Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Nové internetové služby České pošty od Hroznýš - Vždycky se pobavím řadou názorů, u některých je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2008 15:44

    Hroznýš (neregistrovaný)
    Vždycky se pobavím řadou názorů, u některých je vidět, že nemají o věci ponětí nebo si to co se píše ani důkladně nepřečetli.Další se pak trefují do stále stejných problémů.Tak mě připadá, jak by asi přistupovali k problémům, které mají pošťáci na svých pracovištích. Rešení spočívá především v investicích do IT a také do vzdělání zaměstnanců. A také do kvalitního řešení případných pracovních možností každého jednotlivce. Káždý musí odvést určitý výkon za jednu směnu. Fronty za mnohé může i občan zákazník. Já své platby řeším přes banku a přes PC. Lísteček ve schránce, nemůže pošťák na každého čekat víc jak dvě minuty, jinak by už nic neuděla.Jistě by pomohlo avízo na telefon... Mohl bych nabídnout řadu nedostatků na straně obyvatel. Když už nezbývá čas odnáší to i ti co mají vše v pořádku. Jak na to: Dát si do vyhledávače Česká pošta a hledat řešení...........
  • 5. 3. 2008 17:26

    bez přezdívky
    Přiznám se, že jsem váš příspěvek moc nepochopil. To se snažíte obhajovat pracovníky pošty, že musí odvádět nějaké výkony za směnu? To si nejspíš děláte srandu. Snad v každém normálním zaměstnání člověk musí odvádět práci v termínech a kvalitě, jaká je požadována, takže takovéto omluvy jsou vskutku úsměvné.

    Např. jsem doma, a z okna vidím, že pošťák se ani nenamáhá zazvonit ale háže do schránky připravený načmáraný lístek, tak už opravdu nevím, co si mám myslet.

    Jako třešnička na dortu jsou pak samotné služby, kdy už člověk vystojí fronty, zaplatí nemalé peníze, a pak se mu z 20 zásilek zaslaných doporučeně ztratí celých 5 (ano, 25 %). A byť jsou to úspěšné reklamace (5x500 Kč), tak je to zabitý čas, vyřizování s protistranou, a samozřejmě i ztráta věcí, které už člověk nenahradí.

    Prostě by se pošta mohla soustředit na to dělat aspoň jednu věc kvalitně a ne nabízet milion dalších jen aby si zvýšila obrat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).