Osobně bych se docela styděl aspoň sám před sebou využít jakoukoli z podobných slev - zboží či služby jsou VŽDYCKY ve slevě nějakým způsobem poškozené (nemyslím poničené), a rozhodně je hodnota produktu prostě snížená. Ale chápu, že většina lidí, když uvidí výkřik pozor sleva, koupí to, je to až srandovní.
Tak jak u každého nákupu, musí i tady člověk zapojit mozek, když jej někdo nemá, tak pak je pro něj "VŽDYCKY" riziko cokoliv kupovat :-)
Příklad: Žena si koupila slevový kupon na 50% na permanentku do fitka kam chodí pravidelně už dva roky. Můžu vědět jak je ta poukázka "poškozená" nebo "hodnota produktu snížená"?
No přeci tím samým, co by to garantovala Asociace slevových serverů. Logem označujícím vůli k dodržování určitých standardů. A to je právě ten zádrhel, na jaký v článku narážím. Vůle k dodržování, když přijde na peníze, je málo. Logo taky. Něco jiného je nárok na výplatu z pojistky, ale tu žádné takové logo neobsahuje.
tak to může zjistit jenom vaše žena, jaké za ten kupon dostane služby oproti standardním (kratší doba na kole, kratší doba poskakování, kratší doba cvičení na stroji, vyšší cena nápojů apod.). A to je ještě otázka - protože si ji pamatují, tak může dostat i "ve slevě" lepší služby, než ostatní "slevnění".
Sluzeb slevovych serveru vyuzivame s pritelkyni pravidelne. Zucastnili jsme se cca 70slevovych akci. Utratili neco pres 30tisic kc.
Bohuzel za ten necely rok co takto nakupujeme nas presvedcili jen 3 podniky o tom, ze ma smysl se vratit i za plnou cenu(a vracime se). A to nemluvim pouze o restauracich, ale i o hotelech, relaxacnich sluzbach atp.
Casto zasneme nad tim, ze majitele podniku sve zakazniky evidentne nechteji nijak prilakat, aby prisli znovu. To vede jen k tomu, ze si mnohem vice vybirame kterou slevu koupit a nakupujeme cimdal mene. Radsi pujdu 2x tydne na veceri za 1000kc tam kde se mi libi, nez 5x tydne na veceri za 300 tam kde se mi nelibi.
Vykupto vždy stálo v čele všech oborových aktivit, které si kladly za cíl konsolidaci trhu a maximální ochranu zákazníka. Snažíme se inspirovat ostatní značky ke stejnému přístupu. Tento status, který dále rozvíjíme, na nás klade dvojnásobnou odpovědnost a to, že vždy dostojíme svým závazkům je absolutní samozřejmostí jak směrem k zákazníkům, tak i k dodavatelům. Jak se zákazníky, tak i s inzerenty jsme na stejné lodi. Problém neznalosti fungování a správného obsloužení zákazníka řešíme edukací, ale do jisté míry je i problém dodavatelů jak informace vstřebají. Tento stav se naštěstí už zlepšil.
Kdy tenhle byznys uvadne, resp. začne stagnovat. Sám jsem ze začátku slevové servery sledoval, přispíval do diskuzí, kupoval různé slevy. Při nárůstu serverů nastalo mé odcizení - když nestíhám sledovat všechno, nesleduju radši nic. Zákazníkovi je jedno, jakou má tá restaurace, nebo beauty studio minulost a renomé, hlavně, že nabízí drahé položky za polovinu. Hodně studií na tomhle startuje svůj byznys - jšou nové, sídlí někde na periferii, nikdo tam nechodí. A potom se prodá 3000 voucherů na IPL jenom proto, že je to za 145 korun jeden voucher... A přitom kupující netuší nic, jestli to studio má dobré výdledky, vyškolený a vstřícný personál, atd... Byli jsme v Amfoře na řízkové akci, 2 piva zdarma, stejně klučina jedno zaúčtoval k sklence vína. Moje chyba, že jsem se neozval, ale vím, že už tam nepůjdu. Jednoducho tady nebude fungovat psychologie, klienti chtějí zkoušet x restaurací za měsíc, za rok, a ne jít jednou se slevou a potom do té samé za trojnásobek, to nemá logiku. Já mám na to jít tam za plnou cenu, ale nepůjdu tam, když vím, že ve slevě na to má i naše ukrajinská uklízečka a mohl bych ji tam potkat...
Naprostej souhlas... jit pres slevove servery je dobre jen pri novem produktu (zavadeci cena) nebo vyprodej lezaku, ktereho se neda zbavit.... Standardni prodej je na nic, zakaznik je promiskuitni a vzdy nakupuje tam, kde je cena nejlepsi a nevrati se. Museli byste pak mit slevy porad.... Sam jsem prodaval jednou na akci jeden produkt, ktery mame na eshopu, ve vyuctovani jsem na tom byl prakticky stejne, jako bych slevu nemel.... vice zakazniku s nizsi marzi a vice prace a zisk byl stejny!!! Radeji budu mene makat a videlam stejne :-)
Je to celé postavené na hlavu. Cely systém marketingu se dnes zvrhl v co největší slevu a velkou marži. Pokud s tím neumí někdo pracovat tak ho to převálcuje to je jasné. Smutné je ze servery v honbě za registrací zákazníka používají vše co je napadne... Byt 1+1 původní cena 750 000 na 450kč ooo ono tu tu již není no nic registrujte se bude příště. Pán, který byl řešený za vykradení bytu v Praze dnes vykládá o bezpečných portálech atd.... je to děs :((
Se slevami přes slevové servery mám zatím 2 zkušenosti - restaurace Pravěk na Letné: jídlo nic moc (přítelkyně dokonce řekla, že krkovici dělám mnohem lepší ;-) ), obsluha naprosto otřesná. Naproti tomu Steak bar El Pablo - výborné jídlo a skvělá oblsuha. Tak přemýšlím, zda to zkusit do třetice :-).
Dobrý den, pokud jste zakoupila solnou jeskyň na Březince na našem portálu, tak nám neváhejte zaslat email na info@primasleva.cz a peníze Vám budou vráceny.
Prima den
Marek Nohava
www.primasleva.cz
Pekny souhrn, doplnil bych jeste jina cena - jiny produkt. Firmy, ktere se stanou ma slevovych akcich z casti zavisle, hledaji zpusoby, jakz nich vice vytezit skrze nizsi naklady. Zmensit slevovy steak, oblohu nebo zkratit standardni dobu masaze s sebou pak prinese spatnou zakaznickou zkusenost a degradaci slevoveho ekosystemu.
ne, ze bych se nejak chtel dotknout APEKu, ale cim APEK garantuje bezpecny nakup? Tim logem? nebo tim certifikacnim procesem, ktery toho realne moc nezjisti? To uz mnohem vice reknou stovky ci tisice realnych referenci o chovani firmy ala Heureka a jejich overeno zakazniky, ci jejich Garance nakupu, kdy u takto proverenych firem dokazi vratit penize v pripade potreby. To Apek nedela, ten jen vytvari dojem, ze je "garanci". protoze nic negarantuje. Az bude takovy garant, ze "v pripade problemu vam to apek nahradi a apek si to s obchodnikem vyridi" bude to samozrejme jina pisnicka.