Hlavní navigace

Nová inzerce Apple se setkává s rozporuplným přijetím

Daniel Dočekal

Nová inzerce Apple používá koncept „génia“ z Apple Store a týká se Apple Mac. Po řadě příznivě přijímaných inzerátů na iPad či iPhone se ale nová reklama setkává s nepříznivými komentáři. Na sociálních sítích je dokonce označována za „styl Microsoftu“. 

Nová inzerce Apple používá koncept „génia“ z Apple Store a týká se Apple Mac. Po řadě příznivě přijímaných inzerátů na iPad či iPhone se ale nová reklama setkává s nepříznivými komentáři. Na sociálních sítích je dokonce označována za „styl Microsoftu“. 

Našli jste v článku chybu?
30. 7. 2012 11:00

Ta prostřední je docela zábavná, ale jinak mi to připomíná reklamy v lokálních (metropolitních) televizních stanicích :-(

31. 7. 2012 20:57
Jri (neregistrovaný)

Přečetl si jeden životopis a najednou je expert.

Nicméně ano ... člověka s představivostí nahradil úředník.