Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Nokii bych nezahazoval

ttt
ttt (neregistrovaný) ---.vsb.cz
5. 9. 2011 7:07 Nový

Ja bych Nokii klidne zahodil....

celé vlákno

Nema sanci, protoze vsadila na spatneho kone. Nokia si mela jit svou cestou a ne se snazit spojit s druhym neuspesnym ve stejnem oboru (MS).

Klicovy pro uspech/porazku je trh v USA. A tady ma Nokia podil kolem 2%. A Microsoft se svymi WP7 kolem 4%. Podtrzeno secteno, klidne ty Nokie vyhodte, za pet let bude z Nokie podradny vyrobce low-end telefonu, nebo ji spis nekdo koupi a prejde na Android.

Jinak, tato veta: "Ale WP7 je také velmi propracovaný mobilní operační systém, s obrovskou tradicí a základy v předchozích verzích Windows Mobile"

je pekna blbost. Zadnou tradici nema, protoze se jedna o novy OS, byt postaveny na existujicim Windows CE. WM byl splachnut do zachodu a totez se stane i s WP7/8/9... Nikdo je nechce, ani v USA a to je rozhodujici.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
5. 9. 2011 14:15 Nový

Re: Ja bych Nokii klidne zahodil....

celé vlákno

No myslím si, že nemas pravdu.
WM7 myslím ma velky potenciál - určitě jeste o něm velmi uslysime. První testy ukazuji, že Android ma dalšího konkurenta - a to je dobre!
Pokud MS udrží zamýšlenou filozofii, pak to jen a jen vítám!
Je to asi jediny system, který by me mohl přesvědčit, že by mohl byt lepší jak iOS

Pavel Šimerda
6. 9. 2011 15:57 Nový

Re: Ja bych Nokii klidne zahodil....

celé vlákno

Já měl v ruce několik Nokií s Meego a to by mě dokázalo přesvědčit. Zahození skvělého hotového produktu považuju za profesionální sebevraždu a první velký krok ke ztrátě důvěry. Nic, no, Google a dodavatelé telefonů s Androidem za ztrátu schopné konkurence jistě poděkují.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.infos.cz
6. 9. 2011 16:27 Nový

Re: Ja bych Nokii klidne zahodil....

celé vlákno

Já s tebou souhlasím. Bohužel je tu ale jeden velmi důležitý fakt - a to ten, že nikdo pro to nedělá aplikace ... a už vůbec ne "pořádné aplikace". Proto to museli zahodit :(
Windows Mobile 7 jsem osobně testoval několik hodin an HTC. Pravda, je třeba si trošku to osahat - ale rozhodně v něm udělám rychleji mnoho věcí, jak v androidu. Ještě tak půl roku potřebuje ten systém, aby trošku dospěl, ale myslím, že je opravdu dost dobrý.

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
7. 9. 2011 11:18 Nový

Re: Ja bych Nokii klidne zahodil....

celé vlákno

Tak o tom, ze o WM* jeste uslysime, nepochybuji.
Jestli ma MS neco zmaknuteho, tak je to marketing. A ech penez, ktere jsou ochotni v tom utopit ... jeste vzpominam na polepene metro v dobe, kdy se zacinal objevovat jehoVista.

S.Ballmer
S.Ballmer (neregistrovaný) ---.starnet.cz
5. 9. 2011 20:27 Nový

Re: Ja bych Nokii klidne zahodil....

celé vlákno

Vy budete zřejmě odborník pane ttt :D

Daniel
Daniel (neregistrovaný) 109.80.196.---
5. 9. 2011 8:05 Nový

Je jiný

celé vlákno

Ano systém je úplně jiný, ale mou osobní prioritou je pracovní telefon, kdy se podívám na domovskou obrazovku a mám přehled, co mám v kalendáři, jestli mám nové emaily apod. Toto mi WP7 umožní velmi velmi omezeně, nadto neuvěřitelně plýtvají drahoceným místem na obrazovce. Systém je to zajímavý, ale ryze pro masy, ovšem zase masy výrobcům vydělávají... Takže WP7 pro mě ne.

veselkamartin aura:66
5. 9. 2011 8:29 Nový

Re: Je jiný

celé vlákno

Právě že u WP7 je na domovské obrazovce vidět všechno - počet přijatých e-mailů, zmeškaných volání, nejbližší schůzka v kalendáři, předpověď počasí a hromada dalších aplikací s možností zobrazovat informace na hlavní straně. I při zamčeném telefonu jsou zobrazeny např blížící se schůzky z kalendáře. Navíc synchronizace s exchange (nebo např Google kalendář) a možnost práce s Office dokumenty z něj právě dělá ideální pracovní telefon.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
5. 9. 2011 9:26 Nový

Re: Je jiný

celé vlákno

Nedelaji, neda se to pouzivat, je to pomale, vsechno trva minutu ... reakce jak kdybych pustil w7 na i386. A navic, neexistuji pro to zadne aplikace a jeste dlouho existovat nebudou.

Daniel
Daniel (neregistrovaný) 109.80.196.---
5. 9. 2011 14:27 Nový

Re: Je jiný

celé vlákno

no já měl na WM6.5 a mám i nyní na S3 6 událostí z kalednáře a poslední 2 emaily a SMS. Kolik si jich můžu dát na WP7?

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.129.broadband11.iol.cz
5. 9. 2011 8:19 Nový

MeeGo

celé vlákno

Divím se, že ani jednou nezazněl další důvod opovržení vůči Nokii - totiž MeeGo. Tento pokrokový OS vydali zatím v jednom telefonu, a přesto management Nokie zdůraznil že se mu už nebude dále věnovat. Přitom ho Nokia vyvíjela 5 let, a předtím ho vyvíjela jako Maemo.
Ohlasy například na N900 (rok 2009 - 5. verze Maema) nebo N9 s Meegem uvedené letos byly více než kladné, to je také důvod, proč prohlášení o ukončení vývoje a věnování se jen windows phone znělo tak podivně.
Ono už jen dosazení ředitele původem z Microsoftu mělo zvláštní pozadí..

M.
M. (neregistrovaný) ---.uk.tul.cz
5. 9. 2011 9:58 Nový

Re: MeeGo

celé vlákno

Souhlasím. N900 je špičková!

xx
xx (neregistrovaný) ---.78-98-113.t-com.sk
5. 9. 2011 19:48 Nový

Re: MeeGo

celé vlákno

Probuh, zas uz to bajne MeeGo. Nikdo ho jeste poradne ani nezkusil, ale vsichni vi, jakej je to vynikajici system, ktery by Nokii opet vyhoupnul do cela... nehlede na milion dalsich problemu, co to s sebou nese (chybejici aplikace, chybejici vyvojari, atd, atd)

Pavel Šimerda
6. 9. 2011 16:01 Nový

Re: MeeGo

celé vlákno

Už jsem měl v ruce aspoň tři různé modely Nokií s Meego a rozhodně bych si dal říct. S aplikacemi ani vývojáři bych to černě neviděl, Meego není žádný nový a neznámý svět.

Pavel Šimerda
6. 9. 2011 15:59 Nový

Re: MeeGo

celé vlákno

Nezbývá než doufat, že z Intelovské práce na Meego bude těžít nějaký jiný
výrobce mobilních telefonů, pokud Nokia už nemá zájem.

luu
luu (neregistrovaný) 109.164.85.---
5. 9. 2011 9:17 Nový

WP7 RESTART

celé vlákno

Jak vypadaji mobily s WP7 všichni ví.Že tam jsou DANE SPECIFIKACE PEVNĚ ví taky všichniI.Že telefony se od sebe nebudou lišit je jasne každemu kdo ma mozek - protože je pevně dane co lze a co nelze v připadě wp7,že tedy Nokie nebude žadny restart zazračný musi byt jasné každemu - mimo autora.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
5. 9. 2011 9:28 Nový

Re: WP7 RESTART

celé vlákno

Neblaznete, vzdyt je to Bednat - na Lupe proslaveny svymi clanky "vysoke odborne hodnoty".

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 9. 2011 17:04 Nový

Re: WP7 RESTART

celé vlákno

Nemuze někdo takovéto "příspěvky " mazat? Prospělo by to slušným diskutujícím
Diky

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
7. 9. 2011 11:23 Nový

Re: WP7 RESTART

celé vlákno

No, po pravde receno, odborna uroven clanku pane Bednarovych vskutku neni prehnane vysoka. Zato se kolem nich casto strhne flame, coz redakci potesi, anzto reklama.

Michal Lazo aura:81
5. 9. 2011 11:55 Nový

Re: WP7 RESTART

celé vlákno

Ja myslim ze akcionary NOKIA uvidia jak moc na WP7 telefonoch nazarobia.
Hold platforma kde nemozes nic zmenit a dane je vsetko napevno ma pre vyrobcu vela nevyhod.
Na com usetri NOKIA oproti HTC?
Ved v tom telefone su uplne tie iste suciastky.
SOC pevne dany (Qualcomm),
A tam kde NOKIA dokazala vzdy usetrit bol HW pretoze isla vlastnou cestou

Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
5. 9. 2011 15:47 Nový

Re: WP7 RESTART

celé vlákno

Ale dane jsou tusim jen MINIMALNI specifikace, nikomu neni braneno nabidnout vic.

Olda
Olda (neregistrovaný) ---.118.broadband15.iol.cz
5. 9. 2011 10:45 Nový

Re: Nokii bych nezahazoval

celé vlákno

Není důvod zahazovat Nokii 6130i.

Michal Lazo aura:81
5. 9. 2011 11:49 Nový

elop chces setrit a preto vyhodi tak 50% ludi z R&D

celé vlákno

Elop chces setrit a preto vyhodil(presunul) tak 50% ludi z R&D
Myslim ze to je odpoved na otazku preco NOKIA prechadza k M$

Tak ci tak SYMBIAN bol z 80% outsource, co stalo NOKIU neskutocne prachy
Teraz to dali po strechu Accenture za neake jasne prachy.

Na Meegu tiez pracoval viac firiem.
Windows Phone bude mat za jasne peniaze.
To ze za obet padne Symbian, MeeGo co uz.

Pavel Šimerda
6. 9. 2011 16:04 Nový

Re: elop chces setrit a preto vyhodi tak 50% ludi z R&D

celé vlákno

Meego naštěstí za oběť rozhodnutí nepadne, jeho vývoj je na Nokii prakticky nezávislý. Co mu Nokia mohla přinést, je publicita.

Only Android
Only Android (neregistrovaný) ---.220.broadband5.iol.cz
6. 9. 2011 11:32 Nový

Konkurence je zdrava a dobrá pro zákazníka.

celé vlákno

Ahoj všem, používám dva telefony "soukr a služebák" oba jsou Androidí ale přesto přeji Nokii slušný OS. Jak už tu někdo podotkl, MeeGo jsem také neviděl ale rád ho otestuji stejně jako Badu. WP7 je opravdu úlet, už jen ta nemožnost něco změnit, upravit, nahrát soubory do USB přímo jako na flash disk :-( . Pokud bude mít Nokia dobrý OS, bude to nutit ostatní "i Google" tlačit inovaci svého OS kupředu a neusnout na vavřínech. Podle videa na netu (co se dá odhadnout z videa :-(. ), má MeeGo podobný potenciál jako Bada a dokážu si představit spoustu uživatelů kterým by vyhovoval a nechápu ten odklon k MS. Nezapomeňte , že každý chce od svého telefonu něco jiného. Androidu zdar a nesežerte se tu :-D .

Jiří Pallas
Jiří Pallas (neregistrovaný) 88.80.164.---
6. 9. 2011 13:42 Nový

srovnávání hrušek s jablky?

celé vlákno

" ... stále ještě největšího výrobce mobilních telefonů na světě.. " to je tvrzení hodné Goebelse. Pokud někdo vyrábí 10x více tříkolek (Nokia) než někdo jiný Rolls Royce (Apple, Android), tak není už dávno největší. Jak známo, tak Apple má více než polovičku zisku z prodeje mobilů na světě ... Mimo to je už dávno nezajímavé kdo železo vyrábí. Nokia, degradovaná na výrobce hardware, bude mít hodně zatěžko konkurovat více méně anonymním asijským výrobcům.

Pavel Šimerda
6. 9. 2011 16:07 Nový

Re: srovnávání hrušek s jablky?

celé vlákno

Asi tak nějak, pokud po zahození Symbianu dojde i k zahození Meego, a nepřijde žádná nová náhrada (WP či Android to nezachrání), dost možná začne slábnout značka jako taková, v čínské konkurenci.

lojzek
lojzek (neregistrovaný) ---.acvyskov.cz
7. 9. 2011 11:22 Nový

Nokia a SPB Shell

celé vlákno

Místo paktování s Nokií měla koupit Spb Software House a SPB Shell narvat do každyho mobilu. Běžným zákazníkům nejde o to jak to běží, ale jak to vypadá, jestli se to hejbe do stran, jestli tam mají počasí, maila a obličeje svých kontaktů. Tohle SPB Shell splňuje.

jxjl
jxjl (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
7. 9. 2011 13:38 Nový

MeeGo

celé vlákno

Nevíte někdo, jestli nějaká z čínských či korejských firem plánuje znovuzrození MeeGo?

k WP7: už do siemensu s45 jsem si mohl do telefonu nahrát jakýkoliv soubor jsem chtěl a otevřít ho v jakékoliv aplikaci, nikdo mně neříkal co si do mobilu budu instalovat a co ne, mohl jsem si změnit vyzvánění nebo kopírovat text mezi aplikacemi, proč bych si tedy kupoval drahý telefon s takovým paskvilem, kde ani tyto základní věci nemohu? (o úpravách FW, po kterých se na hlavní obrazovku dostaly informace po vzoru WM6 ani nemluvě)

xardael
xardael (neregistrovaný) ---.178-40-86.t-com.sk
7. 9. 2011 19:52 Nový

Skostnatenemu zastaranemu konzervativnemu Microsoftu uz ani cent

celé vlákno

"...WP7 je také velmi propracovaný mobilní operační systém, s obrovskou tradicí a základy v předchozích verzích Windows Mobile. Jeho výrobce má v této oblasti obrovské zkušenosti..."

Neviem nakolko mate skusenosti s pouzivanim operacnych systemov rady Windows Mobile od microsoftu ale ja to zhrniem takto: Jeho vyrobca v tejto oblasti obrovske skusenosti v tom ako miesto inovacie a prisposobovania svojho mobilneho OS novym trendom a potrebam uzivatela tazit ako inak s monopolneho postavenia na trhu. Pouzival som Windows Mobile od verzie 5, este na HTC TyTN a zazival som eru prechodu na ovladanie prstom miesto stylusu. Windows Mobile bol mozno dobry OS pre pre organizatory a PDA pre manazerov pripadne pre ludi zavyslich na MS sluzbach (o tych sluzbach to vlastne plati dodnes a to bude snad majorita pouzivatelov Windows Phone). Pre ovladanie dotykoveho mobilneho telefonu rukou je tento system nepouzitelny. Nebyt SPB Mobile Shell alebo HTC TouchFlo je to proste prisernost. UI ponuk a kariet ktore bolo modifikovane vo verziach 6.5.x je nehorazne pomale celkovo je tento system neuveritelne pomaly, kym pocujete zvuk druhej strany po stlaceni tlacitka prijat hovor prejdu radovo sekundy. Fotenie trva radovo sekundy. Testujem teraz HTC Desire s Androidom kde sa fotka zhotovi pred tym ako stihnete povolit spust. Neide o to na akom vykonnom hardwari windows moile bezal vsade bol neskutocne pomaly. Microsoft s pouzitelnostou svojho systemu neurobil abosultne nic kym mu nezacal dychat na krk Android a iPhone. Teraz sa tvari aky bude mat super system. Kecy miesto skutkov. Preco ten system nie je taky skvely? Preco sa denne neaktivuje 500 WP7 zariadeni? Bol som na prednaske v Brne o Windows Phone 7 kde tri hodiny rozpravali ake to bude super ako bude kontrolovana kvalita aplikacie v markete, ako bude v licencnych podmienkach ze vyrobva musi povolit aktualizacie systemu pre vsetky modely zariadeni atd atd. Ako vzdy, vela penazi ide do kampane, malo do zlepsovania kvality. Preco si Android ziska tolko uzivatelov? Leby im Vyhovuje. Ked vam nieco vyhovuje nehladate alternativy, tychto ludi nebude zaujimat windows phone. A takych ako ja kotre dali peniaze za priserne zariadenia s Windows Moile uz nebudu Microsoftu doverovat po tom ako uvideli co dokaze Android. Politika Googlu je proste prisposobovat system uzivatelskym potrebam. Politika MS je podpisat zmluvy robit co najmenej ako nutit ludi kupovat si nove zariadenia koli aktualizaciam ktore su vacsinou na nic a zase maju vysie hardwarove poziadavky. Osobne nedam tejto firme uz ani cent co sa tyka mobiov a tabletov.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem