Hlavní navigace

Německá organizace na ochranu spotřebitelů dává Facebooku ultimátum

Daniel Dočekal

Federace německých spotřebitelských organizací viní Facebook z porušování soukromí uživatelů, nelíbí se jí nové aplikační centrum a Facebooku dala ultimátum. Buď se postará o nápravu, nebo může čekat právní kroky. Čas má Facebook do 4. září. Problém je automatické předávání informací uživatelů aplikacím bez jejich vědomí, jakým způsobem k němu ale konkrétně dochází Federace nijak neupřesnila. Bližší informace nakonec nenabízí ani pozdější zpráva Reuters, která je rozšířena pouze o další…

Federace německých spotřebitelských organizací viní Facebook z porušování soukromí uživatelů, nelíbí se jí nové aplikační centrum a Facebooku dala ultimátum. Buď se postará o nápravu, nebo může čekat právní kroky. Čas má Facebook do 4. září.

Problém je automatické předávání informací uživatelů aplikacím bez jejich vědomí, jakým způsobem k němu ale konkrétně dochází Federace nijak neupřesnila. Bližší informace nakonec nenabízí ani pozdější zpráva Reuters, která je rozšířena pouze o další historické případy toho, že Facebook má (zejména) v Německu dlouhodobě problémy. 

Zdroj: German consumer group sends Facebook ‘cease and desist’ warning over app privacy

Našli jste v článku chybu?
29. 8. 2012 15:28
vlabra (neregistrovaný)

N to, aby měl Facebook Německé zákazníky nemusí v Německu (EU) podnikat a mít tu pobočku. Internet tak nějak hranice ignoruje. Příjde mi to stejně ujeté, jako kdyby Němci zakázali porno časopisy a pak zažalovali Franouzskou firmu za to, že si Němci jezdí jejich časopisy kupovat do Francie a vozí si je domů.

29. 8. 2012 11:08
chr. (neregistrovaný)

Ak chce mat organizacia na "ochranu spotrebitelov" relevantne slovo k uzivatelom facebooku, tito uzivatelia by museli najprv zacat platit za facebook aby sa stali jeho spotrebitelmi. Poznate to? Ak za nieco co vam niekto "dava" neplatite, nie ste zakaznici, ale tovar :)