Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Nechceme Tachecí a komunisty

Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 8:31 Nový

ad. Aby na ně někdo...

celé vlákno
Když některé petice srovnám s množstvím lidí u voleb, porovnání procent a absolutních čísel.
A jak se pak někteří politici naparují jako vzducholoď před porodem, tak si říkám, že by se mělo k volebním procentům uvádět i absolutní čísla a procenta volilo/nevolilo.

Ono se docela dobře může stát, že taková masová petice má větší účast než podivné volby, například petice proti kouření je v absolutních číslech úplně jinde než volební účast... ;)
A pánové poslancové na to z vysoka... :(

http://www.stopkoureni.cz/index.php
Prudil
Prudil (neregistrovaný)
12. 12. 2008 9:10 Nový

Re: ad. Aby na ně někdo...

celé vlákno
Petice na internetu jsou jen taková legrace nemající žádnou hodnotu. Každý si tam může zadat smyšlené jméno, desítky jmen a pak je z jednoho statisíce registrovaných uživatelů jen jedna desítka tisíc nebo ještě méně. To platí i v případě stopkouření, zcela nevěrohodná petice, když umožňuje zasílat neomezené množství registrací.
Zipule
Zipule (neregistrovaný)
12. 12. 2008 11:56 Nový

Re: ad. Aby na ně někdo...

celé vlákno
Tak s tímhle nesouhlasím. Online petice je naprosto legitimní forma podání petice. viz např. stránky Europarlamentu http://www.europarl.europa.eu/parliament/public/staticDisplay.do?id=49&pageRank=3&language=cs
A o těch duplicitních podpisech se dá polemizovat, ale protože údaje co se do petice vyplňují jsou zpětně ověřitelné, pochybuju že ze 100 000 signatářů zbyde 10 000. Těch naivků, nebo malých dětí, co pedipsují více jak jednou nebude na těch 100 000 ani půl procenta...
Pro ty z vás,kteří se zajímali o čísla ,radar tu podle petice nechce necelých 150 000 lidí ( http://www.nechciradar.cz ) a zůstává to vládou i médii "nepovšimnuté". Ani autor článku nikde neuvedl řekl bych největší současnou petici v ČR.
Roj aura:23
Roj
12. 12. 2008 13:20 Nový

Re: ad. Aby na ně někdo...

celé vlákno
Presne tak. Clanek je tim zcela bez hodnoty.
BTW iprotest nebyla zadna petice PROTI TACHECI.
stoural
stoural (neregistrovaný)
12. 12. 2008 13:47 Nový

Re: ad. Aby na ně někdo...

celé vlákno
"Pokud stávající vedení ČRo není schopno toto zásadní manažerské pochybení napravit a bývalou vysokou úroveň zajistit, nechť okamžitě odstoupí."
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 16:56 Nový

Re: ad. Aby na ně někdo...

celé vlákno
Viz zdrojový kód stránky

<meta name="description" content="Protest proti nové podobě Radiožurnálu podle projektu Barbory Tachecí, včetně petice a diskuse.">

<meta name="keywords" content="Radiožurnál, petice, protest, Tachecí">
Roj aura:23
Roj
12. 12. 2008 17:06 Nový

RE: Open source a dvojaký Google

celé vlákno
Vzdyt rikam, ze to nebylo proti Tacheci. Dik za dukaz.
stoural
stoural (neregistrovaný)
12. 12. 2008 22:52 Nový

RE: Open source a dvojaký Google

celé vlákno
Nejsi linuxar nebo podobne indiviuum s kreslenym vnimanim reality?

Ja tam jasne vidim "...podle projektu Barbory Tachecí, včetně petice a diskuse"
Roj aura:23
Roj
12. 12. 2008 23:02 Nový

RE: Open source a dvojaký Google

celé vlákno
Neni tam

"Protest proti nové podobě Barbory Tachecí podle projektu Radiožurnálu, ...."

je tam

"Protest proti nové podobě Radiožurnálu podle projektu Barbory Tachecí, ..."

Mene chapavi tohle nedokazou odlisit. Nedokazou taky zavazovat tkanicky od bot, treba.
stoural
stoural (neregistrovaný)
13. 12. 2008 19:38 Nový

RE: Open source a dvojaký Google

celé vlákno
Souhlasim. Jako mene chapavy to nedokazes odlisit.

Schvalne, proc myslis, ze je v petici konkretne zmineno jeji jmeno? Ono tech novych podob Radiožurnálu snad bylo vice? Nemusis odpovidat, vim, ze to nechapes.
Roj aura:23
Roj
13. 12. 2008 19:46 Nový

jo :-)

celé vlákno
Je tam konkretne zmineno, ze je to PROTI NOVE PODOBE

A ja to odlisit dokazu a taky to odlisuju, nevim, co v tom vidis za problem :-)))
stoural
stoural (neregistrovaný)
13. 12. 2008 20:13 Nový

Re: jo :-)

celé vlákno
"PROTI NOVE PODOBE OD XYZ" :) Lamo :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 20:57 Nový

Re: jo :-)

celé vlákno
Roj je jedním z lidí, co stojí za iProtestem, on asi ví, jak to myslel, ne?
stoural
stoural (neregistrovaný)
13. 12. 2008 22:17 Nový

Re: jo :-)

celé vlákno
Pochybuji :)) Formulace petice je myslim vice nez jasna.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 12. 2008 4:08 Nový

Re: jo :-)

celé vlákno
podle me je vice nez jasne, ze jsi blbec, ktery nerozumi jednoduchemu textu
Roj aura:23
Roj
14. 12. 2008 16:25 Nový

Re: jo :-)

celé vlákno
psssst ;-)
Kvido
Kvido (neregistrovaný)
12. 12. 2008 8:43 Nový

RE: Nechceme Tachecí a komunisty

celé vlákno
Občanská revolta (třeba petice) jsou vesměs prospěšné, mohou pomoci. Třeba kauza Tachecí. Jako šéfka v Radiožurnálu neprošla, příliš panovačná, arogantní atd. Pod občanským tlakem Bára Tachecí změnila židli, a její Interview B. T. na Z1.tv, je perfektní! Zde svoji povahu a schopnosti, zúročuje.

Možnost pořádat petice přes Internet; samozřejmě určitě skvěla věc! Článek vyhmátl chronologicky podstatu. No, ten titulek trochu bulvár, proto mě to navedlo na Báru.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
12. 12. 2008 11:05 Nový

RE: Nechceme Tachecí a komunisty

celé vlákno
Tak petici proti komunistům podepsalo něco kolem 80.000 lidí? Trochu mi to nehraje s posledním průzkumem veřejného mínění, kde se přes 50% respondentů vyjádřilo v tom smyslu, že by jim komunisté ve veřejných funkcích nevadili. ono je to spíš o tom, kdo, jak, kde a kdy se ptá a také o kvalitách toho kterého člověka. Nevím, jak vám, ale mě se ,,pravicoví" politici a specielně ODS, jeví jako banda demetů, neschopných mít jiný, než oficiálně schválený názor a zvysoka kašlajících na potřeby většiny obyvatel ČR. A výsledky voleb jasně říkají, že nejsem daleko od pravdy.
stoural
stoural (neregistrovaný)
12. 12. 2008 11:31 Nový

RE: Nechceme Tachecí a komunisty

celé vlákno
CSSD rovnez kasle na potreby většiny obyvatel ČR :)))
Petr Černý
Petr Černý (neregistrovaný)
12. 12. 2008 12:00 Nový

RE: Nechceme Tachecí a komunisty

celé vlákno
To přece není pravda.. ČSSD ti slíbí daleko víc, než ti kdokoliv jiný dá ;o)
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 12:56 Nový

RE: Nechceme Tachecí a komunisty

celé vlákno
O průzkumech si nemyslím nic dobrého, pro mě je lepším vzorkem petice, kterou nevyplňují studenti v parku.

Průzkumy se hodně často dramaticky liší od toho jak to nakonec dopadne, statistika je věc, to se musí nechat... :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 13:33 Nový

RE: Nechceme Tachecí a komunisty

celé vlákno
to vite, nektere petice maji podporu medii a nektere se svoji propagaci musi financovat sami, podle toho pak mohou vysledky pusobit zkreslene.. Mozne je samozrejme i nejake to umele pridavani hlasu, napr. on-line petice proti radaru ma i papirovou alternativu a tam jsou cisla podobna.
Hora
Hora (neregistrovaný)
12. 12. 2008 11:44 Nový

Zrušme senát

celé vlákno
Chce to novou celonárodní petici na téma:"Zrušme nepotřebný
a nechtěný senát!
qwe
qwe (neregistrovaný)
12. 12. 2008 12:29 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Já bych senát zachoval a zrušil poslanecjou sněmovnu. Jednak je v senátu méně lidí a dvak jsou voleni většinovým systémem.
a8n
a8n (neregistrovaný)
14. 12. 2008 13:31 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Chtělo by to institut totálního veta. Pokud by zákon senát vrátil, PS by ho prohlasovala v původní podobě a vetoval by ho prezident, o vetu prezidenta by se nehlasovalo a zákon by byl rovnou smeten ze stolu (a v případě zájmu by se celé projednávací kolečko opakovalo znovu).
a8n
a8n (neregistrovaný)
14. 12. 2008 13:32 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Sakra, to měla být reakce na stourala z 12. 12. 13:07.
KArel
KArel (neregistrovaný)
12. 12. 2008 12:30 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Vzhledem k dramatickým změnám ve sněmovně jsem radši, když tu máme senát, která mě přece jen, díky postupné volbě, jistou setrvačnost a nereaguje tolik na celostátní populisty. BTW: Nedávno jsem se díval, které věci senát vracel zpátky a jsem fakt rád, že takovýhle "zachycovač totálních paskvilů máme".
stoural
stoural (neregistrovaný)
12. 12. 2008 13:07 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Vzhledem k faktu, ze snemovna muze senat kdykoliv prehlasovat, opravdu nevidim, proc tu mit senat.
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 13:07 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Souhlas. Zrušení senátu se hodí levičákům a těm co si myslí, že poslanci mohou všechno.
Poslaneckou sněmovnu zmenšit na polovinu a senát zachovat.
Proč po rozdělení republiky si poslanci nezrušili adekvátní počet židlí? ... :(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 13:48 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Zrušení senátu se hodí levičákům? Ale souhlasí pak s nimi většina společnosti. Ale chápu, že vám poměrné zastoupení nevyhovuje (resp. vyhovovalo) a raději se přikláníte ke zcela nedemokratickému systému, kde jeden velký bere více než několik menších a to i v případě, že mají dohromady výrazně více než ten jeden velký (tedy systém, který si udělala ODS na míru v době, kdy byla největší stranou, jen Vás musím varovat, že příště už tou největší stranou nebude ODS, tak bacha na to).. Tyto nenápadné totalitářské praktiky si strčte za klobouk, pane pravičáku, demokrate.
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 14:04 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Většina společnosti? A které? Vaší socialistické? :))
Jestli je to nějaký průzkum cílený na určité lidi, tak pak ano.
Dokud nebude hlasovat celá republika a ne jen vzorek lidí na ulici a zbytek dohlasovaný na lavičce v parku, tak si takové - většina společnosti - strčte víte kam, pane společnost...

Nevím o tom, že by proti senátu protestoval někdo jiný než ten, který tam má malé zastoupení, kdyby to bylo naopak, tak se senát hodí že? ;)

Co je na tom nedemokratické, když požaduji zastoupení adekvátní k velikosti republiky a dvoukomorový systém?
Proč máme platit tak drahé "lidi" a hádavá hovada z převážně z levicové části.

Topolánkovi se nedivím, že ze Drátha vyjede, je ještě umírněný, osobně bych ho už dávno nakopal do prdele, aroganta jednoho.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 14:09 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
no volebni ucast mluvi za mnohe, pruzkumy jsou take zname a zname jsou me i nazory okoli, vcetne pravicaku, ovsem politicky neangazovanych, tedy od vas pravdepodobne odlisnych... ty krece s "drathem" a podobne ani nebudu komentovat, jste fakt uz zoufalci..
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 14:15 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Vaše názory? - "uživatel si přál zůstat v anonymitě"
Sice se taky nepodepisuji, ale tohle je perla... ;)

Křeče? Kohokoliv se zeptám, tak má naprosto stejný názor. Momentální vedení ČSSD jsou nepřijatelná hovada vezoucí se na populismu a slibech. Tečka.

Ostatní strany nejsou o moc lepší, ale alepoň nevystupují takhle hulvátsky a neco dělají. Narozdíl od 8 let slibů a utrácení peněz z rozpočtu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 14:23 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
No jo no, a vy jste hlavním příkladem toho nehulvátství, že ? :))) Ano, ODS nevystupuje hulvátsky :-)) Topolánek pak už vůbec ne:) Jak říkám, jste zoufalec. Tečka.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 14:13 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Dokud nebude hlasovat celá republika a ne jen vzorek lidí na ulici a zbytek dohlasovaný na lavičce v parku, tak si takové - většina společnosti - strčte víte kam, pane společnost...

Ano, máte pravdu - jsem pro referendum o senátu :-)
A to jestli systém odráží politické rozložení ve společnosti nebo jde na ruku JEN největší politické straně, opravdu nezáleží na velikosti republiky. Zdá se, že máte zmatek v samotných základech, tak se dovzdělejte a neobtěžujte se svojí neinformovaností ostatní.
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 14:17 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Jasně, takže pokud se rozdělíme, hypoteticky, na Česko a Moravu a Slezko, tak v každém pidi státečku bude parlament o 200 poslancích?

Hmmm... Super koryto.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 14:20 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Jak říkám, nic nechápete, tak máte úplně zcestné vývody, nic takového z mnou napsaného nevyplývá. Tak už buďte tak laskav a NEOTRAVUJTE a DOVZDĚLEJTE SE.
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 14:25 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Dobrá diskuse, taková politicky přijatelná a korektní, že?
"Tak už buďte tak laskav a NEOTRAVUJTE a DOVZDĚLEJTE SE."

Pořád čekám na vysvětlení proč by nemohl mít parlament 99 poslanců?
Co s tím má společnýho velikost strany? Poměr sil se nezmění, bude jich akorát míň těch hádavců a snad se i na nečem shodnou, nebude se tam točit tolik peněz.

Ale vám jde hlavně o nepřehlednost a oblbování, levice z toho profituje. Přerozdělovat co nejvíc, to je jejich cílem. Sebrat vše lidem a pak jim to milostivě "dát" jako dávky... ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 14:27 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Nemanipuluj kryso. Nikde jsem netvrdil, že nemůže být méně poslanců. Tvrdil jsem jen, že zcela zbytečný a nedemokratický je senát.
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 14:29 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Ne? Tak si znovu přetěte, pane nehulváte.

Senát není demokratický? To čumím...

Vy trpíte asi nějakou schízou, Dr. Ráth vám jistě pomůže, napíše recept, pofouká bolístku, přídá dávku...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 14:40 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Ne, opravdu nikde to tam není, za doktorem si zajděte vy, buď na oční nebo k takovému, kde vyřešní vaše bludy. A ano, senát není demokratický:

Př. máme-li 2 pravicové strany o 20 a 18 procentech a tri levicove o 17 a 16 a 15 procentech, vysledek je pravicovy senator (do druheho kola postoupi prvni dva a dale se muze hlasovat uz jen pro jednoho z nich). Prestoze pomer ve spolecnosti by v takovem pripade byl 38 pro pravici a 48 pro levici. Vetsinovy system neni demokraticky. Dokonce i do poslanecke snemovny se to na zacatku 90tych let pro jistotu nastavilo tak, aby konkurence mela problem vyrust a tak na 200 poslancu neni hranice 0,5 procent ale 5 procent. Pokud to nechápete, dovzdělejte se. Udělejte to pro sebe i pro nás ostatní (přeci jako pravičák nemůžete po ostatních chtít, aby vás zdarma doučovali).
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 14:48 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Na můj post o zmenšení parlamentu jste odpověděl:

"Ale souhlasí pak s nimi většina společnosti. Ale chápu, že vám poměrné zastoupení nevyhovuje (resp. vyhovovalo) a raději se přikláníte ke zcela nedemokratickému systému, kde jeden velký bere více než několik menších a to i v případě, že mají dohromady výrazně více než ten jeden velký (tedy systém, který si udělala ODS na míru v době, kdy byla největší stranou, jen Vás musím varovat, že příště už tou největší stranou nebude ODS, tak bacha na to).. Tyto nenápadné totalitářské praktiky si strčte za klobouk, pane pravičáku, demokrate."

Takže to chápu tak, že by se to hodilo momentálně velké straně. Přestávám rozumět tomu co mi tady blábolíte, nedržíte se linie diskuse a leží vám v žaludku jen senát.
Končím.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 15:22 Nový

Re: Zrušme senát

celé vlákno
Napsal jsem:

Zrušení senátu se hodí levičákům? Ale souhlasí pak s nimi většina společnosti.

Citujte laskavě přesně. To, že nesouhlasím s částí nějakého textu, neznamená, že nesouhlasím se vším co v textu bylo uvedeno.nZ ničeho, co jsem napsal tedy nevyplývá to, co jste mi "vložil do úst" a linie diskuze se tedy nedržíte vy.
Jan Kaštánek aura:97
12. 12. 2008 12:34 Nový

Falšování

celé vlákno
Možná by stálo za to zmínit, že internetové petice jsou snadno zfalšovatelné. Pouze elektronický podpis jim může dodat váhu.
Bloumal
Bloumal (neregistrovaný)
12. 12. 2008 12:58 Nový

Re: Falšování

celé vlákno
To průzkumy rovněž, jak se to si vyplňuje a kontroluje a hlavně kolik je tam odevzdáno?

100-500 kusů? A to má mít nějakou váhu?
Směšné... ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 13:14 Nový

?

celé vlákno
Docela by me zajimalo, jestli pan Cerny mel pristup ci byl inspirovan nekym, kdo ten pristup mel k memu lupou nezverejnenemu blogu, kde jsem o on-line peticich nedavno psal. Ale to je celkem jedno.

Co vsak nemohu pochopit, je to, ze zcela opomenul jiz v diskuzi zminene asi nejvetsi on-line petice v soucasnosti, tedy www.nechciradar.cz a www.stopkoureni.cz. Faktem ale je, ze tyhle petice jsou spise protivladni.

(Pan Topolanek byl tabakovou firmou sponzorovan, vlada je pro radar a "pan radar" Klvana taktez pochazi z tabakove firmy)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 13:38 Nový

aktualne.cz - soubor nechtěných

celé vlákno
asi nepřekvapí, že zmíněná dáma zakotvila mj. na aktualne.cz :-)
y
y (neregistrovaný)
12. 12. 2008 16:36 Nový

Re: aktualne.cz - soubor nechtěných

celé vlákno
hnus. Pokazde kdyz vidim ten jeji ksicht spicaty z profilu vyfoceny, zaviram aktualne a jdu cist zpravy jinde. Hrozne vlezla baba toto...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 13:42 Nový

ODS nemůže připustit zrušení komunistů

celé vlákno
Čím by potom lákala lidi, když ne děláním protikomunistického BU BU ? S komunisty by zanikla i ODS.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2008 16:50 Nový

Jen pro pořádek

celé vlákno
"Na českém Internetu to byla první vlaštovka" - nebyla. První "větší" internetová petice byla ta proti monopolu Telecomu. Další o které vím byla v únoru 2005 proti Grossovi (podepsalo přes 26.000 lidí). Další byla "za Cimrmana v Největším čechovi", tu podepsalo AFAIK kolem 100.000 lidí...
Noby
Noby (neregistrovaný)
12. 12. 2008 17:07 Nový

Petice nejsou demokratické

celé vlákno
Z autorova závěrečného povzdechnutí "Teď ještě, aby na ně někdo bral zřetel." mne trochu mrazí.

Petici mnoho prostých lidí považuje za vrchol demokracie. Bohužel má jednu vadu. Je jednostranná.

Jak autor uvedl výše, petici za odchod paní Tachecí podepsalo během krátké chvíle 9550 lídi. A teď otázka, je to moc nebo málo? Jak se dozvím, jestli by změny v ČRo neuvítalo více lidí, než je proti nim? Třeba já jsem byl proti. Ale nestálo mi to za to, věnovat svůj čas "protipetici". Na straně "pro odvolání", si ten čas někdo našel. Asi v tom byl více zainteresován, možná emocionálně, možná finančně, nevím.

Petice vychází z latinského "prosba" a za nic víc by to nemělo být považováno.
Philip
Philip (neregistrovaný)
12. 12. 2008 20:56 Nový

Re: Petice nejsou demokratické

celé vlákno
OK. Petice, co by jednostranný nástroj asi nejsou zcela demokratické. Což takhle, ale dát lidem možnost se k obecně palčivému problému vyjádřit. Zcela demokraticky. Ať si řeknou zdali jsou pro/proti a proč? Dát všem šanci vyslechnout obě strany.

Například takto:
http://electionsmeter.com/poll.php?poll=americky-radar-v-cechach
http://electionsmeter.com/poll.php?poll=regulace-energetickych-monopolu
Dan Ohnesorg aura:96
13. 12. 2008 0:43 Nový

Protest poslankyne Roithove

celé vlákno
Clanek nezminuje ani protest poslankyne Roithove proti navrhovane podobe cirkevnich snatku. Pravda neni to petice, protoze na tom pracovali pravni experti, kteri vedeli jak to nazvat a co je v navrhu zakona spatne. Ale podpisu to ma take hodne.
http://www.roithova.cz/protest/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 19:35 Nový

Re: Protest poslankyne Roithove

celé vlákno
uf, že zrovna vy se budete zastávat nějaké sekty, to bych nečekal..
Dan Ohnesorg aura:96
15. 12. 2008 0:58 Nový

Re: Protest poslankyne Roithove

celé vlákno
Tak jednak je to pomerne uspesny protest, takze za zminku stoji a jednak si taky myslim, ze ten zakonik je proste blbe.
David Grudl
David Grudl (neregistrovaný)
19. 12. 2008 4:01 Nový

Nástroj pro petitisty

celé vlákno
Všem petičníkům nabízím jednoduchý generátor věrohodných podpisů ;) http://php7.org/tools/adresy/
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem