Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Nový mobilní Internet od Vodafone

Zdenek
Zdenek (neregistrovaný)
6. 11. 2008 7:41 Nový

Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Ta internetova cenzura je u Vodafonu v cene predpokladam.
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 7:53 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Jasně že jo. Opera mini ořezává Internet, Vodafone ořezává ten svůj intranet, a leze z toho 1 B/s (nebo bit/s?). A s tim se do toho objemovýho limitu dá vejít - to je zas fakt.

A protože mám vliv u známejch, tak ti, který uvažovali o Vodafonu, jsem jim to rozmluvil, že je to šmejd a cenzuruje, a neběžel by jim tam ani seznam.cz za chvíli, tak se rozmysleli, a zvolili jinak :)
Aneb antireklama taky reklama. Jen tak dál, Vodafone, pokračuj. Už teď seš ten nejhorší operátor, kterýho zvolí jen zoufalec, a kterej nikdo rozumnej nedoporučuje a jen ho haní a plive si při tom na zem :)
Aneb jak z benjamínka a lidového operátora otloukánkem a zmetkem cenzorskym. Ale může si za to sám.
pd
pd (neregistrovaný)
6. 11. 2008 8:01 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Hehe. Zajimalo by me, zda vsechny komentare ve vsech diskuzich na internetu v tomto stylu po kazde zmene ve sluzbach jakehokoliv operatora pise tentyz clovek nebo mozna nejaka sekta :-) Nebo by to mozna mohl popsat nejaky psycholog. Schema je vzdy stejne: "Zmena je k horsimu, ale uz predtim jsem vedel ze operator XY je nejhorsi v teto casti galaxie, takze me to neprekvapilo, tfuj" :-) Co k tomu ty lidi vede to ventilovat na verejnosti?
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 8:09 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Inspiroval jsem se včera na živě, to je fakt :) Jenomže je to bohužel pravda, tak co s tim. Informovat veřejnost, že se Vodafone inspiroval v Číně a jeho Velkym čínskym firewallu. Ale co pak sakra dělá v ČR? A jestli mu to hloupí britové taky žerou, tak ať se vrátí tam, tady neni na nevypnutelnou cenzuru nikdo zvědavej, a vrátit se 20 let zpět chtěj leda komouši (ale ty jsou nebezpečný asi jako moje babička, narozdíl od plošný cenzury).
ohmygod
ohmygod (neregistrovaný)
6. 11. 2008 8:46 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
pánovi se asi nelíbí, že mu Vodafone blokuje stránky s dětským por*** :-)
Každopádně mě taky připadá, že se po českém internetu pohybuje několik chorobomyslných jedinců, kteří v diskuzích melou tyhle anální výblitky.
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 8:54 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Asi těžko, když Vodafone nikdo z mýho okolí nemá (a snad ani mít nebude, jak jsem psal), a na pornu jsem nebyl ani nepamatuju (ona skutečnost a reál jsou poněkud vzrušivější) :)
Tady jde o princip. Ale tohle by bylo asi nad tvoje chápání. Možná škoda, žes to před 89 nezažil. Někteří skutečně rádi a zvesela přijímali všechno, co jim soudruzi nakukali. Kdo nejde s námi, jde proti nám! A samozřejmě, vůbec navíc nejde o teď (i když ty idioti neschopný blokovali i běžný stránky s chatem), ale o budoucnost. Podívejte se do Austrálie. I vláda přiznává, že když na to přijde, klidně dá na seznam stránky, co jí kritizujou. A to už je sakra vážný (takovým přeju hodně ošklivou smrt), a vůbec ne k smíchu. A jak známo, idiocie se šíří, zvlášť v Evropě od Evropský komise většinou.
P.S. Byl jsem proti vstupu.
stoural aura:41
6. 11. 2008 9:37 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Kdy konecne pochopite, ze soukroma firma si muze delat se svymi produkdy, co chce? Klidne i cenzurovat cely cesky internet. Je to jeji pravo a tvoje pravo je takovou nabidku odmitnout. Jenom idiot omila cenzuru porad dokola ;-)
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 9:53 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Jistěže, že je to její právo. A moje právo je zas jí hanět a hlavně v okolí jí dělat špatnou reklamu, klidně pořád dokola.
stoural aura:41
6. 11. 2008 10:11 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
A ty si myslis, ze fakt nekoho ovlivnis? :-))))))))))))))
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 10:16 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Chtělo by trochu umět číst. Vzhledem k tomu, že mnoha známým spravuju kompy a radím u elektroniky, daj na mě i co se týče mobilů. Takže jak jsem psal, nikdo z okolí Vodafone nemá. A mohl mít. Vymluvil jsem jim to. Ovšem pravdivě. Nic než pravdu. K tomu mi dopomáhej Bůh.
stoural aura:41
6. 11. 2008 10:57 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Tak jsi jim VF jako operatora vymluvil. Blahopreji. A ted - CO JAKO?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 11:40 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Ja jsem taky uz VF nekolika lidem rozmluvil, hééč (též jsem takový poradce pro širší okolí :-) )

A co jako? Dobrý pocit.
Nenene
Nenene (neregistrovaný)
6. 11. 2008 11:45 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
:-))) , to víš, trochu mu porostlo sebevědomí, přidá si do životopisu kolonku "odrazeno zákazníků VDF: xxx". :-)) . Až mu z toho blaženého pocitu běhá mráz po zádech. Někdy si říkám, čemu ty lidi nevěnujou energii, jeho volba... ale naše právo se tomu divit. :-)))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 11:52 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
odkdy si OSVČ píše životopis ? ..
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 11:45 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Nic jako, jen dělám, co můžu, aby ty bolševici nedostali moje prachy ani prachy známejch a kámošů. Nic víc.
Stejně tak jsem bojkotoval olympiádu, protože fašisty nepodporuju.
stoural aura:41
6. 11. 2008 12:04 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Bojkotoval jsi olympiadu? A jak jsi to udelal? Ze ses na ni nedival?
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 12:30 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Stačilo vidět ukázky ze šestatřicátýho, vidět znova fašistickou propagandu nemusim.
stoural aura:41
6. 11. 2008 12:40 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
A vam unika rozdil mezi fasistickou a komunistickou propagandou?
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 13:03 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
To spíš uniká vám. Ve skutečnosti je to na jedno brdo, obojí zločinecká ideologie (jedna zprava, jedna zleva, a kruh se uzavírá v jedinym bodě...). A obojí u nás protiprávní v její propagaci.
stoural aura:41
6. 11. 2008 13:50 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
No, jestli je na jedno brdo komunismus a fasismus, tam je mi vas docela lito. Vidim to tak, ze podobne "zjednodusujete" i v jinych vecech - napr. ten Vodafone. Vodafone podle vas "cenzuruje internet" a tak jej rozmlouvate vsem lidem ve vasem okoli, kteri jej chteji pouzit pouze pro volani (coz je vec, ktera nema s onou "cenzurou" nic spolecneho).

To mi prijde jako docela trapne, s prominutim. Ti lide za vami prijdou se zeptat, a misto abyste jim nestranne a objektivne poradil, nutite tim sve vlastni subjektivni nazory. Jak uz jsem psal, takovych chudaku je mi lito.

Vyslovna propagace komunismu a fasismu u nas neni trestna.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 14:47 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
no a co? ja to delam dokonce tak, ze za nimi sam prijdu a od VF je odrazuju i kdyz uz ho pouzivaji (u mnohych na me doporuceni, ovsem to tehdy jeste byl Oskar a choval se jinak, na CZ trhu nejlepe a to uz neplati).. a samozrejme odrazuju i ty, co jen volaji a smskuji.. proc ? no z pomsty prece.
smal
smal (neregistrovaný)
7. 11. 2008 19:38 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
jo.
standa
standa (neregistrovaný)
6. 11. 2008 10:41 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
tak hlavne ze si kvuli tomu abys pouzival mobil porizujes smlouvu na 2 roky trubko , jen plat za kraviny a vyuzivej krasnou tarifikaci 60+60 ci 60+30. hlavne ze mas vsude pokryti svym krasnym pomalym GPRS ,muhehe dobre ti tak, nez si zjistis spoj tak ti uz davno vlak ci bus ujede ty rychly sneku, ani na navigaci se ten tvuj operator neda pouzit tak si ho krasne uzivej a plat jak mourovatej i kdyz budes treba v zahranici, nemoznost menit tarif ci zrusit cislo kdyz mas treba sluzebni mobil, je opravdu dobra vyhoda tech tvych operatoru. jen tak dal bud ovecka co je tupe uvazana kolem krku a nemuze se z te smycky vyvleknout.
jen zavidis ze ostatni si muzou menit tarify a ceniky podle aktualni potreby a ty musis platit jak mourovatej a mimo prahu se ani nepripojis a to te strasne moc pali. co se tyce nake cenzury ani neumis si deaktivovat sluzbu, no ty musis bejt ten nejtupejsi uzivatel mobilu kdyz si neumis dekativovat blokovani stranek pro dospele, at uz pres samosku tak pres operatora. opravdu se ukazala tvoje hloupost a negramotnost.i cvicena opice umi ovladat mobil lip nez ty.je mi te lito a tvych znamych take
smrdutejtchoř
smrdutejtchoř (neregistrovaný)
6. 11. 2008 11:42 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
I cvičená opice ví, že cenzura Vodafonu vypnout nejde :-) Páně Vodafone totiž ví nejlíp, co je pro tebe dobrý! Tak poslouchej, a buď tupá ovce, ano.
standa
standa (neregistrovaný)
7. 11. 2008 1:02 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
ty ses k smichu chlapecku, tobe ten mobil davat do rukou nemeli ty ho nosis jen na ozdobu. to ze ty to vypnout neumis neznamena jeste ze to nejde. jenom to umet joudo ,ale to ty neumis. si poklepej na celo pred zrcadlem jaky ty jses pako, takovy uz jsem dlouho nevidel. presne zapadas do segmentu techto operatoru tupej jak poleno, s mobilem zadaco nechal bych si provrtat i koleno.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 11. 2008 1:05 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
a zase jeden, ktery si plete o cem je rec a jeste si mysli, jak je chytrej...
smal
smal (neregistrovaný)
7. 11. 2008 19:42 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
stando, neurazej tady diskutujici, to neni ten styl diskuze ktery tu preferujeme.
a tan cenzura opravdu vypnout nejde, to vypnuti filtrovani porna je opravdu neco jineho.
z
z (neregistrovaný)
6. 11. 2008 11:04 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Stourale a kdy ty pochopis, ze internet nikomu nepatri a NIKDO nema pravo cist co ty nekomu posilas.

