Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku NetDirect testuje novou e-shopovou platformu. Sází na personalizaci od fd - Divim se ze se divite ... Predstavte si nasledujici,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 6. 2015 20:57

    fd (neregistrovaný)

    Divim se ze se divite ...

    Predstavte si nasledujici, mate nejaky interni system, v nem mate data (zbozi, ceny atd). Objednate si shop, s tim ze pochopitelne chcete, aby se ona data zobrazovala na onom shopu. Po nekolika mesicich prijdete prevzit hotovy eshop, a zacnou vam predvadet, jak v administraci (ie only) zadate novou kartu zbozi a vyplnite u ni ceny.

    Ty paticky a prazdne kategorie bych jim uz ani tolik nevycital, to bude zcela jiste prace nejakeho seo pr maga zadavatele. Coz ale vede k tomu, ze necim takovym bych se asi moc nechlubil.

    Ad personalizace - to jiste dotycneho potesi, ze kdyz si koupi lednici, bude mu shop neustale nabizet znova a znova lednice.

    Ad zvyseni trzeb - v tom pripade rad objednam, ovsem s tim, ze shop bude placen az z tech zvysenych trzeb.

  • 21. 6. 2015 13:04

    Lukasenko (neregistrovaný)

    A nad tou patickou, by kdejaky SEO konzultant vyslovene zaplakal, na vsech strankach stejny nesmysl plny radoby hodnotnych odkazu:

    "Snowbitch je skate shop, kde najdete skate boty, oblečení a vybavení na skate - skateshop. Snowboardy a vybavení pro vás pravidelně připravujeme v oddělení snowboard shop. Vyberte si třeba boty DVS nebo Quiksilver, dámské oblečení Roxy - parádní plavky Roxy, Vans, letní oblečení Santa Cruz, nebo boty Fallen či DVS, nebo boty Supra, Nike boty, dále boty Adidas a boty Puma - jako jsou třeba balerínky Puma, kvalitní snowboardy: snowboard Capita"

    Kdyz jste schopni jejich klientum napovedet, co by si mohli koupit, neni lepsi, abyste zacali tim, ze vy napovitei svym klientum, co by meli a nemeli na svych shopech delat, aby je meli udelane spravne?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).