Ceny ISDN ADSL na webu jsou. A poznámka k rozdílu od ISDN2 BASIC: u ISDN2 BASIC se neprovolaný kredit sice nepřevádí do dalšího měsíce, ale odečítá od paušálu.
Český telecom vždy "překvapí" s nějakou "novinkou", která (po bližším prozkoumání) nepřináší v zásadě nic zajímavého pro zákazníka. Podle toho pak vypadá i vývoj jeho ekonomických výsledků (pokles obratu i zisku - viz I.Q. 2003). Pokud nepřistoupí k radikálnějším změnám, které budou uživatelsky zajímavé, je odsouzen nejspíš k dalším poklesům a postupnému odchodu zákazníků jinam...
Mírné zmatení s novými tarify. Nových tarifů je jako smetí a jen opravdu málokdo se v nich dokáže vyznat. Ruzné principy převádění a nepřevádění doprovázené změnami u již existujících tarifů (Maxi, Maxi Plus - snížení cen) celý zmatek jen doplňují. Jak vidno, marketing Ctc. se snaží vyrovnat ceny s konkurencí (pozdě jako vždy). Minuty u domácích tarifů, respektive jejich využitelnost je nastavena tak nešťastně, že jen málokomu tento tarif tak říkajíc kápne do noty (viz. u Telefonu 120 - 60 špička - 60 mimo - přitom většina lidí volá mimo špičku). Ceny samotných minut volání pak za konkurenci stále pokulhávají. Opravdu komicky pak působí tarify jako ISDN ADSL či tiskové chyby v marketingových materiálech (viz. špatně uvedené ceny hovorů u marketingového materiálu upozorňujících na zlevnění meziměsta u Maxi a Maxi plus - konkrétně - ceny Maxi - Mobil a Maxi Plus Místní). Prostě jako vždy produkt Ctc.
Mam trosku OT, ale prece jen mi to neda ... nema nekdo z Vas informace o tom kdy a kam se bude ADSL rozsirovat ... zda se mi ze se od pocatku zatim vubec nerozsirilo ... to uz dosly DSLAMy? ... mam jen tu informaci, ze ackoli vam to nekteri alternativni operatori tvrdi, tak nemaji absolutne zacnou sanci nejak toto rozsireni iniciovat pokud s nimy uzavrete predbeznou smlouvu o ADSL ...
Po té, co jsem shlédl v televizi telekomáckou reklamu s dvěma debilně se řechtajícími personami vnucující nám předpotopní ISDN mě už jakékoliv akce od ČT nechávají klidným...
Manzelku taky zajimalo, proc biju hlavou o stul, a kdyz jsem ji behem peti minut vysvetlil pojmy ADSL a ISDN, tak pak taky uznala, ze si asi delaji prdel. (no clovek u zenskej nikdy nevi, treba jen si v duchu rikala, ze tak moderne vypadajici lide preci nemouhou rikat takove predpotopni veci )
Jo, jo, přesně tak... když jsem slyšel to o posílání fotek přes ISDN a představil si tu úúúúžasnou rychlost, fakt jsem se smál. Asi to bude tím, že mám ISDN :o))) ....a teď už konečně i ADSL... díky za něj.
Podle mě to udělal někdo Telecomu naschvál. :-)
To jinak přece není možný, kdo by se dneska pokoušel protlačovat fotky přes ISDN?
Long live bezdrát 2Mb.
Ach jo. Jen jsem si dovolil vyjádřit názor, že pro nemalou skupinu lidí je ISDN vhodné řešení a snažil se vysvětlit, proč. Nikdo netvrdil, že je to absolutní novinka.
Patrik
P.S.: Vždycky mě pobaví lidé, kteří světácky používají cizí termíny, aniž jim rozumí.
Není divu, ať se na mě pan Peterka nezlobí, ale věčné kopírování odstavců z jednoho článku do druhého a prokládání odstavci z tiskových zpráv opravdu není to co by měl žurnalista dělat.
Chápu že je to snadná cesta jak přijít k peněžům, ale v současném objemu to začíná být velmi kontraproduktivní.
Přiznám se, že když jsem viděl poprvé novou reklamu na euroISDN, zděsil jsem se. Nicméně - sám se divím proč - zákazníci si tuto reklamu pamatují a reagují na ni. Jelikož v ČTc pracuji a se zákazníky denně přicházím do styku, něco o tom vím. Takže ta reklama asi tak úplně blbá není.
Jinak co se týče "zastaralosti" ISDN, nezatracujme ji: existuje spousta uživatelů, kteří třeba nejsou spokojeni s analogem, ale nevyužijí rychlý internet za paušál. Pro takovéto uživatele je ISDN docela dobrým řešením: jednak proto, že mají rychlejší internet (potřebují třeba poslat fotky - ale ne nutně každý den), nemají blokovanou telefonní linku, když jsou na netu, jednak proto, že mají de facto telefonní linky dvě (telefon + fax, nebo např. telefon soukromý + telefon služební). Prostě pro určitý segment zákazníků je ISDN z hlediska funkčnosti i finančních nákladů vhodné řešení. A o tom, že tento segment není malý, se přesvědčuji dnes a denně.
je evidentní, že brainstorming proběhl dokonale a sám si uvěřil těm blábolům. Uvědom si, že jsi na technickém serveru a ne na IDnes. Tady nikdo nepolemizuje o tom, že ISDN je lepší technologie než analog. My to všichni víme. My prudíme z toho, že to telecom nabízí jako technologickou novinku, dokonce ISDN paušál je dvakrát dražší než u analogu, přitom všude ve světě už se o tom ani nemluví, protože to je prostě na pozadí a nikoho to nezajímá, a třeba i na Slovensku je to za stejný paušál a dokonce internet po ISDN byl o víkendu za korunu (nevím jestli to ještě platí). Prostě chlubit se výhodama ISDN pro Internet v době, kdy všude okolo se od toho ustupuje a už několik let je tam příklon k ADSL, který společnost jež zastupuješ tak úspěšně v České Republice blokuje, aby náhodou někdo nezískal víc peněz, tak to je kravina a hovadina za kterou by se fakt rozumná firma styděla. ČTc ale není rozumná firma, stud nemá žádný, takže IMHO titulek správný není.
můžete mi prosím vysvětlit, jaký je mezi nimi rozdíl? Zažil jsem jich mnoho, jedna firma tomu říká tak, druhá onak, případně se ještě používá "školení podnikové kultury". Ono je jedno, jestli je mozek vyprán, zkulturněn, či jestli v něm projde bouře.
Hlavně se vám (a nevím jestli promyšleně) podařilo odejít od tématu. Doporučuji knihy o politické mluvě. Já např. řeknu, že "Michael Kubeček je blb" a vy mě budete napadat, že Kubeček se jmenuje Michal a ne Michael.
Důležité je, že ať jsem použil jakýkoliv termín, všichni jste to pochopili. Zpráva jen měla říci, že minulý diskutující je buď nemyslící tvor, nebo mu tak vypláchli mozek, že si myslí, že je ISDN nejmodernějším řešením internetu po drátech, tak jak to tvrdí ve svých spotech ČTc. Howgh, nic víc, nic míň.
Neni to moc dulezite, obsah jsme pochopili, ale pokud si to dobre pamatuju ze studii, tak narozdil od brainwashingu (vymyvani mozku) je brainstorming (boureni mozku) urcity typ porady, kde se muze (ba dokonce je to nanejvys vhodne) navrhnout naprosto cokoliv, co vas v te chvili napadne, byt to muze vypadat jako ptakovina. Casto se stava, ze z takovych spontannich napadu se neco vyklube (samozrejme je to potreba dopilovat, ale ta zakladni myslenka tam zustane).
Takze dle chovani CTc tam znaji opravdu pouze brainwashing.
Ti, kteří odsuzují ISDN i reklamu na něj jako předpotopnou techologii asi předpokládají, že kažný kdekoliv v repuiblice má možnost výběru např. ISDN, ADSL, Wi-Fi, či z dalších možností. Domnívám se, že s ohledem na stávající metalickou přístupovou síť je pro většinu jediná možnost - ISDN. A co to je mnozí netuší.
Jinak s debilností té konkrétní reklamy souhlasím a chtěl bych znát člověka, kterému je sympatická a hlavně co ho tak zaujalo, že si na jejím základě pořídí ISDN.
pane kapoune, nerozumím o čem mluvíte. např. ADSL není zdaleka natolik závislé na kvalitě metalické sítě jako ISDN (ADSL dokonce bez větších problémů - tj. bez chyb a přeslechů-běží i na hliníku a to až do vzdálenosti 4 km od DSLAmu)- zkuste srovnat s tím co potřebuje ISDN.
Clovece jak muzete neco od CTc nazyvat "rychlym internetem" to je protimluv jak blazen. Ta reklama je tak blba asi jako kdyby dneska Skodovka natocila reklamu na uzasnou Skodu 105 "Cha cha cha oni ji jeste nemaji". Cim dal tim vic mi to pripada jako vysoka hra patriotu, kteri se snazi dostat CTc co nejvice do kolen, at jiz to jsou dementni rateplany, poskytovani predrazenych zastaralych sluzeb. A nasledne si CTc koupit odstranit z nej balast a premenit jej v konkurence schopnou firmu. Bohuzel vlada jim to basti, protoze onech par set milionu na danich je kazdym rokem vitana zaplata do jejich tezce schodkoveho rozpoctu.
pane Patriku, nelze než souhlasit s názory lidí, jež Vám již odpovídali. Reklama na ISDN jež běží je opravdu zaměřena spíše na snoby se sníženým IQ (25 a níže), kteří o ISDN nemají vůbec povědomost. reklamy Ctc. jsou vůbec poněkud zvláštní - stačí se podívat na bilboardy na ADSL na tramvajích - barvy takové, že se na to člověk musí dívat ze vzdálenosti 10 cm, aby to byl schopen přečíst, laik vůbec nepochopí o čem je řeč). Je to holt bída, ale bída zcela ve stylu Ctc.
Brainstorming - je tresk mozku - teda debata tymu lidi ktera by mela vyprodukovat nejakou inteligentni myslenku nebo neco podobne brilantniho.
Brainwashing - je vymyvani mozku <-> obvykla metoda pracovniku HR kde se zamestnancum snazi do hlavy nalejt pi...viny jako ze MY JSME TYM, KDO JE VIC. Bla bla bla. Na toho chudacka z CTc jenz psal reakci o par radku vyse to evidentne zafungovalo :-))).
Vycházím z toho, že dosah digitálního signálu na daném médiu je mimo jiné ovlivněn použitou přenosovou rychlostí. Pro ISDN je to 144 kbit/s, pro ADSL jsou tyto rychlosti vyšší. Vy si myslíte, že ve Vámi uvažovaném případě by ISDN neuspělo? A proč?
Jak jsem již předeslal v prvním příspěvku, když jsem poprvé viděl reklamu na ISDN, zděsil jsem se. Nicméně opět mohu konstatovat neuvěřitelný fakt: zákazníci na ni reagují. Pravděpodobně proto, že je nechutně provokující.
Osobně si myslím, že reklama na doplňkové služby (např. Memobox - "koupila sis lodičky! a červený!") byla mnohem zdařilejší.
Volné minuty v nových cenových programech fungují stejně, jako jsou lidé zvyklí u mobilních operátorů. Tj. volné minuty se spotřebovávají podle toho, v jakém pořadí přicházejí hovory.
Asi je nešťastné tomu říkat "kredit". Prostě prvních X minut do vybraných destinací je zadarmo.
Tohle nesouvisí s faktem, že se jedná o nové tarify, ale s tím, že se jedná o volné minuty.
Odjakživa platí, že volné minuty lze využívat pouze na tzv. hlavním čísle ISDN linky a nikoliv na "vedlejších" MSN číslech. Už dříve o tom tuším někde na netu byly diskuze v souvislosti s balíčky volných minut pro internet.
Myslim, ze v pripade BRAINSTORMINGu neni cast STORM ve vyznamu boure, ale spise ve vyznamu utok aneb vrhnete se na sve mozky a primejte je konecne k nejake cinnosti. :-)
Že je reklama stupidní , o tom nebudeme polemizovat. Ale již vícekrát se ukázalo , že blbá reklama udělá více než uhlazené informace. Podle ohlasů na různých fórech , na tuto reklamu reaguje dost lidí. A to je smysl reklamy, ne ?
Především, odjakživa nejsou volné MINUTY, ale volný KORUNOVÝ kredit. Ten se odečítá od PAUŠÁLU, který je shodou okolností uveden u hlavního čísla ISDN přípojky, což ale není vůbec podstatné. Volný kredit vůbec nemusí být provolán, aby byl odečten z faktury.
To je moje zkušenost s ISDN Basic - ačkoli téměř vůbec nevolám, každý měsíc mám na faktuře odečteno 100 Kč.