Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Novinky.cz mají nový kabát

Borek
Borek (neregistrovaný)
16. 9. 2005 6:38 Nový

Nechápu ....

celé vlákno
Nechápu vaši kritiku. Chudák Lukačovič nemůže zvládat všechno. Určitě je rád, že se k tomu Photoshopu po takové době vůbec dostal a mohl si v něm ten design vůbec nakreslit.

Zvládat one man show s 200 zaměstnanci je už docela makačka.
askar
askar (neregistrovaný)
16. 9. 2005 8:23 Nový

No právě, Photoshop...

celé vlákno
ve Photoshopu se dnes weby uz nenavrhuji - maximalne realizuji dilci casti...
caridina japonica
caridina japonica (neregistrovaný)
16. 9. 2005 17:07 Nový

Re: No právě, Photoshop...

celé vlákno
A v cem se dnes weby navrhuji??? to by mne vazne zaujimalo... opravdu vazne!
Alex
Alex (neregistrovaný)
16. 9. 2005 18:31 Nový

Re: No právě, Photoshop...

celé vlákno
Často v Paintshopu od Jascu (nesnášim, ale vim že se to dělá) a nebo v komplexních produktech od Macromedie - to už stojí za to, jen nesmíš mít hluboko do kapsy.

Já sám preferuji Photoshop. Jen tě informuji, že není jediný na světě...
kachna
kachna (neregistrovaný)
16. 9. 2005 22:09 Nový

Re: No právě, Photoshop...

celé vlákno
Nic proti, ale Paintshop je uz nejakou dobu pod Corel. Nemuzu si pomoci od polozeni otazky zdalipak i vase odtatni nazory nejsou zalozeny na zastaralych informacich :-) Pletu se?
Petr
Petr (neregistrovaný)
16. 9. 2005 18:55 Nový

Re: No právě, Photoshop...

celé vlákno
Zkus Adobe Illustrator napriklad - vektorove programy jsou mnohem lepsi a vhodnejsi. Jen s nimi umi delat mene lidi... Idealni je kombinovat vektorovy software s bitmapovým editorem, jakkoli ve vsech jde delat vlastne vsechno. Photoshop podporoje zbytecnou (nedesignerskou rekneme) eklektiku, casto i kyc.
von banhoff
von banhoff (neregistrovaný)
16. 9. 2005 8:52 Nový

já si toho všimnul hned

celé vlákno
protože díky umístění grafiky na jiný server (který hostí i spoustu profláklých bannerů) jsem dostal jen textovou versi

proč není web alespoň umístěn na střed stránky? proč je nahoře tolik prázdného prostoru? a dál je to s tím prostorem podobný

podle mého je to velký krok zpět
bp
bp (neregistrovaný)
16. 9. 2005 8:54 Nový

Od té doby, co se Novinky spojily s Rudým právem...

celé vlákno
...se jim vyhýbám. Nový design rozhodně není to, co by mě k nim mohlo zase přitáhnout, i když i úroveň Lidovek a iHned klesá a je patrná jejich silná bulvarizace.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 9:30 Nový

monitor vs. okno

celé vlákno
Na větších monitorech čtenáři vidí jen úzký pruh obsahu krčící se kdesi u levého okraje displeje

Mám (relativně) větší monitor, používám 1400x1050 a nic se mi u levého okraje nekrčí. A nekrčilo by se ani kdybych měl třeba 2048x1536. Že už ani Pixy nerozlišuje mezi plochou monitoru a oknem prohlížeče, je pro mne nepříjemným překvapením…

Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 10:01 Nový

Re: monitor vs. okno

celé vlákno
Michale, jsi poslední dobou nějak moc vztahovačný a ztrácíš nadhled. Já taky přece nepoužívám žádný fullscreen (můj OS to dokonce ani neumí), ale většina čtenářů Novinek ano a podobá hyperbola je pro ně naprosto pochopitelná.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 10:13 Nový

Re: monitor vs. okno

celé vlákno
Většina čtenářů Novinek asi prohlížeč přes celou obrazovku má, ale platí to i v případě, že se budeme bavit jen o těch, kterých se to týká, tedy o těch s velkými monitory? Podle mých zkušeností procento těch, kdo používají prohlížeč přes celou obrazovku, s velikostí monitoru (resp. šířkou - s ohledem na "wide" notebooky) výrazně klesá. Vlastně si mezi svými známými nemohu vzpomenout na nikoho, kdo by při 1600x1200 používal fullscreen prohlížeč.

Samozřejmě netvrdím, že fixní šířka (tím spíše v pixelech) je dobrá věc. Jen si myslím, že tak často zmiňovaný problém "nudle na levém okraji obrazovky" se zbytečně přeceňuje…

Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 10:21 Nový

Re: monitor vs. okno

celé vlákno
Moje typické okno je široké cca 1200 px (a zdaleka není přes celou obrazovku). Text na Novinkách má cca 400 px - vuz např. dolní část nějakého rozhovoru, např. http://www.novinky.cz/reality_show/64974-honza-z-vyvolenych--nebavilo-me-hrat-loutku.html
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 10:36 Nový

Re: monitor vs. okno

celé vlákno
Tohle už opravdu docela úzké je, i když subjektivně bych řekl, že se mi ten užší sloupec lépe (rychleji) čte. Obecně by ale asi bylo lepší, kdyby ten pravý sloupec nefungoval jako sloupec ale jako float. Ale celkovou šířku jako negativní nevnímám.
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 12:41 Nový

Re: monitor vs. okno

celé vlákno
Jen si myslím, že tak často zmiňovaný problém "nudle na levém okraji obrazovky" se zbytečně přeceňuje…

Souhlas, mě mnohem víc pije krev design s minimální šířkou přes 1000 bodů a šíleně dlouhé řádky textu, třeba web MFČR se mi nevejde na šířku obrazovky ani při 1024x768. Vpravo mám panel pro rychlé spuštění programů, tenkou nudli širokou na jednu malou ikonu, a už to způsobí vodorovné posuvníky. Totéž na idnesu, ale tam je vpravo reklama a to jsem jenom rád, že se mi nevejde na obrazovku.

Je smutné, že je asi většina webů navrhovaných lidmi, kteří snad ani ve svém okolí nemají monitor s menším rozlišením než 1600x1200 a vůbec nechápou, co je dobrá čitelnost textu.

Je myslím velká chyba, že toplist sleduje rozlišení obrazovky a ne velikost okna.

navstevnik
navstevnik (neregistrovaný)
16. 9. 2005 11:03 Nový

hrozna zmena

celé vlákno
Podle meho nazoru to neni jen krucek zpet, ale veliky krok na uplny zacatek, vypada to strasne a vubec se v tom neda orientovat. Novy "Design" je neprehledny a malo ctivy...
MK
MK (neregistrovaný)
16. 9. 2005 11:09 Nový

Jen IE?

celé vlákno
Pani designeri novinek by se take obcas mohli podivat, jak vypada jejich prace i v jinych prohlizecich nez MS IE :-((
A to hovori zcela jasne o jejich profesionalite....
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 11:24 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
O kterém konkrétně mluvíte? Zkusil jsem se na to kromě Firefoxe podívat ještě v Opeře a Konqueroru, nevidím žádný zásadní problém. Dokonce i v lynxu to (na první pohled) vypadá použitelně…
MK
MK (neregistrovaný)
16. 9. 2005 12:29 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
Pod logem novinky.cz barevny prouzek vypada v ie tak jak ma (alespon doufam :-), v mozille a opere (hlavne) to vypada jinak. Problem je ve velikosti tlacitka. Mozna detail, ale pro mne jako operistu do oci bijici :-))
A v nekterych odstavcich je v opere jina velikost pisma narozdil od ie.
A nakonec moc nerozumim pouzivani xhtml 1.0 transitional, jakykoliv transitional nepovazuji za zrovna za koser. Samozrejme chyba to neni, jen muj osobni postoj :-)
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 13:07 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
Že to vypadá jinak než v MSIE, mne nezajímá, stejně ho nepoužívám. Podstatné pro mne je, že ve Firefoxu (a ani Opeře nebo Konqueroru) mi nejsou skryty žádné části stránky (kromě flashových reklam, ale to je pro mne spíš výhoda, jinak bych používal 32-bitový build) a ani nevidím nic, co by mne vizuálně nějak znepokojovalo.
Magor
Magor (neregistrovaný)
16. 9. 2005 16:47 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
Třeba jednou z novinek jsou bubliny s výkladovým textem. Ve firefoxu si ale přečteš kousek a když je nutné skrolovat, tak se k tomu nedostaneš (např. http://www.novinky.cz/zahranicni/65020-bush-priznal-chyby-pri-katastrofe-v-new-orleans.html). Alespoň já ne. A odlaďovat něco po spuštění u firmy s takovým potenciálem a kapitálem je UBOHOST. No a jak se teď dívám, tak mi to dokonce rozhodí celý layout a do textu vyprskne kus kódu: th="400" height="265" alt="" />. No to bych pochopil na nějaké osobní stránce studenta střední školy, ale na největším portálů? No a už vůbec nekomentuju možnost podstrčení libovolné url např: http://www.novinky.cz/zahranicni/65020-bush-je-vypatlany-kreten.html
Michal Molhanec
Michal Molhanec (neregistrovaný)
16. 9. 2005 17:25 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
heh, to je dobrá bota :-)
Alex
Alex (neregistrovaný)
19. 9. 2005 0:54 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
Myslíš?? Neřekl bych že je to tak strašné. Jasně, je to server s velkou návštěvností, ale jako taková "bota" mi to nepřijde.

Menší zaškobrtnutí...:)

Operu používám už dost dlouho na to, abych si zvyknul že i CNN někdy zmatkuje. Btw. takové médium jako NY Times také nepodporuje vykreslovací jádro Opery a pokud si chceš něco pustit v pop-up (na NY Times standard), musíš startovat IE...
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 18:09 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
Já to okénko vidím celé (Firefox 1.0.6, Linux). To by mi spíš vadilo, že bez JavaScriptu to neuvidím vůbec, ale na druhou stranu, je to spíš taková doplňující featurka navíc, nic, bez čeho by ta stránka byla neúplná… Ten bezprizorný kus HTML vypadá na něco, co autor omylem pastnul, aniž by si toho všiml; ať hodí kamenem, komu se něco podobného nikdy nestalo. Jediné, co mi na té stránce vadí, je popisek zasahující do obrázku.
Magor
Magor (neregistrovaný)
16. 9. 2005 20:27 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
Já mám FF pod Win a stačí mí zapnutou lištu s odkazy a už musím kouzlit jak Kaprfíld, chytnout text v boxíku a celý jej označit, aby se to posunulo dolů.

Jistě, taky bych hodil kamenem, ale za situace, kdy třeba spěchám. Oni dostávají dost peněz na to, aby se jim něco takového prostě nestalo, mají k dispozici dost hardware, aby si to otestovali na desítkách kombinací OS a browserů. Stát se to na Yahoo, tak ten člověk je na dlažbě.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 18:11 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
Ještě k té poslední "chybě": kolik je podle vás webů, které ošetřují, aby se stránka nezobrazila, pokud do URL přidáte něco jako '?id=bush-je-...' resp. '&id=bush-je-...'?
Leo
Leo (neregistrovaný)
16. 9. 2005 18:19 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
"kolik je podle vás webů, které ošetřují, aby se stránka nezobrazila, pokud do URL přidáte něco jako '?id=bush-je-...' resp. '&id=bush-je-...'?"

