
Anonym (neregistrovaný)
6. 9. 2006 16:35
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
V Cechach jsem to nezkousel, ale v jinych zemich (Finsko) to nebyl problem. Jedine ze by to Karneval kodoval, to by potom samozrejme byl problem.
pavel_p (neregistrovaný)
6. 9. 2006 8:25
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
Ohledně konkurence je tu ještě otázka dostupnosti. V údolí s mizerným TV signálem a bez kabelovky půl km od ústředny to může být pořád ještě volba.
Karel (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:51
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
cha... a myslíš, že takovej člověk je do 3 km od ústředny ? :::))))
krakonoš (neregistrovaný)
7. 9. 2006 9:46
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
Kolik takových míst v republice asi je?
kix (neregistrovaný)
6. 9. 2006 8:46
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
Jak souvisí nahrávání na videorekordér s možnou konkurencí kabelovce?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2006 10:25
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
A proc by to nemelo jit ten settop ma dva SCARTY. A jedno jestli na nem mam prijenou TV nebo video. Jak to muze poznat?
Dokonce na obrazku toho SETTOBOXU je nakresleno pripojene VIDEO.
http://www.zive.cz/Files/Obrazky/2006/08srpen/iptv/sshot-401.jpg
Dokonce na obrazku toho SETTOBOXU je nakresleno pripojene VIDEO.
http://www.zive.cz/Files/Obrazky/2006/08srpen/iptv/sshot-401.jpg
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2006 12:59
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
No dříve se pro podobné účely používalo výpadku synchronizačního signálu, TV si jej vygeneruje sama, video to neumí. Tím se dřív zajišťovalo, že televize pracovala bez problémů, video nikoliv (samozřejmě se dá příslušný díl synchronizace vyrobit, ale musíte to umět).
Video (neregistrovaný)
6. 9. 2006 14:28
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
A co když by se připojilo video až do druhého scartu na televizi a nahrával se signál přímo z TV a ne ze settoboxu.Je k tomu sice potřeba TV s 2x scart, ale určitě by to fungovalo.Tedy pokud nemáte zakodovanej výstup z televize.
TomK (neregistrovaný)
8. 9. 2006 12:00
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
Nesmysl - ochrana Macrovision bude v takovem pripade pritomna i na "vystupnim" SCARTu a j. konektorech z TV. Samozrejme ale je macrocision velice primitivni ochrana, kterou lze lehce odstranit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2006 16:49
Nový
Re: konkurence
celé vlákno
Pro nahrávání existují určitě lepší věci než klasický videorekordér. V tomhle případě nejlíp nahrávat digitálně na disk do souboru celý stream. Stejně to funguje u DVB-S a naprostá paráda.
Ale toho se od kyslíku nedočkáme, ty mají jiný priority.
Ale toho se od kyslíku nedočkáme, ty mají jiný priority.
DIGI-TV (neregistrovaný)
8. 9. 2006 1:41
Nový
PANOVE jste drahy kouknete na DIGI-TV za 260kc
celé vlákno
PANOVE jste drahy koknete na DIGI-TV za 260kc vcetne DPH
muzete si je objednat na 800900868
muzete si je objednat na 800900868
expert (neregistrovaný)
19. 9. 2006 12:14
Nový
Re: PANOVE jste drahy kouknete na DIGI-TV za 260kc
celé vlákno
DiGi TV ovsem take neumozni nahravani a pokud jste si ji jiz objednali, tak si pockate minimalne 2 mesice, nez vam ji nainstaluji.
Usir (neregistrovaný)
6. 9. 2006 8:17
Nový
Cena
celé vlákno
Tak O2 TV jde s hlasovím tarifem mini za 236kč, ale Internet Expres jde jen za hlasovím tarifem expres mini cca 350Kč. Tak by mě zajímalo jak to budou řešit, když někdo bude chtít internet i televizi.
kix (neregistrovaný)
6. 9. 2006 8:37
Nový
Re: Cena
celé vlákno
Přesně to mě zaujalo, a domnívám se, že výpočet p. Peterky není možná korektní. Totiž, při souběhu obou služeb nemůžu (asi?) mít Home mini a tím pádem je sleva ze souhěhu kompenzována dražším hlasovým paušálem a ve výpočtu by to mělo být zohledněno.
Za druhé přístup TO2 stále více nasvědčuje tomu, že obchází rozhodnutí o cenách LLU, které je možné provozovat jen s tarifem vyšším než MINI (tedy s příplatkem), zatímco pro jeho vlastní služby přes ADSL (zde IPTV) to není třeba.
Za druhé přístup TO2 stále více nasvědčuje tomu, že obchází rozhodnutí o cenách LLU, které je možné provozovat jen s tarifem vyšším než MINI (tedy s příplatkem), zatímco pro jeho vlastní služby přes ADSL (zde IPTV) to není třeba.
Usir (neregistrovaný)
6. 9. 2006 8:47
Nový
Re: Cena
celé vlákno
No to se mě taky nelíbí. Nevím proč to tu nemůže fungovat jako např. v Německu. Dráty vlastní jiná společnost a všechni poskytovatelé internetu, hovorů atd. Mají stejné podmínky. Tady konkurence furt není, TO2 si může vesměs dělat co chce.
Trautmberk (neregistrovaný)
6. 9. 2006 8:50
Nový
Re: Cena
celé vlákno
Ta společnost (T-Com) je ale součástí nějaké skupiny (Deutsche Telekom = T-Com + T-Mobile + T-online + T-Systems). Je to stejný jako by O2 plně vlastnila firmy O2-dráty a O2-Internet.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2006 13:04
Nový
Re: Cena
celé vlákno
Omyl. Je to zcela zásadní rozdíl. Firma je samostatná a nesmí zvýhodňovat ani svou mateřskou firmu. Tato pravidla platí prakticky ve všech státech.
7. 9. 2006 14:44
Nový
Re: Cena
celé vlákno
Myslite jako Nextel/IOL a SPT Telecom (nebo Telekom?)? Je jedno, jak to nazvete, dokud bude CTU k hovnu a ne ke statnimu dozoru, tak to neni treba resit.
Bohuzel rado se zapomina, ze CTU vzniklo oddelenim urcite struktury z SPT... takze jak to asi muze vypadat?
Bohuzel rado se zapomina, ze CTU vzniklo oddelenim urcite struktury z SPT... takze jak to asi muze vypadat?
David Zápal (neregistrovaný)
6. 9. 2006 12:45
Nový
Re: Cena
celé vlákno
Na webu to O2 uvádí špatně. Od 1. 7. Už může mít Mini za 236 i uživatel Internet Expressu. Asi to ještě nestačili za tak "krátkou dobu" opravit. Zjišťoval jsem to u operátorky
8. 9. 2006 1:45
Nový
Nejlevnejsi je DIGI-TV za 260kc zDPH!!!
celé vlákno
Nejlevnejsi je DIGI-TV za 260kc zDPH!!!Nevim proc je ten
telecom tak drahy?????????
telecom tak drahy?????????
Lada (neregistrovaný)
6. 9. 2006 8:32
Nový
Zpomaleni interneetu
celé vlákno
Zpomali se mi nějak internet při používání /nebo i při nepoužívání/ TV ?
6. 9. 2006 9:19
Nový
Re: Zpomaleni interneetu
celé vlákno
telekom neni schopen dat ani takovou rychlost internetu, kterou si plati, jede to pouze nejakych 128kb/s a na chvili se to zrychly na 1Mb/s u 2Mb Internet Expresu. S tim at se jdou bodbout. Mimo to Interaktivni TV neporebuje a ani nechce spousta lidi, Je to opet jedna sice fine sluzba, ale neni kdo by to chtel.
krakonoš (neregistrovaný)
6. 9. 2006 14:42
Nový
Re: Zpomaleni interneetu
celé vlákno
Tonoucí se stébla chytá. Pevné linky mizejí stále a čím víc se navyšují paušály, tím rychleji ubývají. S hlasovými službami na pevných to Telekomici totálně projeli, takže teď se snaží své shnilé dráty zachránit za každou cenu. Je otázka, kdo bude chtít tu tisícovku měsíčně platit.
Petr (neregistrovaný)
6. 9. 2006 9:06
Nový
Ověření O2TV?
celé vlákno
Na uvedeném odkazu https://fixed.o2shop.cz/katalog.php?kid=9 není žádné ověření, ale nabídka modemů.
Frn (neregistrovaný)
6. 9. 2006 12:24
Nový
Re: Ověření O2TV?
celé vlákno
No to je teda nářez :
" Ověření ukončeno
Vážený zákazníku,
na zvolené telefonní lince lze zřídit službu O2 Internet Expres ve všech nabízených rychlostech. Pro objednání klikněte zde.
Služba O2 TV je pro vaši linku dostupná. Můžete si ji objednat současně se službou O2 Internt Expres kliknutím zde"
Jenomže jsem jim ta zadal svoje mobilní číslo 728xxxxxx
Takže to ověřování asi každému říká že to půjde ...
" Ověření ukončeno
Vážený zákazníku,
na zvolené telefonní lince lze zřídit službu O2 Internet Expres ve všech nabízených rychlostech. Pro objednání klikněte zde.
Služba O2 TV je pro vaši linku dostupná. Můžete si ji objednat současně se službou O2 Internt Expres kliknutím zde"
Jenomže jsem jim ta zadal svoje mobilní číslo 728xxxxxx
Takže to ověřování asi každému říká že to půjde ...
Polik (neregistrovaný)
6. 9. 2006 12:36
Nový
Re: Ověření O2TV?
celé vlákno
Kdepak. Pokud tam zadám tel. číslo na kterém ADSL určitě dostupné není vůbec, tak to vypíše pouze, že lze zřídit Internet Expres (ve všech rychlostech!), ale O2TV bohužel ne. Inu, životadárný kyslík.
HanZ!z (neregistrovaný)
6. 9. 2006 12:57
Nový
Re: Ověření O2TV?
celé vlákno
Pravda, ja jsem tam dal cislo na Oscar .:D
Hlavne ze jim to funguje .:DD
O2 je jeste horsi nez Telecom a Eurotel.
Hlavne ze jim to funguje .:DD
O2 je jeste horsi nez Telecom a Eurotel.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2006 9:38
Nový
SCART, HDMI
celé vlákno
Kodovany prenos pres zminena rozhrani mi prijde jako nesmysl. SCART je v podstate obycejna zasuvka pres kterou jde do analogove televize analogovy signal a pokud telekom nezabuduje neco do samotneho TV prijimace, je nesmysl aby na SCART prichazelo cokoliv zakryptovaneho. Maximalne by nejak mohli prehazet nozicky v konektoru, aby zmatli videa, i kdyz i to mi prijde jednak pritazene za vlasy a druhak uzivatelem snadno opravitelne. Pro HDMI plati nejspis totez, akurat na digitalnim principu. Takze podle meho nazoru se jenom telekom pokusil nejakym formalnim prohlasenim uchlacholit dodavatele obsahu - nahravat porady na rekorder nejspis pujde..
Anonym (neregistrovaný)
6. 9. 2006 9:55
Nový
Re: SCART, HDMI
celé vlákno
Pravdepodobne je na SCARTU Macrovision, v podstate rozhodi casovani a videorekordery si pak se signalem neporadi.
kix (neregistrovaný)
6. 9. 2006 9:59
Nový
Re: SCART, HDMI
celé vlákno
Pravděpodobně se jedná o Macrovision, jednoduchý prostředek, který zavádí do signálu rušení v neviditelné části obrazu, které specielně u VHS rekordérů znemožní korektní záznam.
S HDMI bych to rozhodně nesrovnával, to má obousměrnou komunikaci, šifrování, autentizaci zařízení atd...
S HDMI bych to rozhodně nesrovnával, to má obousměrnou komunikaci, šifrování, autentizaci zařízení atd...
mipasi (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:27
Nový
Re: SCART, HDMI
celé vlákno
Nic v STB není, mám službu nainstalovanou v rámci pilotního projektu a TV pořady i filmy z videotéky jdou normálně nahrát přes SCART na HDD recorder v odpovídající kvalitě.
Stanicio (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:47
Nový
Re: SCART, HDMI
celé vlákno
Mes eto zda take nejak pritazene za vlasy, nebot Macrovision dnes uz nic neresi, kdyz jde prolomeny format. stci si poridit filtr a muzete tam mich chranene co chcete, jen to musite dostat do kompozitu, coz SCART ma na vystupu take. navic tech filtru jsou dnes kybliky, prvni odkaz na ktery jsem narazil je treba tento, aby bylo videt o cem mluvim. http://www.hifimarket.cz/hifi/akce/macrovision.htm , ale urcite jsem videl i podstatne levnejsi.
kockonos (neregistrovaný)
13. 9. 2006 7:52
Nový
Re: SCART, HDMI
celé vlákno
Jasne jsem v jednom clanku cetl ze kodovani a nemoznost nahravani bude u tzv filmoteky ( objednany film na 24 hodin ) . Poslal jsem na ne dotaz jak to je s nahravanim nebot informace od operatoru o2 na infolince je NAPROSTO stejna jako u DigiTV kde jen tak mimochodem rozdavaji STB s nemoznosti nahravat :-) . Takze uz nekricim "jdu do toho" a podobne a nesrovnavam nesrovnatelne protoze jedna vec jsou penize a druha : IPTV si pripojim STB pres HDMI a pripadne si pres USB 2.0 pripojim externi disk napriklad pro nahravani , vysilani 16:9 a teletext vcetne EPG a navic lze mit i 5.1 zvuk . No a co DigiTV ? Pripojeni pouze pres SCART , 16:9 ani nahodou , teletext taky ne a EPG minimalni pouze nekde . Plus jeste nemoznost nahravani jiz overena uzivateli .
Otazku o nahravani jsem poslal na o2 , o nemoznosti nahravani jsem napsal na DigiTV . Az odpovi tak se uvidi :-)
Otazku o nahravani jsem poslal na o2 , o nemoznosti nahravani jsem napsal na DigiTV . Az odpovi tak se uvidi :-)
Petr07 (neregistrovaný)
6. 9. 2006 11:28
Nový
Re: SCART, HDMI
celé vlákno
Mel jsem doma videorekorder ktery si hrave poradil s macrovision. Byla to 20 let stara Tesla. U modernich videi je problem.
Z www.tvfreak.cz: ...firma Macrovion, která již léta ruší synchronizační pulsy a VBI analogového signálu, aby zabránila kopírování analogových nahrávek. Stejně je poničen i signál z DVD přehrávačů. Analogové video rekordéry ale pomocí těchto signálů a AGC tento signál "normalizují" a pak nahrávají, jelikož jsou ale tyto signály silně porušené, výsledek je nevalný.
Z www.tvfreak.cz: ...firma Macrovion, která již léta ruší synchronizační pulsy a VBI analogového signálu, aby zabránila kopírování analogových nahrávek. Stejně je poničen i signál z DVD přehrávačů. Analogové video rekordéry ale pomocí těchto signálů a AGC tento signál "normalizují" a pak nahrávají, jelikož jsou ale tyto signály silně porušené, výsledek je nevalný.
jirka (neregistrovaný)
10. 9. 2006 10:09
Nový
Re: SCART, HDMI
celé vlákno
jistě, že jse připojit nejen více televizí, ale nahrávat lze též bez problému.. opravdu stačí videorekordér se scart výstupy.. Kamarád to tak má udělaný a fachá to v pohodě.. Ale třeba přepínání mezi programy někdy trvá i 15 sekund..
svopex (neregistrovaný)
6. 9. 2006 9:41
Nový
A co pouze TV + internet ...
celé vlákno
Pevna linka pro telefon je prezitek. A bez ni vychazi kabelovka podstatne levneji ... Tuto kombinaci autor vubec neporovnaval ...
Milan (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:52
Nový
Re: A co pouze TV + internet ...
celé vlákno
No jasne, ze neporovnaval. Pevnou telfonni linku si totiz musite platit i kdyz nechcete (treba ma cela rodina mobil).
Vsak to taky v clanku bylo napsano.
Vsak to taky v clanku bylo napsano.
Ivan Uzin (neregistrovaný)
7. 9. 2006 20:21
Nový
Re: A co pouze TV + internet ...
celé vlákno
Vazat prodej jednoho zbozi na koupi druheho je protizakonne. Jak to, ze jeste nikdo nepodal trestni oznameni?
Já (neregistrovaný)
7. 9. 2006 22:33
Nový
Re: A co pouze TV + internet ...
celé vlákno
asi proto, že v případě pevné to CTU nařizuje. Bohužel je to tak. Většina nadává na Telecom, ale je to práce úředníčků
7. 9. 2006 22:42
Nový
Re: A co pouze TV + internet ...
celé vlákno
CTU to _NENARIZUJE_. Mimochodem, pokud si myslite, ze je neco protizakonne, asi byste to skutecne mel ohlasit. Protoze pokud mate pravdu, dochazi k nikoliv marginalni skode ...
krakonoš (neregistrovaný)
8. 9. 2006 13:06
Nový
Re: A co pouze TV + internet ...
celé vlákno
Jednodušší a účinnější je, prostě pevnou zrušit. A spousta lidí už to také udělala.
11. 9. 2006 14:03
Nový
Re: A co pouze TV + internet ...
celé vlákno
Jenze soudni spor se muze vest o tom, zda-li Tobe vznikla skoda v urcite vysi, nikoli obecna vyse nebezpeci takoveho jednani... od toho tu je CTU, UHOS apod... Ostatne, jak kvalitne vykonavaji praci je patrno vsude okolo, co treba namatkou "povinnost" mit/platit bezny ucet v ustavu u ktereho si beres hypotecni uver? Novinka? Ale kde ze, praxe platna vice jak 10 let... Kdyby to bylo "tak jednoduche", tak je to naramna zaminka pro Min. financi...Sobotka se po bankach snazil neuspesne slapat...:-)
Anonym (neregistrovaný)
6. 9. 2006 9:57
Nový
Nekorektni srovnani
celé vlákno
Nemyslim, ze je korektni srovnavat UPC s hlasovym tarifem a Kyslik s hlasovym tarifem. UPC si klidne muzu objednat i bez toho hlasu (a asi to tak i vetsina dela), kdezto u Kysliku to nejde. Rekl bych, ze valna vetsina zajemcu o ten hlasovy tarif nema zajem.
Gertan (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:04
Nový
Typické...
celé vlákno
Pan Peterka neumí číst ceníky, tak učí na VŠ, to je typické, podobné lidi máme už mnoho let v různých vládách, v parlamentu, na ministertvech...Jde o důsledek špatně fungujícího školství, které nevede studenty k přemýšlení, ale k opakování pouček z "biblí", které napsali podobní Peterkové...Nelze je brát vážně...
U UPC stojí přidání HBO a HBO2 jen 100 Kč, je to patrné v cenících a mám to také tak zavedeno. Kvalitu internetu a nelze u UPC a O2 ani srovnávat, to je jako Trabant a Audi. VŠE od Telekomu a nyní i od O2 (čti kyslík, proto mají všude ty bubliny) je MNOHEM dražší, stačí si to objednat a sami to poznáte. Navíc jde pouze o meziobdobí, snažej se získat zákazníky, než se rozjede naplno digitální televize a budou mít po ptákách...
U UPC stojí přidání HBO a HBO2 jen 100 Kč, je to patrné v cenících a mám to také tak zavedeno. Kvalitu internetu a nelze u UPC a O2 ani srovnávat, to je jako Trabant a Audi. VŠE od Telekomu a nyní i od O2 (čti kyslík, proto mají všude ty bubliny) je MNOHEM dražší, stačí si to objednat a sami to poznáte. Navíc jde pouze o meziobdobí, snažej se získat zákazníky, než se rozjede naplno digitální televize a budou mít po ptákách...
David Zápal (neregistrovaný)
6. 9. 2006 12:55
Nový
Re: Typické...
celé vlákno
Pravda bude asi tak někde uprostřed :-) Je ale fakt, až místo šesti současných programů bude volně šířených těch dvanáct, hodně lidí už nebude mít důvod mít kabelovku, nebo jakoukoliv placenou televizi. Takže na Vaší myšlence, že O2 se snaží naučit lidi na svou službičku (prověřené se nemění), asi něco bude. Co se týče internetu, jezdím oním trabantem a nemůžu si vůbec, ale vůbec stěžovat. Bez výpadků, rychlé, no problem. Mercedes neznám, ale podle Vašich slov bych asi žárlil, takže ho ani poznat nechci :-)
Mercedes, (neregistrovaný)
6. 9. 2006 21:29
Nový
Re: Typické...
celé vlákno
Chcete poznat mercedes?
stahování:4012.48 kbps (501.56 kB/s)
upload:3497.664 kbps (437.208 kB/s)
web odezva:min:7ms průměr:8.5ms max:10ms
A takhle to jede porad. Provoz stoji 350kc mesicne, cena je vcetne DPH. Agregace 1:1 zadnej limit, zadne FUP, zadne vypadtky, zadna smlouva na urcito, zadne pokuty za odhlaseni (zustane mi pouze HW) ale kdo by se zbavoval pres rok stareho mercedesu. A uz je to pres rok co jsem zrusil O2 linku a vubec mi to nechybi.
Pro stouraly, tak se jedna o optiku a TGNET. S bohem O2, teda vlastne ne s bohem, protoze ja jsem buh.
stahování:4012.48 kbps (501.56 kB/s)
upload:3497.664 kbps (437.208 kB/s)
web odezva:min:7ms průměr:8.5ms max:10ms
A takhle to jede porad. Provoz stoji 350kc mesicne, cena je vcetne DPH. Agregace 1:1 zadnej limit, zadne FUP, zadne vypadtky, zadna smlouva na urcito, zadne pokuty za odhlaseni (zustane mi pouze HW) ale kdo by se zbavoval pres rok stareho mercedesu. A uz je to pres rok co jsem zrusil O2 linku a vubec mi to nechybi.
Pro stouraly, tak se jedna o optiku a TGNET. S bohem O2, teda vlastne ne s bohem, protoze ja jsem buh.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 9. 2006 9:33
Nový
Re: Typické...
celé vlákno
Tak já jsem ten šťoural: TGNET neexistuje, asi máte na mysli firmu, která působí 2 roky pod jiným jménem. Pokud jste její zaměstnanec a děláte ji reklamu, tak nepoužívejte
starou interní zkratku. Navíc dostupnost jejich optiky pro rezidenty je tragická. A píše se "sbohem" a ne "s bohem", takže vševědoucí Bůh asi nejste.
starou interní zkratku. Navíc dostupnost jejich optiky pro rezidenty je tragická. A píše se "sbohem" a ne "s bohem", takže vševědoucí Bůh asi nejste.
Kamo (neregistrovaný)
7. 9. 2006 14:34
Nový
Re: Typické...
celé vlákno
Ano asi maji spatnou dostupnost. Ale u nas na dedine je pouze Dial-Up a ADSL je tu v nedohlednu. Autor ma asi na mysli Transgas Net. Taky je vyuzivam a vyse popsane sedi vcetne ceny. Ono se nekdy vyplati kdyz nekdo dela plynovod tak si hned kousek dal polozit chranicku. Mozna takhle meli premyslet starostove kdyz delali vodu a kanalizaci.
ElKid (neregistrovaný)
11. 9. 2006 17:18
Nový
Re: Typické...
celé vlákno
Ať jsem hledal, jak jsem hledal firmu poskytující internet jsem nenašel - pouze RWE.
Mohl by ji mě na ně nasměrovat? docela by mě to zajímalo.
Dík
Mohl by ji mě na ně nasměrovat? docela by mě to zajímalo.
Dík
king (neregistrovaný)
15. 9. 2006 14:06
Nový
Re: Typické...
celé vlákno
Rychlost připojení k internetu: 5,078 Mbit/s
Rychlost stahování dat: 649,9 kByte/s
Rychlost odezvy (ping): min 7,261 ms
max 13,860 ms
Ø 10,134 ms
Takovejhle net má hodně lidí tak nemachruj ty mercedesi.
Rychlost stahování dat: 649,9 kByte/s
Rychlost odezvy (ping): min 7,261 ms
max 13,860 ms
Ø 10,134 ms
Takovejhle net má hodně lidí tak nemachruj ty mercedesi.
error (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:06
Nový
DVB-S je od září daleko levnější, chce to odejít od UPC
celé vlákno
To je přesně to, co by měl ČTÚ urychleně zakázat - to balíčkování s hlasovými tarify, přestože služba s hlasem technicky vůbec nesouvisí.
Kdo chce skutečnou digitální televizi za malý peníz, ať si pořídí cz.digi.tv a ne monopol UPC-Karneval. To pan Peterka dřepí v kabelovkové asociaci, tak ty jeho výpočty musejí vycházet vždy výhodněji pro kabelovou TV - asi jako když k vám domu přijde pojišťovák. Být univerzita, tak ho za toto neetické chování vyženu.
Kdo chce skutečnou digitální televizi za malý peníz, ať si pořídí cz.digi.tv a ne monopol UPC-Karneval. To pan Peterka dřepí v kabelovkové asociaci, tak ty jeho výpočty musejí vycházet vždy výhodněji pro kabelovou TV - asi jako když k vám domu přijde pojišťovák. Být univerzita, tak ho za toto neetické chování vyženu.
DIGI-TV (neregistrovaný)
8. 9. 2006 1:52
Nový
Re: DVB-S je od září daleko levnější, chce to odejít od UPC
celé vlákno
Jev to fakt ze DIGI-TV je nejlevnejsi a nejlepsi!!!!!!!!!
čtenář (neregistrovaný)
21. 9. 2006 23:04
Nový
Re: DVB-S je od září daleko levnější, chce to odejít od UPC
celé vlákno
To je pěkná blbost, máme kabelovku 40 programů za 257,-Kč a k tomu internet za 144,-Kč a telefon bez paušálu!!!!a s kvalitou obrazu u Digi TV bych radši pomlčel...
DIGI-TV (neregistrovaný)
8. 9. 2006 1:53
Nový
Docela se mi libi co2tv ale je to moc penes za mesic!!!
celé vlákno
Docela se mi libi co2tv ale je to moc penes za mesic!!!
