Nová tvář Lupy: Jednodušší, lépe čitelná a s Flattrem

Obsah je král. Tuhle odvěkou pravdu se na Lupě snažíme ctít, seč nám síly stačí. Dnes jsme panu králi trochu upravili kabát – abyste se v něm lépe vyznali a lépe se vám četl.

Dnešní změny nejsou velké a mají tři hlavní cíle: zjednodušení layoutu a navigace, zlepšení čitelnosti a nasazení mikroplatební služby Flattr.

Zjednodušili jsme hlavní stránku, přes kterou na Lupu přichází asi čtvrtina čtenářů. Místo tří sloupců na ní nově najdete sloupce dva. Denní zprávy se zobrazují v jednom sloupci společně s původními autorskými texty. Rozlišit je ale můžete na první pohled: každý delší autorský text má u titulku štítek, který upřesňuje, o co v článku půjde. Pokud text štítek nemá, jde o aktuální zprávičku. Stejným způsobem jsou texty rozlišeny také v RSS feedech, které řada z vás ráda používá.

Autorským textům, analýzám a komentářům věnujeme největší pozornost, proto jejich nabídku nově uvidíte i na prominentním místě na vrcholu pravého sloupce v článcích. Box Doporučujeme ukazuje texty, které si podle našeho názoru zaslouží vaši pozornost.

Aby se vám lépe četlo, provedli jsme několik typografických změn i uvnitř článků – měly by z nich mít radost hlavně vaše oči.

Přesunuli jsme také tlačítka pro sdílení na sociálních sítích o něco výše, pod perex článků. A přibylo k nim ještě jedno nové tlačítko: začali jsme totiž využívat mikroplatební systém Flattr – pokud tedy chcete autory textů podpořit finančně, stačí vám jeden klik. Jak přesně Flattr na Lupě – a zároveň i na dalších webech vydavatelství Internet Info – funguje, si můžete přečíst v tomto podrobném vysvětlení.

Když loni v září David Antoš odmítl honorář za svůj článek na Lupě a nechal si zaplatit pouze přes Flattr, nakonec podle vlastních slov vydělal. To ale není hlavním důvodem, proč se nám tato služba líbí. 

KL_NOMINACE

Nepředpokládáme, že díky příjmům z Flattru naši autoři zbohatnou a my jim nebudeme muset vyplácet honoráře. Můžete ale jeho prostřednictvím vejít s autorem do přímého kontaktu, říci: tvoje práce se mi líbí, má pro mě reálnou cenu, díky ti za ni. To není facebookový „lajk“, který vás nic nestojí, jde o reálné peníze, byť jsou to drobné částky. A symbolická hodnota takové pochvaly je vysoká.

Doufáme, že se vám nová tvář Lupy bude líbit.

69 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 24. 1. 2013 6:26

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»