Hlavní navigace

Největším zadavatelem bannerové reklamy byl v únoru Internet Mall

Martin Vyleťal

Provozovatel e-shopu Mall.cz si v únoru objednal bannerovou reklamu v hodnotě 25 milionů korun v ceníkových cenách. Celkově inzerenti využili reklamní prostor v ceně 417 milionů korun.

Podle projektu AdMonitoring, který monitoruje investice do plošné reklamy na Internetu, využili v únoru inzerenti reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 417 milionů korun. Meziměsíčně to znamená nárůst o pětinu, meziročně pak o 17 procent.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil obchodník Internet Mall, který v únoru využil internetový reklamní prostor v hodnotě 25 milionů korun. Na druhé příčce se umístila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 12,8 milionů korun a na místě třetím autobazar AAA Auto (12,5 milionů korun). 

Následující tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé v únoru využívali.


Autor: AdMonitoring

Loni zadavatelé utratili za display reklamu 5,5 miliardy korun. Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) odhaduje, že celkové výdaje do internetové reklamy letos porostou meziročně o 16 procent.

Je však třeba připomenout, že ceníkové ceny jsou ceny před odečtením agenturních slev a bonusů, bez kterých se dnes na trhu v podstatě žádná reklama neprodává. Rozdíl mezi ceníkovou a reálnou cenou je tak u display reklamy dost podstatný.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
14. 3. 2013 8:46

Přeloženo z reklamštiny:

Reálně MALL utratil 2,5 mega. Celkově inzerenti zaplatili něco mezi 50-80 miliony. Loni zadavatelé utratili za display reklamu do 1 miliardy korun. Budeme rádi, když reklama poroste.

IMHO pouze můj názor :)

13. 3. 2013 14:37
Jan (neregistrovaný)

At zije SPIR a jeho strategie nevpousteni mensich hracu na trh reklamy.