Hlavní navigace

Na slevovém Seznam Tipu se o Fábie utkali roboti

Patrick Zandl

Nabídka tří automobilů Škoda Fabia za 25 Kč na novém slevovém serveru Seznam Tip! se zřejmě stala utkáním robotů. Slevová akce měla začít v určitou (a dopředu blíže neurčenou) dobu a tři nejrychleji reagující si mohli objednat nový vůz. Doba zahájení akce byla držena v tajnosti, aby se nemohli lidé připravit předem, jenže se zdá, že se stejně předem připravili.

Nabídka tří automobilů Škoda Fabia za 25 Kč na novém slevovém serveru Seznam Tip! se zřejmě stala utkáním robotů.

Slevová akce měla začít v určitou (a dopředu blíže neurčenou) dobu a tři nejrychleji reagující si mohli objednat nový vůz. Doba zahájení akce byla držena v tajnosti, aby se nemohli lidé připravit předem, jenže se zdá, že se stejně předem připravili.

komentářích na Lupě si uživatelé stěžovali, že server byl nejdříve nedostupný a pak byly hned vozy vyprodané. Akce začala v 10:39 a okamžitě byly všechny tři vozy hlášeny jako prodané. Několik čtenářů Lupy se přitom přiznalo, že titulní stránku Seznamu kontrolovalo robotem, aby jim nabídka neunikla, ani robot ale nepomohl i při kontrole co vteřinu.

Tiskové oddělení Seznamu slíbilo, že v průběhu dne pošle další informace k průběhu nabídky a prověří i výherce, už nyní se ale zdá, že půjde o šikovné programátory a tedy bude možná dobré je po focení na tiskovém oddělení rovnou přesměrovat do firemní náborové kanceláře.

Našli jste v článku chybu?
1. 3. 2011 13:52
Martin K. (neregistrovaný)

Cca milion návštěvníků stránky denně, plus zvýšený zájem díky předem oznámenému "prodeji" Fábií, plus roboti... => je otázka, zda tahle akce ve své podstatě nebyla spíš loterií (což ze zákona přináši provozovateli určité povinnosti navíc).