Hlavní navigace

Názor k článku Nové účty za telefon - kouzla a čáry? od Vladimír - Telecom prostě využívává svého monopolního postavení a moc...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 3. 2002 21:51

    Vladimír (neregistrovaný)
    Telecom prostě využívává svého monopolního postavení a moc dobře ví, že nám stejně nic jiného nezbývá než jako "drobným" uživatelům internetu využívat jeho služeb připojení. Když jsem např. chtěl změnit tarif, protože jsem zjistil že internet surf - 25 hod- nevyužiji, najednou mi operátorka sdělila, že tak můžu učinit až po dvou měsících a se slovy, že není o čem diskutovat, že to tak prostě je a hotovo, ukončila hovor. Samozřejmě, když jsem jej objednával, tvrdili, že jej mohu za cca 50,- Kč kdykoliv změnit nebo zrušit. Také v žádném jejich informačním letíku jsem se o žádné dvouměsíční lhůtě nedočetl, i když Vám s klidem na jejich zákaznické lince tvrdí opak, prý v každém letáku přiloženém k měsíčnímu vyúčtování!?. Nebo už před dvěma měsíci mi strhli poplatek cca 80,- Kč za podrobný výpis, ten jsem dodnes neviděl. První tvrdili, že mi ho již poslali, pak tvrdili, že se jim vrátil s poznámkou adresát neznámý!! ale jejich účty chodí bez problémů. Takže už je to třetí měsíc od požadavku a podrobný výpis nemám a mezitím mi bude k ničemu, protože co kontrolovat po také době. A s podpobnými zkušenostmi, které člověka otráví bych mohl pokračovat... A co může člověk dělat? Je jim vydán na milost a nemilost, protože jim s tím nemůže praštit a jít k jiný firmě.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).