Hlavní navigace

Prodávat digitálně se „New York Times“ daří stále lépe

Marek Janouš 2. 8. 2013

Společnost vydávající The New York Times a Boston Globe získala již 738 tisíc digitálních předplatitelů a za první letošní pololetí od nich vybrala už přes 75 milionů dolarů.

Vydavateli The New York Times sice stále ještě celkové příjmy trochu klesají, ale digitální předplatné mohutně roste a dá se říci, že postupný přechod na „digitál“ společnosti vychází. Digitální předplatné bude pro ni v budoucnu stále významnější. Nejenže nezadržitelně klesají příjmy z šíření tisku, ale stále obtížnější je získávat také internetovou reklamu.

Společnost The New York Times Company, obchodovaná na NYSE, vydala včera v New Yorku své výsledky hospodaření za druhé čtvrtletí 2013. Vedle The New York Times vydává také podstatně méně významný The Boston Globe. A dále International Herald Tribune. Tato letitá značka se však na podzim nadobro odporoučí do dějin a nahradí ji prostě International New York Times.

Celkové čtvrtletní tržby společnosti meziročně klesly o 0,9 % na 485,4 milionu dolarů. Příjmy z distribuce přitom meziročně vzrostly o 5,1 %, zatímco příjmy z inzerce o 5,8 % poklesly.

Na čistě digitálním předplatném a digitálních produktech (čtecích aplikacích) společnost za čtvrtletí utržila 38,3 milionu dolarů, meziročně více o 44,1 %. Za první pololetí 2013 činí celkové tržby z „digitálu“ už 75,1 milionu dolarů, a to je dokonce o 51,7 % více než za první pololetí loňské.

Společnost uvádí, že ke konci června měla asi 699 000 předplatitelů digitálních vydání TimesIHT, meziročně o 35 % více. Boston Globe odebíralo digitálně 39 000 platících, meziročně o téměř 70 % více.

Příjmy z inzerce v tisku spadly společnosti o 6,8 % a v digitálu o 2,7 %. V druhém čtvrtletí utržila za digitální inzerci 51,2 milionu dolarů. Podíl digitální inzerce se na celkových tržbách z inzerce přitom meziročně zvýšil z 23,9 % za loňské druhé čtvrtletí na 24,7 % za letošní.

Společnost nadále tlačí také na snižování provozních nákladů. Celkově je účetně snížila meziročně o 3,1 % na čtvrtletních 431,9 milionu dolarů.

Vykázala tedy čtvrtletní provozní zisk 53,4 milionu dolarů oproti 44,1 milionu za stejné období před rokem.

Našli jste v článku chybu?
DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není