Taky proc ze, OBSAH stranky se nemeni. Leo
Magor
Magor (neregistrovaný)
16. 9. 2005 20:19 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
No z databáze se jistě tahá id plus onen nadpis do url, takže lze primitivní podmínkou porovnat, zda patří k sobě.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 21:30 Nový

Re: Jen IE?

celé vlákno
Ale proč to kontrolovat? Na 99 procent stránek se vám dokážu odkázat pomocí URL, které obsahuje nějakou hanlivou frázi, a nikoho to nezajímá. Nevidím žádný důvod, proč by také mělo…
-
- (neregistrovaný)
16. 9. 2005 11:24 Nový

OT: co takhle prinest zpravu o Berdarovi

celé vlákno
myslim, ze je to vyznamna osoba ceskeho internetu a ocekaval bych alespon kratkou zpravu o tom, ze police pripad ODLOZILA.
Kybernet
Kybernet (neregistrovaný)
16. 9. 2005 17:14 Nový

Re: OT: co takhle prinest zpravu o Berdarovi

celé vlákno
"... je to vyznamna osoba ceskeho internetu ..."

Proboha, nestraste!!
-
- (neregistrovaný)
17. 9. 2005 1:57 Nový

Re: OT: co takhle prinest zpravu o Berdarovi

celé vlákno
vyznam mela - negativni, nejaky problem?
Szbozi.cz
Szbozi.cz (neregistrovaný)
16. 9. 2005 12:10 Nový

novinky

celé vlákno
zmeny mi neprijdou nejak prevratny.spis jako mensi korektury - zaslouzily by si komplesnejsi redesign
Michal Molhanec
Michal Molhanec (neregistrovaný)
16. 9. 2005 13:11 Nový

mě se to docela líbí

celé vlákno
Dovolil bych si s některými pasážemi článku polemizovat.
"Je také málo variabilní: přibude-li nová položka nebo uživatel použije větší písmo, menu se přelomí a položky odskočí na nový řádek."

No to je snad dobře ne? Lepší než aby při větším písmu přetekl z jednoho políčka do druhého a vytvořil tak guláš, jako se mi stávalo u starého designu.

"Srovnáme-li to s některými zahraničními zpravodajskými portály (BBC, CNN nebo třeba WorldNews), zjistíme, že hledíme na weby naprosto nesrovnatelné. Vedle hutných, na pohled informačně nahuštěných portálů působí Novinky jako nudný účetní po boku mediální hvězdy."

Tak to já tedy radši nudného účetního než mediální hvězdu. Možná jsem příliš jednoduchý člověk, ale zmiňované weby mi moc přehledné nepřijdou a pro mě z toho souboje vychází novinky jako jednoznačný vítěz.

"Velkou změnu k lepšímu doznaly i komentáře k článkům."

Já akorát nechápu, proč stránkování — bohužel jako skoro všude — implementováno po stránkách a ne po příspěvcích. Tzn. čtu komentáře, kliknu na předchozí a o x komentářů, které se mezitím mezi stránkami přelily, protože na začátku byly nové přidány, přijdu.

Jinak ta úzká nudle vlevo mi vadí taky.

Nillbert Nullingsworth
Nillbert Nullingsworth (neregistrovaný)
16. 9. 2005 14:14 Nový

Hrůzostrašný zločin

celé vlákno
Nový design je hrůzostrašný zločin!
Vždy když něco leta kásně funguje přijde nějaký idiot a vše ZMRVÍ!
Změna diskuzí na Novinky.cz mě OTRÁVILA jak posledních 5let NIC!
Trávil jsem tam 2roky i 10hodin denně - změna designu uplně rozbila celou starou partu - jen ten idiot co to celé spáchal si ted o sobě myslí jaký je "designééééér" - blbec je to!
Leo
Leo (neregistrovaný)
16. 9. 2005 15:10 Nový

Re: Hrůzostrašný zločin

celé vlákno
"Trávil jsem tam 2roky i 10hodin denně - změna designu uplně rozbila celou starou partu - jen ten idiot co to celé spáchal si ted o sobě myslí jaký je "designééééér" - blbec je to!"

Jestli byste si spis vy nemel najit skutecne pratele v realnem svete nevyvolenych, a v nem travit 24 hodin denne :-) Leo
Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
16. 9. 2005 15:25 Nový

Re: Hrůzostrašný zločin

celé vlákno
Jo, todle fakt miluju, lidi, co si pletou komentáře k článkům na zpravodajských serverech s chatem...
Nillbert Nullingsworth
Nillbert Nullingsworth (neregistrovaný)
17. 9. 2005 10:19 Nový

Re: Hrůzostrašný zločin

celé vlákno
Já si nic nepletu pixlo. Jestli se na týhle planetě někdo může vyjadřovat k novinkám.cz - tak jsem to já!
snail
snail (neregistrovaný)
16. 9. 2005 18:57 Nový

Re: Hrůzostrašný zločin

celé vlákno
"Změna diskuzí na Novinky.cz mě OTRÁVILA jak posledních 5let NIC!"
To jsi vlastne stastny clovek... :-D
Tomáš Marný
Tomáš Marný (neregistrovaný)
18. 9. 2005 22:50 Nový

www.spoluzaci.cz...

celé vlákno
... mají taky nový kabát, a nikomu se nelíbí. Takhle jednotné názory jsem ještě neviděl, i na diskuzi o nepřizpůsobivém etniku na iHeute je cca 5% těch, co se jich zastávají, tady byly na 500 naprosto negativních ohlasů 2 kladné... A jak to dopadlo? Soudruh cenzor na Seznamu ty ošklivé příspěvky maže a maže a maže... Zakže jsem na oplátku smazal své 3 třídy a přesunul je na http://euroclassmates.com, stát _Atlantis.
Nezdarna zacka
Nezdarna zacka (neregistrovaný)
9. 12. 2005 23:28 Nový

Re: www.spoluzaci.cz...

celé vlákno
Jezisimarja, jak je ten svet malej. Zasnu, kde vsude se nachazeji "Nezdarnici", to je k nevire. Kazdopadne moc zdravim. J.
v
v (neregistrovaný)
19. 9. 2005 12:17 Nový

objektivita

celé vlákno
Nějak nechápu proč v poslední době píšou takovéhle "recenze" lidé, kteří (jak sami dokonce přiznávají) o tom moc nevědí a na danou věc či web moc často nechodí nebo nepoužívjí.

Vzpomínám si jak konkrétně tenhle autor psal kdesi nějakou recenzi na novou verzi IE exploreru ač sám používá Safari a ani pořádně nevěděl jak se označuje text (via pixblog) :))

P.S. Lidé by měli psát jen o tom o čem aspon něco vědí anebo radši nic .. ale na druhou stranu chápu, že jsou lidé, kteří se musí zviditelnit .. "o kom se nemluví ten jakoby nebyl"

Škoda jen že to otraví lidi, kteří by k tomu mohli něco říct, ale po těch agresivnějších pisálcích je přejde chut.
Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
19. 9. 2005 14:15 Nový

Re: objektivita

celé vlákno
Sice se mi nějak nedaří uchopit vaši logickou dedukci "nečte pravidelně Novinky, tudíž nerozumí dané problematice", ale jinak máte naprostou pravdu. Z nutkavé potřeby se zviditelnit obcházím slintaje redakce a na kolenou prosím redaktory, aby mě nechali něco napsat. Jste prostě děsně in.
v
v (neregistrovaný)
19. 9. 2005 15:36 Nový

Re: objektivita

celé vlákno
Sice se mi nějak nedaří uchopit vaši logickou dedukci "nečte pravidelně Novinky, tudíž nerozumí dané problematice"

To ovšem neznamená, že ta (jak říkate) logická dedukce je špatná ;)

Novinky.cz jsou primárně určeny pro cílovou skupinu pro kterou sice jako webdesigner cosi vytváříte, ale mám pocit, že ve většině případů vy (a vám podobní, kteří sáhodlouze mluví o přístupnosti, použitelnosti, validitě a kdo ví o čem ještě) neví vůbec nic. Teda oni si myslí si že ano, ale nakonec jsou šokováni např. z přístupů na blesk.cz na dotaz www.blesk.cz a kliknutím na první odkaz ve výpisu.

Takže to není o tom, "nečte pravidelně Novinky,.....", ale spíš o tom, že váš pohled na danou problematiku je již dávno velmi zkreslený a nemáte ani páru co a hlavně jak hledají lidé, kteří žijí radši ve skutečné realitě a na internet se přijdou podívat jen občas .. třeba na Novinky, .

V jednoduchosti je krása a genialita (ted neobhajuji Novinky .. do toho mají daleko .. ale obecně) .. v jednoduchosti je i skrytá použitelnost .. a o tu jde .. na co vám bude návštěvník, který nebude vědět co má dělat a odejde ..(i když na druhou stranu možná si řeknete, že jsem prostě jen jednoduchá .. ) To čemu vy říkate vzduch a prázdné místo to bude asi pokus o tu jednoduchost.

P.S. Zkuste někdy napsat nelaciné téma .. aspon jednou, díky

Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
19. 9. 2005 15:44 Nový

Re: objektivita

celé vlákno
Úsměvné. Skutečně.
Dva medvědi
Dva medvědi (neregistrovaný)
19. 9. 2005 19:31 Nový

Re: objektivita

celé vlákno
Úsměvná je vaše reakce, pane Staníček.
Za prvé nechápu, že se nestydíte diskutovat pod vlastním článkem.
Za druhé nevím, proč hodnotíte něco, co sám přiznáváte ani neznáte.
To co Novinky udělali s dezénem, je opravdu zločin!
A i když to ještě jak říkáte, "dotáhnou", třeba tím, že umožní například v diskuzích, řazení příspěvků podle času, vlákna a tak, už je to irelevantní.
Splynuly totiž s šedí, českých zpravodajských webů, tak dokonale.......
To, jak vy říkáte, že je teď radost číst, je bulvár, pane, přidáním obrázků k adresám,
se stáhla na Novinky bulvární klientela, a opravdu je to radost číst.
Obvzláště pikantní jsou fašistické nicky, jako Keitel, Hitler, Eva Braun, Karel Marx, Stalin, atd., včetně krásně vyvedených fotografií.
Asi jste opravdu slepý, a nebo nějak podivně názorově orientovaný, když to nevidíte.
Jen tak dál, zase nám tu příště popište něco, co tak dobře do hloubky nejprve prostudujete,
jako změnu "image Novinek", vy Kabáte.......
Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
19. 9. 2005 20:41 Nový

Re: objektivita

celé vlákno
...že se nestydíte diskutovat pod vlastním článkem.

Vy jste teda dneska fakt k popukání. Eštěéé...

Dva medvědi
Dva medvědi (neregistrovaný)
4. 10. 2005 18:37 Nový

Re: objektivita

celé vlákno
Pro soudruha Staníčka:
To, jak jste reagoval na kritiku, svých výplodů, je přesně to, co se teď děje na Novinkách.
Bulvár a pozor, CHAT !!!
Takže, protože nechodlám chatovat, chodím do diskuzí na JDL a na idnes, a mám klid. Ještě přestěhuju maily, a víc mě Lukaševič neuvidí.
A vy se můžete už pomalu pouštět do psaní článku něco na způsob třeba:"Kam zmizel ten starý web?"
crackonosh
crackonosh (neregistrovaný)
20. 9. 2005 16:38 Nový

Jen tak

celé vlákno
A to já se zase Novinek musím zastat. Podle mne je změna rozhodně k lepšímu. Po prvotním leknutí a narušení zaběhaných pořádků (navigace vlevo) hodnotím většinu změn kladně. Zprávy jsou o něco přehlednější, došlo k výbornému sladění s novou podobou diskuse a vkusně autoři pracují s bílým (ne však prázdým) prostorem.
I když paradoxně to je jedna z věcí, která by se dala vytknout. Uživatelé s rozlišením obrazovky 800/600 si příliš pohodlně nepočtou, hlavně díky zvětšeným obrázkům a bílému místu okolo jednotlivých článků. V časopise by to byla změna rozhodně kladná, v "obrazovkovém médiu" bohužel některé návštěvníky mírně degraduje do role šamanů s posuvníky.
Jednoznačně bych hlasoval pro zarovnání grafiky na střed průzoru prohlížeče. A i ta hlavní navigace by chtěla trochu zvýraznit, to je svatá pravda, podobnost s ostatními českými zpravodajskými portály je trochu ostudná.
Každopádně jsem neoblomně přesvědčen o tom, že oproti v článku zmiňovaným zahraničním portálům, mají za přehlednost plus a absolutně mi neevokují něco laciného, prázdného -- naopak, elegance ve mně vzbuzuje spíše pocit profesionality a snahu o přehlednou hierarchii informací.
A jen na okraj pro pana Staníčka -- opravdu máte zapotřebí každou nicotnou větičku namířenou proti vašim názorům, nebo dokonce proti vám, komentovat stylem -- Vy jste teda dneska fakt k popukání. Eštěéé... -- snad abyste všem dokázal, jak jste oproti nim na výši, jak lehce každého dokážete "setřít"? Hodí se to spíše k pubertální mládeži než k dospělému člověku, který kolem sebe rád vytváří auru inteligencí nasyceného vzdělaného člověka?
Petr Staníček
Petr Staníček (neregistrovaný)
20. 9. 2005 17:31 Nový

Re: Jen tak

celé vlákno
Ne, zdaleka ne vždy to mám zapotřebí. Ale jsou dny, kdy jsem dobře naložen a takové potřeby mi vytanou. Co s tím už nadělám... ;)
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
20. 9. 2005 19:12 Nový

Re: Jen tak

celé vlákno
Musím se Pixyho zastat, věta "že se nestydíte diskutovat pod vlastním článkem" mi přišla také docela k popukání - tedy za předpokladu, že to bylo míněno vážně, jinak spíš k pláči…
crackonosh
crackonosh (neregistrovaný)
21. 9. 2005 8:33 Nový

Re: Jen tak

celé vlákno
No jistě, ale dobře víte, že v každé diskusi se najde několik pochybných lidských existencí s podivnými názory (diskutovat pod vlastním článkem!). Nicméně já osobně zastávám názor, že pokud na podobné věci nechci reagovat nebo se přít, je pořád lepší nechat tyhle blitky bez povšimnutí a nesnažit se to řešit trochu zbytečnými a trochu bezobsažnými výkřiky, toť vše :-)
kowalski
kowalski (neregistrovaný)
24. 9. 2005 13:35 Nový

RSS kanaly

celé vlákno
Stale nemaji tematicky roztridene RSS kanaly jako maji ceskenoviny.cz - v te soucasne podobe je v tom madlajz. :(
rene
rene (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
11. 3. 2009 10:11 Nový

RE: Novinky.cz mají nový kabát

celé vlákno
Ja sem dnes rano byl dost neprijemne prekvapen, fonty nadpisu, velke mezery mezi textem a obrazky, obrovske obrazky (vzhledem k tomu, ze novinky rady a casto davaji ilustracni fota jako noziky a opasky policajtu to nechapu) ... to je jen priklad co me prastilo do oci na prvni pohled. Celkove je to neprehledne a zmatecne. Nedostatek obsahu se zde snazi nahradit formou zvetsovani - zvetsenim vyplne mezi bloky, zvetsenim obrazku, zvetsenim fontu... Ocenil bych, kdyby se radsi snazili pridat obsahu - ale zrejme nemaji co rict.
jardanet
jardanet (neregistrovaný) ---.acvyskov.cz
19. 7. 2009 17:11 Nový

www.zazitkomanie.cz

celé vlákno
www.zazitkomanie.cz
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem