Nešikovné PR Raiffeisenbank: spokojený zákazník z firemní sítě

Na Měšci vyšel článek kritizující politiku Raiffeisenbank v přístupu ke klientům. Banka vydává nové obchodní podmínky, zákazníkům ale nechce udělat souhrn změn, musí se prodírat dlouhými podmínkami. Navíc jsou tu nepříjemné pasti. Vlnu kritiky mírní i spokojená zákaznice Lucie Jemná. Nepovšimla si ovšem, že svůj příspěvek posílá z firemní sítě eBanky, kterou „Raifka“ převzala. I takhle se hasí PR požár na internetu – půjde o další brigádnici, která jednala z vlastní vůle?

Na Měšci vyšel článek kritizující politiku Raiffeisenban­k v přístupu ke klientům. Banka vydává nové obchodní podmínky, zákazníkům ale nechce udělat souhrn změn, musí se prodírat dlouhými podmínkami. Navíc jsou tu nepříjemné pasti. Vlnu kritiky mírní i spokojená zákaznice Lucie Jemná. Nepovšimla si ovšem, že svůj příspěvek posílá z firemní sítě eBanky, kterou „Raifka“ převzala. I takhle se hasí PR požár na internetu – půjde o další brigádnici, která jednala z vlastní vůle?

39 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 5. 2010 0:26

Školení Správa Stránek na Facebooku

  •  
    Jak pokročile spravovat Stránku, Události, Skupiny.
  • Jak tvořit i netvořit příspěvky.
  • Jak nepřijít o účet, nenaletět a neztratit všechno.

Detailní informace o školení Správa stránek na Facebooku »