Někteří uživatelé Aukra si stěžují, že už dva týdny nemohou používat Formulář volby přepravy

Uživatelé Aukra si v diskusním fóru aukčního portálu už více než dva týdny stěžují, že nemohou používat tzv. Formulář volby přepravy. Jedná se o užitečnou funkci díky níž může kupující pohodlně vybrat způsob odeslání, metodu platby, zadat dodací adresu a případně informovat prodejce i o dalších skutečnostech (třeba o několikadenním pobytu mimo uvedenou adresu). Jeho nefunkčnost sice nemá fatální následky na dokončení prodeje vydraženého zboží, nicméně kupující a prodejce se musí nyní domluvit e…

Uživatelé Aukra si v diskusním fóru aukčního portálu už více než dva týdny stěžují, že nemohou používat tzv. Formulář volby přepravy. Jedná se o užitečnou funkci díky níž může kupující pohodlně vybrat způsob odeslání, metodu platby, zadat dodací adresu a případně informovat prodejce i o dalších skutečnostech (třeba o několikadenním pobytu mimo uvedenou adresu). Jeho nefunkčnost sice nemá fatální následky na dokončení prodeje vydraženého zboží, nicméně kupující a prodejce se musí nyní domluvit e-mailem nebo telefonicky.

Zajímavé přitom je, že u prodejců, kteří podporují platby prostřednictvém mikroplatební služby PayU a kterou Aukro provozuje, Formulář volby přepravy funguje bez problémů. Skutečnost, že Aukro problém neúspěšně řeší už více než dva týdny, vyvolává u některých uživatelů podezření, že se ze strany Aukra jedná o záměrné jednání, za účelem podpory vlastního platebního nástroje. Aukro ale takovou interpretaci odmítá a prohlašuje, že na odstranění problému intenzivně pracuje.

Na otázky serveru Lupa.cz odpovídala Michaela Papežová, tisková mluvčí Aukra.

Proč v případě zvolení PayU lze formulář volby přepravy zadat? 

Problém se zadáním formuláře voleb přepravy se týká pouze nabídek, kde není zvolena možnost platby přes PayU. Toto omezení zapříčinila technická chyba, na jejím odstranění už pracujeme. Dokončení transakce je samozřejmě i přes tento výpadek možné, protože zákazník má stále dvě možnosti, jak zvolit přepravu. První možností je kontaktovat prodejce přes Aukro pomocí funkce „Položit prodejci otázku“, druhou variantou je klasická e-mailová komunikace.

Kdy Aukro opět umožní vyplňovat formulář u všech nabídek?

Odstranění této chyby je pro nás priorita číslo jedna, proto na jejím vyřešení aktuálně pracujeme tak, aby byla odstraněna v co nejkratším čase. Předpokládáme, že v následujícím týdnu budou formuláře přepravy fungovat už pro všechny nabídky.

UX16

Co říkáte na příspěvky v diskusi, kde se někteří uživatelé domnívají, že je to celé „silová“ akce, která má za cíl všem vnutit platby přes PayU?

O silovou akci se rozhodně nejedná, jde o neplánovanou technickou chybu a naši programátoři na jejím odstranění v tuto chvíli pracují. Dokončení transakcí je možné i u nabídek, které nenabízejí platbu přes PayU.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 12. 2011 10:44
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »