Hlavní navigace

Na Slovensku zůstanou značky Atlas a Centrum rovnocenné

Jiří Macich ml.

V České republice nyní běží někdejší samostatný portál Atlas.cz už na doméně třetího řádu při portálu Centrum.cz (atlas.centrum.cz) a jeho návštěvnost je zahrnuta do statistik Centrum.cz. Na Slovensku však společnost Centrum Holdings podobné spojení nechystá. Atlas.sk a Centrum.sk sú jediné značky prvej úrovne. Všetky ostatné spadajú spadajú pod niektorú z týchto domén. Budujeme a podporujeme oba tieto portály rovnocenne, rovnako ako služby druhej úrovne bez ohľadu na to, či patria pod jeden…

V České republice nyní běží někdejší samostatný portál Atlas.cz už na doméně třetího řádu při portálu Centrum.cz (atlas.centrum.cz) a jeho návštěvnost je zahrnuta do statistik Centrum.cz. Na Slovensku však společnost Centrum Holdings podobné spojení nechystá. Atlas.sk a Centrum.sk sú jediné značky prvej úrovne. Všetky ostatné spadajú spadajú pod niektorú z týchto domén. Budujeme a podporujeme oba tieto portály rovnocenne, rovnako ako služby druhej úrovne bez ohľadu na to, či patria pod jeden alebo druhý portál, uvedla pro Živé.sk Marcela Hlavatá ze společnosti Centrum Holdings.

Podle odhadu počtu reálných uživatelů dle AIM Monitoru (slovenská obdoba NetMonitoru) by přitom spojené portály Atlas.sk a Centrum.sk aspirovaly na tržní jedničku. U portálu Atlas.sk se za minulý měsíc odhaduje 1 275 000 reálných uživatelů a u Centrum.sk dalších 805 000 reálných uživatelů, dohromady tedy jde o 2 080 000 odhadovaných reálných uživatelů. U slovenské portálové jedničky Azet.sk je odhad reálných uživatelů 1 659 000, takže eventuálně spojené portály Atlas.sk a Centrum.sk by jej v černu přeskočily o 421 000 reálných uživatelů. Tedy pokud budeme počítat, že oba portály mají vlastní uživatelskou základnu. Ovšem i při překryvu uživatelů by vznikl silnější hráč.

Našli jste v článku chybu?