Nejprodávanější e-knihy: vítězí severská detektivka z Bangkoku

V žebříčku deseti nejprodávanějších e-knih uplynulého měsíce bodovalo brněnské nakladatelství Host. Tradičně nechyběl ani Jo Nesbø, tentokrát s novým titulem Švábi.

Svaz českých knihkupců a nakladatelů (SČKN) zveřejnil žebříček deseti nejprodávanějších e-knih za červen. Podobně jako v předcházejících měsících letošního roku obsadil první příčku Jo Nesbø, tentokrát s novou knihou Švábi, jejíž děj se odehrává v thajském Bangkoku. Kniha šla přitom do prodeje jak v tištěné, tak v elektronické podobě až 13. června.

Dařilo se také nakladatelství Host. Šest z deseti nejprodávanějších e-knih za uplynulý měsíc totiž vydalo právě toto brněnské nakladatelství.

Žebříček deseti nejprodávanějších e-knih sestavuje SČKN od května loňského roku, na základě údajů od distributorů e-knih. Původně data o prodejích dodávaly svazu e-shopy Kosmas.cz, Palmknihy.cz, eReading.cz, později se k nim přidal také Databook.cz. Poté, co letos v dubnu koupilo majoritní podíl v eReading.cz nakladatelství Albatros Media, přestal tento prodejce e-knih své statistiky prodejů svazu poskytovat. Od června se naopak ve statistikách objevují i údaje od internetového prodejce Alza.cz.

Žebříček nezohledňuje prodeje přes platformu Wooky a menší prodejce e-knih, stejně jako nakladatele, kteří prodávají e-knihy napřímo přes iBookstore.

KL_NOMINACE

Žebříček devíti nejprodávanějších e-knih v červnu 2013 dle SČKN

  1. Jo Nesbø: Švábi (Kniha Zlín)
  2. Stieg Larsson: Muži, kteří nenávidí ženy  (Host)
  3. Stieg Larsson: Dívka, která kopla do vosího hnízda (Host)
  4. Stieg Larsson: Dívka, která si hrála s ohněm (Host)
  5. Jo Nesbø: Netopýr (Kniha Zlín)
  6. Jussi Adler Olsen: Vzkaz v láhvi (Host)
  7. Francis Scott Fitzgerald: Velký Gatsby (LEDA)
  8. Jonas Jonasson: Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (Panteon)
  9. Kateřina Tučková: Žítkovské bohyně (Host)
  10. Jan Seghers: Spis Rosenherzová (Host)

Zdroj: SČKN

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 7. 2013 1:57

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »