Nová inzerce Apple se setkává s rozporuplným přijetím

Nová inzerce Apple používá koncept „génia“ z Apple Store a týká se Apple Mac. Po řadě příznivě přijímaných inzerátů na iPad či iPhone se ale nová reklama setkává s nepříznivými komentáři. Na sociálních sítích je dokonce označována za „styl Microsoftu“. 

Nová inzerce Apple používá koncept „génia“ z Apple Store a týká se Apple Mac. Po řadě příznivě přijímaných inzerátů na iPad či iPhone se ale nová reklama setkává s nepříznivými komentáři. Na sociálních sítích je dokonce označována za „styl Microsoftu“. 

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 7. 2012 20:57
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »