Nová inzerce Apple se setkává s rozporuplným přijetím

Nová inzerce Apple používá koncept „génia“ z Apple Store a týká se Apple Mac. Po řadě příznivě přijímaných inzerátů na iPad či iPhone se ale nová reklama setkává s nepříznivými komentáři. Na sociálních sítích je dokonce označována za „styl Microsoftu“. 

Nová inzerce Apple používá koncept „génia“ z Apple Store a týká se Apple Mac. Po řadě příznivě přijímaných inzerátů na iPad či iPhone se ale nová reklama setkává s nepříznivými komentáři. Na sociálních sítích je dokonce označována za „styl Microsoftu“. 

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 7. 2012 20:57

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »