Názory k článku
Návrh na daňové zvýhodnění Internetu neprošel
Michael (neregistrovaný)
8. 11. 2004 8:53
Nový
Skoda ze je po volbach - oni to s tim ozebracenim fakt mysli uprimne
celé vlákno
Mno to se dalo cekat. Socialisticka strana se nas snazi co nejvice obrat o kazdou korunu a naproti tomu ti osklivi modri by nam to radi doprali. Lidi vzpamatujte se a volte dle prinosu stran a ne kecu na billboardech. Jeste ze socialisti dopadli jak dopadli. KDU-CSL tedy taky nic moc. Oni uz jsou lepsi i ti komunisti ! to uz je fakt v prdexxi :-(
Amos (neregistrovaný)
8. 11. 2004 9:10
Nový
Bohužel ?
celé vlákno
Naprosto nechápu zcela nepřiměřené slovíčko bohužel.
Naprosto nechápu , jak opoziční ODS, která má oficiálně filosoficky odlišný přístup k daňové soustavě ve formě rovné daně, je schopna při takovéto malicherné příležitosti hlasy svých poslanců poplivat svůj vlastní program.
Analogie k tomuto předmětu zasrání daňové soustavy:
Vláda snižuje daňovou zátěž benzínu 98 Natural oproti benzínu 95 Natural.Rovněž definuje odpočitatelnou položku na nákup automobilu pro rodiny, pokud si jej koupí od 1.1.2005 do 30.6.2005 a to jak hotově na úvěr, či leasing za předpokladu, že k rozhodnému datu nevlastní automobil, či vlastní automobil, ale projedou méně jak 1000 l benzínu ročně, případně projedou více jak 1000 l benzínu ročně, ale jenom v zahraničí.
Naprosto nechápu , jak opoziční ODS, která má oficiálně filosoficky odlišný přístup k daňové soustavě ve formě rovné daně, je schopna při takovéto malicherné příležitosti hlasy svých poslanců poplivat svůj vlastní program.
Analogie k tomuto předmětu zasrání daňové soustavy:
Vláda snižuje daňovou zátěž benzínu 98 Natural oproti benzínu 95 Natural.Rovněž definuje odpočitatelnou položku na nákup automobilu pro rodiny, pokud si jej koupí od 1.1.2005 do 30.6.2005 a to jak hotově na úvěr, či leasing za předpokladu, že k rozhodnému datu nevlastní automobil, či vlastní automobil, ale projedou méně jak 1000 l benzínu ročně, případně projedou více jak 1000 l benzínu ročně, ale jenom v zahraničí.
MarBen (neregistrovaný)
8. 11. 2004 11:44
Nový
Re: Bohužel ?
celé vlákno
Zcela souhlasím - hlasování je pro mě velkým překvapením.
Léon (neregistrovaný)
8. 11. 2004 10:11
Nový
Vysvětlení je snadné
celé vlákno
Dle Bendla jsou socani původem nacisti. Takže se nedivte, že GroSStapáci ve sněmovně rezistentně drží jejich kořistnickou vládu při životě.
miroslav.kucera (neregistrovaný)
8. 11. 2004 12:10
Nový
Re: Vysvětlení je snadné
celé vlákno
Neverte vsemu, co se povida... :)
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
8. 11. 2004 16:13
Nový
Re: Vysvětlení je snadné
celé vlákno
anebo radsi verte driv, vyhnete se osklivemu prekvapeni potom...
Jirka (neregistrovaný)
8. 11. 2004 10:20
Nový
To se dalo čekat.
celé vlákno
To se dalo čekat - ČSSD to tady vede do pr****, od lidoveckých pámbíčkářů nelze očekávat nic dobrého no a komunisti ti hlasovali pro jenom proto, aby se lidem zalíbili a nahnali do svých řad další ovečky (ono daňové dopady těchto úlev za vysokorychlostní internet by byly minimální, tak o co jde) a podle výsledků sobotních voleb se jim to vcelku daří (bohužel). ODS jako jediná se snaží snížit daňové zatížení občanů a i když se jim stále nedaří prosadit "rovnou" daň, tak se alespoň snaží zajistit dílčí úlevy.
Myšel (neregistrovaný)
8. 11. 2004 11:30
Nový
Re: To se dalo čekat.
celé vlákno
Tohle ale byl přesně návrh, který by to do prdele vedl dál! A čekal bych ho spíše od socialistů.
Internet bude pro lidi dostupnější především tehdy, až ČTÚ i ÚHOS budou dělat svoji práci..
Internet bude pro lidi dostupnější především tehdy, až ČTÚ i ÚHOS budou dělat svoji práci..
Tonda (neregistrovaný)
8. 11. 2004 12:12
Nový
Slova a skutek
celé vlákno
V pátek jsem hlasoval 2x pro ODS. Když si tu čtu výsledky hlasování, tak toho snad začínam pomalu litovat. To bude ODS s těmi socialistickými experimenty dál pokračovat? Na venek sposta řečí o zjednodušení daňové soustavy, snížení možností zneužití, rovnosti šancí a skutek: socializmus jak Brno (Brňáci, sorry :-), další kličky, lobbistická podpora jednoho konkrétního oboru na úkor ostatních.
Jestli bude ODS pokračovat v těhle experimentech, tak ať se na můj hlas netěší.
Jestli bude ODS pokračovat v těhle experimentech, tak ať se na můj hlas netěší.
Lucie (neregistrovaný)
8. 11. 2004 16:12
Nový
Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
Jednou se ČR při vstupu do EU přihlásila k Lisabonské strategii a k akčnímu plánu eEurope 2005, tak v čem je sakra problém? Proč česká vláda nemůže udělat jedinou celkem snadnou a levnou věc, která by nezatížila státní rozpočet? Přitom by podpořila to, k čemu se sama několikrát přihlásila - tedy znalostní ekonomiku a rozvoj informačních a komunikačních technologií s tím související. V celé EU mají již schválené National Broadband Strategies (Národní strategie pro vysokorychlostní internet) a skoro ve všech zemích EU je jejich součástí nějaké daňové zvýhodnění vysokorychlostního internetu. My se snažíme sesmolit nějakou virtuální Národní vysokorychlostní strategii, abychom si udělali čárku v notýsku á la "Milá EU - hlásíme splněno". Nabídka vysokorychlostního připojení je v ČR srovnatelná s EU (ADSL, CDMA, WDSL, místní wireless sítě, kabelovky, atd.). Kupní síla je oproti tomu u nás mizerná. Přesto u nás nikdo neudělá nic prorůstového. Ani se nedivím, že to ODS podpořila, i když to je mimo jejich program. Chápou, že je pro další rozvoj zapotřebí také něco udělat.
Roman Pudil (neregistrovaný)
8. 11. 2004 16:25
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
Plne souhlasim. Kdyz uz jsme vstoupili do EU a prijali vsechna pro a proti s tim spojena, meli bychom tyto aktivity podporovat. Drive nebo pozdeji ke zvyhodneni stejne dojde, tak proc to neudelat ted? O co pozdeji to udelame, o to vice to ted bude brzdit rozvoj internetu a komunikaci v CR.
Morgan (neregistrovaný)
9. 11. 2004 8:31
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
Nakonec se stejně tyto daňové úlevy musí projevit pozitivně ve větší prosperitě (více e-znalostí, daňové ovody providerů atd.).
Pepík (neregistrovaný)
8. 11. 2004 16:38
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
Já mám spíš dojem, že ODS je schopná kvůlivá lobbystum popřít vlastní program. Ostatně, nad podobnym návrhem, kerej předkládal před ňákou dobou Mlynář, pěkně vohrnovali nos :-| Tak nevim.
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
8. 11. 2004 17:17
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
nesmite videt program jako kupredu leva, doleva, doprava zpatky ni krok...
nekde jsem tu videl poukaz na nesoulad s rovnou dani... ale proc si to nekdo neda do souvislosti se soucasnou neprohlasovatelnosti ja vazne nevim...
az vyhraje ODS pristi volby, a ze tupy cesky volic bude mit cas na prozreni z CSSD event. KSC, bude to ovsem jine situace a podobne aktivity se presunou do kategorie provizoria...
nekde jsem tu videl poukaz na nesoulad s rovnou dani... ale proc si to nekdo neda do souvislosti se soucasnou neprohlasovatelnosti ja vazne nevim...
az vyhraje ODS pristi volby, a ze tupy cesky volic bude mit cas na prozreni z CSSD event. KSC, bude to ovsem jine situace a podobne aktivity se presunou do kategorie provizoria...
Pepík (neregistrovaný)
8. 11. 2004 18:16
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
Nezapomínal bych na "pojistku za každé situace" - černoprdelníky lidovce ... ODS určitě sama nebude mít nadopoloviční většinu v dolní sněmovně ...
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
9. 11. 2004 15:37
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
pak snad radeji rezignovat na prosazeni cehokoli nez se bavit s KDU-CSL...Ale zase pri rychlosti jejich rozkradani armady mohou byt brzy rozhodujici silou v tehle republice :-) dokonce vic, nez gross s jeho informacemi z odposlechu... ustredny mu rozstrileji tanky a vrtulniky :-)
Pepík (neregistrovaný)
10. 11. 2004 8:02
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
Asi nesledujete dění v ČR. Lidovci už nemají resort armády už pěkných pár let.
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
10. 11. 2004 10:17
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
ale sleduji... to byla takova basnicka zkratka... tak grose zavali kecama.. tech maji STALE jeste dost a dost...
i kdyz.. vim min. o jednom namestkovi..osoba ministra a fakt. rizeni neni jedna a ta sama vec...
i kdyz.. vim min. o jednom namestkovi..osoba ministra a fakt. rizeni neni jedna a ta sama vec...
KD (neregistrovaný)
9. 11. 2004 10:38
Nový
Re: Zase jsme sto let za opicema...
celé vlákno
Když se na to člověk podívá nezaujatě, je třeba říci, že je dobře, že poslanci protentokrát nezaplevelili náš daňový systém další výjimkou. Jiná věc samozřejmě je, že už mnohokrát v minulosti tak udělali a nelze si dělat iluze, že v budoucnu nepřipustí jiné, pokud možno mnohem nesmyslnější výjimky. Na celé té věci je nejzajínavější, jak se zachovali jednotlivé kluby:
ODS - hlasují pro přes všechny řeči o co možná nejjednodušším daňovém systému, ideálně rovné dani s minimem odečitatelných položek; jakou zásadovost od nich člověk asi může čekat, až budou zase vládnout?
ČSSD - zřejmě si neuvědomili, že je to dost dobrý populistický tah a za málo peněz - třeba si ale řekli, že uživatelé internetu stejně nechodí k volbám, tak proč je uplácet;
KSČM - zmíněnou úlevu jejich typičtí voliči nevyužijí, ale bolševici to prodají jinak - vidíte přeci, jak jsme osvícení a jak bychom podporovali vzdělanost, inovace, modernizaci, ...
KDU-ČSL - zmíněnou úlevu jejich typičtí voliči nevyužijí, proto pro ni nehlasují - jediné průhledné a vypočitatelné stanovisko;
US-EU - tady je nejzajímavější, že unionisté mají jako obvykle nehorší docházku, komentovat jejich postoj nemá cenu, protože ve skutečnosti žádný nemají.
ODS - hlasují pro přes všechny řeči o co možná nejjednodušším daňovém systému, ideálně rovné dani s minimem odečitatelných položek; jakou zásadovost od nich člověk asi může čekat, až budou zase vládnout?
ČSSD - zřejmě si neuvědomili, že je to dost dobrý populistický tah a za málo peněz - třeba si ale řekli, že uživatelé internetu stejně nechodí k volbám, tak proč je uplácet;
KSČM - zmíněnou úlevu jejich typičtí voliči nevyužijí, ale bolševici to prodají jinak - vidíte přeci, jak jsme osvícení a jak bychom podporovali vzdělanost, inovace, modernizaci, ...
KDU-ČSL - zmíněnou úlevu jejich typičtí voliči nevyužijí, proto pro ni nehlasují - jediné průhledné a vypočitatelné stanovisko;
US-EU - tady je nejzajímavější, že unionisté mají jako obvykle nehorší docházku, komentovat jejich postoj nemá cenu, protože ve skutečnosti žádný nemají.
Divák (neregistrovaný)
9. 11. 2004 17:24
Nový
Proč úlevy?
celé vlákno
Já jsem sem zavítal náhodou, ale opravdu nechápu, proč by zrovna kvůli internetu měly být nějaké danové úlevy?
To jako že když někdo je pro demokracii a liberalismus, tak se mu dají úlevy na daních?
No (svévolné) úlevy na daních se vždy torelovaly nepřátelům režimu - aby drželi hubu (jako jsou taxikáři, řezníci, umělci apod.) Takže mi z toho vychází, že naopak lidé "uvědomělí" - za něž se všichni uživatelé internetu vydávají - by měli sami inicitivně volat po vyšších daních (daních za demokracii - asi něco jako kdysi bývaly stranické známky).
To jako že když někdo je pro demokracii a liberalismus, tak se mu dají úlevy na daních?
No (svévolné) úlevy na daních se vždy torelovaly nepřátelům režimu - aby drželi hubu (jako jsou taxikáři, řezníci, umělci apod.) Takže mi z toho vychází, že naopak lidé "uvědomělí" - za něž se všichni uživatelé internetu vydávají - by měli sami inicitivně volat po vyšších daních (daních za demokracii - asi něco jako kdysi bývaly stranické známky).
jezevec (neregistrovaný)
10. 11. 2004 0:05
Nový
řešení je daleko jednodušší
celé vlákno
Pokud chce naše vláda daňově ulevit internetu, stačí snížit DPH.
Drak (neregistrovaný)
12. 11. 2004 11:55
Nový
Ano
celé vlákno
Ano,aspoň víte proč máte jít k volbám a koho volit.
Ajax (neregistrovaný)
12. 11. 2004 18:56
Nový
Re: Ano
celé vlákno
Jóóó? A koho, všechno je to stejná banda-jen si nahrabat, a na voliče vůbec nekoukají! Místo toho, aby už konečně zjednodušili ty naše "SUPER jednoduchý zákony", tak vymejšlí další kličky. Teď to teda neprošlo(bohužel pro náš internet), ale určitě nás zase překvapí něčím novým. :-(((