Hlavní navigace

Některé e-shopy stále neumí odpovídat na e-mail

Aleš Miklík

United Interactive provedla další ze svých výzkumů tzv. e-mail response indexu, tedy měření rychlosti a kvality odpovědí na e-mail. Cílem byly tentokrát české e-komerce projekty (e-shopy, agentury, apod.) A výsledky? Mohlo by být líp. Nejlépe odpovídaly společnosti TicketPro a Internet Mall, jako nejlepší skupina se umístily rezervační systémy vstupenek. Nejhůř dopadl e-shop Nákupní dům a internetové obchodní domy celkově dopadly dost bídně. Je snad i pro jejich provozovatele Internetem jenom…

United Interactive provedla další ze svých výzkumů tzv. e-mail response indexu, tedy měření rychlosti a kvality odpovědí na e-mail. Cílem byly tentokrát české e-komerce projekty (e-shopy, agentury, apod.) A výsledky? Mohlo by být líp. Nejlépe odpovídaly společnosti TicketPro a Internet Mall, jako nejlepší skupina se umístily rezervační systémy vstupenek. Nejhůř dopadl e-shop Nákupní dům a internetové obchodní domy celkově dopadly dost bídně. Je snad i pro jejich provozovatele Internetem jenom web?

Našli jste v článku chybu?