Nový Outlook.com pro Android přináší funkce, po kterých uživatelé volali

Praktičtější prohledávání e-mailů a kompletní offline synchronizace patří k novinkám, které přináší aktualizace aplikace služby Outlook.com pro Android. Došlo také na češtinu?

Microsoft aktualizoval mobilního klienta e-mailové služby Outlook.com pro Android 2.2 a vyšší. Jednou z hlavních novinek je prohledávání e-mailů na straně serveru. V praxi to znamená, že vyhledání se již neomezuje pouze na e-maily přítomné v mobilním zařízení, ale pracuje se všemi zprávami na serveru.

Další výraznou novinkou je možnost neomezené synchronizace, tedy veškerých e-mailů, které daná schránka obsahuje. Všechny zprávy tak lze ze serveru služby stáhnout do mobilního zařízení, kde jsou dostupné i offline. Další položkou na seznamu novinek je podpora aliasů, resp. alternativních e-mailových adres.

Mobilní aplikace Outlook.com konečně podporuje aliasy. Samotná služba aliasy podporuje dlouhodobě.

Došlo také na úpravy uživatelského prostředí, které však nadále připomíná spíše aplikaci pro Windows Phone než pro Android. Nyní však alespoň lze změnit barevný motiv aplikace. K dispozici je osm nových barev. Česká lokalizace nadále chybí. Naopak přibyla podpora tradiční čínštiny, které přirozeně zasáhne více uživatelů.

EBF16

Aplikace pro Android je pro službu Outlook.com důležitá, protože obecně Android z licenčních důvodů nepodporuje Exchange ActiveSync (EAS). Microsoft se nechce spoléhat na doplnění podpory této své technologie jednotlivými výrobci mobilů a tabletů. Aplikace Outlook.com tak s e-maily synchronizuje i kalendář a adresář.

Výběr barviček je pro Microsoft již příznačný. Teď jej podporuje i uživatelské prostředí aplikace Outlook.com.

Mnozí uživatelé aplikaci Outlook.com pro Android dlouhodobě kritizují. Microsoft evidentně kritiku vnímá, protože soudě dle ohlasů například na Google Play nynější novinky jsou reakcí na kritiku a podněty uživatelů. Nicméně například kontroverzní uživatelské rozhraní, které se pro Android příliš nehodí, stále zůstává.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 22. 7. 2014 20:15

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»