Hovada jako ty by mel nekdo mplatit od rana do vecera furt a furt.
stoural aura:41
6. 11. 2008 11:46 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
A on snad nekdo tady tvrdi, ze internet patri vodafonu? Ale prosim vas ... :)
Mysel
Mysel (neregistrovaný)
6. 11. 2008 15:06 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Ja jsem si zcela jist, ze Vodafone by zadnou stranku, kterou chci videt necenzuroval. Nicmene pokud chteji delat takova svinstva, internet si od nich neobjednam.
A to mluvim o internetu, ne o tehle anekdote pouzitelne tak na instant messaging. :o))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 11:37 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
ne nepise, ja to sem jdu treba napsat az teprve ted (pred par minutkami jsem vstal): takze pro vsechny: to neni internet, ale cenzornet, cenzornet nebrat :) papa
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
8. 11. 2008 7:11 Nový

Re: Vodafone cenzura internetu

celé vlákno
Proč jsi jim to rozmluvil nechápu, stejně je Seznam.cz na hovno !
Jentak
Jentak (neregistrovaný)
6. 11. 2008 9:42 Nový

Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
Jsme vůbec v roce 2008???? VF se snaží prodavát odpadní technologii GPRS/EDGE s jakýmsi "urychlovačem částic"??? Jděte už někam, pánové z Vodafonu!!!
Marty McFly aura:74
6. 11. 2008 9:57 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
Kdyby to stálo 50Kč měsíčně, tak bych to hned bral. Někam bys mohl poslat i pány z O2 nebo T-mobile, ti jsou stejní hajzlíci, ne-li mnohem horší :))
R2
R2 (neregistrovaný)
6. 11. 2008 10:03 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
VF ma aspon nejake pokryti touto odpadni technologii(EDGE). O2 a T-mobile sice maji modernejsi technologie, ale bohuzel vicemene jen v centru Prahy a Brna.
Lukáš
Lukáš (neregistrovaný)
6. 11. 2008 13:05 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
Ano, je to mazec ... 100MB představuje přes 10 000 mobilních stránek a po snížení rychlosti na 16kB/s?? Na mobilní stránky to stačí, protože ty mají průměrně 5-10kB včetně veškeré grafiky.

Vodafone spouští MOBILNÍ INTERNET, ne nové tarify připojení k internetu pomocí mobilu!!
Mysel
Mysel (neregistrovaný)
6. 11. 2008 15:08 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
A on nekdo nejake ty Vase "mobilni stranky" pouziva? Ja blbec si do ted myslel, ze lide chteji prohlizet web, prijimat a odesilat postu a komunikovat pres IM... Napovidal by tomu i fakt, ze se jedna o "mobilni internet".
Pavel aura:95
6. 11. 2008 15:15 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
Vše výše uvedené bez problémů funguje už teď. V mobilu nebudu otevírat 5 MB prezentace se štěnátky ani koukat na YT.
cenzor na ČT řádí jako sm
cenzor na ČT řádí jako sm (neregistrovaný)
6. 11. 2008 16:10 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
mě by zajímalo, proč zavedli cenzuru určitých věcí ještě dříve, než se to dá stahovat ? :))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 11. 2008 20:57 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
Aha! Tak to jsem zase moudrejsi. Poslednich par let mam dojem, ze si mnoho lidi kupuje mobilni zarizeni s rozsahlymi schopnostmi mimo jine proto, aby mohli vesele odkudkoli kupovat + stahovat hudbu a treba i koukat na ten youtube...
A oni misto toho - jako Vy, purista - budou cist co nejkratsi maily v plaintextu a koukat na nepovedene pseudostranky.

Mozna ale zijete v nejakem paralelnim svete, kde uzasne gprs(/edge) povazuji za kulervouci koridor k datove dalnici se state-of-the-art vykonem. Je nekde pruchod do tohoto sveta? Rad bych na chvilku nakoukl. Jen tak pro vystrahu. :o)))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 11. 2008 20:59 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
PS: Nejde proboha o zadna o stenatka, jde treba o zakladni pouzitelnost k praci. Priloha 2-3MB je v roce 2008 v mobilnim zarizeni podle Vas tabu?!
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný)
8. 11. 2008 2:30 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
Priloha do emailu vubec nepatri, takovy odpad hned mazu.
Pavel aura:95
8. 11. 2008 12:40 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
Ale jistě že ne, prostě si myslím, že tohle připojení je jen jakási "light" verze. Na prohlížení mailů (Gmail i na mé doméně), Operu Mini (bez obrázků :-)) a IM se dalo použít i připojení přes APN internet 6h/kB, tohle je bonus navíc. Ano, měl jsem napsat, že to nevyužiju, otvírat 2 MB přílohu na mobilním telefonu / PDA a nějak smysluplně s ní pracovat nebudu, od toho je stolní poč. Pokud bych to i potřeboval, pořídím si odpovídající připojení, ale tabu to jistě není :-) Ostatně, předpokládám, že se to bude vyvíjet jako u ostat. připojení, časem se FUP zvedne či zruší.
vag
vag (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
3. 6. 2010 9:03 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
v roce 2010 je to stale tabu. Clovek by cekal ze alespon odbrzdi to fup nebo , pokud uz ne tak je to pouzitelne maximalne na instant messaging ovsem to by muselo stat 5kc na den maximalne. Cenzuru radeji nekomentuji.
Jentak
Jentak (neregistrovaný)
6. 11. 2008 16:02 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
Máš bod!!!
pražak
pražak (neregistrovaný)
7. 11. 2008 13:12 Nový

Re: Až 100 MB!!!! Tak to je mazec!!!!

celé vlákno
100 MB je přibližně jeden obrázek A3 v plném rozlišení. A co pak?
Pavel aura:95
6. 11. 2008 14:56 Nový

Nefrfňejte!

celé vlákno
Vodafone má sice "jen" EDGE, ale skoro všude. Teď ještě nacpe 6 měsíců připojení zadáčo. Dosud jsem přes připojení Na skok nebo jak se to jmenuje prodatoval měsíčně tak 80 Kč (Opera Mini, GMail /Java app/, jimm, Bombus, vestavěný e-mail klient přes APN internet). Tak si půl roku užiju klidu a budu se moct připojovat častěji. V dubnu se uvidí, třeba cena klesne, když ne, vrátím se ke starému připojení. Stejně mám přístup doma i v práci. Toho půl roku si holt budu užívat textové verze webů přes Operu Mini cestou do práce a zpět víc. Pokud bych potřeboval plnohodnotný přístup na cestách, musel bych se holt zařídit jinak.

Bohužel není zvládnutý přechod - což je opakovaná situace při jakékoli větší změně. Do samoobsluhy se mi povedlo přihlásit až před půl hodinou, změnu jsem provedl, avizovaná potvrzovací SMS dosud nedorazila. Výše uvedené aplikace (stále přes APN internet) fungují, Vodafone live! přes vestavěný prohlížeč a APN wap funguje postaru - pomalu a nikde není možnost zadat adresu stránky v internetu. Nynčko se do samoobsluhy sice přihlásím, ale jediné co funguje je odhlášení, přehled služeb, nastavení, nic.
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný)
6. 11. 2008 17:51 Nový

I na predplacene karte ?

celé vlákno
Priznam se, ze nemam energii na studovani jejich tarifu (na kratko / na dlouho / na ho... ?) a lustit vyznamy nejakych marketingovych pojmu, tak se hloupe zeptam:

Mam hw pro GRPS/EDGE do notebooku od jineho operatora (neni nijak blokovany). Kdyz si koupim predplacenou SIM kartu od Vodafonu, dam na ni 177 Kc, bude mi to mesic fungovat ? Nechci zadne smlouvy, telefony, SMSky ani jine "vyhodne" pitomosti.

