Je jen skoda, ze free ISP jaksi chybi odvaha uvedene informace zverejnovat - pokud byste se s dalsimi dvema free ISP dohodli (spolupraci Quicku necekam), myslim, ze hlas proti novym tarifum by znel mnohem hlasiteji.
V jedné naší pobočce máme zavedené 4 linky v sérii (tj. 4 lidé současně mohou volat na 1 tlf. číslo a všichni se dovolají).
Volání ven se děje přes ty z linek, které jsou zrovna volné.
Nicméně SPT účtuje odchozí hovory jen na jednu linku (kterou nazývá řídící). Protože v rámci brutálního zdražení, které SPT předvádí, vznikly i volné minuty, dochází k následující situaci: ačkoliv v reálu voláme ven přes všechny linky, SPT tvrdí, že minuty zdarma provoláme jen na té jedné lince, na které jsou účtovány všechny hovory.
Jinými slovy, SPT nás každý měsíc okrádá o volné minuty na všech zbývajících linkách.
Na dotaz, jak nám hodlají nahradit tuto krádež mi SPT sdělil, že je prý vše naprosto v pořádku...
Tohle je v nastavení vaší ústředny. U nás máme možnost zvolit si předvolbou 81 první z linek na ústředně 82 druhou atd. Zkuste to střídat třeba sám po týdnech a uvidíte.
To neni tak uplne jiste - zavisi to od toho, jaka konkretni linka a signalizace je pro pripojeni pouzita. Pokud jsou to 4 samostatne analogove linky, pak to co pisete fungovat muze. Pokud jde o dve BRI nebo dokonce jednu PRI ISDN (to je, pravda spise mene pravdepodobne) linku, pak to uz tak uplne jiste neni. V kazdem pripade hodne zavisi od toho, co konkretni ustredna umi a zda toho vubec umi dost, aby byl pozadovany vysledek dosazitelny.
Že STP krade ví každý. A nyní se to od něj naučila i eBanka :)
Tuhle jsem čuměl že kredit NEPLATÍ při volání na mobily a na barevné linky 0906, když tam TELEkom bere 50% marži!
Taky tuším že na PRI nejde dokoupit Internetový program. Jsou to pěkný hajzlové!
TeamTEL! To je výsměch? Sleva 10% HaHaHa! Oskar má slevu v Oskartě 1500,- ve výši 300,- navíc a tedy dá 20% navíc a platí to kamkoliv a nedělá s tím ciráty.
Oskar neni moc dobry priklad. Oskar ma ztraty za 2001 1,5 miliardy a to v tom nejsou zapocitany naklady na budovani site. Ma nejaky podivny obchodni model. Za SMS k jinemu operatorovi platil 1,5 KC ??? nebo tak nejak, od uzivatele ale vybral 0,30 nebo 0,5 Kc nebo kolik to bylo v tom tarifu T1. POkud mam spatna cisla, jiste me nekdo opravi.
Ono existují i jiné způsoby než jen zdražování, ehm pardon, rebalancování cen...
Já jsem odhlásil linku a přišel mi účet s paušálem i za období, ve kterém už byl smluvní vztah ukončen (reklamace vyřízena rychle a kladně :-) ).
Vše souvisí s účtovacím obdobím, které u mě bylo od 17. - 16., ale smlouva končila 31.1. A paušál za ISND byl od 17.1. do * 16.2. * !!! Kamošovi se minulí rok stalo něco podobného... :-/ Hmm, minimálně je to zajímavé, že? Mohli by se ozvat ti, kteří odhlásili linku a přišel jim účet s trochou "navíc"? Mohlo by to vydat (více případů) na podmět k přešetření na ČTU (možná i jinému orgánu). 59000 odhlášených linkek krát XXX Kč navíc... Hmm
Spíš mi připadá, že v ČTc vládne nekonečný chaos. My jsme jedním dopisem koncem ledna vypověděli k 28.2.2002 zelenou linku, PCM30(2Mbit) a jednu analogovou linku. Zelenou linku zrušili, ostatní linky ne. Na dotaz nám sdělili, že žádnou výpověď nedostali. Když jsme jim sdělili, že ale jeden bod z té výpovědi splnili, tak zjistili, že výpověď sice dostali, ale ztratili, a linku fyzicky odpojili 4.3.2002. A tu poslední linku nezvládli zrušit dodnes, na dotaz mi opět sdělili, že výpověď nemají, a že ji půjde zrušit až k 1.4.2002 - což je nesmysl. Absolvoval jsem řadu telefonátů na 0800-222222 (končí v 15:30!), každý operátor si na mě vzal telefon, že se ozve, ale nikdy se nikdo neozval, různě mě přehazovali na 13129, odtamtud na 0800-123456,... prostě neverending story.
Přesně tak, jak popisujete to funguje, jakýkoliv jiný než rutinní problém (blití faktur) nejsou schopni v 80% případů bezchybně zvládnout. Pokud jde o ručení, je to jednoduché, přestat platit, ale při jiných požadavcích...
A je to přesné, posílají vás od čerta k ďáblu a nikdo není kompetentní.
Mmm, ja postupuji ponekud odlisnym zpusobem. Telefonni linku rusim jiz od ledna metodou neplaceni uctu. Aktualni situace je takova, ze linka buhviproc porad funguje, akurat jednou mi nechal na zaznamniku vzkaz nakej Telekomi auomat - ze by pry bylo dobry zaplatit, a jinak se nic zvlastniho nedeje. Linka je v provozu a Telekomu zadny penize jiz druhy mesic neposilam :O)
Hmm ty ses ale velkej kluk:
- Telecom te odpoji az po trech mesicich
- pac s nima mas smlouvu, zazaluji te a bud si jisty ze k soudu te nepozvou a naparej ti vylohy
- az te odpojej, furt ti budou posilat ucty
Nemel si s nima zadnou smlouvu podepisovat a pokud si ji podepsal, musis ji opet pisemne vypovedet. Kdyz neplatis, neznamena to, ze si smlouvu vypovedel, ale ze ji porusujes. A za to se ve slusny spolecnosti musi platit.
Zkusenosti nabite s revizory, kombinovane s Telecomem a paegasem (bejvalo obdobi kdy sem nejak nedokazal vyjit s penezma ;-)) ).
Jinak hodne stesti, ale tudy cesta nevede.
Ale houby, nejsem jouda abych jezdil bez jizdenky a prchal pred revizorem :-)))
Slusnym lidem/spolecnostem samozrejme platim, nikdy jsem nikomu nic vyznamnyho nedluzil.
Ma situace je lehce specificka a myslim ze mi tenhle zpusob odhlaseni celkem dobre umoznuje.
Ja ten telekomi aparat jednak uz ted prakticky nepouzivam, takze svedomi mam vicemene ciste, a hlavne jsem nic nepodepsal, tudiz nemuzu nic porusovat. Ten aparat pouzivala nejaka pani co kdysi zemrela a ja koupil byt (ve kterym je ten telefon) od jejiho syna. No a prehlasit na me telefon bylo diky ruznym telekomim opatrenim prakticky nemozny, takze jsem na to rezignoval a platil jsem uctenky ktery chodily na cizi jmeno, ale do myho postovniho kastliku. Klidne bych je platil i dal, ale Telekom to myslim tedka uz vazne prehnal, za danych podminek nemam o jeho sluzby zajem, a hlavne volim cestu zruseni linky, ktera mi prijde jako jedina rozumne schudna. Abych se s Telekomama jeste musel hadat proc chci zrusit linku ktera je v mym bydlisti ale na cizi jmeno, navic na cloveka ktery nemuze prijit osobne... dekuji, ale to me nelaka... Jediny co muzu pro Telekom udelat je to ze jim vratim aparat, kdyz si o nej reknou, a pripadne je pustim na chvili pod dozorem ke mne do bytu, aby si mohli smotat ten svuj drat.
Jinak muzou ucty posilat do omrzeni, ja mam smysl pro humor a rad si tyhle jejich zertovny dokumenty studuju :O)
Včera jsem přešel na mikrovlnku - no limit.Predtim jsem mel dve linky od telekomu (ucty okolo 5 000 Kc).Ted uz se jen smeju a preju tomuto monopolnimu dinosouravi, aby brzo zkrachoval.
ano, také mi přišlo 2x 450 za ISDN, zejména v období, kdy se něco začíná nebo končí to jakoby "spletou" ale moc bych za to nedal, že to dělají záměrně, říkaj si že si toho nikdo nevšimne. Ale jak jim to, těm parazitům dokázat?
Takove chovani neni vyhrazeno zdaleka jen monopolum. Blahe pameti udelala IPB botu pri uctovani poplatku za jejich IPB Homebanking - a jelikoz ma kontakt na vice nez 8 spolecnosti, ktere jej vyuzivali, a tato chyba se objevila naprosto u vsech, bylo zrejme, ze nejde jen o ojedinely omyl. Az do posledni chvile tvrdili, ze chyba neni plosna a tedy penize vrati jen tomu, kdo poda reklamaci - prezkum "vlastni" a to, ze by snad chybne zinkasovaen penize vratili i tomu, kdo se sam neozve naprosto odmitli. No, a kdyz se takhle muze chovat banka v konkurencnim prostredi, proc by se stejne nemohla chovat organizace s dominantnim postavenim ? Nepatrim k tem, co si mysli, ze chyba je "zamerna", ale myslim si, ze je chyba nijak zvlast nemrzi a nepokusi se ji "samostatne" napravit - proc taky, ze ?
Telecom spoleha na to, ze si zakaznik sva vyuctovani nekontroluje a automaticky jen plati. Na Telecom jsem podal dve zadosti - zmena ucastnika z firmy na fyzickou osobu a zmena tarifu z Business na Home Tarif. Prvni zmenu provedli, druhou nikoliv. Takze za unor vesele uctovali fyzicke osobe tarif Business Standard nebo jak se to jmenovalo. Zrejme se jim vyplati vyridit tech par reklamaci u lidi, kteri si toho vsimnou.
jsem si poridil bezdrat bez pausalu ,surfuji po praci a o vikendech a 1 MB me stoji 1.90 Kc , bez casoveho omezeni . Po pravde toho nasurfuju docela dost nez "prososam" odpovidajici Telecomunistickey pausal . a hlavne ! Always online !
Zjistil jsem, že v únorovém účtu za internet měřený čas připojení (na počítači) neodpovídá času na vyúčtování (více než 10%). Ověřil jsem zatím jen tolik, že i ve zcela jiné lokalitě čas naměřený Connection Meterem (www.conmet.cz) - oproti např. mému ručnímu zápisu, ve kterém mohly být nepřesnosti - vychází podle účtu Č. Telecomu vyšší (cca 5 min na jedno připojení, což je zcela mimo možnou chybu měření.
ZKONTROLUJTE SI VYÚČTOVÁNÍ INTERNETU v účtech Č. Telecomu za ÚNOR 2002 ! MĚŘTE SI DOBU PŘIPOJENÍ K INTERNETU prostřednictvím Č. Telecomu ! Možná budete překvapeni!
A merite skutecne dobu od chvile kdy to modem na druhem konci linky zvedne az do doby kdy vas modem fyzicky zavesi ? Nevim jak presne funguje connection meter aler ekl bych ze pouze odhaduje kdy doslo ke 'zvednuti' modemem coz neni zrovna presne.
Volal jsem na Telecom ješte v prosinci a že nevíte co bylo v mém únorovém vyúčtování? Ano správně, stejný druh paušálu jako v měsíci lednu, pouze vyšší poplatek.
Informoval jsem se na 0800/123456 a tam mi řekli, že se omlouvají, ale že z technických důvodů tuto změnu nestihli, ale že od března bude již vše OK. Tak nevim jestli mne mají za blbce nebo co, ale ty jejich "technické důvody" mně stáli 300 korun. Když to vynásobím třeba 3miliony....
Reklamovat, co jiného...
Pokud byla změna podána písemně nebo osobně (tedy vlastně taky písemně), tak je to bez problémů...
Telefonicky nelze udělat žádnou změnu či reklamaci, to že se tak občas děje, je v rozporu s řády SPT a NEMÁ žádnou právní váhu!!!
Zajimalo by me o cem vsichni hlasovali v ankete, kdyz clanek ma datum 20.03.2002. Otazka zni "Váš účet za Internet byl tento měsíc... ". Ma nekdo z Vas k dispozici ucet za telefon/internet za tento mesic k dispozici?
Vcera mi prisel telefonni ucet za mesic unor - jiz na zacatku ledna jsem zadal o zmenu tarifu na ISDN basic + i-night. Behem nekolika opakovanych telef. dotazu na callcentrum 0800123456, zda uz je pausal aktivni (ptal jsem se behem uctovaciho obdobi, kdy mela jiz byt zmena v platnosti) - bylo mi opakovane sdeleno, ze zmena jiz plati.
V uctu za unor ale HLE KUPODIVU BYL PORAD STEJNY TARIF! Okamzite jsem volal na Telecom, kde jsem se dozvedel, ze mam STALE JESTE (i tohle nove obdobi) STARY TARIF! No to je vrchol nehoraznosti.
Rozdil v uctu za unor pritom je cca 1000Kc! Telecom je banda zlodeju a neschopnych tupcu, kteri nejsou schopni nastavit par byte na ustredne na jinou hodnotu a to ani za PUL ROKU (prvni zadost o zmenu tarifu jsem posilal na Telecom na konci zari 2001, samozrejme se NIC nezmenilo. MAJI V TOM BORDEL, prej to ASI ZTRATILI! Nehoraznost nejvetsi)
Podtrzeno, secteno: Telecom si z nas dela jen a jen DOJNE KRAVY a pokud mu to budeme trpet, bude v tom pokracovat!
Reklamovat, reklamovat a zase reklamovat, dokud aspoň trochu nepochopí, že "Zákazník" se píše s velkým "Z"...
Ale znovu opakuji, telefonicky nelze nic reklamovat, nic měnit, rušit, měnit či uzavírat smlouvy; když se to bude hodit, vše popřou!
Lze pouze osobně (tj. odnést si podvrzený papír) nebo písemně (tj. doporučený dopis); pokud už tedy telefonicky, potom si poznačit přesný čas a jméno operátora, hovory jsou IMHO nahrávány a lze je dohledat...
Jinak je samozřejmě vhodné zvážit, zda určité služby od určitého dodavatele za určitou CENU v určité "kvalitě" skutečně potřebuji. Já to uvážil a budu si za srovnatelnou cenu užívat nonstop 64kbit s neomezeným přenosem v kvalitě nesrovnatelné... :-))
TO ja snad uz brzy taky prejdu na 64kbps (bezdrat), ale ty penize (vlastne to ted i se soucasnym mesicem bude cca 2000Kc) NENECHAM!!
BTW pisemne (doporucene) jsem posilal zadost o zmenu tarifu uz v zari. Dodneska se nestalo nic! :-( Telefonicky si to tam aspon poznamenali... ale stejne jsou to svine.
Telecom prostě využívává svého monopolního postavení a moc dobře ví, že nám stejně nic jiného nezbývá než jako "drobným" uživatelům internetu využívat jeho služeb připojení. Když jsem např. chtěl změnit tarif, protože jsem zjistil že internet surf - 25 hod- nevyužiji, najednou mi operátorka sdělila, že tak můžu učinit až po dvou měsících a se slovy, že není o čem diskutovat, že to tak prostě je a hotovo, ukončila hovor. Samozřejmě, když jsem jej objednával, tvrdili, že jej mohu za cca 50,- Kč kdykoliv změnit nebo zrušit. Také v žádném jejich informačním letíku jsem se o žádné dvouměsíční lhůtě nedočetl, i když Vám s klidem na jejich zákaznické lince tvrdí opak, prý v každém letáku přiloženém k měsíčnímu vyúčtování!?. Nebo už před dvěma měsíci mi strhli poplatek cca 80,- Kč za podrobný výpis, ten jsem dodnes neviděl. První tvrdili, že mi ho již poslali, pak tvrdili, že se jim vrátil s poznámkou adresát neznámý!! ale jejich účty chodí bez problémů. Takže už je to třetí měsíc od požadavku a podrobný výpis nemám a mezitím mi bude k ničemu, protože co kontrolovat po také době. A s podpobnými zkušenostmi, které člověka otráví bych mohl pokračovat... A co může člověk dělat? Je jim vydán na milost a nemilost, protože jim s tím nemůže praštit a jít k jiný firmě.
Proboha proc nadavate na Telekom? Jsou to s***e, to nepochybne, jenze oni maji monopol proto, ze jim ho dala nase mila vlada, aby ho mohla vhodne prodat, ne? Ja bych rval spis na ty, co jim dali/prodlouzili monopol! To ze se Telekom chova jak se chova je monopolem - kdyby nebyl, T by si to nemohl dovolit!