Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

jirka
jirka (neregistrovaný) ---.ortex.cz
23. 4. 2009 7:05 Nový

Čekal jsem, že pomyslí i na přípojky typu 4Mb...

celé vlákno
Novou nabídku O2 vnímám stejně jako autor článku - konstrukce je postavena přesně jako vzdor VoIP.

Na druhou stranu - pro mne osobně to konečně přináší jednoznačné srovnání. Platím O2 Duo, přičemž Internet mi jede rychlostí 2,5MBit. Wifi Provideři v okolí nabízí 3 MBit inet za 500,-. (Tedy odpočítám-li hlas O2, pak "po novu" je rozdíl v připojení 250,- Kč). Tady je jasné, že u mne si definitivně podřezali větev a raději půjdu na WiFi s VoIP...

Tím chci také říct, že si nejsem jistý, jestli to bude pro O2 takové terno, protože velké množství přípojek nedosahuje ani na 8MB, natož pak na jejich "bezplatné" O2TV. Takže uvažující člověk v tom vidí zase jen naoko krásnou nabídku.

Kdyby raději do ceníků zařadili třeba 4MB variantu alespoň o 100,- levnější...
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.prf.cuni.cz
23. 4. 2009 10:38 Nový

Re: Čekal jsem, že pomyslí i na přípojky typu 4Mb...

celé vlákno
Nějak ty dobré úmysly Telecomu, případně dalších dvou z velké operátorské trojky, nevidím, nebo nechápu. :-(

1) Pokud někdo z O2 chce tímto přeškatulkováním konkurovat VoIP, tak asi neví, co VoIP je a co nabízí. Nejenom skoro řádově nižší ceny za minutu hovoru, ale také skoro nulové paušály a tarifikaci 1 + 1 a ne nějakých 120 + 60, nebo v nejlepším případě 60 + 1.

Tuším, že na nulu s cenami jít nemohou, ale snížit paušál u o Standard by snad o něco mohli, nebo tam v té dnešní ceně přibalit třeba neomezené volání na pevné linky zdrama a k tomu třeba 10 minut volání na mobil. A zavést tu tarifikaci 1 + 1. Potom bych rozuměl tomu, že mohou konkurovat VoIPu.

2) Cena holého ADSL mi jako pokrok nepřipadá. Ano, mimo velká města, kde není alternativa, to jistě každý bude brát. Tam, kde je aspoň jedna další nabídka, bude tahle cena jen prostředkem osvěty o technologických alternativách a konkurenci.

3) O2 by se měla probudit a zavést ADSL tarif do 4M, nebo lépe do 2M, a to výrazně levnější, než těch 750 Kč. Do 2M by se měli držet do 300 Kč.

Je nádherné, že nabízejí rychlost AŽ 8M, nebo, nedejbože, až 16M. Ale kde jim to reálně jede? V Praze sedím do 1,5 km od ústředny, na lince zjistili, že jim tam na celém svazku něco projiskřuje, takže na 8M se modemy vůbec nepřipojí. Technik to sám pro sebe a soukromě pro mě hodnotil tak, že bude třeba v úseku nějakých 200 - 300 metrů natáhnout nové kabely. Výsledek na technické podpoře? Nic, zkusíme snížit rychlost na max. 6M a když to nebude ono, tak půjdeme ještě níže. A my vám nic negarantujeme, nabízíme AŽ 8M. Tedy od nuly do 8M, cokoliv pojede, cena ale jedna.

Rád bych upřesnil, že o tu rychlost mi tolik nejde. Vadí mi jejich arogantní přístup. Dobře vědí, že na spoustě linek se ani nepřiblíží těm svým reklamním stropům. Takhle můžou za chvíli nabízet klidně ADSL až 64M. A proč ne? Technologie to neumožňuje, nebo jen někde v laboratoři? Ale my vám přeci nic negarantujeme, kromě toho, že to zkusíme...

4) Podobně jejich IPTV. K čemu mi je jejich nabídka, dokonce i v nějakém balíčku zdarma, když to linkou neprojde?

Zajímaly by mě jejich interní statistiky ohledně toho, kolik linek jejich nabízené služby opravdu unese.

5) Hezky zní ta nabídka volání mezi dvěma jejich mobily zdarma. Tady by se měli podívat na podmínky a ceny, které matky našich operátorů nabízejí v zahraničí, na západ od nás (často ale i jinými směry).
Petr aura:100
23. 4. 2009 17:21 Nový

Re: Čekal jsem, že pomyslí i na přípojky typu 4Mb...

celé vlákno
Ve velkoobchodní nabídce je i rychlost 3072/256 v porovnání s 8Mbit je levnější o 57,- Kč.
Vzhledem k tomu že tuto variantu v nabídce vůbec neprezentovali předpokládám že si to nechávají v rukávu právě pro případy kde větší rychlost nejde aby mohli těmto zákazníkům "zavřít ústa".
Bejk
Bejk (neregistrovaný) ---.kabelservis.cz
23. 4. 2009 7:51 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
150 kc za 150kbit/s upstreamu......tomu rikam NABIDKA!!! xD

fakt komici. Stejne to každý dnes delal tak, ze si nechal udelat pevnou + ADSL. Platil za pevnou jako debil (kterou vetsinou ani nepouzival) a po roce smlouvy prevedl ADSL na jakoukoliv konkurenci (co k tomu nepotrebuje pevnou) a pevnou zrusil.