Dekuji.
Jiří Peterka aura:100
6. 11. 2008 18:51 Nový

Re: I na predplacene karte ?

celé vlákno
ano, mělo by. Vodafone deklaroval, že nový tarif je využitelný jak tarifními zákazníky, tak i s předplacenými kartami.
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný)
6. 11. 2008 19:02 Nový

Re: I na predplacene karte ?

celé vlákno
Tak to je dobra zprava, zkusim to ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 19:04 Nový

Re: I na predplacene karte ?

celé vlákno
netrhej partu
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný)
6. 11. 2008 19:10 Nový

Re: I na predplacene karte ?

celé vlákno
A je tu nejaka lepsi nabidka ? :-)
Jardis
Jardis (neregistrovaný)
7. 11. 2008 16:27 Nový

Re: I na predplacene karte ?

celé vlákno
Podle me to pojede 6mesicu zdarma ne?
Roland of Gilead
Roland of Gilead (neregistrovaný)
6. 11. 2008 19:38 Nový

cenzura pro vsechny a zadarmo

celé vlákno
rad bych se pridal k nazoru ze internet od vodafone v zadnym pripade, jejich nove reklamni heslo by mohlo byt "cenzura pro vsechny a zadarmo". dle meho nazoru je toto nutne neustale opakovat pri kazde zmince o spojeni vodafone a internet.
nejde o to, ze bych navstevoval blokovane stranky, ale dle nasi ustavy je cenzura neprijatelna a je treba na vodafone tlacit pri kazde prilezitosti aby s tim skoncil. Pokud akceptujeme tento krok co muze udelat priste? proto vyzivam uzivatele internetu neakceptujte ani minimalni cenzorske zasahy (abychom se krucek po krucku nedostali do ciny), a dokud bude tyto praktiky vodafone provozovat piste o tom vsude do diskuzi aby se na to nezapomnelo!! pryc s cenzurou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 19:50 Nový

Re: cenzura pro vsechny a zadarmo

celé vlákno
To je spravné slovo ! Ty do party můžeš :)
netopier
netopier (neregistrovaný)
6. 11. 2008 20:55 Nový

Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Ahoj.

Musel som napisat takyto subject, pretoze sa mi nechelo reagovat na jednotlive vase prispevky o "cenzure" internetu.

Zhrniem fakta:
1) Vodafone umoznuje cenzurovanie internetovych stranok pre dospelych (nic viac nic menej)
2) Vodafone (aspon v mojom pripade) ma defaultne tuto sluzbu vypnutu
3) Tuto sluzbu si mozte aktivovat/deaktivovat v samoobsluhe vodafonu.

Moj nazor na celu vec je, ze pokial spolocnost Vodafone umoznuje aktivaciu/deaktivaciu cencurovania stranok pre dospelych, je to dalsie plus pre jeho zakaznikov, ktory sa napr. boja, aby ich deti nevleteli na pornostranky...proste super vec. Pokial by tuto sluzbu neumoznovalo vypinat/zapinat, vtedy by sa jednalo o skutocnu cenzuru a tiez by som proti nej bojoval.

Na h t t p : / / photos.netopier.net/samoobsluha.jpg som pre neveriacich umiestnil screenshot samoobsluhy.
Prestante prosim mystifikovat ludi a zacnite rozmyslat...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 21:18 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
achjo... ..jsi neinformovany! Mluvis o necem jinem, co funguje VEDLE toho cenzor-systemu o kterem byla rec zde (a ktery vypnout nejde).
Alexander Leonov
6. 11. 2008 21:24 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Aha :-) Tak ma teda prosim ta informuj, o aky cenzor-system teda ide?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 21:43 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
o ten co je zapnuty vzdy a nejde vypnout a ridi se neverejnym blacklistem soukrome britske organizace a dal si to dohledej sám nejsem tvoje úča
netopier
netopier (neregistrovaný)
6. 11. 2008 21:55 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Mozes uviest nejake relevantne zdroje, potvrdzujucu tvoju informaciu? Pretoze zatial som pocul len same "jedna babka povedala"...
netopier
netopier (neregistrovaný)
6. 11. 2008 22:06 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
OK uz som nasiel vyjadrenie vodafonu. Jedna sa o to, ze pouzivaju blacklist organizacie IWF. Je to blacklist nelegalnych/nezakonnych straniek. V tomto pripade uznavam, ze sa jedna o cenzuru avsak o tom, ktore stranky budu blokovane nerozhoduje vodafone, ale uplne ina nezavysla organizacia, ktora sa touto problematikou zaobera.

Ked sa nato pozriem z opacneho uhlu pohladu, keby to vodafone nefiltroval, podporoval by zlocinnost a nelegalnost? :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 22:13 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
jaka nezavisla? co to je za blabol? kdo urcuje kdo je a kdo neni nezavisly a na cem, na kom ?

kdo zkontroluje, ze na neverejnem blacklistu jsou jen nelegalni stranky? sami mluvi o tom, jak pozadat o vyrazeni ze seznamu stranky, ktera tam napatri..

navic jim tu starost o verejne blaho nikdo nezere a kazdemu soudnemu je jasne, ze muze jit o velmi nebezepecne postupne nakrocovani k cenzure jakkekoliv..

navic ne vsechno co je nelegalni podle britskych zakonu, je nelegalni podle ceskych..

atd. atd. byla by tu cela rada argumentu, ale co takhle si radeji predchozi diskuze procist?
netopier
netopier (neregistrovaný)
6. 11. 2008 22:53 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Z mojho pohladu sa jedna o podobnu sluzbu, ako ma dnes kazdy poskytovatel email boxov. Dnes uz kazdy pouziva spamfilter a rozne blacklisty nezavislych organizacii a taktiez 90% z nich neumoznuje tuto funkciu vypnut.

Nevidim v tom ziadny problem. Je to rozhodnutie firmy Vodafone, ze budu pouzivat tento blacklist. Pokial sa bude jednat o filtrovanie nezakonnych stranok ako tvrdia, tak ich v tom podporujem. Pokial mi zakazu google, tak prejdem k inemu ISP, pokial zakazu google vsetci ISP, zalozim si vlastne, a pokial to bude chciet schvalit vlada, pojdem demonstrovat na mirove namesti :) ...a pokial to uzakoni, tak sa odstahujem.

Kazdopadne by som danu "cenzuru" nezrovnaval s Cinou, a tvoj nazor na "nebezpecny nastroj" mi pride hodne extremisticky...

To ze je ten blacklist utajovany, je celkom logicke :) Jeho zverejnenie by malo presne opacny ucinok...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 23:30 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
podle me je podstatny rozdil mezi nevyplnutelnutelnym filtrem na strane placeneho isp a filtrem na strane nejakeho FREEmailove serveru.. (a jakkoliv si myslim, ze pravo na to nemaji, protoze se jedna o regulovane prostredi v pripade mobilnich siti, tak stejne tak nejen ja budeme vyuzivat pravo na chovani VF upozornovat)
Martin
Martin (neregistrovaný)
6. 11. 2008 23:40 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
To netopier: Ahoj, prosim ta, skor nez nieco napises do akehokolvek fora skus pouzit stranku www.google.com pripadne ich lokalne varianty alebo aj akykolvek iny vyhladavac ktory poznas. V tomto pripade ti doporucujem pouzit ako klucove slova vodafone cenzura internet. Pokial len zbezne precitas zopar odkazov z prvej stranky nemohol by si takyto nezmysel napisat. A to uz vobec nehovorim o tom ze si prispel na server ktory tuto problematiku dost podrobne rozoberal, staci si precitat niekolko starsich clankov. Ale nic si z toho nerob, pokial ti nie je viac nez 20 tak mozno ta to este prejde, pokial si uz starsi tak len: VODAFONE CENZURUJE INTERNET!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 11. 2008 23:56 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
No obavam se, ze je potreba ten vykrik upravit na : VODAFONE JE PRVNI, KDO CENZURUJE INTERNET.
Protoze: T-Mobile to nejspis zavede od jara a totez se chysta na Slovensku minimalne v Orange.

IWF je pomerne solidni organizace a fakt, ze jeji blacklist je neverejny se mi zda logicke... jinak by sami o sobe byli dokonalym zdrojem kvalitnich odkazu na detskou pornografii.
Holt se budeme muset smirit s tim, ze stejne jako existuje cenzura v tisku (posledni dobou si casopisy s detskym pornem na stanku nekoupite), v televizi a filmu, tak bude i cenzura na Internetu, je to jen trochu smutne ze to trvalo relativne dlouho, nez se k tomu odpovedni lidi rozhoupali.

Jinak zkuste si vymyslet PROC to vlastne Vodafone dela? Co z toho ma? Myslite ze z toho ma penize? Nebo snad nejakou radost? Obavam se ze z toho ma akorat problemy, (viz hrdinove, kteri statecne proti cenzure bojuji odchodem ke konkurenci) a naklady (on ten system neco stoji). Proto musi zavest i tu druhou sluzbu blokovani "klasickeho" porna, aby ty naklady na ten system dostali nejak zpatky, prestoze pocet lidi, kteri to vyuziji bude asi relativne maly. Nicmene jelikoz se dana zakonna uprava promitne co nevidet do vsech statu Unie, tak by drive nebo pozdeji stejne ten system blokovani, neboli cenzuru, zavest museli.
netopier
netopier (neregistrovaný)
7. 11. 2008 0:20 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Ked si precitas dalej toto vlakno, zistis, ze som sa uz opravil a informoval sa...a predstav si, ze som pouzil google a dokonca cez pripojenie od vodafonu...

Kazdopadne ta musim opravit. Vodafone nic necenzuruje. Vodafone neurcuje, ktoru stranku zakaze a ktoru nie. Vodafone pouziva blacklist inej organizacie, ktora sa touto problematikou zaobera a je nazavisla. To je zasadny rozdiel...

Vodafone by cenzuroval internet, keby napriklad v svojich systemoch zakazal pristup k tejto diskusii...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 11. 2008 0:33 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
achjo, ty jsi ztraceny pripad..
Shafa Shafa
7. 11. 2008 20:39 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Prober se...
tohle je priklad komunikace s Vodafone, a uz par mesicu stary:


http://shafa.finn.cz/bleeee.jpg
http://shafa.finn.cz/dopis.jpg
http://shafa.finn.cz/dopis1.jpg
http://shafa.finn.cz/dopis2.jpg
http://shafa.finn.cz/dopis3.jpg

Je to proste cenzura jak vysita, a muzou to nazyvat treba ochrana spoluobcanu, nebo jak chteji ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2008 15:25 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Sou to zmetci, ale internet zadarmo pouzivat budu, po pul roce zrusim a du jinam (momentalne se mi libi ceny ufounu, snad budou mit z apul roku lepsi pokryti a telefony a nezavedou cenzuru taktez :D )
Mimochodem, pokud vodafone rika ze cenzuru ma, tak to jeste neni tak strasny ne?
Co kdyz uz nas davno omezujou bezni ISP a ni nam o tom nereknou? :)
Ale copak blokovani jese vetsi pruser bych videl ve zmenach DNS a nebo zmene obsahu :)
Jinak interne tuz davno neni tak svobodny jak si hodne lidi mysli.. :)
Chce to nejakou dalsi vrstvu se sifrovanim :D - TOR a podobny sou ale desne pomaly :)

Velká evropská komise nás sleduje :D
Ale Mate nekdo opravdu a uprimne radi evropskou komisi? Divim se ze tam neni nejakej bratr :D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 11. 2008 14:20 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Tak jsem si tu komunikaci přečetl a je mi docela líto lidí na oddělení péče o zákazníka, s jakými blbci musí komunikovat. Obávám se, že náklady na "nakládání" s nimi jsou vyšší, než případný zisk z používání služeb z jejich strany. Poskytovat jakékoliv služby kverulantům je k ničemu, takže z tohoto pohledu jsi svým odchodem Vodafonu rozhodně nijak neublížil, naopak jej potěšil. Předpokládám, že oddělení péče o zákazníka v O2 A T02 (kterým jsi ty perly poslal na vědomí) se děsí toho, že přejdeš k nim.
Shafa Shafa
21. 11. 2008 18:40 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Nazdar anonyme, nekdo je holt masochista a libi se mu vlastni ponizovani, nekdo si ceni treba obcanskych svobod a vazi si sebe sama.
Je mi te lito ze jsi psychicky nemocny a libujes si ve vlastnim ponizovani ;-)
AntiVF
AntiVF (neregistrovaný)
7. 11. 2008 8:05 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Ha, ha, ha... mystifikuješ tady Ty. Přítelkyně si chtěla objednat bylinky v internetovém obchodě s bylinkami a byla celkem slušně překvapená, že ji VF tyto stránky zablokoval. Zřejmě jsou např. mateřídouška nebo jitrocel p-o-r-n-o- grafické. Ihned volala na infolinku a jejich "pracovník" ani pořádně nevěděl, která bije. Tak asi tolik k tomu Tvému NEcenzuruje!!! Nemáš praktickou zkušenost a meleš tu teoretické nesmysly.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 11. 2008 3:18 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
wow až tak? a já myslel, že budou blokovat jen levici :)) a takové to co se nehodí těm lidumilům, kteří tu organizaci podporují - např. tesco :)

taky by mě zajímalo, jestli by neměl být zablokován přístup na google a yahoo, když napomáhají potlačování lidských práv v číně :)
Tomas
Tomas (neregistrovaný)
7. 11. 2008 15:22 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
ta cenzura je nejaka divna, jen namatkou jsem zkusil par webu, kde neni zadnej podivnej obsah, vsechno se tvari, ze to neexistuje

http://www.abclinuxu.cz/
http://www.nyx.cz/
http://www.underground.cz/
http://www.tekway.cz/
http://www.cyberspace.cz/

proste nejede
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 11. 2008 1:45 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
to jako fakt ?
Honza
Honza (neregistrovaný)
26. 11. 2008 16:25 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Tak me pres VF funguji vsechny vise uvedene... Takze tyhle urcite necenzuruje.
Zatim se mi nestalo, ze by mi VF nejakou stranku zablokoval. Mozna to ale bude tim, ze nechodim na pecko, nacisticky, komunisticky starnky atp.:)
Pokud by se mi samozrejme stalo, ze mi zablokuji i nejakou naprosto nevinnou stranku, tak bych svuj nazor asi zmenil, ale dosud k tomu nemam zadny duvod.

Jinak si myslim, ze urcity stupen cenzury je v poradku. Vsichni si mysli, ze kdyz mame tu "demokracii", ze to znamena, ze kazdy muze delat, co ho napadne, a nevidi, ze vsichni musime dodrzovat urcita pravidla, jinak se to tu strhne v anarchii.
bemas
bemas (neregistrovaný) ---.us.unob.cz
2. 12. 2009 20:12 Nový

Re: Vodafone internet NEcenzuruje

celé vlákno
Tak, tak, svatá pravda.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
7. 11. 2008 8:41 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
7. 11. 2008 9:10 smazal Martin Vyleťal, důvod: spam
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
8. 11. 2008 7:40 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Je snad LUPA podplacená majiteli portálu SEZNAM.CZ že maže veškeré moje příspěvky týkající se cenzury portálu SEZNAM ?
Peter33
Peter33 (neregistrovaný)
7. 11. 2008 10:55 Nový

Jine protokoly

celé vlákno
Vyborne, takze zvyhodneni neni vazane pouze na http jako u tmobile (drive dokonce jen na Operu mini). Takze muzu jej vyuzit i na pop3, jabber ci icq? Je to asi dane tim, ze vodafone a o2 ma na icq jiz zvyhodneni, ale je uzivatel nucen pouzivat specialniho klienta. Myslim, ze na psani po jabberu se to vyplati oproti sms. Nebo na email, pop3 a smtp. Ale menit operatora kvuli tomu nebudu.
Tom
Tom (neregistrovaný)
8. 11. 2008 3:23 Nový

Cenzura jakych stranek?

celé vlákno
Muze mi tu prosim nekdo z tech vysoce intelektualnich lidi, co v kazdem clanku spamuji o cenzure u VF napsat, s jakymi konkretnimi strankami ma zkusenosti (ze se mu nezobrazili?)
Mam na mysli obdobi jeste pred spustenim redenderingu (autor to tu tusim nazyva trans..neco.), protoze v dnesni dobe se nektere stranky nezobrazi (ale ne diky cenzure)

Mam totiz pocit, ze sem pisou nejaci chudaci, co si (pro ne) bohuzel poridili internet od VF a ted nemuzou koukat na svoje oblibene nazistranky a nebo detske pecko...chudaci ^^
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 11. 2008 3:28 Nový

Vodafone peče zákazníky

celé vlákno
Jestliže se domníváte, že je Vám odmítnut přístup na legální stránku, obraťte se prosím na linku Vodafone péče o zákazníky na čísle *077 nebo 800 77 00 77. Operátor od Vás zjistí bližší informace, stránka bude podrobena detailnějšímu zkoumání a do 48 hodin bude případně zařazena do správné kategorie 

48 hodin = VODAFONE FOFR NET, za 48 hodin se možná dostanete ke své oblíbené stránce, nejdříve se ale VODAFONE náš velký bratr ve vší bohulibosti detailně podívá, kam že to vůbec lezete. NO NEBER TO. ASISTOVANÝ INTERNET OD VODAFONE:

Když vy jste na internetu od nás, my Vám koukáme přes rameno.









VODAFONE, VODAFONE, opravdu si myslíš, že tohle u zákazníku ustojíš?

Tom
Tom (neregistrovaný)
8. 11. 2008 14:46 Nový

Re: Vodafone peče zákazníky

celé vlákno
Pocitas, ze ve chvili tveho zaslani se s tim OKAMZITEnekdo zacne zabyvat? A i kdyby ano, tak ze to behem 10ti minut rozhodne?

Dnes ma kazdy na vsechno nejakou rezervu, cim si chrani zada...pokud to nevis, tak vitej na zemi.

Nikd ehlavne neni napsane, ze se tam ta adresa prida za 48hod, ale DO 48hod. Tzn., ze tam klidne muze byt za tech 10minut...podle toho, kolik jich tam ceka ve fronte...
dx
dx (neregistrovaný)
14. 11. 2008 9:16 Nový

nefunkcni internet,icq zdarma ?

celé vlákno
Jistou dobu,cca tyden pozoruji,ze me vf neodecita z kreditu za datove prenosy uskutecnene klientem icq.Na druhou stranu se me vsak nedari zobrazit jakoukoli webovou stranku.Vanocni darek dosud nemam aktivovany.Cim to ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 20:32 Nový

Re: nefunkcni internet,icq zdarma ?

celé vlákno
Nejspíš to je tím, že Vodafone má výhodný tarif, že při použití internetu se ti odečte 17kč a internet můžeš zdarma používat na 24 hodin. Myslim, že to platí ale pouze do 5mb.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem