NetBrokers vstupují do dalšího webu. Tentokrát do vyhledávače nábytku

Tipy na vybavení domácnosti. Projekt Favi.cz zapadá do koncepce Bartova holdingu, který se snaží pokrýt potřeby rodin on-line.

Dvoupětinový podíl v rok starém podniku, získá skupina NetBrokers Holding. Pro fungování webu jako takového by se nic měnit nemělo, protože ho i nadále povedou zakladatelé Radomír Hejl a Jan Zajíc, kterým ve firmě zůstává zbývajících šedesát procent.

Stránka agreguje nabídku desítek e-shopů a zprostředkovává více jak 200 tisíc produktů pro zařizování domova. "Myšlenka na Favi vznikla, když jsme řešili vlastní bydlení a chybělo nám jedno místo, kde se lze inspirovat interiéry a přímo z obrázků rovnou vybírat nábytek a dekorace,“ tvrdí Zajíc s tím, že se netají inspirací v americkém Houzz.com.

EBF16

Investice skupiny, která si během loňska pořídila služby jako třeba Tarifomat a o rok dříve slevový server Zapakatel, má přinést nové peníze do vývoje. Favi se chce udržet na špice nové oblasti tuzemské e-commerce. 

Konkurence už mu totiž roste. Do nábytku už se totiž derou podobné projekty jako třeba Bonami, které jistí peníze z Mitonu. "Trh s nábytkem v Česku má hodnotu cca 35 miliard korun. Online obchody mají v tomto segmentu maximálně desetiprocentní podíl, vidíme zde tedy obří potenciál,“ vysvětluje zakladatel Bonami Václav Štrupl. Nábytek má do pokladny obchodu přinést letos sto milionů korun.

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »