Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Nova si pořídila umírající ICQ

bob
bob (neregistrovaný) 194.228.18.---
13. 1. 2012 8:23 Nový

web není icq

celé vlákno

Naprosto zásadní na celém je to, že návštěvnost webu ICQ nerovná se počet klientů. Navíc v mém okolí je tuna lidí co "jede" přes alternativní klienty a ti už tuplem nemají důvod lézt na nějaký web ICQ ještě k tomu český.

Mimochodem - který dement ukládá ty grafy do JPG? Jestli je to nějaký grafik na lupě tak by měl mít na hodinu padáka!

Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
13. 1. 2012 8:46 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

krom toho grafu, který je mně nějak putna. Jsem chtěl napsat to samé. Tohle umírání ICQ je vděčné téma už několik let.

mark16565
mark16565 (neregistrovaný) 195.113.183.---
13. 1. 2012 8:53 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

copak to nevidíte i ve svém okolí ? lidé používají daleko víc integrovaný chat uvnitř sociálních sítí Facebook a Google Plus (resp. Gmail) ... Proto je icq na ústupu

Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
13. 1. 2012 9:08 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

Ne nevidím. Spousta lidí o tom píše a pravděpodobně to je z toho, že ve svém okolí máte lidi ze stejné demografické skupiny.

dr.ha
dr.ha (neregistrovaný) ---.193.broadband10.iol.cz
13. 1. 2012 9:19 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

Hahaha, FB nebo G+ používají exhibující nýmandi. Tyhle ovčí sociální sítě jsou jen přehlídka lidské demence a faktu, že každý den všichni vstáváte do práce s pocitem středu vesmíru.

Honza
Honza (neregistrovaný) 178.17.87.---
13. 1. 2012 9:57 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

Mladí lidé, cca do dvaceti let, v drtivé většině používají FB a jeho integrovaný chat. Postupně opouštějí ICQ, někteří ho ani nikdy nepoužívali. A nejsou to žádní exhibující nýmandi, dřív lidé vysedávali na chatech, dneska je to FB, zvykněte si. Ale ze způsobu Vašeho vyjadřování mám pocit, že především Vy máte dojem, že jste středem vesmíru...

Martin Svoboda
13. 1. 2012 10:20 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

Jo. Z jednoho uzavřeného řešení na druhé. Z bláta do louže. Co je nám platné, že má face XMPP, když nemá možnost komunikace s jinými servery? To už na tom bylo ICQ lépe, jejich protokol částečně otevřen byl a ICQ gateway provozuji poměrně dlouho a spolehlivě.

ruups
ruups (neregistrovaný) 62.189.91.---
13. 1. 2012 15:09 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

o tom castecne otvorenom protokole si si kde prese precital? protokol je uzavrety, to ze niekto reverznym inzinierstvom zistil ako funguje a zverejnil to, nerobi z neho ciastocne otvoreny. Rovnako tie keci o gateway. Predpokladam, ze mas na mysli adapter do XMPP/Jabber tak to je rovnako "otvorene". Krasne to je vidiet v momente ked sa nieco v off protokole zmeni, vsetci klienti hned klaknu a caka sa az to niekto zasa fixne.

Miloslav Ponkrác aura:65
22. 1. 2012 0:15 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

ICQ protokol je otevřený, jeho dokumentace byl oficiálně od výrobce k dispozici. Žádný reverzní inženýrink nebyl potřeba.

To, že linuxová komunita šíří bludy je věc druhá.

Postřelená Káťa
Postřelená Káťa (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 1. 2012 12:14 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

Ty jsi ukázkovej blb!!!

Jen tak
13. 1. 2012 12:45 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

To teda nevídím ... :) Z okolí mých "známých" (v esmyslu těch, koho mám na icq i na facebooku) nepřestal icq (ve prospěch fb) používat nikdo. slovy nikdo.

plk
plk (neregistrovaný) 85.93.124.---
13. 1. 2012 17:34 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

presne! Protoze jsou to uplne jine veci.

Keni
Keni (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 1. 2012 15:32 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

Ja presel na GTalk a icq ma mjen na kompu s upozornenim ve statusu, ze nepouzivam a jsem na gtalku ci skype. ICQ zaspalo na sve uzavrenosti a dnesla uz to nedozene. Problem zacal odpojovanim od neoficialnich klientu. Jinak ICQ mam jiz hodne snad pres 10let jeste s devitimistnim cislem zacinajici 13xxxx
Opravdu v dnesnim svete spatne ppuzitelne, gtalk je mnohem lepsi.

press_play_on_tape
press_play_on_tape (neregistrovaný) ---.zsh.jp
15. 1. 2012 20:40 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

Neoficialni klienti stale funguji bez odpojovani :) Pouzivam transport pres bitlbee + irssi a aktivnich lidi mam za tech 16 let stale dost.. a cislo mam petimistne :) </epenis>

Jen tak
15. 1. 2012 20:42 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

To jste dobrej. Já mám ale menší (a ještě kratší), hééééč :)

E N
E N
26. 1. 2012 0:57 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

já mám osmi místné :o)

E N
E N
26. 1. 2012 0:58 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

osmimístné

plk
plk (neregistrovaný) 85.93.124.---
13. 1. 2012 17:33 Nový

Re: web není icq

celé vlákno

Ne, nevidim. Opravdu ne.

Jean Laroux
Jean Laroux (neregistrovaný) ---.army.cz
13. 1. 2012 10:40 Nový

ICQ služba nebo ICQ users ?

celé vlákno

Já myslím, že v tomto případě nejde ani tak o to koupit tu službuu jako spíš ty uživatelské účty. Uživatelé se ve vhodný okamžik provážou na Voyo a další případné NOVÁcké služby a tam je ten přínos.

Daniel Dočekal aura:99
13. 1. 2012 11:21 Nový

Re: ICQ služba nebo ICQ users ?

celé vlákno

NOVA nekoupila ICQ. Nova pouze uzavřela dohodu umožňující tam prodávat reklamu. Tedy totéž jako mělo Centrum Holdings. K uživatelským účtům se nijak nedostane, stejně jak k obsahu na nich.

Jean Laroux
Jean Laroux (neregistrovaný) ---.static.grapesc.cz
13. 1. 2012 18:08 Nový

Re: ICQ služba nebo ICQ users ?

celé vlákno

Asi si nerozumíme. Uživatelské účty není třeba kupovat. Koupením i reklamního prostoru na službě přeci dojde k provázání POZORNOSTI těch uživatelů na vlastní produkty. Kupuji reklamní plochu = kupuji uživatele = kupuji jejich pozornost. O přístupu k obsahu uživatelů nebo správě instant messengeru řeč nebyla. i když v reklamní proužku ICQ poběží reklama na Voyo mám potenciálně nové zákazníky Voyo. Takže jsem si vlastně ty uživatele koupil i když jsem jejich účty nekoupil ne ?

soson
soson (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
24. 4. 2012 6:18 Nový

Re: ICQ služba nebo ICQ users ?

celé vlákno

nedojde. alternativni klienti nezobrazuji reklamu.

lzap
lzap (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
13. 1. 2012 11:11 Nový

Nepodceňujte sílu mediálního obra

celé vlákno

Ano, je to sice pozdě a grafy letí dolů, jenže.

Nova je obrovský mediální obr (v našem měřítku samozřejmě). Má několik kanálů, velkou obec která je navíc velmi "tvárná". Jakmile je začnou masírovat z obrazovky, tak poletí graf i čísla nahoru, jako nikdy.

A bude opět vidět síla médií. Bohužel jsme na nich závislí, dokonce i ti, kteří TV nesledují. Za nás rozhodnou jiní... (narážím na referenda a přímé volby hlavy státu)

Migilenik
Migilenik (neregistrovaný) ---.gtt-net.cz
13. 1. 2012 11:59 Nový

Re: Nepodceňujte sílu mediálního obra

celé vlákno

Mediální masáž? To jako bude v TN za každou zprávou "více na tn.cz a ICQ" ? Potěš koště :D

lzap
lzap (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
13. 1. 2012 16:34 Nový

Re: Nepodceňujte sílu mediálního obra

celé vlákno

No to možná ;-) spíše bych to viděl na "Hydepark" ala "napište nám na ICQ" :-)

Ale bůh ví co s tím zamýšlejí.

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
13. 1. 2012 14:47 Nový

Re: Nepodceňujte sílu mediálního obra

celé vlákno

Nova je hlavně v dluzích a dva topící se se těžko zachrání.

jarda
jarda (neregistrovaný) ---.222.broadband6.iol.cz
16. 3. 2012 9:48 Nový

Re: Nepodceňujte sílu mediálního obra

celé vlákno

topící se stébla chytá :D

dukon
dukon (neregistrovaný) ---.orthodox.cz
13. 1. 2012 15:51 Nový

Re: Nova si pořídila umírající ICQ

celé vlákno

ICQ stale pouzivam, konkretne uz 10 let Mirandu. Na FB ani jinych sitich nejsem a jako webdesigner na volne noze ho pouzivam docela casto + skype. Je to porad pohodlny a rychly zpusob komunikace bez reklam.

Farookh
Farookh (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 1. 2012 16:01 Nový

Re: Nova si pořídila umírající ICQ

celé vlákno

co je to facebook :-O . . . icq a facebook se nedaji srovnavat

rd78
rd78 (neregistrovaný) ---.hosting90.cz
13. 1. 2012 16:04 Nový

Je kontakt Online? ...

celé vlákno

... více se dozvíte na našem serveru tn.cz ... :)))

abxyz
abxyz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 1. 2012 16:47 Nový

umirajici ICQ??

celé vlákno

predpokladam, ze autor clanku mel plno 15ti letych pipinek na ICQ a zacal se divit, proc prestali na to ICQ chodit, tak o tom udelal "reportaz" a zjistil, ze zacali ty kravky chodit na FCB :D
srovnavani FCB vs ICQ..no no comment, vse bylo receno jiz v ostatni casti diskuze :D..
a porovnavat super FCB chat s debilnim ICQ protokolem :D no uz vubec nebudu komentovat (doufam ze normalni lide poznaji tu ironii)..nemyslim si, ze ICQ protokol je bajecny (kdybych uz se mel rozhodovat, tak MSN, ale to bohuzel v CR nikdy nebylo zrovna moc oblibene)..
ale co me dostava je, ze temer cela republika je zfanatizovana 15ti letymi debilkami, ktere si to "icq" ani zalozit neumi (ci cokoliv jineho)..MSN se nevyuzivalo proc??protoze na ICQ bylo vice tehle blbek..ted se nepouziva ICQ proc??protoze pro 90% blbek je jednodussi fcb, jelikoz tam mohou tvrdnout i na mobilu, atd..(o treba IM+ totiz nikdy neslysely)..
a jsme opet u hloupeho stada cechu, kteri kdyz si nemohou psat s 15ti letymi blbkami na ICQ, radeji za nima skoci na FCB :)..osobne si spis myslim, ze je to vec "potreby"..ja na ICQ mam lidi ze skoly, z prace, atp..a vim, ze 99% z nich ICQ neopusti jen tak..ano, pokud bych tam drive mel debilky, se kteryma bych si psal ja nevim o cem..tak ty uz se tam ted asi neukazi..:)..

Zdenek aura:83
14. 1. 2012 5:47 Nový

Re: umirajici ICQ??

celé vlákno

Ovsem ICQ se v cechach zacalo pouzivat mnoho let pred nejakym FB, a co si pamatuji, neslo o 15ti lete blbky - ty toho casu ani nevedely, co je to klavesnice. Z techto dob prave vychazi "oblibenost" ICQ... (Je tedy rec o roce 1996, kdy lide fascinovani internetem zacali hledat i snazsi zpusob komunikace, nez je "instant messaging" pomoci e-mailu)

Jste vedle jak ta jedle... ICQ je mrtve jiz nekolik let, a ne, skutecne to neni kvuli "15ti ltym debilkam"... (Jeste pred par lety, kdyz jsem ICQ pouzival: vypadky, spam, oficialni klient, ktery stal za vyliznohu (pricemz uziti alternativniho klienta bylo porusenim smlouvy)... neni divu, ze lide radi presli na XMPP od FB/Google)

Jan Brixner
13. 1. 2012 18:43 Nový

ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

Bohužel, ICQ je už za horizontem a každý, koho znám (širší rodina, přátelé, kolegové), tak přešel na něco jiného. Před lety byla ICQ jediná služba na světě, ale dnes?

Proč být na ICQ, když je možno využít trochu lepší chat na Skype, kdy se navíc spojí telefonování zdarma nebo za pár šupů? No a kdo má Skype, proč by si instalovat extra něco jako ICQ?

Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
13. 1. 2012 20:51 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

Ja naopak naopak mam dost lidi na ICQ. Ne kazdy je exhibicionista, aby o sobe vse prozrazoval. ICQ nebyla jedina sluzba na svete, ono jich bylo vic a ICQ se chytlo hodne v CR, jinak celosvetove zadny zazrak.
protoze Skype udajne vyuziva konektivity uzivatelu pro svoje potreby. Pres ICQ jde take telefonovat. Zajimave je, ze nekdy jde telefonovat pres ICQ a nejde pres Skype a naopak. Cili je dobre mit na pocitaci oboji, zatim mi vzdy aspon jedno fungovalo.

Zdenek aura:83
14. 1. 2012 5:51 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

To "udajne" pouziti je principem fungovani Skype - nazev vznikl z "Sky-Peer-to-Peer"... Pouze centralizovane servery by volani milionu uzivatelu neutahly. A samozrejme na tom nevidim nic spatneho, protokol Skype je uzavreny.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
14. 1. 2012 12:02 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

Ja na tom vidim spatne to, ze jde o komercni sluzbu, ktera bez okolku vyuziva kapacity svych zakazniku, aniz by jim za to neco poskytla. Pucite mi auto a budete calovat opravy a benzin? Jen tak? OK, beru hned.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 1. 2012 13:18 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

Aniž by jim za to něco poskytla? Takže vy pustíte skype a on vám jen žere prostředky a přitom z něj nemůžete ani psát ani volat, dokonce zadarmo? Není to spíš výměna "něco za něco"? Vy poskytnete část svých prostředků a za to si zdarma pište a volejte v naší síti, jak je libo?

Zdenek aura:83
14. 1. 2012 15:19 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

Opravdu vam Skype nic neposkytuje? Nic zadarmo? Opravdu?

Jinak situace je takova, ze existuji nejake supernode, ktere se o to castecne staraji... Takze nejaky FUD s tim, jak pres vasi linku tece cely provoz Skypu je take naprosto nesmyslny...

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
15. 1. 2012 2:32 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

On mi za to snad Skype poskytne volani do telefonni site? Ne? Pak mi neposkytuje lautr nic, protoze spojit se s nekym dalsim na IP siti muzu tisicem jinych zpusobu, v kazdem pripade k tomu ale vyuziju jen svoji a jeho linku.

.
. (neregistrovaný) ---.caplan.cz
16. 1. 2012 1:20 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

Tak ho nepouzivej - pouzivej nejakej z tech tisicu jinych zpusobu a neotravuj.

To, ze pouziva linku je cisty FUD - kdo nekdy opravdu meril traffic Skypu v idle, tak vi, ze zadnej velkej traffic nedela (rozhodne ne takovej, ze by na tom byl videt traffic probihajiciho hovoru). A pokud obcas par kbps pres moji linku jde, nevadi mi to - je to vymena za to, ze pouzivam tu sluzbu. Pokud se mi to nelibi, nemusim ji pouzivat - tak jako ji nemusis pouzivat ty. Nelibi se ti to? Nepouzivej a neotravuj lidi, kterym Skype vyhovuje a funguje dobre.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
16. 1. 2012 8:31 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

Kdyz nevis co to dela tak zalez a nepindej o vecech o kterych vis hovno! Skype vygeneruje uplne v klidu i nekolik desitek Mbit.

y
y (neregistrovaný) 46.105.126.---
18. 1. 2012 14:15 Nový

Re: ICQ je mrtvá služba a nikdo to už nezvrátí ;-)

celé vlákno

jj :D :D A jeste tu o cervene karkulce, ty vsevede!

Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) 88.103.21.---
14. 1. 2012 9:33 Nový

ždý, koho znám, tak přešel na něco jiného.....

celé vlákno

Takže filozofická a jak se tedy domluvíte?

Lajos
Lajos (neregistrovaný) ---.83.broadband3.iol.cz
13. 1. 2012 21:15 Nový

ICQ asi fakt upadá

celé vlákno

Používám Mirandu IM, protože ofiko klient je opravdu hodně nabubřelý. Mám na kontakt listu cca 30 lidí, bývaly doby, kdy jsem viděl online 10-15 lidí. Teď jsou online tak 2-3 lidi. (a to se domnívám, že jsou online proto, že se jim icq spouští při startu počítače automaticky stejně jako mě).

martin473
martin473 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 1. 2012 0:35 Nový

Všechno nemusí být takové jako z prvního pohledu

celé vlákno

Nova si pořídila umírající ICQ, přeji ji úspěch v probuzení zájmu. Já si zase pořídil SE se Symbianem. Co do toho obchodu hnalo Novu nevím, ale mě se Vivaz líbil od první verze a s klávesnicí jsem už neodolal. Osobně svého
obchodu nelituji a přeju Nově , aby se jí podařilo o ICQ vzbudit opět zájem, ale bez inovace to asi nepůjde.
Tak hodně štěstí a hlavně chuť do práce, to zdánlivě horší ještě nemusí být propadák.

jklir.net
jklir.net (neregistrovaný) 91.219.244.---
14. 1. 2012 1:48 Nový

Compete

celé vlákno

"podle Compete má pouze 180 tisíc měsíčních návštěvníků."

Compete doslova tipuje návštěvnost, pak se oproti realnym cislum muzou lisit i o 2 miliony uzivatelu.

Opirat se o tato data nedoporucuju.

pip69
pip69 (neregistrovaný) 77.104.246.---
14. 1. 2012 8:48 Nový

Mobily

celé vlákno

ICQ jsem měl už asi před 15 nácti lety v jawa mobilech,tenkrát nebylo nic jiného na výběr a makalo supr,dnes je Facebook a Skype a druhé jede na všech chytrých mobilech a jde s ním i volat přez Wifi o proti ICQ což je hlavní výhoda. ICQ taky dost brzdí počítač a nejde aby bylo spuštěné na více zařízeních naráz..Pokud by se odstranily tyhle potíže,věřím,že by se mohlo zase zvednout.Facebook je fakt pro náctiletý děti ale na rychlou komunikaci a přenosy souboru bych ho neviděl jako idealní nástroj.

Martin
Martin (neregistrovaný) 109.238.32.---
14. 1. 2012 19:41 Nový

Re: Mobily

celé vlákno

ICQ již několik měsíců lze spouštět na více PC (mobilech) najednou.

E N
E N
26. 1. 2012 1:03 Nový

Re: Mobily

celé vlákno

Jawa byly motocykly, to co je v mobilech je java.

of
of (neregistrovaný) 109.80.226.---
14. 1. 2012 11:44 Nový

Moc poučná diskuze

celé vlákno

Našel se v ní jeden člověk, který se vyjadřoval k tomu, co stojí v TZ CETu21 a ne k tomu, co si myslí, že tam stojí. To je zhruba o jednoho člověka víc než je běžné.

Ruzin
Ruzin (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
14. 1. 2012 15:08 Nový

O nicem

celé vlákno

Tenhle článek je totální blábol a autor o historii icq neví vůbec nic a navíc jej porovnává s facebookem.Icq v CR mame přes 10 let tak co sem autor motá nějaký atlas.cz a další a další výmysly...

Zdenek aura:83
14. 1. 2012 15:26 Nový

Re: O nicem

celé vlákno

Clanek jste si zrejme spatne vylozil... ICQ tu nemame 10 let, ICQ tu mame od sameho zacatku od roku 1996, masovejsi prunik mezi ceske uzivatele rok 97-98 (jeste jako Mirablis ICQ).

Co se Atlasu, a pozdeji Centra, tyce, nejde vubec o provoz site ICQ, ani o vlastnictvi uzivatelskych uctu, nebo jine nesmysly. Jde pouze o kontrakt, ktery dovoluje temto spolecnostem v ICQ zobrazovat svoji reklamu (tj vecpat do klienta vlastni reklamni system). (V techto casech nekteri lide skutecne stahovali ICQ klienta z Atlas.cz - meli ho rovnou v cestine a s peknou ceskou reklamou)

TIRO
TIRO (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 1. 2012 16:23 Nový

Autor píše - Facebook převálcoval......... ..

celé vlákno

Nemyslím si to. Ve svém okolí a přáteleé ICQ stále používáme a na FB dlabeme. Nás tedy nepřeválcoval.

.
. (neregistrovaný) ---.caplan.cz
16. 1. 2012 1:25 Nový

Re: Autor píše - Facebook převálcoval......... ..

celé vlákno

Ok, podle sebe a Vaseho okoli soudite i situaci v CR? I situaci u ostatnich? Myslim, ze soudit jen na zaklade omezeneho vzorku vasich znamosti je velmi zabednene, omezene a povrchni...

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.130.broadband4.iol.cz
14. 1. 2012 18:54 Nový

Ne ICQ ano QIP

celé vlákno

Používám ICQ, ale pouze přes QIP. Ten příšerný klient plný reklam byl děsivý.

Boris
Boris (neregistrovaný) ---.inext.cz
20. 1. 2012 12:45 Nový

Konec ICQ

celé vlákno

Poté co mi ICQ jednoho dne bezdůvodně smazal celý účet - prostě zmizel, už jsem se na něj nemohl přihlásit, tak jsem s nimi definitivně skončil.... Klient je stejně příšerný, pomalý, zaplácaný reklamou...

Karapa
Karapa (neregistrovaný) 217.77.165.---
28. 4. 2012 16:02 Nový

Co asi NOVA zamýšlí ???

celé vlákno

Chtěl bych zde zohlednit i pohled k čemu by se ICQ mohlo Nově hodit ??? Co třeba vytvořit nějakou komunitu novy připojující se k ICQ a debatili by přímo o pořadech třeba online.

Například Československo má hlas tam to jede na facu. Face je skloňován i v médiích jako BBC, nebo u nás v hydeparku a nemají s tím problém. Ale třeba Nova zase hledá nějaké médium pro své milovníky.

těším se na názory nebo myšlenky, co s tím budou dělat

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem