Novinky.cz do tvorby regionálního zpravodajství zapojí čtenáře

Novinky.cz dnes představily novou rubriku Vaše zprávy, kde dostanou prostor zpravodajské příspěvky od čtenářů. Ti budou moci redakci zasílat vlastní články nebo třeba fotografie k událostem. Časem se mají přidat i videa. Naším cílem je vytvořit pro Novinky.cz síť vlastních dobrovolných přispěvatelů, kteří hledají a píší autentické zprávy z měst, obcí i malých vesniček. Každý, kdo vnímá události ve svém okolí, má šanci být viděn na nejčtenějším online zpravodajském serveru, vysvětluje Norbert…

Novinky.cz dnes představily novou rubriku Vaše zprávy, kde dostanou prostor zpravodajské příspěvky od čtenářů. Ti budou moci redakci zasílat vlastní články nebo třeba fotografie k událostem. Časem se mají přidat i videa. Naším cílem je vytvořit pro Novinky.cz síť vlastních dobrovolných přispěvatelů, kteří hledají a píší autentické zprávy z měst, obcí i malých vesniček. Každý, kdo vnímá události ve svém okolí, má šanci být viděn na nejčtenějším online zpravodajském serveru, vysvětluje Norbert Gulevič, produktový manažer Novinky.cz.

KL_NOMINACE

Tito dobrovolní korespondenti (tedy nehonorovaní) se budou muset nejdříve registrovat s tím, že potvrzení registrace jim do dvou až tří dnů dojde klasickou poštou. Je to opět ochrana pro ověření identity (alespoň by teoreticky měla být), kterou čtenáři serveru Novinky.cz znají už z tamních diskuzí. Do nich řádně registrovaní uživatelé již kvůli čtenářským zprávám toto kolečko absolvovat nemusí – k psání článků se mohou registrovat jen přes e-mail.

Redakce serveru Novinky.cz prý všechny příchozí čtenářské materiály projde a prověří. Dopředu uvádí, že nemá zájem o recenze, rozhovory, glosy nebo informace o soudních kauzách, obviněních a žalobách. Zájemci si mohou prostudovat pravidla spolupráce. (Tisková zpráva)

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 8. 2010 13:57

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »