Hlavní navigace

Nemocnice nevyužívají Facebook dostatečně

Vojtěch Bednář

Ze studie , kterou provedly Verasoni AhHa! a Simon Associates Management Consultants na vzorku 120 amerických nemocnic, vyplývá, že většina amerických nemocnic má sice na Facebooku své stránky, ale nedostatečně využívá jejich potenciálu. Pouze 8 ze 120 nemocnic má na FB více jak 10 tisíc fanoušků. Méně než 40 procent nemocnic zveřejňuje obsah každý den, méně než 50 procent využívá FB kalendář událostí pro podporu pořádaných akcí. Většina nemocnic také nemá své diskusní fórum, které je mezi…

Ze studie , kterou provedly Verasoni AhHa! a Simon Associates Management Consultants na vzorku 120 amerických nemocnic, vyplývá, že většina amerických nemocnic má sice na Facebooku své stránky, ale nedostatečně využívá jejich potenciálu. Pouze 8 ze 120 nemocnic má na FB více jak 10 tisíc fanoušků. Méně než 40 procent nemocnic zveřejňuje obsah každý den, méně než 50 procent využívá FB kalendář událostí pro podporu pořádaných akcí. Většina nemocnic také nemá své diskusní fórum, které je mezi uživateli FB velmi oblíbené.

České nemocnice zatím příliš velkou aktivitu na Facebooku nevykazují. Většina z nich na FB vůbec není, případně jsou na této sociální síti přítomny pouze prostřednictvím neoficiálních stránek.

Našli jste v článku chybu?
1. 3. 2011 16:00
Jirka (neregistrovaný)

Nemocnice má především léčit. Hrát si na FB, nastit si tam nějaké svoje stránky , získávat fanoušky, to snad ani není jejich náplní, ne? Tahle Facebook mánie mě už docela vadí.. Není den, kdy by se o FB nemluvilo. Otevřu notebook .- facebook, otevřu mobil - facebook.. Bojím se otevřít i pivo, aby tam facebook nebyl :)

3. 3. 2011 10:16
krakonoš (neregistrovaný)

Facebook - pivo v každé láhvi? Nebo že by kouzelná flaška; otevřeš, zakouří se a džin Facebook řekne: Pane, teď jsem váš sluha a odejdu teprve tehdy, až budete úplně spokojen? Facebook a ICQ si do počítadla nikdy nedám, oboje je SW svinstvo.