Scream (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:08
Nový
Chyba v DPH.
celé vlákno
Pane Peterko,
v rámci korektního srovnání byste si měl dát pozor na DPH. Zatímco dílčí ceny za O2 služby uvádíte včetně DPH, tak po jejich prostém sečtení najednou tvrdíte, že je bez DPH. Jak to tedy je ? Mimochodem nechápu, nestačilo by na začátku článku uvézt, že všechny ceny jsou s DPH a pak už tím nikomu nemotat hlavu. Cílová skupina vašeho článku stejně DPH platí....
v rámci korektního srovnání byste si měl dát pozor na DPH. Zatímco dílčí ceny za O2 služby uvádíte včetně DPH, tak po jejich prostém sečtení najednou tvrdíte, že je bez DPH. Jak to tedy je ? Mimochodem nechápu, nestačilo by na začátku článku uvézt, že všechny ceny jsou s DPH a pak už tím nikomu nemotat hlavu. Cílová skupina vašeho článku stejně DPH platí....
error (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:12
Nový
Proč to asi dělá?
celé vlákno
To je to, co řikam. Peterka sedí v kabelovkové asociaci a tak ty jeho výpočty musejí vycházet lépe pro UPC s Karnevalem. Nemyslete si, že Peterka je nějaký dement a že mu to samovolně uniklo? Možná z prostaty ale ne z DPH.
6. 9. 2006 10:11
Nový
Konkurence jak noha
celé vlákno
Hm, takže v místě, kde je možnost kabelovky i O2 asi jasně vítězí kabelovka. Já u počítače čumím na ČT24, vedle mlaďas na Jetix, ženě se nahrává na video film z HBO, ta si zatím v kuchyni poslouchá rádio. Momentálně máme 2x TV, VHS, 3x rádio a net na 3 PC, vše připojené na jednu zásuvku UPC. Datový limit 2,5x větší, rychlost mám stále na cca 95% maximální. Na telefonování používáme mobily, Skype a VoIP.
Pochybuju, že by mě něco donutilo pořídit si dražší a méně kvalitní službu od Telekomiky. IMHO jejich nabídky osloví lidi, kteří nebydlí v dosahu kabelovek, a to ještě stěží :-)
rarasek (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:13
Nový
drahe
celé vlákno
Tak nevim, kdyz jsem se dival co vsechno se snazi O2 vsunout jako dalsi sluzby, kdyz si chcete poridit jejich tv, tak jsem si uvedomil, ze asi nazev se zmenil a managment zustal nejspise stejny. Porad nas maji za blbce, kterym je potreba neco diktovat. Zapomeli, ze ty doby jsou pryc a naopak trh ma diktovat jim.
Kdyz srovnam pocet programu a hlavne cenu (nemluve o dostupnosti) tak dekuji, nechci, to jdu radej do DigiTV, tam jsou pomalu polovicni ceny (s UPC radej ani nesrovnavam), dostupnost vsude a hlavne v zakladni nabidce vice programu.
R.
Kdyz srovnam pocet programu a hlavne cenu (nemluve o dostupnosti) tak dekuji, nechci, to jdu radej do DigiTV, tam jsou pomalu polovicni ceny (s UPC radej ani nesrovnavam), dostupnost vsude a hlavne v zakladni nabidce vice programu.
R.
Stanicio (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:42
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Presne tak, vubec nevim, proc se v clanku o DIGITV (http://www.cz.digi.tv/about.html) vubec ani nezmini (zaklad za 260,- s DPH a v plne palbe s HBO1+2 a Cinemax dokonce 500,- s DPH). Sice nenabizi hlasovy tarif , ale proc ho vubec chtit stejne mate mobil. A internet muzet mit klidne na WiFi i vcetne VOIP ci Skype a cenama jste naprosto nekde jinde. Ono srovnavat predrazene UPC s O2TV je asi pro nekoho vyhodnejsi :o).
Dusan (neregistrovaný)
6. 9. 2006 12:36
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Mozna proto, ze Digi TV enni narozdil od UPC Direct plnohodnotna sluzba, ale pouze digitalne satelitni siditko pro nejchudsi vrstvy.
David Zápal (neregistrovaný)
6. 9. 2006 13:07
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Vážně? :-) A já se divil, proč to všude na netu v diskusích o O2 TV používají lidi skoro jako zaklínadlo. Slyšel jsem, že kvalita obrazu je vážně na houby. Jenže ta láce lidi přiláká, i kdyby to bylo čb a s kvalitou obrazu na úrovni vysílání nacistické TV...
Petr07 (neregistrovaný)
6. 9. 2006 13:28
Nový
Re: drahe
celé vlákno
DigiTV stejne jako ostatni inzeruje spickouvou digitalni kvalitu obrazu i zvuku. Z letaku tezko posoudit.
Jedine co mohu, mohu komentovat kvalitu vysilani analog Karnevalu Komplet + HBO. HBO 1 a 2 je pekne. Myslim ze i s Dolby Prologic zvukem. CT take pekne. Ale ostatni stoji za houby, hlavne ocko, paprika a dalsi. Vypadky obrazu a zvuku a ctvereckovani, vse docela casto. A i bych si za kvalitu priplatil..... . Bohuzel, nejde. Kyslik mne take zatim nepresvedcil. Pockame a uvidime.
Jedine co mohu, mohu komentovat kvalitu vysilani analog Karnevalu Komplet + HBO. HBO 1 a 2 je pekne. Myslim ze i s Dolby Prologic zvukem. CT take pekne. Ale ostatni stoji za houby, hlavne ocko, paprika a dalsi. Vypadky obrazu a zvuku a ctvereckovani, vse docela casto. A i bych si za kvalitu priplatil..... . Bohuzel, nejde. Kyslik mne take zatim nepresvedcil. Pockame a uvidime.
čtenář (neregistrovaný)
21. 9. 2006 23:09
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Kavlita DigiTV je celá asi jako TV Deko nebo Paprika přes UPC.Mám kušenosti s příjmem ze slovenského paketu a opravdu děs běs.Čtverečky a rozmazanej obraz, max do 37 cm úhlopříčky....
Dusan (neregistrovaný)
6. 9. 2006 15:02
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Kvalitu obrazu nemohu posoudit, protoze jsme funkcni Digi TV nevidel. Nicmene co jsem tak studoval jakym zpusobem je sluzba prezentovana je jeji zamereni na mene bonitni klientelu s minimalnimi potrebami velmi patrne, zejmena:
- duraz na minimalni cenu vcetne nuloveho poplatku za instalaci a to i za cenu problemu se zajistenim servisaku
- moznost porizeni receiveru na splatky a to pres to, ze jejich porizovaci hodnota cini par smesnych tisicovek. Splatky na vec za pouhych dva tisice korun budou pozadovat opravdu jen nejsocialnejsi pripady
- orientace na nenarocne pouziti - neni planovana podpora jinych receiveru nez tech stavajicich vybavenych jen nejzakladnejsimi funkcemi
Cela Digi TV nezapre, ze se snazi z tech nejmene narocnych a zaostalych trhu (Rumunsko) postupne expandovat na o neco mene zaostale trhy (Madarsko, Slovensko, CR) smerem na Zapad durazem na co nejnizsi cenu. Digi TV je proste takova dalsi Dacie Logan, tentokrat v oblasti satelitniho prijmu.
Pro mne osobne je nutnost pouziti firmou dodanych receiveru i s ohledem na jejich "kvalitu" je jasne no-go bez ohledu na dalsi podminky. Opravdu nechapu proc bych mel v roce 2006+ pouzivat sluzbu na urovni poloviny devadesatych let.
- duraz na minimalni cenu vcetne nuloveho poplatku za instalaci a to i za cenu problemu se zajistenim servisaku
- moznost porizeni receiveru na splatky a to pres to, ze jejich porizovaci hodnota cini par smesnych tisicovek. Splatky na vec za pouhych dva tisice korun budou pozadovat opravdu jen nejsocialnejsi pripady
- orientace na nenarocne pouziti - neni planovana podpora jinych receiveru nez tech stavajicich vybavenych jen nejzakladnejsimi funkcemi
Cela Digi TV nezapre, ze se snazi z tech nejmene narocnych a zaostalych trhu (Rumunsko) postupne expandovat na o neco mene zaostale trhy (Madarsko, Slovensko, CR) smerem na Zapad durazem na co nejnizsi cenu. Digi TV je proste takova dalsi Dacie Logan, tentokrat v oblasti satelitniho prijmu.
Pro mne osobne je nutnost pouziti firmou dodanych receiveru i s ohledem na jejich "kvalitu" je jasne no-go bez ohledu na dalsi podminky. Opravdu nechapu proc bych mel v roce 2006+ pouzivat sluzbu na urovni poloviny devadesatych let.
Petr (neregistrovaný)
6. 9. 2006 15:11
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Strýc na Slovensku jí má a je s tím spokojený. Kvalita je prý srovnatelná s UPC, cena nesrovnatelná ;-)
Jinak k tomu důrazu na cenu - naopak mě překvapuje, jak se Digi TV na cenu v reklamách vůbec neodkazuje. Přitom podle mě je to největší trhák, třetinová cena oproti konkurenci se jen tak nevidí. Ve srovnání s tím je informace o 3 měsících zdarma (kterou v reklamách uvádí) podle mě podružná. Osobně tomu moc nerozumím.
Jinak k tomu důrazu na cenu - naopak mě překvapuje, jak se Digi TV na cenu v reklamách vůbec neodkazuje. Přitom podle mě je to největší trhák, třetinová cena oproti konkurenci se jen tak nevidí. Ve srovnání s tím je informace o 3 měsících zdarma (kterou v reklamách uvádí) podle mě podružná. Osobně tomu moc nerozumím.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 9. 2006 23:05
Nový
Re: drahe
celé vlákno
mozna tu cenu neuvadi proto, ze az si uvazou ovecky smlouvou na rok nebo dva, tak ji pekne potichu zvednou... cena programove nabidky se prece podle smluvnich podminek, se kterymi jste podpisem smlouvy souhlasil, muze menit... takze proc si delat potize s narcenima typu "klamava reklama, inzerovali jste cenu 260 korun a ted najednou chcete 550!"
je to otazka, no... ona cela DigiTV je otazka
je to otazka, no... ona cela DigiTV je otazka
Petr07 (neregistrovaný)
6. 9. 2006 21:05
Nový
Re: drahe
celé vlákno
A nabizi někdo vyšší kvalitu obrazu, zvuku a servisu ???
Sem s ním. A hned si jejich služby objednám.
Vždyť všichni nabízejí +- to samé !!
Proč tedy platit za škodovku stejně jako za mercedes, když jsou to stejná auta jen mají jiné logo?
Sem s ním. A hned si jejich služby objednám.
Vždyť všichni nabízejí +- to samé !!
Proč tedy platit za škodovku stejně jako za mercedes, když jsou to stejná auta jen mají jiné logo?
Dusan (neregistrovaný)
7. 9. 2006 12:40
Nový
Re: drahe
celé vlákno
To neni pravda. UPC Direct, at je jake je, vam umozni pouziti jakehokoliv receiveru vybaveneho modulem pro Cryptoworks. Muzete mit tudiz hardiskovy receiver, kombinovany receiver s terestrialni TV, soucasne pouzivat zakoupenou (nebo hacknutou :-D) Premiere, hrat si s HDTV programy a dalsi moznosti plneho vyuziti. O tohle vse jste u Digi TV ochuzeny, proto si myslim, ze me tvrzeni, ze jde o neplnohodnotnou sluzbu urcenou pro socialne slabsi vrstvy a velmi nenarocne uzivatele je opodstatnene.
Stanicio (neregistrovaný)
6. 9. 2006 15:48
Nový
Re: drahe
celé vlákno
A co je na tom podle vas neplnohodnotne, by me opravdu zajimalo :o)). Stejne programy za jinou cenu. Ja jen plne doufam, ze Digi TV se bude darit a vznikne tu dalsi konkurencni prostredi. A mj. o kvalite jsem se ani ja ani autor clanku nijak nezminoval.
Dusan (neregistrovaný)
6. 9. 2006 15:58
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Jak jsem jiz psal. Zejmena nutnost pouzit dodavatelem vnuceny receiver s minimalnimi funkcemi, vyrazne omezuje moznost vyuziti sluzby kazdym byt jen trochu pokrocilejsim uzivatelem.
Stanicio (neregistrovaný)
6. 9. 2006 17:43
Nový
Re: drahe
celé vlákno
S timhle uz se da souhlasit, to co pises samozrejme jiste omezeni je, ale nazivat to zrovna kvuli tomu neplnohodnotny, me nepripada zrovna presne. V okamziku, kdy bude nagra dekoder zabudovany i v ostanich pristrojich a pujde vyresit registrace karty na pristroj. Zatim to tak neni a onen humax zrovna taky zadny chrastitko neni, prste obycejny prijimac. Problem je, ze neumi nahravat na HDD a proto si DIGITV zatim neporidim (ovsem ani jine digitalni sluzby tohoto razeni, dokud tohle nevyresi zaroven s cenou). Mohu si treba klidne poridit drahy UPC do sveho Dreamboxu, ale za ty prachy ho vazne nechci.
xxx (neregistrovaný)
7. 9. 2006 12:36
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Prosil bych o definici pokročilejšího uživatele :-)
Co dělá lépe a kvalitněji než já "obyčejný" uživatel...
Co dělá lépe a kvalitněji než já "obyčejný" uživatel...
Jan Forman (neregistrovaný)
6. 9. 2006 16:30
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Myslím že je důležité si uvědomit že datový tok u služeb UPC Direct i DigiTV klesá až k hodnotě 1.5Mbit/s (což při MPEG2 je opravdu otřesná kvalita) zatímco O2 nabízí 3Mbit MPEG4.
Takže pokud kvalita O2 je hrozná, tak s tím zatím neumí,
ale možnosti této technologie jsou mnohem dál.
Pozemní kabelovka by se mohla pochlapit a začít vysílat alespoň 10/Mbit HDTV
Příjdu si tu jak v banánové republice, kde všichni civí na analog popř. na sparchantělej digitál převedenej z analogu a radujou se že to stojí 200,- korun
Smrt analogu, smrt SDTV (proboha už konečně)
Vivat 16:9 HDTV
Takže pokud kvalita O2 je hrozná, tak s tím zatím neumí,
ale možnosti této technologie jsou mnohem dál.
Pozemní kabelovka by se mohla pochlapit a začít vysílat alespoň 10/Mbit HDTV
Příjdu si tu jak v banánové republice, kde všichni civí na analog popř. na sparchantělej digitál převedenej z analogu a radujou se že to stojí 200,- korun
Smrt analogu, smrt SDTV (proboha už konečně)
Vivat 16:9 HDTV
Petr07 (neregistrovaný)
6. 9. 2006 21:10
Nový
Re: drahe
celé vlákno
...Příjdu si tu jak v banánové republice, kde všichni civí na analog popř. na sparchantělej digitál převedenej z analogu a radujou se že to stojí 200,- korun..
A je jina možnost? HDTV televize stojí pár korun, ale chybí ten signál do ní.... . A ještě asi 5 letu bude chybět.
Škoda.
A je jina možnost? HDTV televize stojí pár korun, ale chybí ten signál do ní.... . A ještě asi 5 letu bude chybět.
Škoda.
Lord Mystic (neregistrovaný)
10. 5. 2007 15:18
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Fakt jsou full HDTV za pár korun? Že jsem si nevšiml žádné pořádné pod 40k... A to mi za pár korun nepřijde...
miky (neregistrovaný)
21. 9. 2006 11:37
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Já nevim jestli jsem teda z jiného světa... ale právě přemýšlím, že si DigiTV objednám. Stačej mi i 4 programy, stejně na TV nemam moc čas. Občas když si ale už k té TV sednu třeba s noťasem a nějakou prací, stejně nic nedávaj. Dávat někde 700 za to, že si zapnu 5x za měsíc TV mi přijde jako blbost. Těch 260 zase prubnu.
Tady se dočítám, že DigiTV je pro socky... ale není to spíš naopak? Není UPC pro zoufalce co tráví život za TV a zabejvaj se "detailama" typu že nemůžou použít jiný dekordér. Já teda nevim... opravdu mi přijde, že pláčou jen takové-ty hovádka co maj houby co na práci a celej den seděj někde u TV a zkoumaj jak vytáhnout o 10 programů z TV víc. Mimo to... rozdíl mezi 1,5 Mbit MPG2 a 3 Mbit MPG4 je sice viditelný... ale 90% zákazníků je to úplně jedno.
Tady se dočítám, že DigiTV je pro socky... ale není to spíš naopak? Není UPC pro zoufalce co tráví život za TV a zabejvaj se "detailama" typu že nemůžou použít jiný dekordér. Já teda nevim... opravdu mi přijde, že pláčou jen takové-ty hovádka co maj houby co na práci a celej den seděj někde u TV a zkoumaj jak vytáhnout o 10 programů z TV víc. Mimo to... rozdíl mezi 1,5 Mbit MPG2 a 3 Mbit MPG4 je sice viditelný... ale 90% zákazníků je to úplně jedno.
Ivek (neregistrovaný)
23. 10. 2006 13:45
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Souhlasím! Pořídil jsem si DIGI TV a jsem spokojen. Ten trula co říká, že je to vymoženost za krále Klacka je asi opravdu z jiného světa
Josef (neregistrovaný)
1. 1. 2008 19:12
Nový
Re: drahe
celé vlákno
Včera jsem viděl obraz z digi tv na 106cm plasmě a je to děs, analog je proti tomu nádhernej obraz a DVB-T je proti tomu DVD, nechápu jak na to může někdo koukat. Digi TV je tak na 55cm CRT obrazovku, tam ta šílená komprese není tak vidět.
Zdenek (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:29
Nový
je to strašlivě drahé
celé vlákno
Co mi přijde jako obzvlášť pikantní podraz je že pronájem STB účtujou zvlášť a nerozpustili ho v poplatku za službu, aby nevypadal příliš vysoký (je vysoký i tak). Digi.tv je za 260,- měsíčně cca 3x levnější, a funguje i dál než 3km od ústředny. Fakt nechápu čemu vlastně chce O2 konkurovat.
David Zápal (neregistrovaný)
6. 9. 2006 13:09
Nový
Re: je to strašlivě drahé
celé vlákno
Promiň, ale argument "Digi.tv... funguje i dál než 3km od ústředny" je vážně ubohej. Digi.tv není po drátu, ale ze satelitu, víš? :-)
Petr07 (neregistrovaný)
6. 9. 2006 13:32
Nový
Re: je to strašlivě drahé
celé vlákno
Nejak nechapu. Koncovemu divaku zalezi na tom jestli to leze ze zasuvky po drate a nebo ze satelitu? Proc nelze srovnavat satelitni distribuci pohyblivych obrazku a ostatni distribuce? Zakaznik na to tak bude nahlizet. Mne osobne by to bylo jedno.
Chci kabelovku? Chci. Jak se ke mne dostane? Na vesnici DVB-S nebo IPTV. Ve meste Catv, DVB-S nebo IPTV.
Chci kabelovku? Chci. Jak se ke mne dostane? Na vesnici DVB-S nebo IPTV. Ve meste Catv, DVB-S nebo IPTV.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2006 21:16
Nový
Re: je to strašlivě drahé
celé vlákno
A co mi je do toho, já chci čumět a ne zkoumat odkud to leze. Jseš kyslík, nebo proč meleš nesmysly ?
xxx (neregistrovaný)
7. 9. 2006 8:55
Nový
Re: je to strašlivě drahé
celé vlákno
Tak to jsi uhodl, protoze je ze satelitu tak funguje i více než tři kilometry od ustredny telecomu a vlastne ani nemusis mit draty od telecomu az domu. Takže ten argument je naopak celkem pádný, ubohá je nabídka telecomu...
jh (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:36
Nový
Zufalci
celé vlákno
Ja uz naozaj neviem cim tito ludia v telekomoch rozmyslaju.
Snazia sa ponukat sluzbu, ktora je technicky horsia (iba jeden TV, prepinanie kanalov 4 sekundy a pod.) za cenu ktora je podstatne vyssia nez u kablovej TV, a este ju viazu na hlasovy pausal. To maju vsetkych za hlupakov alebo co ?!
Snazia sa ponukat sluzbu, ktora je technicky horsia (iba jeden TV, prepinanie kanalov 4 sekundy a pod.) za cenu ktora je podstatne vyssia nez u kablovej TV, a este ju viazu na hlasovy pausal. To maju vsetkych za hlupakov alebo co ?!
Josef (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:38
Nový
Re: Zufalci
celé vlákno
ani ne, ale podivej se az jakych podminek se podnika na trhu telekomackym a na trhu kabelovym.
Nemaji jinou moznost, ale dobre jim tak. Zneuzivali...tak plati.
Nemaji jinou moznost, ale dobre jim tak. Zneuzivali...tak plati.
Jaa (neregistrovaný)
6. 9. 2006 15:07
Nový
Re: Zufalci
celé vlákno
No tak nevim, DVB-C od Karnevalu muzu mit taky jenom na jedne tv a prepnuti kanalu trva minimalne sekundy dve.
Josef (neregistrovaný)
6. 9. 2006 10:37
Nový
s cim prijde Volny
celé vlákno
Docela by me zajimalo s cim prijde pred Vanoci Volny, taky oznamili, ze budou mit IPTV...
Karel (neregistrovaný)
6. 9. 2006 11:32
Nový
O2 - nebrat !!!!!
celé vlákno
Upřímně řečeno, že lze poskytovat služby ještě mnohem hůře, než to uměl Český Telecom, to jsem vážně netušil..... Né že bych čekal, že se to vylepší, tak naivní nejsem, ale že se to ze dne na den výrazně zhorší, to jsem nečekal:
O2 pevná linka - od včerejška nejde - prý to spraví do 10 dnů (dříve žádná závada netrvala déle než půl dne)
O2 nahlášení poruchy - od včerejšího večera do dnešního rána nefungovala zákaznická linka
O2- Eurotel - po přepojení na novou infolinku nefunguje volání na *11 z telefonu Eurotel Dataphone II. Do dnes nebyl s voláním na *11 problém.
O2 pevná linka - od včerejška nejde - prý to spraví do 10 dnů (dříve žádná závada netrvala déle než půl dne)
O2 nahlášení poruchy - od včerejšího večera do dnešního rána nefungovala zákaznická linka
O2- Eurotel - po přepojení na novou infolinku nefunguje volání na *11 z telefonu Eurotel Dataphone II. Do dnes nebyl s voláním na *11 problém.
tutti (neregistrovaný)
6. 9. 2006 14:27
Nový
Re: O2 - nebrat !!!!!
celé vlákno
Tak na *11 jsem se dovolal. Ale:
- zmenili hlas ktery namlouva robota, a je pekne hnusnej.
- system na fakturace je pretizen, takze mi informace o fakture neposlou (dobre jim tak, dokud mi to neposlou tak jim holt nezaplatim).
- a zacali otravovat SMSkama o splatnosti faktury tyden pred splatnosti.
- zmenili hlas ktery namlouva robota, a je pekne hnusnej.
- system na fakturace je pretizen, takze mi informace o fakture neposlou (dobre jim tak, dokud mi to neposlou tak jim holt nezaplatim).
- a zacali otravovat SMSkama o splatnosti faktury tyden pred splatnosti.
VM (neregistrovaný)
6. 9. 2006 11:35
Nový
pozadavky
celé vlákno
Dokud to nebude:
- prijimatelne na pocitaci nejakym normalnim prehravacem (tj. vysilane ve standardnim formatu)
- prijimatelne bez omezeni na ADSL
- mene predrazene
David Zápal (neregistrovaný)
6. 9. 2006 13:13
Nový
Re: pozadavky
celé vlákno
U toho prvního se vymlouvaj na to, že by byl malér s autorskými právy (hlavně u filmů na vyžádání - mohl by sis je uložit), druhá věc platí u každého jinak a dokud nebudeš mít blízko DSLAM, nehrozí, že budeš mít šanci změnit názor.
ADSL má nějaký principy, a za ty nemůže ani Kyslík. Docela rychle česká internetová lidová tvořivost přejmenovala OU tú :-) Láce? Mají brzo přijít triple-pay nebo play balíčky (net, pevná tv), co to zlevní. Samotná nabídka půjde dolů maximálně tak o stovku a nejdřív za rok.
ADSL má nějaký principy, a za ty nemůže ani Kyslík. Docela rychle česká internetová lidová tvořivost přejmenovala OU tú :-) Láce? Mají brzo přijít triple-pay nebo play balíčky (net, pevná tv), co to zlevní. Samotná nabídka půjde dolů maximálně tak o stovku a nejdřív za rok.
Void (neregistrovaný)
6. 9. 2006 13:32
Nový
Kyslik
celé vlákno
Jo jo kyslik je supr pamatujete na Kyslíka z filmu Chlapci a chlapi. ;-)))
Hlinik (neregistrovaný)
6. 9. 2006 14:23
Nový
Re: Kyslik
celé vlákno
Hlinik se odstehoval do Humpolce.. Aha, to jsem trochu vedle.
Tak aspon k tematu - polsky freemail/portal o2.pl se tez jmenuje tlen.pl (tlen= polsky kyslik).
Tak aspon k tematu - polsky freemail/portal o2.pl se tez jmenuje tlen.pl (tlen= polsky kyslik).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2006 14:14
Nový
Re: pozadavky
celé vláknoTo s "autorskymi pravy" je nesmysl - Kyslik nabizi filmy za 70 a pozaduje pronajem krabice, v DVD pujcovne si film pujcim za 50, prehraju na cem chci, a ulozit si ho muzu.
Vazanim sluzby na konkretni pripojeni omezuji okruh moznych zakazniku, a jsou tak sami proti sobe.
No a dokud nezlevni (krom vlastniho predrazeneho pausalu to je vazane na dalsi poplatky), tak pochybuju, ze budou mit navaly zajemcu. Aspon tam kde je kabelova TV, tak je volba podle me jasna.
Ondrash (neregistrovaný)
7. 9. 2006 10:43
Nový
Re: pozadavky
celé vlákno
Autorská práva nejsou výmluva, ale fakt. půjčovna není internet a proto se na ni nevztahují stejné podmínky. Film vám přijde až pod nos a nemůže být nikdy vypůjčenej. Buďte malinko objektivnější.
VM (neregistrovaný)
9. 9. 2006 1:29
Nový
Re: pozadavky
celé vlákno
V cem objektivnejsi? Tohle taky neni Internet, ale je to omezene na jednu konkretni podsit. A proc ma byt ten rozdil tak dulezity, aby se nemohly uplatnovat stejne principy?
Imho (neregistrovaný)
6. 9. 2006 12:08
Nový
"Drobný" detail k ceně
celé vlákno
Peterka pracuje zásadně s nezlevněnými cenami, ale na rok jsou snad všechny dílčí ceny kromě základní sníženy na 1 Kč a zavazuju se na rok. Nebo jsem něco přehlédl? Vypadá to jako marketingová akce, s tím, že během toho roku nejspíš stejně budou muset zlevnit.
Void (neregistrovaný)
6. 9. 2006 13:21
Nový
Zapping Time
celé vlákno
Zapping Time neboli přepínání kanálů je problém. 3 až 4 vteřiny je obecně považováno za nepřijatelné. V oboru u klasických TV se hovoří o horním limitu běžném 300ms a max 500 ms. U IPTV dosáhnout jedné sekundy je problém. Taktéž odborné studie hovoří že v případě více požadavků na přepnutí v jedné části sítě může dojít k problémům. Jinak zapping time je závislý na tom jak často je ve streamu klíčový rámec od kterého začne rekonstrukce obrazu mezi klíčovými rámci se posílají jen změny pro jednoduchost. Dále vliv než router otevře Multicast a starý zruší jetaky prodlení a pak taky závisý na implementaci bufferu jestli se přehrává ihned nebo až po jeho naplnění. Jediný kdo má nejrychlejší zapping time je MS ale jen díky tomu že přepnutí znamená že se využije unicast a počká se na multicast a pak STB plynule přejde z unicastu na multicast.
Přeci jenom 3 až 4 vteřiny je nepoužitelné dalo by se hovořit možná tak o 1 až dvou ale i tak. Z uživatelského hlediska jde však o strašné zhoršení kvality v tomto parametru vůči obyčejnému analogu
Přeci jenom 3 až 4 vteřiny je nepoužitelné dalo by se hovořit možná tak o 1 až dvou ale i tak. Z uživatelského hlediska jde však o strašné zhoršení kvality v tomto parametru vůči obyčejnému analogu
Zdenek (neregistrovaný)
6. 9. 2006 14:13
Nový
Re: Zapping Time
celé vlákno
Počítám že provider neposílá streamy obyčejným multicastem, ale že jsou "zamknuté", tj všechny kanály jsou na všech dslamech neustále k dispozici i když se na ně zrovna nikdo nedívá. Přepnutí multicastu by pak mělo být záležitostí jednoho hopu, tedy zhruba 10ms.
Keyframe chodí u MPEG4 běžně jen jednou za vteřinu až tři, proto by se na něj čekat nemělo. Proč tedy nemít server, který bude stream průběžně dekódovat, a na požádání pošle unicastem jeden "virtuální" keyframe?
Buffering: Předpokládám že se používá pro korekci jitteru a hlavně dopřednou korekci chyb, a to bude také hlavní důvod proč je celé vysílání zpožděno. Není problém, prostě korekce chyb prvních pár vteřin nebude.. na 3-4 devítkové lince to není nic hrozného; když obraz naskočí ihned po přepnutí, nevadí když krátce poté výjimečně vypadne.
Korekci jitteru by šlo udělat tak že po přepnutí kanál chvíli poběží nepatrně pomaleji a bez korekce, dokud se buffer nedostane na střed. Čekat není třeba. Samozřejmě nejlepší by bylo aby linka mezi dslamem a STB byla bez jitteru, což by technicky neměl být takový problém, a kompenzaci dělal jen dslam.
Závěr: Nevidím důvod proč by přepínání kanálů nemohlo být v desítkách milisekund.
Keyframe chodí u MPEG4 běžně jen jednou za vteřinu až tři, proto by se na něj čekat nemělo. Proč tedy nemít server, který bude stream průběžně dekódovat, a na požádání pošle unicastem jeden "virtuální" keyframe?
Buffering: Předpokládám že se používá pro korekci jitteru a hlavně dopřednou korekci chyb, a to bude také hlavní důvod proč je celé vysílání zpožděno. Není problém, prostě korekce chyb prvních pár vteřin nebude.. na 3-4 devítkové lince to není nic hrozného; když obraz naskočí ihned po přepnutí, nevadí když krátce poté výjimečně vypadne.
Korekci jitteru by šlo udělat tak že po přepnutí kanál chvíli poběží nepatrně pomaleji a bez korekce, dokud se buffer nedostane na střed. Čekat není třeba. Samozřejmě nejlepší by bylo aby linka mezi dslamem a STB byla bez jitteru, což by technicky neměl být takový problém, a kompenzaci dělal jen dslam.
Závěr: Nevidím důvod proč by přepínání kanálů nemohlo být v desítkách milisekund.
Void (neregistrovaný)
6. 9. 2006 14:30
Nový
Re: Zapping Time
celé vlákno
No není to tak jednoduché, výborný článek a vysvětlení od cisca je na http://www.cisco.com/en/US/netsol/ns610/networking_solutions_white_paper0900aecd802808e5.shtml
Jinak v článku popisované přetížení linky kdy routru trvá než zruší starý multicat je řešeno teď pomocí fast leave detaily nemám nastudované jen vím že to řeší problém souběhu více multicast kanálů na koncové míly při přepínání.
Jinak v článku popisované přetížení linky kdy routru trvá než zruší starý multicat je řešeno teď pomocí fast leave detaily nemám nastudované jen vím že to řeší problém souběhu více multicast kanálů na koncové míly při přepínání.
Zdenek (neregistrovaný)
7. 9. 2006 10:07
Nový
Ježišmarja
celé vlákno
Díky za link.
> No není to tak jednoduché
Jistěže ne. Když se 100 věcí udělá špatě, nejde udělat správně ani tu 101-ní, přestože je všem poměrně jasné jak by měla správně fungovat.
> If the join latency is short (let's say negligible, for the sake of illustration) and the leave latency is long (say 2 seconds-not an unusual number in an IGMPv2 implementation)
Jak můžou být latence různý? Proč není IGMP join i leave jednoduše v jednom packetu?
> feature called Explicit Host Tracking (EHT), which keeps track of who from downstream is currently subscribed to what multicast group.
Nechápu. Pokud je router mcast aware, tak samozřejmě musí trackovat členy mcast groups alespoň na úrovni downstream interfaců, aby věděl kam co forwardovat. Nechápu k čemu je nějaký podrobný EHT dobrý, a jak souvisí s fast leave. Prostě od RG přijde v jednom packetu žádost o leave jedné a join druhé MG, router daný interface vyhodí z jedné a přidá do druhé tabulky, a dál není co řešit- záležitost na pár mikrosekund, přetížení linky vyloučeno.
> No není to tak jednoduché
Jistěže ne. Když se 100 věcí udělá špatě, nejde udělat správně ani tu 101-ní, přestože je všem poměrně jasné jak by měla správně fungovat.
> If the join latency is short (let's say negligible, for the sake of illustration) and the leave latency is long (say 2 seconds-not an unusual number in an IGMPv2 implementation)
Jak můžou být latence různý? Proč není IGMP join i leave jednoduše v jednom packetu?
> feature called Explicit Host Tracking (EHT), which keeps track of who from downstream is currently subscribed to what multicast group.
Nechápu. Pokud je router mcast aware, tak samozřejmě musí trackovat členy mcast groups alespoň na úrovni downstream interfaců, aby věděl kam co forwardovat. Nechápu k čemu je nějaký podrobný EHT dobrý, a jak souvisí s fast leave. Prostě od RG přijde v jednom packetu žádost o leave jedné a join druhé MG, router daný interface vyhodí z jedné a přidá do druhé tabulky, a dál není co řešit- záležitost na pár mikrosekund, přetížení linky vyloučeno.
Petr (neregistrovaný)
6. 9. 2006 15:18
Nový
Nevíte někdo, kdy nabídnou ADSL2 pro data?
celé vlákno
Když už to mají leckde nainstalovaný...
DNA (neregistrovaný)
6. 9. 2006 15:50
Nový
link na první přehled v pdf
celé vlákno
nějak se mi ho od nich nedaří dostat, jinde mi pdf zobrazí acrobat, ale z o2 nic...
aladin (neregistrovaný)
6. 9. 2006 16:58
Nový
funkčnost O2TV
celé vlákno
Ohledně kvality internetu od O2. Mám cca půl roku rychlost 3Mbit a za celou tu dobu jsem neměl jediný výpadek a rychlost mám neustále cca 2 650 kbit. Co se týče O2TV, měl jsem možnost shodou okolností si jí dnes vyzkoušet. Instalace bezproblémová a funkčnost okamžitá. V základní nabídce 24 programů + dočasně v rámci akce HBO,HBO2, Cinemax a Cinemax2. Přepínání programů skutečně trvá cca 3 s, obraz o něco málo horší než DVD kvalita. Rozhodně lepší než na Karnevalu.Net společně s puštěnou telku fungoval bez jakékoliv změny. Ceny nekomentuji. :o( Tohle je o funkčnosti. Pro lidi co mají pevnou a i adsl to může být volba. Navíc mohou objednávat i lidi co mají adsl od jiného operátora a to za tu sníženou cenu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2006 17:46
Nový
Jsem zvědav,koho nalákají
celé vlákno
Dnes dost lidí pevnou zrušilo,protože mají mobily a teď jí k vůli televizi znovu platit,myslím,že pohoří!
Já (neregistrovaný)
7. 9. 2006 22:47
Nový
Re: Jsem zvědav,koho nalákají
celé vlákno
Líbí se mi jak každý má jasné soudy o pohoření apod. Jak někdo psal, mám-li pevnou (těch lidí je stále velké množství) a používám-li třeba i ADSL od O2, tak je to ideální řešení. Mám možnost porovnat kvalitu Karnevalu (několik let) a O2TV. Jednoznačně zde vede O2 - hlavně kvalitou obrazu, která je na (stejném) kvalitním TV znatelně lepší. A proč bych ještě O2? Mnoho lidí jistě osloví "videopůjčovna" - nemusím nikam chodit, v klidu pustim doma od A po Z. Klidně si připlatim. Archív je také zajímavá věc. Mám info (opravdu ověřené), že v současné době je něco přes 1000 uživatelů O2TV. Myslím, že po tak krátké době je to velmi dobrá práce. Jistě jsou tam i testovači z léta, ale používají to dále - jsou spopkojeni. Mám doma ADSL, tím je pro mě jasné, že odcházím od Karnevalu...
jozka (neregistrovaný)
8. 9. 2006 18:53
Nový
Re: Jsem zvědav,koho nalákají
celé vlákno
Od A do Z - zajimavy zpusob, jak se vyhnout cislu 300.
Ja si stahnu od A do Z z tisicu souboru. A nehlede k tomu, ze i moje DVD pujcovna se pohybuje v radech tisicu..
ale jinak jo, az to bude stat jako ve Francii (viz dnesni clanek), klidne do toho pujdu.... (tim myslim i s parametry internetu...)
Ja si stahnu od A do Z z tisicu souboru. A nehlede k tomu, ze i moje DVD pujcovna se pohybuje v radech tisicu..
ale jinak jo, az to bude stat jako ve Francii (viz dnesni clanek), klidne do toho pujdu.... (tim myslim i s parametry internetu...)
mama (neregistrovaný)
24. 9. 2006 22:09
Nový
Re: Jsem zvědav,koho nalákají
celé vlákno
videopujcovna od O2 je drahej spas a nabidka chuda. Proste katastrofa.
lis (neregistrovaný)
6. 9. 2006 18:17
Nový
Co souběh Mobil /býv. Eurotel/ a O2TV ?
celé vlákno
Nabízí tato nová superfirma také nějaké zvýhodněné balíčky, které by zahrnovaly i mobilní telefony ? Tady vidím možnost cenové konkurence. Jiní dodavatelé TV /kabelovky, DigiTV/ určitě mobilní sítí nedisponují.
Člověk (neregistrovaný)
7. 9. 2006 12:43
Nový
Konečně fér článek
celé vlákno
Jsem rád že někdo aspoň částečně fér spočítal skutečné náklady. Většina článků co jsem četl jaksi zapomínala na pronájmy různých zařízení a samozřejmě i na nutnou hlasovou službu - kterou většinou nikdo nechce.
Člověk (neregistrovaný)
7. 9. 2006 12:43
Nový
Konečně fér článek
celé vlákno
Jsem rád že někdo aspoň částečně fér spočítal skutečné náklady. Většina článků co jsem četl jaksi zapomínala na pronájmy různých zařízení a samozřejmě i na nutnou hlasovou službu - kterou většinou nikdo nechce.
Člověk (neregistrovaný)
7. 9. 2006 12:43
Nový
Konečně fér článek
celé vlákno
Jsem rád že někdo aspoň částečně fér spočítal skutečné náklady. Většina článků co jsem četl jaksi zapomínala na pronájmy různých zařízení a samozřejmě i na nutnou hlasovou službu - kterou většinou nikdo nechce.
rec (neregistrovaný)
10. 9. 2006 18:56
Nový
O2TV
celé vlákno
Kdo si to objedná musí být napůl blázen za takový prachy!Už neví jak z lidí dostat prachy.
pasi (neregistrovaný)
12. 9. 2006 11:31
Nový
Ja do toho jdu...
celé vlákno
Pro me je to nabidka rozhodne zajimava. Kabelovka u nas neni a nebude (Praha 10, Vrsovice), tudiz pro internet vyuzivam ADSL 3Mbit (Skynet) a nutno rict, ze bez jakychkoliv problemu. Jinymi slovy za pevnou linku stejne musim platit. V rodine byl pozadavek na dokumentarni kanaly jako Discovery, NG...Jedina moznost doted byla UPC direct. Mam ho asi rok a je to naprosta katastrofa. Vetsi hnus jsem nevidel!!! Datovy tok je podle odhadu kolem 1.5Mbit, coz u MPEG2 znamena kosticky kam se podivas. Za to si UPC uctuje mesicne 689Kc. Takze pokud vyuziji akcni nabidky O2TV, rok budu platit za tv temer o 150 mene. Pokud to skutecne jede v MPEG4 cca 3Mbit, oproti UPC to bude sakra rozdil v kvalite.
mama (neregistrovaný)
24. 9. 2006 22:00
Nový
Re: Ja do toho jdu...
celé vlákno
Jste tedy blazen
UPC nejede jen pres kabel ale i pres satelit.. viz jejich web a UPC Direct. www.upc.cz
Divim se vam, ze jeste chcete internet pres ADSL. My pevnou u telekomu zrusili. Internet jsme vzdycky meli bezdrat. A ted nam ISP zprovoznil i VoIP a tak usetrime za telefonovani. Telekom se muze jit opravdu fakt klouzat. Je to obrovskej kolos co se casem rozpadne diky jejich nafoukanosti.
Jinak UPC Direct jsme taky zrusili, protoze jsou taky drahy!!! Driv jsme meli jejich zakladni nabidku kolem 500 kc a ted jak pisete je na 689kc. Kdyz jsme to rusili tak nas asi 100x telefonicky lakali nazpatek s nabizenou slevou atd.. Slevu vyhnali az na 25 procent. (stejne by byla na pul roku). Radim vam, ze se upisete tomu O2 tak hledejte jiny alternativy satelitu Viz http://www.parabola.cz/
S pozdravem
xy
UPC nejede jen pres kabel ale i pres satelit.. viz jejich web a UPC Direct. www.upc.cz
Divim se vam, ze jeste chcete internet pres ADSL. My pevnou u telekomu zrusili. Internet jsme vzdycky meli bezdrat. A ted nam ISP zprovoznil i VoIP a tak usetrime za telefonovani. Telekom se muze jit opravdu fakt klouzat. Je to obrovskej kolos co se casem rozpadne diky jejich nafoukanosti.
Jinak UPC Direct jsme taky zrusili, protoze jsou taky drahy!!! Driv jsme meli jejich zakladni nabidku kolem 500 kc a ted jak pisete je na 689kc. Kdyz jsme to rusili tak nas asi 100x telefonicky lakali nazpatek s nabizenou slevou atd.. Slevu vyhnali az na 25 procent. (stejne by byla na pul roku). Radim vam, ze se upisete tomu O2 tak hledejte jiny alternativy satelitu Viz http://www.parabola.cz/
S pozdravem
xy
tajtrdlik (neregistrovaný)
19. 9. 2006 10:14
Nový
No tak nic nebude
celé vlákno
Nevim pro koho to IPTV bude , mozna pro samotne zamestnance O2 ale pro me ne . Nyni mam IE Extreme 2048/256 vzdalenost cca 2,6Km od ustredny . Chtel jsem IPTV . No muzu ho mit ale snizi me rychlost na 512 :-)))). Tak bobani s bublinkama a kyslikem tohle si nabouchejte do hlavy !!!! . Objednal jsem si dnes DigiTV.
Tiskni