Hlavní navigace

Nejvíc času strávíme na Facebooku pročítáním News Feedu, firmy by se měly zaměřit na něj

Petr Kočí

Podle studie, kterou v úterý vydala společnost comScore, stráví uživatelé Facebooku 27 procent času pročítáním novinek v News Feedu, 21 procent prohlížením profilů ostatních uživatelů, 17 procent prohlížením fotografií a jen 10 procent používáním aplikací a hraním her. Průzkum se uskutečnil v květnu na vzorku dvou milionů amerických uživatelů.

Podle studie, kterou v úterý vydala společnost comScore, stráví uživatelé Facebooku 27 procent času pročítáním novinek v News Feedu, 21 procent prohlížením profilů ostatních uživatelů, 17 procent prohlížením fotografií a jen 10 procent používáním aplikací a hraním her. Průzkum se uskutečnil v květnu na vzorku dvou milionů amerických uživatelů.

NMI17


Autor: comScore

Autoři studie z výsledků vyvozují několik doporučení pro marketéry a další profesionální komunikátory využívající Facebook: měli by méně peněz a energie investovat do vývoje specializovaných aplikací a více se věnovat psaní zábavných příspěvků na zeď. Pokud možno tak zábavných, že je jejich fanoušci budou sdílet dál. Průměrná stránka se totiž dosáhne se svými příspěvky jen 7,49 zobrazení na 100 fanoušků. Zlepšit se to může častějším publikováním – a to nejméně jednou za den. Podle autorů studie šance správců stránek, že se objeví v News Feedu svých fanoušků, vzrůstá o 2,5 procentního bodu za každý den v týdnu, kdy publikují nějaký příspěvek.

Zdroj: Inside Facebook 

Našli jste v článku chybu?