Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Nabídka IPTV služeb v České republice

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
2. 10. 2008 9:41 Nový

RE: Nabídka IPTV služeb v České republice

celé vlákno
Pro mne by padal v úvahu pouze Volný. Pevnou linku si kvůli televizi zřizovat nebudu, už jen proto, že samotnou televizi od nich nedostanu. U Volného to znamená navíc internet, který už mám a mnohem levnější a kvalitnější, než jaký bych mohl dostat po Telekomických drátech, nebo po kabelu. Takže IPTV ne. UPC už v domě všichni odřekli, ceny jsou nehorázné a kvalita mizerná. Zatím mám na výběr, jestli DVB-T zdarma, nebo 40 programů za 260 Kč měsíčně od Digi TV. I když můj ISP uvažuje o tom, že bude IPTV šířit také a chce ho nabízet bez kombinace s čímkoli jiným a s tím, že vše, co je k mání na DVB-T bude poskytovat rovněž zdarma. A na balíčky si prý hrát nebude. Každý dostane přesně to, co bude chtít!
lukas
lukas (neregistrovaný)
3. 10. 2008 9:13 Nový

RE: Nabídka IPTV služeb v České republice

celé vlákno
a co www.centrio.cz
Lukáš Nevosád aura:81
2. 10. 2008 10:01 Nový

RE: Nabídka IPTV služeb v České republice

celé vlákno
Nechce se mi tím procházet a stejně bych tuto informaci asi nenašel - nabízí nějaká IPTV nebo online videopůjčovna originální znění - tzn. bez dabingu?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 10. 2008 10:52 Nový

RE: Nabídka IPTV služeb v České republice

celé vlákno
Na O2TV jsou kanaly s dualnim zvukem, normalne se to prepina na STB. Videopujcovny nepouzivam.
Petr
Petr (neregistrovaný)
6. 10. 2008 21:44 Nový

RE: Nabídka IPTV služeb v České republice

celé vlákno
Ano, O2TV - muzete zvolit jazykovou stopu i titulky
xdrm aura:57
2. 10. 2008 11:46 Nový

P2P

celé vlákno
zapomel jsi na TV s nejsirsi nabidkou filmu, s nejlepsi dostupnosti a vynikajici cenou: BitTorrent

http://www.vuze.com/
pepan
pepan (neregistrovaný)
2. 10. 2008 14:11 Nový

iptv

celé vlákno
Docela mě zaráží, že neexistuje IPTV provider, který by poskytoval službu funkční na libovolném připojení.
Mě by se to například hodilo.
xdrm aura:57
2. 10. 2008 15:07 Nový

Re: iptv

celé vlákno
www.stream.cz
www.n-joy.cz
www.jost.com
http://www.pg24.tv/
http://www.leotv.cz/

ale je trochu jina kategorie.
sartori
sartori (neregistrovaný)
2. 10. 2008 16:48 Nový

Re: iptv

celé vlákno
Dotaz znel na IPTV providera...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 10. 2008 17:48 Nový

Re: iptv

celé vlákno
Ano, napr. takova IPVT pres GPRS, to bude trhak. Na debilni dotaz debilni odpoved.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 10. 2008 22:16 Nový

Re: iptv

celé vlákno
Jestli to nebude tim, ze se kanaly multicastuji, coz na jakemkoli pripojeni nezaruci...
sartori
sartori (neregistrovaný)
2. 10. 2008 14:32 Nový

RE: Nabídka IPTV služeb v České republice

celé vlákno
Zhruba 500 Mattesovych subscriberu je dostatecny pocet na zarazeni mezi velke operatory? Priznam se ze znam uspesnejsi projekty...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 10. 2008 20:09 Nový

RE: Nabídka IPTV služeb v České republice

celé vlákno
Mattes je prukopnik IPTV v CR:
mel jako prvni triple pay v CR
mel jako prvni IPTV v CR (nemyslim tim ruzne mutace weboveho vysilani, ale "pravo"u IPTV)
vysila jako prvni v HD v CR
jako jediny nabizi surfovani prez TV
- k STB se pripoji USB klavesnice + mys a z jakekoliv TV je internetovy prohlizec...

Proto si tu misto zaslouzi, krome poskytovatelu co jedou prez ADSL nikdo jiny v tolika mestech "pokryti" nema.
Navic ADSL ma jiste limity (1 kanal a dost, sledovani TV zpomaly Inet atd..)
sartori
sartori (neregistrovaný)
3. 10. 2008 10:36 Nový

RE: Nabídka IPTV služeb v České republice

celé vlákno
Ne.
- prvni triple pay mel pokud vim brnensky Maxprogres. Mattes v te dobe experimentoval s provozem videa na siti, ale nemeli set-top boxy a zakaznikum nic nefakturovali.
- pravou IPTV... tady bych se opet hadal
- prvni HD... budiz
- surfovani pres STB snad nabizi vetsina IPTV operatoru.

Pan Poboril je sice asi dobry experimentator, ale tim to taky konci. Ze zajimavych a funkcnich projektu bych misto Mattesu zminil treba Centrio.
Martin Kopta aura:100
2. 10. 2008 14:46 Nový

Nepřehledné

celé vlákno
Do podobných článků prosím vkládejte tabulku, přehledné seznamy, případně mapy pokrytí. Vyzobávat to z textu je otrava.
___
___ (neregistrovaný)
2. 10. 2008 14:47 Nový

viaTV

celé vlákno
Jsou i jiné, třeba viaTV od T-Systems PragoNet http://www.viagia.cz
Michal Krsek aura:58
2. 10. 2008 20:17 Nový

Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Pri cteni perexu me skoro presla chut to cele cist.
IPTV je zatím opomíjenou možností příjmu digitálního televizního vysílání.

Autor tehle vety zije nekde ve vzduchoprazdnu nebo je hluchoslepy. IPTV je jedna z aplikaci, ktera je silne tlacena marketingem ISP a podlehaji tomu i media.
Proti tomu tlaceni nic nemam, ale autor nemel diskvalifikovat svoji schopnost napsat kvalitni clanek na dane tema hned v prvni vete.
Jiří Macich aura:99
2. 10. 2008 21:34 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Dovolím si nesouhlasit. Odhlédněte od ortodoxního IT světa a přejděte do světa spotřební elektroniky. Co tam? Digitalizace = koupit si "tu bedýnku" (DVB-T). Pak je s odstupem DVB-C a DVB-S a někde hodně daleko IPTV.
Michal Krsek aura:58
2. 10. 2008 22:55 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Dekuji, ze jste mi to objasnil. Netusil jsem, ze se z LUPY stalo medium o spotrebni elektronice. Budou clanecky o kuuul zarizenickach pro frikuliny?

Zalezam zpet do sveho sitarskeho doupete.
Jiří Macich aura:99
2. 10. 2008 23:20 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Michale, slovíčkaříte ze sportu? :-) Dáváte dohromady dvě věci.

a) V komplexním procesu digitalizace televizního vysílání je IPTV opomíjená resp. jede po takové vedlejší koleji.

b) Z Lupy se nestalo médium o spotřební elektronice, ale IPTV jako síťová technologie do jejího tématického rámce spadá, přestože je tu jistý tématický přesah do světa spotřební elektroniky.
Michal Krsek aura:58
2. 10. 2008 23:30 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Vite Jiri,
kdybyste ten clanek napsal na Digizone, tak by k nemu ten muj diskusni prispevek neprisel.

Bohuzel jste to napsal na LUPU. IPTV jiste patri do zasahu LUPY, ale v kontextu LUPY vypovida ta veta o tom, ze trh s IPTV nesledujete ani nahodou.

MK
Jiří Macich aura:99
2. 10. 2008 23:40 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Jenže IPTV není ve vzduchoprázdnu a na trhu jde do souboje s konkurencí. To je prostě fakt a je úplně jedno, jestli tento článek vyšel na Lupě, DigiZone nebo Rootu ;-)
Michal Krsek aura:58
3. 10. 2008 1:57 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Obavam se, ze dochazi k hlubokem ale opravdu hlubokemu nedorozumeni.

Pokud si neuvedomujete rozdil mezi Lupou, Digizone a Rootem, tak uz chapu, proc jsou nektere Vase clanky takove jake jsou. Pravdepodobne nevnimate ani rozdil mezi Lupou a Pocitacem pro kazdeho.

Ale pokud Vam to redakce vydava, tak evidentne nemam pravdu ja, kdyz si myslim, ze pro konkretni medium by se melo psat v kontextu toho media :-)

Omluvte prosim postaru mysliciho sitare. Holt nastal cas presunout se do rise dinosauru a tam tise vyhynout.
Jiří Macich aura:99
3. 10. 2008 2:04 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Kontext Lupy nijak nemění skutečnost, že IPTV je při procesu přechodu na digitalizaci televizního vysílání ve srovnání s ostatními technologiemi poněkud "vzadu" ;-)
Michal Krsek aura:58
3. 10. 2008 2:39 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Obavam se, ze nejsem schopen divat se na problem optikou prodaneho poctu kusu spotrebni eletroniky :-)
sartori
sartori (neregistrovaný)
3. 10. 2008 10:37 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Ono to bude tim ze set-top boxy pro DVB-C a IPTV jaksi nechodi "standardni" cestou pres hypermarkety ;-)
wormik
wormik (neregistrovaný)
4. 10. 2008 10:02 Nový

Re: Kde zije autor perexu?

celé vlákno
Pokud se zamyslim nad tim, ze existuje neco cemu se rika segmentace zakaznickych skupin, nechapu proc trvdosijne stojite za svym. Proste lupa ma jinou cilovku nez digizone a proto chapu michaluv komentar. Na TV Nova taky neuvidite dokument o LHC protoze moc dobre vedi, kdo je jejich zakaznikem ;)

jinak mnoho zdaru v publikaci :)
Sepp
Sepp (neregistrovaný)
3. 10. 2008 0:29 Nový

co mi v clanku chybelo

celé vlákno
- minimalne odkaz na ProZetu a Sloane
Marek
Marek (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 7. 2009 10:56 Nový

Re: co mi v clanku chybelo

celé vlákno
A jeste A1M.cz
Ty delaj tuhle sluzbu u SBD, taky u nas v panelaku :)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem