Nová inzerce Apple se setkává s rozporuplným přijetím

Nová inzerce Apple používá koncept „génia“ z Apple Store a týká se Apple Mac. Po řadě příznivě přijímaných inzerátů na iPad či iPhone se ale nová reklama setkává s nepříznivými komentáři. Na sociálních sítích je dokonce označována za „styl Microsoftu“. 

Nová inzerce Apple používá koncept „génia“ z Apple Store a týká se Apple Mac. Po řadě příznivě přijímaných inzerátů na iPad či iPhone se ale nová reklama setkává s nepříznivými komentáři. Na sociálních sítích je dokonce označována za „styl Microsoftu“. 

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 7. 2012 20:57

Školení Správa Stránek na Facebooku

  •  
    Jak pokročile spravovat Stránku, Události, Skupiny.
  • Jak tvořit i netvořit příspěvky.
  • Jak nepřijít o účet, nenaletět a neztratit všechno.

Detailní informace o školení Správa stránek na Facebooku »