Nová verze Ask.com: velký třesk ve vyhledávání

Vyhledávač Ask.com krčící se zatím ve stínu větších hráčů, jako je třeba Google, dnes spustil do ostrého provozu novou podobu vyhledávání. Změnila se výchozí stránka vyhledávače i stránka s výsledky hledání, která je nyní třísloupcová. Ask.com tak boří stereotypy, kterými se dnes řídí většina vyhledávačů. V levém sloupci se zobrazují další možnosti vyhledávání, v prostředním samotné výsledky hledání a v pravém nalezené související obrázky, zápisky z blogů a podobně.

Vyhledávač Ask.com krčící se zatím ve stínu větších hráčů, jako je třeba Google, dnes spustil do ostrého provozu novou podobu vyhledávání. Změnila se výchozí stránka vyhledávače i stránka s výsledky hledání, která je nyní třísloupcová. Ask.com tak boří stereotypy, kterými se dnes řídí většina vyhledávačů. V levém sloupci se zobrazují další možnosti vyhledávání, v prostředním samotné výsledky hledání a v pravém nalezené související obrázky, zápisky z blogů a podobně.

Vyhledávání nyní vypadá velmi inteligentně. Zadáte-li třeba název nějakého města (např. New York) v pravém kontextovém sloupci se objeví mapa, informace o počasí a aktuálním čase, fotografie a údaje z encyklopedie.

Za zmínku také stojí filtr nevhodného obsahu a možnost skinování. (Yahoo News)

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 6. 2007 0:29

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »