Stačí odpovědět na odkaz s produktem na Amazonu s hashtagem #amazoncart v Americe a #amazonbasket v Británii, a výrobek se přidá do košíku.
Jinými slovy, je tady další pokus velké firmy, jak originálně oslovit své potenciální zákazníky pomocí sociálních sítí. „Už žádné přepínání aplikací, zadávání hesel nebo marné vzpomínání na to, co jste viděli na Twitteru,“ tvrdí Amazon ve svém videu. Platbu ale musí zákazníci stále provést na webu obchodu.
„Velké značky se snaží proniknout na sociální sítě, protože je lákají stovky milionů jejich uživatelů,“ tvrdí pro BBC Sanjana Chappalli z marketingové agentury LEWIS Pulse.
Proti tomu ale stojí čistá ztráta za první čtvrtletí Twitteru ve výši 132 milionů dolarů. A to přesto, že sociální síť zvyšuje své reklamní příjmy, pokořila hranici 255 milionů uživatelů a zvýšila jejich počet o necelých šest procent. Burza je ale neúprosná, chtěla víc.
Twitter je na rozcestí. Vstupem na burzu si uzavřel cestu k beztrestným experimentům a teď je pod permanentním dohledem investorů. I přesto se začíná měnit. Podle posledního rozhovoru Bloombergu se šéfem sociální sítě Dickem Costolem, se v twitterové aplikaci může brzy objevit možnost šeptání, neboli soukromá, neveřejná, komunikace mezi dvěma uživateli.
Změny se dotkly i populárního videoserveru Vine, který se proměnil v „YouTube“ se spoty, které mají maximálně šest vteřin.