Tohle museli vymyslet nějací nepříliš empatičtí kreativci, protože:
Když si dělám srandu z někoho, že používá X a vykládám mu jaký je kretén, že používá X a snažím se ho tak přesvědčit, že Y je mnohem lepší, stane se to, že každý člověk NECHCE ZA ŽÁDNOU CENU VĚDOMĚ UZNAT SVOJI CHYBU NEBO SLABOST a to dokonce ani sám před sebou...
Tímpádem, uživatel X na Y, přejít nemůže, aniž by uznal, že v minulosti byl hloupý, nekoupil si to nejlepší nebo se nechal napálit.
Proto na Y nepřejde i kdyby bylo tisíckrát lepší a naopak se ještě pevněji přilne k X.
Tímpádem reklama může fungovat jenom na zaryté uživatele Samsungu (a tam potřeba není). Naopak uživatele Applu nebo jenom lidi, kteří po Applu touží, vžene přímo na Apple store.
Aby reklama skutečně Apple uživatele odtáhla, musela by být spíš v duchu: "Jo, iPhone je super telefon, dotykový display, rychlé reakce, byl první svého druhu - super! Ale doby se pohnula... My, Samsung, teď máme telefon, který také umí tohle všechno, navíc ještě umí synchronizaci playlistu dotykem, má otevřený systém se více aplikacemi zdarma a je o 30% levnější..."
Jak říkal Tomáš Baťa: "Nestarejte se o konkurenci, konkurence je daleko, Vy jste se sebou 24 hodin denně a pokud neuspějete, tak kvůli Vašim rozhodnutím, ne kvůli konkurenci!" :)
Pouze pokračování motivu, který vymysleli už pro reklamu na SGS2 http://www.youtube.com/watch?v=GWnunavN4bQ