Hlavní navigace

Novinky.cz do tvorby regionálního zpravodajství zapojí čtenáře

Jiří Macich ml.

Novinky.cz dnes představily novou rubriku Vaše zprávy, kde dostanou prostor zpravodajské příspěvky od čtenářů. Ti budou moci redakci zasílat vlastní články nebo třeba fotografie k událostem. Časem se mají přidat i videa. Naším cílem je vytvořit pro Novinky.cz síť vlastních dobrovolných přispěvatelů, kteří hledají a píší autentické zprávy z měst, obcí i malých vesniček. Každý, kdo vnímá události ve svém okolí, má šanci být viděn na nejčtenějším online zpravodajském serveru, vysvětluje Norbert…

Novinky.cz dnes představily novou rubriku Vaše zprávy, kde dostanou prostor zpravodajské příspěvky od čtenářů. Ti budou moci redakci zasílat vlastní články nebo třeba fotografie k událostem. Časem se mají přidat i videa. Naším cílem je vytvořit pro Novinky.cz síť vlastních dobrovolných přispěvatelů, kteří hledají a píší autentické zprávy z měst, obcí i malých vesniček. Každý, kdo vnímá události ve svém okolí, má šanci být viděn na nejčtenějším online zpravodajském serveru, vysvětluje Norbert Gulevič, produktový manažer Novinky.cz.

test 3

Tito dobrovolní korespondenti (tedy nehonorovaní) se budou muset nejdříve registrovat s tím, že potvrzení registrace jim do dvou až tří dnů dojde klasickou poštou. Je to opět ochrana pro ověření identity (alespoň by teoreticky měla být), kterou čtenáři serveru Novinky.cz znají už z tamních diskuzí. Do nich řádně registrovaní uživatelé již kvůli čtenářským zprávám toto kolečko absolvovat nemusí – k psání článků se mohou registrovat jen přes e-mail.

Redakce serveru Novinky.cz prý všechny příchozí čtenářské materiály projde a prověří. Dopředu uvádí, že nemá zájem o recenze, rozhovory, glosy nebo informace o soudních kauzách, obviněních a žalobách. Zájemci si mohou prostudovat pravidla spolupráce. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
26. 8. 2010 13:57
Skvělý nápad - obsah zdarma ve stylu web 2.0; spousta nových ilustračních fotografií a pojištění, aby novinářům nelezli do zelí a věnovali se pro novináře nezajímavým tématům. Autoři budou bez nároku na honorář publikovat články v džungli reklam provozovatele. Tomu říkám business!