Nemusí to být pouze Robert - Internet BillBoard zastupuje RobertNemec.com, nejenom on.
Abych nezklamal, tak http://www.lupa.cz/clanky/nekolik-potizi-s-uspesnymi-servery/nazory/136927/odpovedet/alespoň odkáži na prezentace bbKontext a bbText. A snad jen jediné - Daniel Dočekal či Radim Hasalík by na svých webech tuto reklamu neměli tak dlouho, kdyby na tom nevydělávali...
Vyzkoušel jsem na projektu, na němž se podílím, Google AdSense a musel jsem ji okamžitě vypnout. Ani tento systém, který považuji za v ČR nejpoužívanější, nedokázal nabídnout dostatečně cílenou reklamu.
Vy jste na projektu v češtině vyzkoušel Google AdSense? To je zřejmě nějaký omyl, ne? AdSense přece pro české projekty zatím použít nejde a už vůbec není v ČR nejpoužívanější.
Jaký systém byste tedy doporučil?Záleží asi na zacílení, návštěvnosti a dalších faktorech. Zkusil bych všechno, co se nabízí. Tedy eTarget, AdFox, bbKontext a bbText. Některé systémy mají podmínku minimální návštěvnosti nebo třeba živnostenského listu, jiné ne. Jestli tuto diskuzi sleduje Robert Němec, zcela určitě se dozvíte mnoho užitečného od bbKontextu a bbTextu. :-)
Nejdříve díky za dobrou glosu. A nyní k Vašemu komentáři, pane Špinare. Jsem pesimističtější než Vy. Český trh s kontextovou reklamou je příliš malý, takže úzce zaměřeným, oborovým serverům tyto systémy prostě nenabídnou dostatečně cílenou reklamu.
Vyzkoušel jsem na projektu, na němž se podílím, Google AdSense a musel jsem ji okamžitě vypnout. Ani tento systém, který považuji za v ČR nejpoužívanější, nedokázal nabídnout dostatečně cílenou reklamu. Nejzacílenější byla reklama na stránce o Umbertu Ecovi, která nabízela inzeráty na "la cucina italiana", což, uznejte, není použitelné.
Raději si ani nepředstavuji, co by ukazoval eKontext, AdFox nebo bbKontext. Reklamu na zlaté mince?
Na rozdíl od Vás si myslím, že pro určité obory nebude v ČR nikdy žádná vhodná kontextová reklama, protože trh je příliš malý.
V současnosti tedy plánujeme alternativní způsoby inzerce, spojené s navazováním kontaktů s lidmi v oboru. Každopádně se ale na inzerci vrháme svépomocí. Je nám totiž jasné, že nejen, že inzerenti nepřijdou sami, nýbrž že nemůžeme nasadit ani žádný inzertní systém.