Tohle cele je od O2 jenom komedie...
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
23. 4. 2009 10:33 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Stal se zázrak! Managorům Vodoprdu konečně došlo, že s heslem: My nejlépe víme, co náš zákazník potřebuje" díru do světa neudělají a ztěžka a pomalu se začínají ubohému zbytku svých věrných přizpůsobovat. Jsem zvědav, jak dlouho jim ještě bude trvat, než pochopí, že jakékoli AžDSL za víc, než 300 Kč měsíčně včetně DPH prodají jen tam, kde není jiná alternativa.
Wi-Fi
Wi-Fi (neregistrovaný) ---.207.broadband.iol.cz
23. 4. 2009 10:47 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Je to komedie misto balicku internet+pevna za 831,- nula na druhou nabizi JINY BALICEK internet+TV jen o 81 korun mene za 750,- porad nenabizi ciste jen internet za rozumnou cenu coz by (nejen pro mne) bylo kolem 400,-
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.ds.kb.cz
23. 4. 2009 13:39 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
sitace je ještě mnohem horší - pronájem setopboxu za 150 kč,
jediná výhoda je ta, že ten supervýhodný bonus (kde je běžná skladba programů z DVB-T) můžeš odmítnout, zrušit O2 mini a platit o 80 Kč méně. Opravdu nahé ADSL stojí dle velkoobchodní nabídky méně než 600 Kč s DPH (475 ADSL + 119 nějaký poplatek za údržbu), k tomu se bohužel O2 neodhodlala a radši dala do maloobchodu bonusy zdarma (ve skutečnosti za 150 Kč) a tak výsledná cena 750 Kč + 150 za box je ještě horší než ted´ s O2 mini. Jinak se mi ale to jejich rozdělení celkem líbí ikdyž je na první pohled složité.
Hankaaa
Hankaaa (neregistrovaný) ---.90.broadband3.iol.cz
25. 4. 2009 8:07 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
presne tak. je to stale zlodejna. az bude net kolem 300-400 a pevna nikde tak to bude ok
icu
icu (neregistrovaný) 61.105.185.---
25. 4. 2009 16:46 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Problém je, že drtivá část nákladů jde "na ten drát" a související služby jako je třeba fakturace a spol. - a to, jestli ten "drát" je metalika nebo optika už kupodivu nehraje takovou roli. A nemyslím si, že by čeští telco operátoři mohli jít s cenou nějak významně dolů - rozhodně ne na polovinu dnešní ceny.

Soudím podle Koreje - tady přijde "drát" s jednou telco službou na nějakých 600 Kč měsíčně - a je přitom celkem jedno, jaká to je služba (telefon, internet, IPTV...) a jak je poskytovaná (100Mbps optika stojí stejně jako 8Mbps ADSL, operátor připojuje na to nejlepší, co v dané lokalitě nabízí), další služby pak jsou za pakatel (za telefon připlácím 30 Kč - mimochodem technicky je to VoIP účtovaný jako standardní pevná linka, za IPTV pak 120 Kč - tedy, spíš to je VoD než IPTV), platím nějakých 750 Kč za tripple play (na optice). ALE - Korea má v podstatě poloviční DPH (10% místo 19%) a kabely jsou rozváděny volně přes sloupy veřejného osvětlení a když si operátor potřebuje dát někam technologii, tak si ji na ten sloup pověsí taky. Staré a už nepoužívané kabely zůstávají, kdo by se s tím sundaval. Když jsou na trhu 3 firmy, co nabízejí internet + 3 na kabelovou TV, je jasné, jak to asi vypadá. Kolektory jsou jen v panelácích, v nízké zástavbě je v ulicích docela slušná pavučina. Náklady jsou sice nižší, ale kdo se na to má koukat...
Jo, poslední dobou se objevují nabídky na internet od kabelových TV (bez udání rychlosti) za 180 Kč měsíčně - s úpisem na 4 roky a od firmy, která s tím právě začíná. Neznám ale nikoho, kdo by se jim upsal - Korejci si byt najímají tak na 2 roky, tak nabídce služby vázané na byt na 4 roky moc nerozumím...
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
26. 4. 2009 0:19 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Přesně tak!!! Tady je každej chytrej jak kupa hoven, ale lidičky podívejte se trochu do světa na ceny ADSL - Google máte ne? :-)) A těch 600-800Kč stojí NEOMEZENÉ datové připojení přes ADSL všude...

Za podobné peníze jako TO2 u nás to nabízí v UK!!! i ostatní ISP (Virgin media, PlusNet, TalkTalk, PostOffice...)

Jinak v samotné UK (Anglii) nabízí TO2 ADSL mimo svoje pokrytí optikou za £22.02 - což je cca 660Kč s maximálním uploadem 448Kbit!!

Ale vychází to levněji jen kvůli poklesu ceny libry ke české koruně - ještě před rokem bylo ADSL od O2 v přepočtu dokonce DRAŽŠÍ než v ČR... Tak nechápu, co chcete, trubky jedny!!

ADSL za MAXIMALNE 400, ideálně 300Kč (jak to psali mnozí slaboduší) nenabízí žádný operátor na světě - alespoň v Evropě a USA určitě ne!
icu
icu (neregistrovaný) 61.105.185.---
26. 4. 2009 11:22 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Problém je ale ten, že TO2 má svoji síť v ČR v takovém stavu, že ADSL je spíš loterie než služba (zejména, když se spojí s IPTV). Navíc nevidím žádný náznak toho, že by se TO2 chystala nějak masivně na nasazení optiky - která je IMHO jediné řešení.
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
26. 4. 2009 13:56 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
A ty myslíš, že v UK máš těch 8Mbit garantovaných?? :-)) Jinak masivně nasazovat optika - mno metr položení čistě jenom kabelu stojí cca 1200 Kč. Ještě potřebuješ na to potřebuješ kompletně nový HW.

Takže "masivně rozšířenou" optiku má možná tak leda Japonsko. Protože tady se bavíme o investici, která by představovala pro TO2 v ČR zhruba jednorázově vyfláknout nějakých cca 300 000 000 000 Kč :-)) (300 miliard :-)) A jejich návratnost by byla vážně brutálně dlouhá...

Připomínám, že zisk TO2 a jiných operátorů je ročně kolem 5-10 miliard... Jak dlouho by se jim to asi vracelo?! :-DDD

Jistě, tu optiku budou muset jednou udělat, ale bude to určitě postupně a určitě později... a než bude "masivně rozšířená" to si opravdu počkáš!
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
26. 4. 2009 13:58 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Tím chci jenom říct, že situace v oblasti Internetu je v současné době v ČR srovnatelná s UK, takže co si stěžujete - samozřejmě lepší to může být vždy, ale nějak hrozné to rozhodně není :-)
melkor
melkor (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
27. 4. 2009 9:52 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Technicka: Ne Japonsko, ale Jizni Korea. Investoval stat a, prekvapive, ty prachy dal inkubentovi.

Dokazate si predstavit ten rv, kdyby nase vlada rozhodla, ze da Tele^H^H^H^HO2 hezkou hromadku mld, aby plosne zavedli optiku? :-) no, spis :-(
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
27. 4. 2009 20:56 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Většina z nás čekat nebude a poohlédne se po něčem jiném od někoho jiného, pokud už to neudělali dávno.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.94.broadband12.iol.cz
27. 4. 2009 1:06 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Koukám, že jsi samá cizina, ale drž se doma. On je rozdíl mezi hodnotou 600kč u nás a 600kč přepočtu z liber v Anglii. Tam je to k jejich platům úplný pakatel.
Já bych to brala za tu 500kč, kterou mám na rok, pevnou linku nepoužívám a kdyby to zůstalo i nadále,tak super. 750kč je dost.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
27. 4. 2009 20:55 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Až se budeš chtít zase příště ohánět cenami u nás a v cizině, zkus porovnat také reálné příjmy většiny domácností! A vzhledem k českým mzdám je 300 Kč měsíčně za shit, jménem AžDSL cena více než přiměřená!
stillfree
stillfree (neregistrovaný) 195.189.0.---
29. 4. 2009 21:49 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
přemýšlej jestli si dvě třetiny národa vydělá 23000 kč
MoB
MoB (neregistrovaný) 193.179.215.---
23. 4. 2009 8:18 Nový

Komplikované

celé vlákno
Je to podle mě příliš komplikované, ale to je asi schválně, aby se v tom kavky nevyznaly. Možná by to bylo srozumitelné po převedení do nějaké 3- až 4-rozměrné tabulky :) ...

Jinak je vidět, že ve vodním prdu zůstává vše při starém. Není to škoda, všichni malí connectivity provideři si jistě oddychli.
heptau
heptau (neregistrovaný) ---.ucetnictvi-on-line.cz
23. 4. 2009 8:52 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
Na nekterych jinych webech byla tabulka, ktera byla relativne prehledna (tedy pokud se pochopila - coz se mi podarilo az kdyz jsem ji videl potreti - ale moc jsem se nesnazil).

Odklon od zakladniho tarifu hlasoveho a prechod na zakladni tarif datovy chapu jako krok spravnym smerem - prenos hlasu jsou take jen data a muzete si je objednat i u nekoho jineho (v CR je SIP operatoru hromada).

Ovsem zakladni cena za holy internetu se mi zda nehorazna. Jiste, pro kdejakou firmu to mozna muze byt zajimave, ale pro jednotlivce, ktery je cely den v praci a kdyz prijde domu si chce jednou dvakrat tydne kouknout na internet je to desive (nejde mi ani o takovou rychlost a mnozstvi dat, ale cenu tak do tri stovek)
jgeo
jgeo (neregistrovaný) 204.104.55.---
23. 4. 2009 10:29 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
No, ja jsem pred uz par lety ADSL zrusil, kdyz mi dobehlo a spolu s tim i linku a taky vsechny ostatni linky v baraku (5 bytu). A mam od nich aspon pokoj. Jak to tak ctu (ani nejsem schopny to docist do konce, obdivuji autora, ze to tak detailne je schopny preanalyzovat), tak lituju lidi, kterym nezbyva nic jineho nez tohle.
Ono, ne ze by to jinde bylo idealni - muj provider byl koupen vetsi firmou a taky jsem se s nimi slusne pretahoval o delku smlouvy, chteli mi vnutit zpet FUP, coz jsem odmitl pod hrozbou skonceni, pozdni nebo vubec nezasilani faktur, atd. Ale porad mi to prijde lepsi nez Telecom (ha o2), telefon mi jede pres IP branu, pripojil jsem tam stary pristroj a je to bez pausalu, jen provolane minuty do celeho sveta za mistni poplatky (nechapu v tomhle lidi, kteri si klidne nechaji vnutit pausaly od ruznych alternativnich tel. operatoru, jen o neco nizsi nez od o2, i kdyz maji internet doma ne od o2).
jirik
jirik (neregistrovaný) ---.6.broadband2.iol.cz
23. 4. 2009 11:17 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
a ta kvalita tech hovoru do celeho sveta to je urcite taky krasa :)
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.prf.cuni.cz
23. 4. 2009 16:03 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
No, asi jste zkoušel VoIP někde na vytáčené lince, naposledy. ;-) Mám VoIP od 802.cz a kvalitou hovorů se to nijak neliší od volání pevná - pevná. Taková kvalita byla i na ADSL připojení od O2 5500 metrů od ústředny na venkovním vedení, s downloadem do 800 kbits/s a uploadem kolem 90 kbits/s.
V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
23. 4. 2009 20:45 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
Tu reklamu si nechte od cesty. Kvalita VOIP není nic extra.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
24. 4. 2009 10:27 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
Přes ADSL s Up 128 kbps a agregací 1:50 opravdu VoIP žádný zázrak není. U připojení s rychlostí 7,2 mega full duplex, pingem do 3 ms a nulou v rubrice loss je to o něčem trochu jiném. Ono se také není čemu divit. žádný operátor nebude podporovat mnohem levnější konkurenci.
jirka
jirka (neregistrovaný) ---.181.broadband9.iol.cz
24. 4. 2009 14:19 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
No ono ani mobilní volání co se týče kvality hovoru není lepší než po pevné lince, natož VoIP od 802.cz, ale každý ať si pořídí co potřebuje , na co má a podle kvality.
Navíc nechápu tu českou zášť ohledně pevných jako by to byl krok zpět,v zahraničí je to stále nejpoužívanější možnost pro internet i pro volání, samozdřejmě za jiné ceny/plat o tom žádná.
Pokud se však pořídí bezdr. telefon tak je to i hodně komfortní záležitost (není to o tom stát 20min. u skříňky a držet sluchadlo na šňůře).

A řeči o skělé VoIP kvalitě si strčte za klobouk, nebo zkuste zavolat z pevné aspoň poznáte i lepší kvalitu, jinak v telekomunikacích pracuji a mám zkušenosti s obojím.
Jako reakci na VoIP to ale osobně nevidím z výše uvedených důvodů.
filo
filo (neregistrovaný) ---.802.cz
24. 4. 2009 22:07 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
VOIP používám doma už víc jak 3 roky a kdybych měl klobouk, kvalitou bych si ho obložil dookola dvakrát. Ale nekteří holt mají pořád klapky na očích nebo si sedí na vedení.
xls
xls (neregistrovaný) ---.par.adsl.static.bluetone.cz
25. 4. 2009 10:44 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
Taky souhlasím. Kvalita VoIP je to poslední, co bych považoval na problém. I mobil je ve srovnání s ním kvalitově naprosto nepoužitelný.

Jinak zatímco si operátoři pevných linek a mobilní sedí na vedení, VoIP mi umožňuje prakticky zadarmo volat po celým světě a řešit problémy, který by byly přes klasický operátory neřešitelný, protože ti si často účtují třeba 80,- Kč za minutu tam, kde mě VoIP vyjde na pár desítek halířů za minutu.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
27. 4. 2009 21:06 Nový

Re: Komplikované

celé vlákno
Prací s těmi ,,suprovými" pevnými linkami jsem se živil celý život. A pokud prohlásím, že produkty dříve Telecomu, nyní Vodoprdu byly vždy úplné dno, tak věřte, že vím o čem mluvím! Československé státní dráhy měly plně automatické meziměstské volání už začátkem 50. let. Spojovací cesty se vytvářely automaticky a variantně podle stavu a obsazení okruhů a běžně přes dálkové části 3 - 8 ústředen. Plně automatický čtyřdrátový dálkový tranzit s nulovým útlumem a 100% srozumitelností byl běžným standartem. Slavný Český Telecom blahé paměti provozoval v Novém Strašecí štepslíkový MB přepojovač ještě koncem 70. let. Dnes je to o tom, že kdejaký garážový wifi provider dokáže za méně peněz nabídnout mnohem kvalitnější internet, než ,,oficiální" operátoři. Mě osobně funguje VoIP, ať už Skype, nebo české číslo, mnohem kvalitněji, než před šesti lety zrušená pevná linka. Jenže já internet od Vodoprdu ,naštěstí, nemám.
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
23. 4. 2009 9:27 Nový

Asymetrie

celé vlákno
Pořád nedokážu pochopit, proč se lidi strefují do ADSL kvůli asymetrii.

Člověk, který není ÚPLNÝ DEBIL, to musí pochopit - snad už i žížala by to pochopila.

Když je maximum u nás používaného ADSL2+ pro upstream 1Mbit - což je technologický limit dosažitelný při všech ideálních podmínkách, bez útlumu na vedení a do pár metrů od ústředny, tak prostě "doporučených" 1,6Mbit to nebude nikdy ani kdyby se všichni postavili třeba na uši!

Proto nabízet maximálně 768Kbit v tarifu mi přijde jako slušné a i přijít s nabídkou 512Kbit - protože bude spousta těch, kteří dostupnost mít na těch 768 prostě nebudou!

Je to jednoduchá rovnice - čím vyšší rychlost, tím nižší dostupnost takové rychlosti. Jistě, TO2 by mohla nabídnout technologické maximum, což je 24/1 Mbit/s - ale jeho dostupnost by mělo tak možná 0,01% všech zákazníků.

Proto mi přijde na hlavu padlé se trefovat do ADSL ISP kvůli fyzice. Zrovna tak, může autor psát na ČSA proč jim letadla nelítají rychlostí světla a proč v něm musí trávit několik nudných hodin místo sekundy :-)))

Prostě je to fyzikální vlastnost daná technologií - optika nebo kabel Vám nabídne rychlost klidně i 10x větší, ale zase je vlastnost daná technologií to - že se nepřipojíte mimo úzce vybrané lokality s hustým osídlením.
Na připojení v Dolních Kotěhůlkách, tak zůstává jedinou technologií ADSL a WiFi :-)

Ovšem i to WiFi je "až" a nikdo na něm rychlost negarantuje.

Naopak nechápu proč se kvůli asymetrii v článcích nerozčilujete na kabelové a optické operátory, kteří k asymetrii, kterou nabízí nějaký extra technologický důvod nemají a s klidem by mohli nabízet symetrické linky narozdíl od TO2, která na optice nabízí pouze symetrické rychlosti?
KKK
KKK (neregistrovaný) 195.144.99.---
23. 4. 2009 10:00 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Proti těm bezcenným výkřikům nad tvým příspěvkem, je toto rozumný názor. Já k tomu přidám jen rčení "ber nebo nech být". V mém případě, a to bydlím na vesnici, 02 internet za současných podmínek nevezmu, můj wifi provider mi nabídl lepší servis a cenu. Kamarád, co bydlí kousek ode mě, přešel od wifi k 02, protože mu wifi nešlo jak chtěl. Je dost daleko od ústředny, tak má poloviční rychlost a nízký upload, přesto je relativně happy, asi že mu to jde 24/7 :-/. Jeho věc.
jouda
jouda (neregistrovaný) ---.way.cz
23. 4. 2009 10:32 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
ADSL2+ Annex M má max. parametry 24 down/3,5 up!
Tom
Tom (neregistrovaný) 80.188.171.---
23. 4. 2009 11:36 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Jo, jenže ten se v O2 nepoužívá...
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
24. 4. 2009 10:30 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
...A v momentě, kdy ho zkusí nasadit na ty své dráty, tak rychle zjistí, že je nefunkční. Buďte rádi za to, co máte dnes a počítejte s tím, že čím víc naláká Vodoprd nových klientů, tím hůř na tom budou ti původní.
Pavel
Pavel (neregistrovaný) 160.218.10.---
23. 4. 2009 12:11 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
V laboratoři, milý kolego, v laboratoři. Při daleko vyšší ceně modemů atd.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
23. 4. 2009 10:41 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Technologický limit místních kabelových sítí je 6kHz na delších a max. 10 kHz na krátkých kabelových vedeních. Všechno navíc je sázka do loterie a pustá alchymie. Je to podobné, jako když stavíte domeček z karet. Přidáte kartu (tedy jednu ADSL linku) a okamžitě dosáhnete toho, že přestanou fungovat všechny ostatní. Takže nastává další hledání vhodných párů a snižování rychlostí. Nepočítejte s tím, že ADSL se bude v budoucnu zrychlovat! Bude se plíživě zdražovat (nové ,,supervýhodné" balíčky), Vodoprd bude slibovat nové služby (které budou fungovat mizerně, nebo vůbec), ale reálným výsledkem bude nárůst chybovosti a snižování rychlosti. A čím víc účastníků se v dané lokalitě nechá klamavou reklamou nachytat, tím to bude horší.
melkor
melkor (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
24. 4. 2009 14:59 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
A proto je daleko lepsi vyuzit neprekonatelne nabidky konkurence:

Tarif Profesionál WiFi
- připojení k internetu rychlostí 1024/1024 kbit/s
- cena 700 Kč/měsíc

Kdo to nevezme, ten je blazen!

4 krakonos: Take si nedam pokoj :-)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
27. 4. 2009 21:10 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Každý ježek svoje ostny chválí. Já jsem se svými 7,5 Mega symetricky, s agregací 1:1 a zadarmo naprosto spokojen. A nechápu, proč koukáš zrovna po Profesionálu, když ostatní tarify nabízejí víc za míň.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.anonymouse.org
23. 4. 2009 12:34 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Ale ze tech 16Mbit/x jede taky hodne lidem ;-)

Ostatne i jestli znate nekoho s temi realnymi 8Mbit tak to jako byste vyhral v loterii.

TO2 by hlavne mohla nabidnout platbu za realne dodanou sluzbu. A divim se, ze jeji zakaznici si takto nechaji srat na hlavu. V normalnim svete je to jasna zlodejna.
Mem
Mem
23. 4. 2009 16:41 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
"Proto nabízet maximálně 768Kbit v tarifu mi přijde jako slušné a i přijít s nabídkou 512Kbit - protože bude spousta těch, kteří dostupnost mít na těch 768 prostě nebudou!"

A proto nabízejí tarif 16 Mbps těm, kteří (možná) dosáhnou na 9 Mmps, a účtují s ledovým klidem 8 Mbps těm, kterým to jede maximálně 1-2 Mbps (nebo jim to jelo 6, ale pak chtěli O2TV a pak už se jen divili kam při jeho zapnutí rychlost spadla, samozřejmě bez nároku na reklamaci). Ale u uploadu si najednou řekli dost, budeme féroví, že ;)

A teď tedy prosím ještě tu o červené karkulce, ať to máme komplet...
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
23. 4. 2009 18:37 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
A jak byste si to účtování asi tak představoval? Rozpočítávat to kolik to jede maximálně? :-DDD Jako, že když to připojení pojede 1-2Mbit, tak bude stát jenom jednu sedminu, což je ze 750Kč nějakých 107Kč? :-DDD To nepokryje ani náklady za odvody za pevnou linku státu... Protože ty jsou něco nad 200Kč a platí se ČTÚ :-)

Na mobilu byste pak mohl chtít platit paušál podle toho kolik procent signálu Vám doma ukazuje, že? Velká města by platila 100% a Dolní Kotěhůlky třeba jenom 30% paušálu :-DDDD


Každý si při zřízení linky může zjistit jak rychle mu ADSL zhruba pojede - určitě nikomu neslíbí na 100% 16Mbit a pak mu to pojede 1Mbit :-)

Já, když jsem si žádal o zřízení na značkovce, tak mi řekli "Dobře pane, ale máte tam dostupnost maximálně 3,5Mbit, takže počítejte spíš tak 2Mbit."

Řekl jsem na to OK a jede mi to opravdu těch 2Mbit. Žádný jiný poskytovatel včetně wifi providerů mi tu nemůže poskytnout nic lepšího...

Je to prostě fyzikální vlastnost daná ADSL, že rychlost je v každé lokalitě jiná (respektive snižující se se vzdáleností od ústředny).
Radek Zajíc aura:96
23. 4. 2009 20:38 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
To by mě tedy zajímalo, kde jste přišel na to, že by se "státu" nebo snad "ČTÚ" měly platit za pevnou linku nějaké "odvody" ve výši cca 200 Kč :-)

Zdroj by nebyl?
icu
icu (neregistrovaný) 61.105.185.---
24. 4. 2009 6:31 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
TO2 by měla ve smlouvě jasně deklarovat "nominální rychlost linky" a být postižen (slevou na paušálu), pokud tato rychlost klesne. Dále, pokud se chce TO2 chlubit, ža na ADSL dokáže až 16 Mbps, je to jeho svaté právo, ale pak by ČTÚ mělo požadovat, aby na reklamách byly uvedeny další údaje typu nominální rychlosti 16 Mbps dosahuje x % zákazníků, 80% zákazníků dosahuje y Mbps (obdobně, jako banky musí k reklamám na kreditky uvádět RPSN). Dát prostě TO2 povinnost zveřejnit základní statistické údaje o tom, jakou šanci má zákazník, že na uváděnou rychlost dosáhne (ve Sportce také dopředu víte, jakou šanci máte na první pořadí). Ano, teoreticky si mohu dopředu zjistit, jakou rychlost mi TO2 nabídne, ale tato informace není relevantní a poměrně často je realita jinde.

Potíž je v tom, že technické vlastnosti (omezení) ADSL nerespektuje a dostatečně "nekomunikuje" hlavně TO2. Tomu sice rozumím, proč to tak TO2 dělá, ale to neznamená, že její postup považuju za férový vůči zákazníkům. Oceňuju přitom přístup "vaší" značkovky, z vlastní zkušenosti vím, že není obvyklý.


Příměr s 30% signálu je u hlasových paušálů trochu mimo - GSM i UMTS poskytnou stejnou službu (tedy přenos hlasu) při 100% i 30% úrovni signálu.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
24. 4. 2009 10:41 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Nemohou deklarovat něco, co v době, kdy se ADSL připojení zřizuje, nikdo neví. ( Dělá se to tak, že se linka spustí, nějak se to rozchodí a pak se dá na modlení, aby to aspoň pár týdnů vydrželo). Je naprosto běžné, že se spuštěním další souběžné linky stoupne v těch dříve zřízených chybovost a pokud se linky přidávají dál, dojde buď k totálnímu kolapsu, nebo k nutnosti zpomalit všechno. Jediným východiskem je přechod na optiku, nebo bezdrát. Pokud jde o statistiku: Na jmenovitou rychlost (tedy plných 8, nebo 16 mega) nedosáhne nikdo, což je dáno principem funkce ADSL. Několik málo přípojek (do 10%) se dostane tak na 6 mega, většina skončí v pásmu 3-5 mega a ten zbytek (kolem 8%) už je v háji.
snow
snow (neregistrovaný) ---.sim.cz
24. 4. 2009 15:12 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Dobrý den,

Je to opravdu alchymie.
Já těch 16M/768 mám, ale stálo mne to investici do nových rozvodů od chodníku až domů k modemu. Ústřednu vidím z okna (tak 350m drátu??), ale přesto jsem na původních domácích drátech (z roku 199x) dostal max. 12M/512.

Line State : Showtime
Modulation : ADSL2 PLUS
Annex Mode : ANNEX_B

Downstream Upstream
SNR Margin : 13.4 19.9 db
Line Attenuation : 1.0 5.5 db
Data Rate : 16389 773 kbps
kamínek z lesa
kamínek z lesa (neregistrovaný) ---.217.broadband10.iol.cz
24. 4. 2009 21:46 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
nikdo nedokáže říci jakou ADSL u T O2 bude mít rychlost jelikož kabely jsou někde z pravěku tak co by tak člověk asi mohl chtít že :-)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
27. 4. 2009 21:15 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
I kdyby nebyly, tak je to o tom, že stačí, když do toho kabelu někdy někdo omylem kopne a i když se místo poruchy rychle a kvalitně opraví, do původních parametrů už se ten kabel nikdy nedostane, protože každá spojka, nebo přechod ranžírem z jedné hlavy na druhou znamená narušení homogenity vedení a tudíž místo, kde vznikají odrazy. A tam, kde vznikají odrazy, vzniká i vzájemné zarušení a oboje dohromady je pro vyšší přenášené frekvence a tím i pro rychlost AžDSL spolehlivý hrob.
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
23. 4. 2009 18:57 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Každopádně lidi v dnešní době jsou pěkně nenažraní a neví roupama co by...

Pamatuju doby, kdy jsem někdy v roce 94-95 platil jenom za to, že můžu mít spolehlivou mailovou schránku (něco jako freemaily, to neexistovalo) něco přes 600Kč/měsíc, dalších cca 700Kč/měsíc za přístup k serveru přes dial-up + každou minutu připojení jako zahraniční a později meziměstský hovor :-)

Takže, když jsem si jenom poslal pár mailů a nic moc to nepoužíval vlezl jsem se do dvou tisíc a gratuloval si, jak to mám tentokrát levný :-)

Proto mám nadnesený, až arogantní postoj ke každému, kdo v dnešní době řeší až skoro agresivně 50Kč na vyúčtování a píše kvůli tomu stížnosti až někam do Bruselu, řve po zaměstnancích operátorů atd. :-DDD

Je evidentní, že tito lidé "digitální dobu" jakou jsem zažil já - kdy se platilo absolutně za vše a zdarma nebylo nic, vůbec nezažili a nechápou tu nestoudnost, že po nich někdo chce vůbec nějaké peníze :-))

Z mého pohledu je nabídka všech ISP v ČR slušná, neříkám, že nějaká extra skvělá, ale minimálně slušná...

Nakonec kdo kouří, tak krába dnes vyjde na 70Kč, tak když dáte jednu denně - je to 2100Kč za měsíc... Tak nehulte a máte na kvalitní připojení :-))
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
24. 4. 2009 10:34 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
Kvalitní připojení? A od Vodoprdu??? To snad nemyslíte vážně! Každopádně jste mne dobře pobavil. Kdo che mít dnes kvalitní internet, musí se Vodoprdu zdaleka vyhnout.
melkor
melkor (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
24. 4. 2009 15:03 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
... a jit do pr^Widtnetu :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.34.broadband11.iol.cz
26. 4. 2009 13:19 Nový

Re: Asymetrie

celé vlákno
......" Proto mi přijde na hlavu padlé se trefovat do ADSL ISP kvůli fyzice. Zrovna tak, může autor psát na ČSA proč jim letadla nelítají rychlostí světla a proč v něm musí trávit několik nudných hodin místo sekundy :-)))....."

Komentar :

LINKA 8M/512 (za 895kč)jede realne 2,9M /190(za 895kč)..... (80% zakazniku v CR) ...... :-///

LETADLA max.rychl.1500 km/h realna (cestovni)rychlost 800km/h
.......kde ste vzal rychlost svetla Vy trubicko ??? :-)))
P.C.
P.C. (neregistrovaný) 89.190.74.---
23. 4. 2009 9:55 Nový

Čekám na optiku

celé vlákno
Možnosti ADSL jsou už v mnoha lokalitách poněkud omezené a tam, kde omezené nejsou, je zase velká konkurence. S postupným nárůstem počtu uživatelů jsou výpadky stále častější a možná i to je důvodem, proč O2 nechce zlevnit - situaci by to ještě zhoršilo.
Prudil
Prudil (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
23. 4. 2009 14:01 Nový

Zpátečníci...

celé vlákno
Utekl jsem od nich jak jen to bylo možné. A jak je vidět, udělal jsem dobře...
Hold jsou společnosti, u kterých se nedá očekávat rozumná a transparentní nabídka.
KKK
KKK (neregistrovaný) 195.144.99.---
23. 4. 2009 15:21 Nový

Re: Zpátečníci...

celé vlákno
to buď rád, že jsi měl na výběr taky UPC, jiní takové "štěstí nemají". Tou poslední větou jsi to zkazil, UPC zrovna tak transparentní není. Když si člověk přečte text současné smlouvy, tak se musí i modlit k nebesům, aby to fungovalo. V opačném případě se jednání s UPC může změnit na noční můru, viz. vlákna s UPC ve fóru zde na Lupě. Na druhou stranu četnost stížností je teď mnohem menší, tak se asi činí.
Prudil
Prudil (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
23. 4. 2009 15:50 Nový

Re: Zpátečníci...

celé vlákno
Dlouhou dobu jsem na výběr neměl, což se naštěstí změnilo. Nemůžu než souhlasit, ale transparentností jsem měl namysli jejich produktovou nabídku. Je jasná a hned pochopitelná, zákazník okamžitě ví, co si kupuje.
Vlákno o UPC jsem četl, ale přesto jsem od telekomunistů utekl. Po peripetiích s nimi to byl můj vnitřní závazek. Roky mě drásalo, že platím za služby, které nevyužiji nebo jsou polofunkční. No a teď s jejich novou nabídkou jsem se jen utvrdil, že tahle společnost pravděpodobně nikdy nebude zdravě fungovat.
mil
mil (neregistrovaný) ---.80.broadband5.iol.cz
23. 4. 2009 16:16 Nový

Re: Zpátečníci...

celé vlákno
ne každý má to štěstí, že si může vybírat. Já osobně bydlím na vesnici od ustredny neco kolem 2 km a mám bez problému 8mb. Jsem u o2 už asi tři roky. závezek jsem prodlužoval dva krát. v mém případě si myslím, že je to lepší prodloužít když vím, že zázrak se u mě konat nebude (nová nabídka) je tady myslím ještě wifi, která má za nějakych 350 kronu uplně příšernou rychlost a myslím že i kvalitu. Mě osobně se tedy nová nabídka líbi a TV také využiju, pokud to bude možné.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.par.adsl.static.bluetone.cz
23. 4. 2009 17:05 Nový

Budoucnost?

celé vlákno
Docela by mě zajímalo, co budou nabízet přeprodejci ADSL od O2, to mi moc není jasný.

Jinak pár poznámek:
1) Televize jako bonus k ADSL mi přijde jako dost nesmysl, už teď se linka k nominálním 8 mbitům nepřiblíží, s přidanou televizí nemluvě. Doufám, že ten bonus nebude povinný.

2) Tahle nabídka umožní přímější srovnání ADSL x Wifi. Takže holý ADSL 750,- a Wifi za kolik?

3) Vidím to jako útok proti ostatním firmám na telekomunikačním trhu. O2 těží z toho, že má jako jediná kompletní portfolio, takže co nejvíc peněz nacpala do "nezbytnýho základu" a ty nadstavby (který nabízí konkurence) tak budou de facto křížově financovaný. Další špína.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.eurotel.cz
23. 4. 2009 17:29 Nový

A co konkurence?

celé vlákno
Me by spise zajimalo jak to bude u ostatnich operatoru jako je Volny a podobne, dosavad nahe adsl byl dostupne pouze na linkach uvolnenych pro alternativce zbyek mohl vzit adsl od konkurence ale musel platit za linku O2. Zajimalo by teda zda existuje nabidka naheho adsl i pro alternativce. Mam na mysli pokryti cele CR.
abc
abc (neregistrovaný) ---.sks3.muni.cz
23. 4. 2009 22:39 Nový

Re: A co konkurence?

celé vlákno
Napříkald České radiokomunikace nabízejí na většině ADSL přípojek Premium ADSL (až) 8 Mbit a o 30 % levěnšjí telefonování jen za 699 Kč vč. DPH. A to prosím pěkně už od září 2008. Nevím, proč by si někdo kupoval jen internet od O2 dražší o 51 Kč a ještě ani nemohl telefonovat, kdyby potřeboval, když by měl výhodnější možnost...
Franta
Franta (neregistrovaný) ---.cust.centrio.cz
23. 4. 2009 23:16 Nový

Re: A co konkurence?

celé vlákno
Ano o tom vim, jedna se o linky ktere bezi na tak zvanem Local loop unbundling, ale me se jedna ted o situaci ze ne cela CR je pokryta prave moznosti si poridit ADSL na LLU, kladu si otazku ze musi teda existovat nejaka velkoobchodni nabidka i pro ostatni operatory kteri nemaji na LLU linky pristup. Pro mne je to stale monopol ze strany O2 protoze v tomhle pripade neexistuje rovnost k tomu aby na linkach ktere jsou zakopany mohlo hrat vice hracu, o tom cele LLU je. Pokryti je stale velmi male!
uživatel si přál zůstat v anonymitě 194.228.94.---
24. 4. 2009 8:39 Nový

Re: A co konkurence?

celé vlákno
Jo, velkoobchodní nabídka samozřejmě je, protože ji má nařízenou ČTÚ (je to vlastně důvod proč O2 naked DSL pro svoje zákazníky rozjelo). Je otázka jestli vůbec někdo z alternativců bude mít snahu pro domácnosti služby nabízet. Protože co jsem tak četl, GTS i Radiokumunikace na malé ryby z vysoka ... Snad by to mohl nabízet T-Mobile.
abc
abc (neregistrovaný) ---.sks3.muni.cz
2. 5. 2009 8:01 Nový

Re: A co konkurence?

celé vlákno
Tak tos četl nějaké pitomosti.
http://radiokomunikace.cz/
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.71.broadband12.iol.cz
23. 4. 2009 18:17 Nový

Pekne shodnoceni

celé vlákno
Predem diky autorovi za pekne rozklicovani, co vlastne O2 nabizi a za kolik.

Nechapu ale, proc O2 neustale brzdi rozvoj internetu v ČR. Byl jsem delsi dobu v zahranici a muzu porovnat nejen rychlosti pripojeni, ale i pomer cena/vykon a prumerny vydelek v Dansku,Svedsku,Norsku.

750,- Kc/mesic jen za holy internet je opravdu mnoho. Na zapad od ČR se jde jinou cestou xDSL nebo se natahuje optika kde to jde - v tom je zrejme budoucnost. U nas si masti kapsu O2 co to jde na starych technologiich a nikdo na ne nemuze - to je nejhorsi.

Nedivim se, ze nas skoro cely svet haze do pytle Emerging markets = rozvojove trhy. A to i diky O2 !
a8n
a8n (neregistrovaný) 78.108.145.---
23. 4. 2009 23:47 Nový

Re: Pekne shodnoceni

celé vlákno
xDSL je jenom souhrnné označení pro DSL technologie, takže i ADSL 1 patří pod xDSL. :)
dan
dan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
23. 4. 2009 18:25 Nový

stručně

celé vlákno
struktura nabídky dobrá , ceny stále zoufalé (zvlášt tedy nejžádanější ADSL)
kontrola_nemocnych
kontrola_nemocnych (neregistrovaný) 88.103.61.---
23. 4. 2009 19:45 Nový

cena

celé vlákno
ja nejak nepochopil proc se ADSL v ty stavebnici zdrazilo, ted sem si ho poridil od O2 za 600Kc a najednou bude za 750Kc. tak kde je jaka vyhoda?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.ds.kb.cz
24. 4. 2009 10:01 Nový

Re: cena

celé vlákno
Ano 600 Kč je opravdová cena nahého ADSL dle velkoobchodní nabídky, těch 150 navíc je za vnucování bonusů "zdarma", tyhle metody bohužel ještě O2 neopustila.
nick77
nick77 (neregistrovaný) ---.211.broadband10.iol.cz
23. 4. 2009 19:57 Nový

Telefonica má opět asi problém

celé vlákno
Momentálně nefunguje O2TV a všechny linky technické podpory jsou nedostupné. Opravdu kvalitní služba.
kontrola_nemocnych
kontrola_nemocnych (neregistrovaný) 88.103.61.---
23. 4. 2009 20:30 Nový

Re: Telefonica má opět asi problém

celé vlákno
protoze jim spadla O2tv a volali tam vsichni zakaznici :) to se nemuzes divit ze se nedovolas :) nejelo to asi hodinu.
kontrola_nemocnych
kontrola_nemocnych (neregistrovaný) 88.103.61.---
23. 4. 2009 20:31 Nový

Re: Telefonica má opět asi problém

celé vlákno
tim sem chtek rict ze pokud maj callcentrum koncipovany na napr. 1000 lidi soucasne a po padnuti jim vola najednou 100 000 tak urcite problem s kvalitou zakaznicke linky a supportu neni :)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
24. 4. 2009 10:46 Nový

Re: Telefonica má opět asi problém

celé vlákno
Já mám internet zadarmo, jede mi minimálně 7 mega full duplex, ping do 3 ms a ,,call centrum" (které jsem nikdy nepotřeboval) v bytě přes chodbu! Ať se jde Vodoprd zahrabat!
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
24. 4. 2009 11:25 Nový

Re: Telefonica má opět asi problém

celé vlákno
aby si se z toho nepo... vejtaho :)

ja mam zase mobilni volani zadarmo a auto taky...pod, budeme se predhanet kdo se ma lip jo? xDDD
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
27. 4. 2009 21:19 Nový

Re: Telefonica má opět asi problém

celé vlákno
Víš, co mi můžeš? Sloužíš zlodějům!
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
26. 4. 2009 9:10 Nový

Re: Telefonica má opět asi problém

celé vlákno
jo, jenomže, když "súsedovi" spadne net někde dál než za jeho routerem v bytě, tak jsi pěkně v prdeli :-)))

Nebo když mu manželka/přítelkyně vytáhne napáječ od routeru ze sítě a odjednou na víkend pryč - přijde v pátek odpoledne z práce a až do pondělka jsi offline :-D

Tím nějak nechci rýpat, rozhodně to máš lepší než ADSL, ale měl jsem to takto a pár takových situací jsem taky zažil...

Naopak se známými jsme někdy v roce 2002 rozjížděli místního ISP přes WiFi a později i optika (to už jsem se toho ale neúčastnil) a dostávají mě někteří lidi - např. blbeček, co si platil nějakých 200Kč měsíčně a nahlásil výpadek nějak ve 23:30 večer a strašně si stěžoval, že mu to spravili "až" ve 6:30 ráno :-DDDDD

Miliju lidi, co chtějí internet za 50,- Kč nebo nejlíp zadarmo, ale aby k tomu měli NONSTOP technickou podporu na telefonu a NONSTOP technika, který vše bude řešit o půlnoci okamžitě :-DDDD
Fred
Fred (neregistrovaný) ---.starnet.cz
25. 4. 2009 0:50 Nový

RE: Nahé ADSL od Telefóniky: za 750 Kč

celé vlákno
Prosím vás, co je to ta ustředna a jak to vypadá? Já že bych se potom podíval po okolí, zajímalo by mě, jak daleko jí mám od baráku. :)
František Beran
26. 4. 2009 9:46 Nový

prosíme o radu

celé vlákno
Prosíme o radu, zda přejít na nově zaváděné Wi-fi. Bydlíme v malé vesnici u Blatné. Máme O2Duo reálná rychlost cca 1600/2OO - jsme poučení laici,důchodci, používající počítač teprve 3 roky. Nyní je nám nabízeno levnější Wi-fi 4096/160, s tím že reálně to bude o něco méně. Nejde ani tak o poplatek, ale o to, zda si uživatelsky polepšíme???
Děkujeme za radu. Beranovi
melkor
melkor (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
27. 4. 2009 10:01 Nový

Re: prosíme o radu

celé vlákno
Zkuste se te WiFi firmy optat, kolik vas bude stat porizeni AP - jinak receno, kolik budete muset zaplatit, abyste se mohli za "levno" pripojit. A potom se rozhodnete ...
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
27. 4. 2009 21:21 Nový

Re: prosíme o radu

celé vlákno
Většina Wifi ISP zřizuje AP zdarma. (Alespoň ti slušnější).
melkor
melkor (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 4. 2009 23:39 Nový

Re: prosíme o radu

celé vlákno
A to je jako idnet?
Ja jen, ze jsem se zatim setkal jen s tim, ze "kupte si to, mame akci" - tech par desitek tisic prece nikoho nemuze rozhodit ...
vfberan
vfberan (neregistrovaný) ---.55.broadband5.iol.cz
28. 4. 2009 2:10 Nový

Re: prosíme o radu

celé vlákno
děkujeme všem za odpověď, ale mysleli jsme spíš, zda nebude internet "fungovat" hůře přes Wifi, zda to nemá větší úskali oproti ADSL přes pevnou linku. Rychlost nemáme závratnou, ale vyhovuje,jen odesílání je pomalejší a přes Skype si se synem moc nepopovídáme (přerušuje se a zvuk je hrozný), píšeme si tam. Jinak zatím nebyl ale žádný výpadek.
Ještě jednou díky. Beranovi Hajany
František Beran
28. 4. 2009 2:11 Nový

Re: prosíme o radu

celé vlákno
děkujeme všem za odpověď, ale mysleli jsme spíš, zda nebude internet "fungovat" hůře přes Wifi, zda to nemá větší úskali oproti ADSL přes pevnou linku. Rychlost nemáme závratnou, ale vyhovuje,jen odesílání je pomalejší a přes Skype si se synem moc nepopovídáme (přerušuje se a zvuk je hrozný), píšeme si tam. Jinak zatím nebyl ale žádný výpadek.
Ještě jednou díky. Beranovi Hajany
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem