Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Nový portál TakeIT.cz: do hry vstupuje Internet Trading

uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 7:37 Nový

Centrum.cz bez Internet Tradingu

celé vlákno
Centru bez Internet Tradingu prudce poklesnou příjmy. Mají velký problém i kdyby s nimi Internet Trading spolupracoval v roce 2007. Velká část příjmů nebude mířit do Centra, ale někam jinam.

Uživit více jak 250 zaměstnanců a nákladné zpravodajství není jen tak.

Velkohubá prohlášení a vysvětlování by nemusela stačit a některá starší začínají mít dvojsmyslný nádech:
http://www.istrategie.cz/scripts/detail.php?id=272290

Jiná prozrazují rostoucí problémy:
http://www.lupa.cz/clanky/ondrej-tomek-centrum-uz-nemuze-stat-jenom-na-zakladatelich/

Těším se na oficiální komentáře z Centrum.cz, které snad objasní situaci.
orel
orel (neregistrovaný)
15. 11. 2006 21:29 Nový

Nechápu

celé vlákno
Vůbec nechápu o čem tu vlastně všicni diskutují. Každý všechno ví, každý všechno zná a každy ví, jak všechno dopadne. Tolik zasvěcených odborníků, kteří dokázali v životě velké věci a každý zná i zákulísí. Připadá mně to tu jako dialog Paroubka a Topolánka a nebo Topolánka a Paroubka.
Pieter
Pieter (neregistrovaný)
10. 11. 2006 7:44 Nový

A taky obráceně

celé vlákno
Poslední dobou mám spíš opačný problém. Třeba včera, když jsem se pokoušel dopátrat jádra problému s jednou konkrétní klávesnicí (dopátral, ale až po hodině). Tisíce odkazů vedly na obchody a tu a tam se mezi nimi krčilo něco jiného. Nevzdával jsem to, protože jsem věděl, že odpověď tam někde je - už jsem se jí jednou náhodou dobral, ale byla to dřina. Někdy sestavit vhodný dotaz je na dvoudenní školení.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 10:13 Nový

Re: A taky obráceně

celé vlákno
ano chtelo by to vyhledavac, ktery nevyhledava v obchodech.
hugo
hugo (neregistrovaný)
11. 11. 2006 8:02 Nový

Re: A taky obráceně

celé vlákno
Predbehl jste me. (samozrejme, zkousim v googlu dat "-shop -obchod -kosik", ale neni to uplne to prave orechove...
MichalekII
MichalekII (neregistrovaný)
10. 11. 2006 8:07 Nový

PR článek

celé vlákno
No, já se nomohu u tohoto článku zbavit pachuti PR článku, nemohu si nevšimnout skvělého načasování do probíhající banerové reklamní kampaně ...

A jen tak na okraj, z těch jejich duhovích blikajících banerů se mi už točí hlava :-(
John
John (neregistrovaný)
10. 11. 2006 8:44 Nový

Re: PR článek

celé vlákno
Tak si zablokujte reklamu je to, nedokazu si vubec predstavit neco cist a aby mi do toho bezel ten kolotoc jaky na ceskych webech je... kontextovou reklamu beru, nerusi, nevadi, odkazy v clancich mi take nevadi, kdyz chci kliknu kdyz ne nekliknu ale hlava z toho neboli a pri cteni to rozhodne nerusi. Takze vic takovych nenapadnych reklamnich prostoru, pri ruseni stavajicich kolotocarskych (byt me tedy nevadi neb je nevidim).
Jan Ambrož aura:100
10. 11. 2006 8:46 Nový

Re: PR článek

celé vlákno
To samozřejmě musím odmítnout, ale přijde mi to skoro zbytečné, pokud jste text četl celý. Jistě jste si všiml, že prostor mají jak myšlenky tvůrců TakeIT.cz, tak kritika. Ano, "načasování" je téměř dokonalé - portál byl spuštěn včera, článek jsme přinesli už dnes - to je úloha média.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 9:25 Nový

vracime se do roku 1998?

celé vlákno
To Lupa ocenuje projekty, ktere tu byly v roce 1998? Nezaspal nahodou nekdo v redakcni rade? Co tento web prinasi opravdu noveho krome spousty reklamy na jednom miste?
Richi aura:64
10. 11. 2006 9:31 Nový

Re: vracime se do roku 1998?

celé vlákno
NIC, ale Internet Trading zaspal dobu že neudělal svuj katalog v roce 1998 tak jej spustil v roce 2006, narve do reklamy pár stotísíc až zjistí že jim tu službu nikdo nepoužívá a bude dál dělat to co umí ... dodávat reklamu pro portály.

Jinak jsem zvědavej zda budou mít první měsíc alespon 100tis uživatelů a ne milion :-))) a ješte zajímavější bude kolik jich budou mít další měsíce když už nebudou mít takovou reklamu a všude PR články ...
Chose
Chose (neregistrovaný)
10. 11. 2006 10:11 Nový

Re: vracime se do roku 1998?

celé vlákno
Presne tak, je to krok zpet. Za videni bych neplatil ani omylem...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 11. 2006 22:01 Nový

Re: vracime se do roku 1998?

celé vlákno
"Jnak jsem zvědavej zda budou mít první měsíc alespon 100tis uživatelů a ne milion" jistě tedy více než ty s tvými weby...
Richi aura:64
20. 11. 2006 10:41 Nový

Re: vracime se do roku 1998?

celé vlákno
No to se uvidí za měsíc - za dva, moje weby mají hooodně přes 100tis návštev za měsíc ... anonyme
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 11. 2006 23:18 Nový

Re: vracime se do roku 1998?

celé vlákno
viděl jsem tvé promo na etargetu - že prý dívky online nebo chat online, ři tak něco..každopádně na tvých webech jsem neviděl nikde ani zmínku o IČ to ad1 a ad2-proč utrácíš peníze za takto nerelavatní kliky? Možná jsem lama, ale tohle fakt nechápu... a ad 3 jaký je přínos tvých webů pro klienty oproti Take ITu? hmm... a "fčíl" mluv... (resp. piš..) :-)
S pozdravem MUDr. C (čti dohromady... :-))
:-)
Richi aura:64
23. 11. 2006 10:35 Nový

Re: vracime se do roku 1998?

celé vlákno
ty jsi asi spadl z višně ne? jaký chat jaké dívky??? ne možná ale jiste jsi LAMA :-))) Jaké kliky? Já vůbec nevím o čem ty tady meleš, vždyt to nemá hlavu ani patu :-))) už to nehul ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 9:32 Nový

Nic noveho + protekcni PR clanky

celé vlákno
Neni to nic noveho, vyhledavacu je vic, kvalitnejsich a nikdo o nich nepise. Tohle je pouze protekcni PR clanek ktery tu nema co delat.
stoural
stoural (neregistrovaný)
10. 11. 2006 9:43 Nový

Názor přidáváte k článku Nový portál TakeIT.cz: do hry vstupuje Internet Trading.

celé vlákno
"Tvůrci TakeIT.cz předpokládají, že službu využije během prvního měsíce milión uživatelů v České republice"

No tak to bych chtel videt. Myslim, ze budou radi za desetinu tohoto poctu. Navic je TakeIT silene pomaly a nevidim cim, cim by mohl byt uzitecny.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 10:12 Nový

Re: Názor přidáváte k článku Nový portál TakeIT.cz: do hry vstupuje Internet Trading.

celé vlákno
no ja chtel porovnat pocet nalezu se svym vyhledavacem ve zbozi , tak sem zadal hledat nokia 6020 a naslo to jen nejakej eshopy ale ne zbozi, funkcnost je zaporna :)
AntiŠťoural
AntiŠťoural (neregistrovaný)
22. 11. 2006 12:03 Nový

Re: Názor přidáváte k článku Nový portál TakeIT.cz: do hry vstupuje Internet Trading.

celé vlákno
Hele Šťourale, myslím si, že IT na to má. Rád bych si vsadil na vysokou návštěvnost TakeIt. Kritizuješ službu, která v době, kdy jede beta verze a myslíš si, že to tak bude pořád?
SE
SE (neregistrovaný)
22. 11. 2006 14:34 Nový

Re: Názor přidáváte k článku Nový portál TakeIT.cz: do hry vstupuje Internet Trading.

celé vlákno
Taky bych se se Stouralem rád vsadil. Co ty na to Stourale? Vsadíš se? Chce se ještě někdo vsadit, at ukáže, jestli si za svými názory stojí nebo jen tak tlachá.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 11. 2006 15:28 Nový

Re: Názor přidáváte k článku Nový portál TakeIT.cz: do hry vstupuje Internet Trading.

celé vlákno
hezké... zavolejzte do Betandwinu, ať tu sázku vypíšou :)
Jakub Suchy aura:83
10. 11. 2006 9:51 Nový

epilepsie

celé vlákno
Za epilepticke logo jeden velky ne-dik.

Kdyz jsem se na stranku podival, vsiml jsem si jedne zasadni veci: Neni nicim odlisna od tisice podobnych stranek a katalogu, ktere vidim na kazdem rohu. Proto nevidim duvod ji puzivat
mart8
mart8 (neregistrovaný)
10. 11. 2006 10:17 Nový

Re: epilepsie

celé vlákno
přesně.
nehledě na to, že zvoleny nazev TakeIT je pěkně na nic, zatim se neuchytila poradne zadna "anglicky" nazvana sluzba pro cesky trh ... jen vzpomente na znalost brandu u beznych uzivatelu pro Quick, Click nebo Redbox ... vsechny jsou v tahu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 11. 2006 22:02 Nový

Re: epilepsie

celé vlákno
někdo musí být první... :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 10:49 Nový

fuj

celé vlákno
Jestli má tento server "reprezentovat" česko ještě na Slovensku a v Polsku, tak potěž pánbůh. Kdo si může koupit reklamu na takovým shitu? A proč by tam lidi vůbec chodili?
Martin Hruška aura:37
10. 11. 2006 11:00 Nový

one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Tak jsem se tam koukal a hodně jsem se polekal. Vypadá to jako one-man show nějakého studentíku, který to po večerech tak nějak splácal, ale nemá to úplně hotové, protože ještě hledá po webu rotující zavináč.

To že je to netabulkový design z toho ještě nedělá použitelnou stránku. Děsivé "logo", splácané grafické prvky (jestli si ten název vůbec zaslouží), neintuitivní ovládání.

O funkčnosti vyhledávače nemluvě. Je totiž příšerný a ani po několika pokusech jsem nenašel frázi, jejíž výsledek by mi nějak pomohl. Názvy konkrétních výrobků totiž vedou pouze na titulní stránky obchodů, kde danou věc možná mají. Nezávisle na tom, jestli zkusím hledání firem, produktů anebo fulltext. A když z vyhledávače nevypadne nic, tak se hledací políčko smaže. To už pokládám za výsměch!

Kdyby se psal rok 1998, tak všichni docela koukají. Kdyby se psal rok 2002, tak lidé ohrnují noc. Ale v roce 2006? Jedině jako špatný vtip, anebo zajímavý pokus studenta 2. ročníku střední školy.

Jako komerční projekt je to ale nepoužitelné a investovat do toho částky v řádu milionů může jenom naprosto neschopný idiot!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 11:10 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
sleduji, že Mr. Hruška už toho zobchodoval v řádech miliard a tudíž netu rozumí více než lidi z IT... mohu Vaše projekty také někde vidět nebo jen tlacháte hubou a děláte SEO za 5000,-/měs Pepíkovi Vomáčkovi na pepik.webzdarma.cz? Kažodpádně, Takeit ještě není spuštěn..počkejte si :-)
K Vašemu: "Jako komerční projekt je to ale nepoužitelné a investovat do toho částky v řádu milionů může jenom naprosto neschopný idiot!" máte částečně pravdu-ovšem prvním krokem je ti miliony mít...což jeslti mi nepředložíte Vaše adekvátní projekty jistě nemáte... Neříkám, že beta Takeitu je OK, říkám, že se navážíte, ve skutečnosti však víte o byznysu na netu mnohem méně než lidi z IT-pokud víte více jistě se také dokážete pochlubit takovými obraty, nebo ne?!
Závěrem, možná jste ještě nepochopil, jak bude celý koncept (ne tedy vyhledavač sám) fungovat...
S pozdravem
Martin Jablko
stoural
stoural (neregistrovaný)
10. 11. 2006 11:13 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Takeit není spusten? Zajimave. Ja o nem vidim clanek na lupe, vidim nejakou prezentaci na www.takeit.cz. Kde jste prisel na tvrzeni, ze takeit neni spusten?

"Závěrem, možná jste ještě nepochopil, jak bude celý koncept (ne tedy vyhledavač sám) fungovat..."

Ano, mozna to nepochopil. Proc by to ale meli pochopit i ostatni.
Pierre
Pierre (neregistrovaný)
10. 11. 2006 11:17 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Také by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že TakeIT není spuštěn? I když je zřejmé, že s tímto projektem máte něco společného. Mohl byste tedy vysvětlit, proč se dělají tiskové konference (alespoň tak to působi z článku POOHa na DigiWebu) k nespuštěným projektum? Zdá se, že jste se o vyhazování milionů u Centra hodně přiučili :-)
mart8
mart8 (neregistrovaný)
10. 11. 2006 11:20 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Podívejte se, nejde přeci o to, kdo je kdo, ale o to, jaký názor vyjadřuje a jak slušně diskutuje. Nemyslím si, že by bylo cokoliv, co by vás stavělo do role vědátora. Chápu Vaše rozhořčení, patrně podle vašich slov máte k projektu blízko. Možná tady na Lupě ani není vaše cílová skupina a vy máte uživatelsky koncept otestován na cílovce <22 či tak nějak (jejich kupní síla zase ale nic moc).

BtW: souhlasím, že to logo je děs a bída... u ostatního se nechám překvapit. Proč ale dáváte velká prohlášení, když projekt ještě neběží..?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 11:43 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
ale no tak rýpnout jsem si musel... přece jste tu všichni tak erudovaní... každý z Vás je vlastníkem nového Googlu a každý z Vás je vyhledávaný odborník v marketingu, nebo ne?! Stále čekám na Vaše projekty-jinak skutek utek a ješště něco - hovoří pouze obraty! K čem jsou Vám vědomosti, když je neumíte prodat? K čemu jsou Vám super znalosti SEO, Googlu a já nevím čeho, když nemáte nadbytek klientů? Ukažte Vaše projekty a Vaše obraty... Jen mi příjde veselé, jak tu horlivě diskutujete a sami v oblasti obratu jste jinde... trošku jako tlusté matrony, které pomlouvají obletované modelky, poukazující na jejich "chytrost" a sami majíce jen základku a pracujíce v JZD... buď jak buď, IT má podle všech parametrů potenciál celý Takeit zobchodovat, stejně jako to udělalo s Centrum- mimochodem-víte jaký je rozdíl v příjmech Centra a Atlasu? Ten rozdíl je IT! :-) S Takeit nemám nic společného, nevyvíjel jsme ho., pravda určitá návaznost na něho však je... A ještě něco podle některých uživatelů by měly být weby bez reklam (bannerová slepota, Adblock atd..) ALE uvědomte si, že ne každý je takto erudovaný jako vy... ještě ad bannerová slepota-když jako webdesgineři atd budete hledat novou práci, tak Vám tady vedle Jobsův banner přijde vhod, je to tak?... Zpět k take itu-opravuji údaj, že ještě neběží, nebo co je mi tu přesně vytýkáno na ještě neběží, tak jak bude běžet naplno - viz. zpráva na Digiwebu:
cituji:"Katalog se v krátké době naplní", tvrdí zástupci společnosti s tím, že 14.listopadu začnou oslovovat firmy a "pomáhat jim" s vkládáním produktových informací."
dále "...prostředníctvím textové kontextové reklamy (konkrétně v tomto případě jde technicky o systém bbText české společnosti Internet BillBoard) je možné aby TAKEIT získal již dříve zmíněný milion uživatelů. Od 13.listopadu by se tato kontextová textová reklama měla objevit i na stránkách iDnes.cz/Lidovky.cz - určitá klíčová slova budou provázána na objevující se popisek služby či zboží. Po kliknutí se internetový návštěvník dostane přímo k příslušnému produktu.."
Sportu zdar.
Martin Jablko
stoural
stoural (neregistrovaný)
10. 11. 2006 11:58 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
No, jako profik, ktery vsechno zna, vsude byl a nic jej nemuze prekvapit, tady vystupujete jenom vy.

Hovori pouze obraty? Ja myslel, ze hovori pouze zisk :)
citrix
citrix (neregistrovaný)
23. 11. 2006 11:47 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Ano, souhlasím obrat je na nic, když mám vysoké náklady. To pak bývá ouvej....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 12:05 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Hurá, máme tu opravdového odborníka z okruhu Internet Tradingu. Lidí, kteří obchodují se zázračnou mastí proti početí (pro neznalé viz TV seriál Četnické humoresky). Firmy, u které se obchodníci střídají rychleji než polotovary na běžícím pásu. A chudery Lidovky přijdou o těch pár zbývajících čtenářů.
LBS
LBS (neregistrovaný)
10. 11. 2006 12:30 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
No tak tedy způsobem projevu jste mě doopravdy nepřesvědčil...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 12:45 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Jen tak pro úplnost nám něco řekněte o vašich projektech a vašich obratech. Možná jsem jen neznalý a nebo je to pseudonym, ale co má za projekty Martin Jablko?
mart8
mart8 (neregistrovaný)
10. 11. 2006 12:49 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
možná ten projekt je založen pod překladem jména... Apple :-))))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 13:54 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Martin Jablko byla reakce na Martin Hruška...ale jinak mám továrna na zpracování jablek nebo tak něco... (replika z Foresta Gumpa :-))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 14:01 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Jinými slovy rektální alpinista nebo tak něco.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 14:46 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
..tvrdí zástupci společnosti s tím, že 14.listopadu začnou oslovovat firmy a "pomáhat jim" s vkládáním produktových informací."..

oslovovat emailem neob telefonicky, emailem by to zavanelo SPAMem
mart8
mart8 (neregistrovaný)
10. 11. 2006 15:46 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
dnes je to beta a od uterka uz to bude vse vychytane...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 23:54 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
A proč se nepochlubíte o svém majetkovém vstupu do Internet Billboard? Když už jsme u toho bbTextu.

Dále se mi opravdu líbí ten evergreen s infantilními reakcemi pana Hronce, který reaguje jako Mauglí v nejlepších letech. Myslím, že by se všichni v IT měli probrat. Zloba (nebo jak to nazveme) není způsobená závistí (touto logikou bychom zřejmě nejvíc nenáviděli Seznam.cz, TV Novu, Rádio Impuls a Deník Blesk, což tak samozřejmě není), ale primárně je generována naprosto fenomenální nekompetentností a nekvalifikovaností lidí z IT (zejména z oblasti reklamy a z hlediska schopnosti posudit potřeby klienta).

Ta se projevuje tím, že "komukoliv prodáme cokoliv", aniž se zohledňuje zájem klienta. No a v konečném důsledku pak klienti IT přestanou dávat do internetové reklamy peníze, protože věří že platí rovnice IT = internetová reklama = nefunguje to => další peníze tam nedáme. IT tak ani v nejmenším trhu nepomáha, a jeho role je naopak silně kontraproduktivní, z globálního pohledu. Proto NIKDO na internetu působící nemá rád IT, protože si na rozdíl od IT uvědomuje, že tudy cesta nevede.

Oni ani takoví MPci Seznamu nejsou žádné erudované hvězdy, ale podobné "veselé historky z obchodování", jaké všichni známe o IT, o nich uslyšíte málokdy. Však se stačí podávat na stránky IT, co ten jejich "tým" je zač, proboha, při vší úctě, jak mohou internetovou reklamu fundovaně prodávat padesátiletí chlapi (nic proti věku), kteří navíc nedostávají žádná produktová školení.

Proberte se pánové z IT. Přestante kazit povědomí inzerentů o internetu. S klidným svědomím vám mohu doporučit, věnujte se práci jakékoliv, ale jiné.
ivo
ivo (neregistrovaný)
11. 11. 2006 7:30 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Pane, a vy jste erudovaný odborník? Čím se můžete pochlubit, kromě pomlouvání jiných firem? Pokud by IT šel ke dnu, tak by se mu snižoval obrat i zisk. V současnosti je tomu ale naopak. Vaše "kritika" je na úrovni hospodského kecala. Proberte se a příště přispějte aspoň doporučením na firmu, která je podle vás na úrovni. V hospodě je odborníkem každý, v praxi je to horší, proto se taky každý kecal stahuje spíš do hospody...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 11. 2006 10:47 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
No ono zisk 10 milionů při 250 zaměstannacích představuje "ziskovst" ze zaměstnance 40.000 Kč, což je samozřejmě katastrofální výsledek (a kdyby vy nebo někdo další měl alespoň elementární ekonomické (nerovná se kupecké) vědomosti, tak to víte). IT se toto bude snažit omluvit tím, že pro klienty chtějí to nejlepší, ale to bohužel taky není pravda.
Milos
Milos (neregistrovaný)
25. 1. 2007 16:36 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Ekonomické základy chybí tobě. Jen hodnota účetního zisku Ti k zhodnocení výkonnosti podniku vůbec nestačí :).
A zaměstnancích, stačí jedno N, ale řekněme, že to byl překlep.
emu
emu (neregistrovaný)
19. 11. 2006 15:45 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 11. 2006 21:58 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
hezké...máte místo mozku péro, nebo co? chudáčku!
Martin Hruška aura:37
10. 11. 2006 11:31 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Tak to se vám i celému projektu omlouvám, ona je to ještě beta! Nezapomeňte se ozvat, až to bude úplně hotové! A neuspěchejte to, jistě s tím máte ještě mnoho práce. Za rok za dva by to mohlo stačit.

Ale třeba to ani pak nepochopím, to se nedá nic dělat, obraty v milionech nemám, takže ode mě nemůžete čekat nějakou přílišnou bystrost.

Přeji vám řadu spokojených uživatelů. Doufám že jich hodně najdete, když je k pochopení vašeho génia třeba obrat v řádu milionů.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 11:49 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
"Doufám že jich hodně najdete, když je k pochopení vašeho génia třeba obrat v řádu milionů."....Máte pravdu, stále hovoří výsledky a ty hovoří ve Váš neprospěch, takže jak říkal Jack Sparrow v Pirátech - "třesky plesky.." :-) TeĎ na smřlivou notu-čas ukáže, za IT stojí mnoho obchodní zástupců a síla, kterou mají v Čr je enormní! Takže držte palce,těšte se, že máte co řešit, přehlížete "porodní bolesti" a za půl roku si to tu řeknem.
Čest!
Martin Jablko
stoural
stoural (neregistrovaný)
10. 11. 2006 11:59 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Za pul roku o tomto projektu ani neuslysime.

Me napriklad absolutne nicim nezaujal. POchybuji, ze zaujme masu lidi.
mart8
mart8 (neregistrovaný)
10. 11. 2006 12:02 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
rád si to za půl roku řeknu. Pokud oddělíme obraty IT jako takového (media zastupitelství) a obratu TakeIt.cz jako portalu, tak to jsem na tom obratově pořád lépe, takže rýpnout si můžu. :-)

Možná by nebylo špatné, než tady na fórech po sobě plivat, zkusit se jen zamyslet nad těmi názory. Ne každý je úplný blbec. Zkuste se chvíli na to logo koukat... vás z toho hlava nebolí?
ivo
ivo (neregistrovaný)
11. 11. 2006 7:37 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Dneska asi není doba na to, absme se "chvíli dívali na logo", jdeme po výsledku našeho hledání, logo je jen utvrzení, že jsme na stránce, kterou hledáme. Logo TakeIT je dobře zapamatovatelné a to je hlavní věc. Pravda, projektu by slušelo víc nějaké české jméno, ale s tím se asi už nic nenadělá. Počítám, že projekt dostane časem nějakou přezdívku, pod kterou ho budou všichni znát a TAKEIT třeba ztratí na významu.
tomikk
tomikk (neregistrovaný)
14. 11. 2006 12:47 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
Ano, to zni jako brilantni marketingova strategie.
jaja
jaja (neregistrovaný)
13. 1. 2007 19:50 Nový

Re: one-man show nějakého studentíka

celé vlákno
hmmm
nick
nick (neregistrovaný)
10. 11. 2006 11:06 Nový

Vyhledávače

celé vlákno
srovnanicen.cz
bezvaceny.cz
naakup.cz
nejceny.cz
takeit.cz :)

další řádek v seznamu. Myslím, že jediný, kdo může tento trh pořádně rozvířit je až nástup seznamu, který by inovoval svoje zbozi.seznam.cz. Ale to je asi hudba budoucnosti, protože zatím přešlapují nerozhodně na místě.

Jediná výhoda it je v počtu jejich obchodníků, nicméně ani to nemusí být samospásou. Anglické názvy typu takeit se také příliš na našem trhu nechytili. Ukáže až čas.
Martin Hruška aura:37
10. 11. 2006 11:20 Nový

Re: Vyhledávače

celé vlákno
chybí vám docela pěkný

http://www.nejlepsiceny.cz
nick
nick (neregistrovaný)
10. 11. 2006 12:41 Nový

Re: Vyhledávače

celé vlákno
tech stranek co jsem vynechal je asi vic, chtel jsem spis obrazne naznacit, co si o sluzbe myslim. Spatna nebude, ale nijak vyjimecna a nova taky ne. chtel jsem spis podtrhnout to, ze zasadni prelom nastane teprve ve chvili, kdy na toto pole vstoupi seznam.
asdf
asdf (neregistrovaný)
10. 11. 2006 13:35 Nový

asdf

celé vlákno
poranej PR článek fuuuuuj
Milan Hronec aura:41
10. 11. 2006 16:10 Nový

s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Děkujeme Vám za Vaše erudované reakce , těší nás , že Vás náš projekt nenechává chladným :-)
Možná se Vám může zdát , že spouštět produktový vyhledávač bez produktů je podivné , problém ale je , že tyto data od desítek tisícrůzných subjektů nikdo nemá a bez toho že to nejdřív spustím a postupně plním to podle mě udělat nejde .
Věřím že by jste to asi dokázali vymyslet lépe , no ale nám nezbývá než to udělat takhle .
Když chci spustit nový projekt tak aby z toho byla služba pro každého musím na to mít myšlenku , peníze a obchodní sílu ho na trhu prosadit
A tohle všechno IT prostě má :-)
Mám na každý měsíc připraveny stovky milionů bannerů na podporu , když bude třeba tak si jich klidně ještě pár stovek přikoupím :-)
Mám armádu kolegů , kteří službu daty prostě naplní :-)
Mám spoustu peněz které jsem se rozhodl rozdat serverů , které je shodou okolností co já vím docela potřebují :-)
No a to je asi celé , já tu budoucnost v našem "fochu" vidím celkem perspektivně :-)

Chápu , že se to někomu nemusí zamlouvat , chápu že v této službě někdo nemusí vidět užitek či smysl . Nicméně to , že nevidím něco co je pro jiného zjevné , ještě neznamená , že to neexistuje.

nevím proč ale v této souvislosti se mě vybavuje text jedné písničky
" je to tak , je to tak , je to tak a nic s tím nenaděláš "

Dík za připomínky , hodnotit můžeme za pár měsíců

s pozdravem
Milan Hronec
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 16:32 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
A je to prvni obsahovy projekt ktery se pokousite rozjet? :)
Martin Hruška aura:37
10. 11. 2006 17:24 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Pane Hronče, nevím čím to je, ale váš styl projevu mi silně připomíná jakéhosi Jablka (viz příspěvky výše). Ale to jen tak na okraj .)

Gratuluju k vašemu optimismu, ale peníze na hodnotící PR článek si prosím schovejte už teď do zamčené krabičky, abychom se ho za těch pár měsíců dočkali, ať už projekt dopadne jak chce.

Trošku mi namachrovaností připomínáte chlapy ze Zlatých stránek. Armáda obchodních zástupců, hrsti peněz, stoleté zkušenosti, nezdolný optimismus. Mysleli si jak skočí na internet a nepůjde to prohrát. Skutečnost je ale horší než ta nejpesimističtější myšlenka.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 18:40 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Pane Hruška, pan Jablko nebyl Milan Hronec, ale jiný člověk z IT, byl jsem jím já. Jméno neprozdradím není to tu důležité, ale jistě se pobavíme v pondělí na Moravě... :-)
Milan Hronec aura:41
11. 11. 2006 8:27 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Já pane Hruško nevím kdo jste ani mě to nezajímá , ale alespoň nejste noname a jste podepsaný.
Musím Vás ubezpečit , že nemám v povaze skrývat se za přezdívky . Za urážku na Vaší osoby , která bude pravděpodobně od někoho z "mých" lidí se viz diskuse níže se Vám omlouvám .
Do diskusí moc nepřispívám , připadají mě plané .
Arogantní tón mého příspěvku je zcela na místě a přesně splnil to co bylo potřeba .

Váš názor Vám neberu , hodnotit můžeme časem .
Trnka zvaný alias
Trnka zvaný alias (neregistrovaný)
11. 11. 2006 20:33 Nový

Re: Hruška - pesimismus

celé vlákno
Pane "Hruška" Já bych zase nechtěl mít Váš pesimismus. S tím by se mně opravdu špatně žilo. A nepíši to jen proto, že jsem člověk, který pracuje pro IT.
mart8
mart8 (neregistrovaný)
10. 11. 2006 17:51 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
pěkný pěkný, jestli podobnou komunikační kulturou vystupují i vaši další kolegové, tvoříte tak strategii a oslovujete partnery, ták obavu o vás nemám :-) Přesně lze odhadnout, kam takeit.cz dopadne.

btw: kdyz uz vas tady mame, zkus nam povedet, jak jste dospeli zrovna k nazvu takeit.cz, kdyz sluzby s anglickymi nazvy prozatim uplne propadli a pri vsi ucte k vasim armadam lidi, hromad penez byli treba Quick(ČTc), Redbox (Contactel) nebo Click (T-Mobile) daleko finančně silnější? Nevadí vám, že řada vašich klientů letící na rozblikané logo to ani pořádně neumí napsat/vyslovit???
Filip Šafránek
Filip Šafránek (neregistrovaný)
10. 11. 2006 18:12 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Pánové, vaši žluč v těle bych chtěl mít. Potvrzuji Milanova slova: ...s tím prostě nic nenaděláš. Závist (jako ta vaše) je hrozná.

Vaši inteligenci dokazujete při nepochopení názvu TakeIT. Jestli jste si nevšiml, jsme z firmy IT (Internet trading) a tak je název nového portálu vedle svého vlastního významu i vtipnou přesmyčkou.

Filip Šafránek
ředitel IT
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 20:04 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Ja uz se tesim na 10.5.2007 jak tu bude ticho a takeit.cz bude mit par stovek navstev za den
Zdeněk Burd
10. 11. 2006 22:42 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Vaši inteligenci dokazujete při nepochopení názvu TakeIT. Jestli jste si nevšiml, jsme z firmy IT (Internet trading) a tak je název nového portálu vedle svého vlastního významu i vtipnou přesmyčkou. Takhle skutečně píše ředitel firmy spouštějící nový projekt? To je dnes běžné, urážet uživatele, potenciální zákazníky nebo obchodní partnery jen kvůli tomu, že třeba nerozumí tomu pitomému názvu protože prostě neumí anglicky?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 11. 2006 17:21 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Filip je vážně ředitel IT, můžu to jako OZ IT potvrdit......kdysi jsem do podobných diskusí o IT přispíval, než jsem zjistil že je lepší pročítat svůj bankovní výpis než debatovat s idioty. Bye bye socky :-)
Rastafarianec
Rastafarianec (neregistrovaný)
11. 11. 2006 18:34 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Víte, mezi diskutujícímu jsou i lidi, kteří nemusí čekat na výplatu a onanovat nad bankovním výpisem.
IT mi poslední dobou začíná připomínat multilevelovou firmu s heslem "kdo to nedělá jako my to dělá špatně". Mě osobně obchodník IT pyšně vyprávěl, že nové "oddělení" firmy IT - Media Trading, bude továrnou na marketing. Taky mi tento zkušený obchodník (v IT působí čtvrtým rokem) nadšeně vyprávěl o novince, o které se dozvědel na školeni - o marketingovem mixu. Pravděpodobně čekal, že tím udělá dojem. Opravdu si myslíte, že takto lze "dělat" kvalitní reklamu? Všechno mi to připomíná podomního prodavače penzijního připojištění, který se vydává za finančního analytika.
Nakonec si ještě dovolím poznamenat, že v IT se nachází i velice kvalitní a erudovaní konzultanti internetové reklamy, s kterými je radost jednat, je jich ale bohužel menšina.
Samotný projekt Takeit bych zatím nekomentoval, sám dobře vím, že rozjet projekt, vychytat mouchy a naplnit ho obsahem nějakou dobu trvá. Celý ten humbuk kolem je v podstatě perfektní reklama, o projektu bude za pár dní vědět téměř každý, kde se točí kolem internetu. Každopádně jsem hodně zvědavej, jak si tento projekt povede.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 11. 2006 23:10 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
že by postřelená husa z NetCentra?
Rastafarianec
Rastafarianec (neregistrovaný)
12. 11. 2006 10:41 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Ale kdepak, nejsem ani konkurence, ani klient a existence této firmy mi vůbec nevadí. Ba spíše naopak, jsem rád, pokud u nás někdo šíří internetovou reklamu mezi malé a střední firmy, vadí mi ale amatérismus a orientace čistě jen na prodej. To potom bohužel nadělá více škody než užitku.
Pierre
Pierre (neregistrovaný)
10. 11. 2006 22:48 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
A je pro Vás lepší to vyslovovat takeit nebo tejkit? Co praví Váš manuál? Miluji totiž OuTů :)
mart8
mart8 (neregistrovaný)
10. 11. 2006 23:12 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
poukázání na arogantní vystupování a upřímná otázka na volbu názvu služby není žluč v těle, ani závist. Osobně jsem před 2 lety po 5 letech fungování e-služby dobrovolně opustil a jsem celkem rád. Nejsem tedy vaše konkurence, prostě nic a na druhou stranu dobře vím, co to je online služba. Sám jsem zodpovídal za službu ve 4 státech. To nechme.

Název TakeIT chápu, i přesmyčku k internet tradingu, kolik drobných živnostníků to ale pochopí? Firem, co prodávájí a instalují třeba krby, bazény, vrata... tejkit takeíté? jak? Je to možná detail, ale IMHO když už utrácím nemalé peníze za znalost brandu, zajímá mě, co za to dostanu.... je to váš boj, ale sám uvidíte....
ivo
ivo (neregistrovaný)
11. 11. 2006 8:01 Nový

Re: s tím prostě nic nenaděláš

celé vlákno
Ten název je opravdu v současnosti pochybný, čas ukáže. Už tady bylo ale řečeno - projekt není primárně portál, vyhledávač. Odkazy na něj se budou sbírat z obrovského kvanta serverů po celém netu - Idnes.cz, Billboard.cz... počet zobrazení přes 1 mld. stránek měsíčně.
Internet Trading funguje 5 let, má zisk přes 10 mil. ročně, zkušenosti jeho pracovníků. Jistě, problémy jsou vždy a se vším. Pokud se bavím se zástupci Seznamu, tak jejich odpověď je "nepořádek na kolečkách". A přece je to neustále stoupající proket, co se týče návštěvnosti. Vemte, že dnes je pouze 34% populace uživateli netu - tedy pořád ještě budoucnost je před námi. Milan Hronec je přes svoje někdy naivní vlastnosti a dosti úsměvný písemný projev bezesporu mužem úspěchu.
running
running (neregistrovaný)
10. 11. 2006 18:32 Nový

nechápu

celé vlákno
Nechápu amatérismus českého internetu - a nechápu, jak firmy s tak amatérským přístupem, jako má centrum můžou na malém českém trhu přežít.

Xchat, původně tahoun centra, nebyl dlouho inovován a cílovka se přesunula na libimseti a lide.cz. Potom vyhodí miliony za internetový deník, který je sice obsahově kvalitní, ale koukat se na něj nedá a špatně udělaný skript zpomaluje prohlížeče (hlavně firefox). Atd. atd., atlas to samé.

"Klasická" firma by s přístupem "pojďme rozhazovat" příliš dlouho nepřežila, ale na internetu to možné je. Nechápu proč.

Nenechme se mýlit, na anglofonním internetu (bohužel, na jiné než anglicky a česky psané stránky se nedostanu) je spousta ještě horších stránek, ale trh v USA je obrovský a i mizerné projekty se tam uživí.

Nakonec bude nejlepší všechny povinně učit anglicky (ne ... moment .... to už se na školách děje) a nechat je používat buď Google, nebo alespoň Yahoo.
ivo
ivo (neregistrovaný)
11. 11. 2006 8:15 Nový

Re: nechápu

celé vlákno
Jo, pane :-) amatérismus ;-) to je pěkná věcička. Asi sám víte, že schopno uživit je daleko větší množství daleko podřadnějších projektů... Aktuálně.cz je excelentní deník, s podřadnými projekty zcela nesrovnatelný.
Mluvíte jako člověk z "anglosaského světa", ale váš výrok "nechat používat Google" mě vás řadí mezi aparátčíky komunistického režimu. Necháme používat Google, necháme vybudovat paneláky, necháme zavřít hranice, necháme žít naše socialistické spoluobčany podle našich socialistických představ. Tak to mě na vás docela překvapilo.
Google používám, protože je to podle nás dobrý hledač. Internet Trading má ale projekty, které využívají i Google, Yahoo, Yandex.ru, Seznam, ... a dnes nově i obsahové a zpravodajské servery Idnes a pod.
Připomíná mi to trochu zákulisí jiných promyslových odvětví - je jeden výrobce a celá řada jeho prodejců. Výrobci navenek konkurují a v zákulisí spolupracují.
Lidi od Internet Tradingu nejsou prodejci, jsou to konzultanti pro internetový marketing. Jistě nejsou všichni stejní, jeden je špičkový, druhý nestojí za nic. Znáte to z vaší firmy - pořádný pracant a odborník je velmi vzácný tvor.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 11. 2006 13:57 Nový

Re: nechápu

celé vlákno
Jaké je Aktuálně.cz se uvidí hned po té co dojdou peníze, které nosil Internet Trading.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 11. 2006 13:59 Nový

Re: nechápu

celé vlákno
:-)
emu
emu (neregistrovaný)
19. 11. 2006 16:07 Nový

Re: nechápu

celé vlákno
"Lidi od Internet Tradingu nejsou prodejci, jsou to konzultanti pro internetový marketing."

Ne, nejsou konzultanti. Opravdu jsou podomní prodejci vlastního produktu. Vím to z vlastní zkušenosti.
trnka
trnka (neregistrovaný)
19. 11. 2006 17:33 Nový

Re: nechápu

celé vlákno
Vidím, že jste zkušený borec. Kolik jste těch lidí od IT potkal, že soudíte? Kolik poznání je potřeba, aby člověk mohl vyjádřit svoji zkušenost? Tak kolik?
Rastafarianec
Rastafarianec (neregistrovaný)
19. 11. 2006 18:07 Nový

Re: nechápu

celé vlákno
já jich potkal 7, 2 z nich znám dlouho a osobne a souhlasim s nazorem vyse, jsou to prodejci, poradci ani omylem. Teda vlastne jsou to poradci, ale radi pouze to, z ceho maji nejvetsi prachy.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 11. 2006 21:49 Nový

Re: nechápu

celé vlákno
Nejde spíše o zkušenost z tvého působení v IT?
emu
emu (neregistrovaný)
19. 11. 2006 19:05 Nový

Re: nechápu

celé vlákno

Dva a stačili mi na jednoduchý obrázek. Oháněli se grafy, které ohromovaly miliony a vysokými procenty, ale neobsahovaly žádné důležité informace. ROI by v tomto případě padalo na hubu. Nebyli schopni dodat informace o návštěvnosti sekcí nebo jakýkoliv relevantní graf. Firmě jsem poradil v žádném případě neakceptovat.

Podle mě stačí poznat 1 člověka z IT, abych vyjádřil svojí zkušenost. Nevím jaké číslo jste si představoval. Když i druhý o několik měsícu později přinesl ty samé grafy, utvrdil mě, že firma prostě využívá neznalosti a důvěřivosti podnikatelů.

Ano, to je můj obrázek o firmě Internet Trading. Zítra budu mít k dispozici nabídku ohledně Takeit.cz, očekávám horkou internetovou revoluci! Už dnes bez přečtení jsem doporučil počkat alespoň 2-3 měsíce, v závislosti na tom, kdy se TakeIT ukáže jako neúspěšný.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 11. 2006 19:37 Nový

TakeIT.cz obchodně uspěje

celé vlákno
emu
emu (neregistrovaný)
19. 11. 2006 19:55 Nový

Re: TakeIT.cz obchodně uspěje

celé vlákno
Byla to moje neuváženost. Uspěje, protože je obrovská skupina lidí, na které prostě "miliony a závratná procenta" fungují. Tak nebo onak, prozatím nemám optimistické vize a v dohledné době nevidím významnou perspektivu zápisu do TakeIT.cz a to vzhledem k oboru firmy. Také nemám významný důvod věřit, že bude navštěvován, vzhledem k tomu, že "user experience" a použitelnost není na úrovni, kterou by web mohl mít.

Uvidíme. Pokud mě příští příchozí PRODEJCE za pár měsíců přesvědčí a hlavně přinese schopnou nabídku, nemám problém o ní uvažovat. Jestli vytáhne opět dementní grafy o tom, jak TakeIT za poslední měsíce zvýšil počet návštěvníků o 893%, nedostane ani židli a může jít.
trnka
trnka (neregistrovaný)
19. 11. 2006 21:26 Nový

Re: nechápu

celé vlákno
Děkuji za odpověď. Představoval jsem si asi podobné číslo.
tutti
tutti (neregistrovaný)
10. 11. 2006 20:14 Nový

Ta armada obchodnich zastupcu

celé vlákno
Myslim ze doufaji ze uspech ji prinesou prave ti zastupci.
Kteri dokazi prodat mnoha malym firmam zcela zbytecnou reklamu na zbytecnem serveru bez ohledu na navstevnost ci prinos pro zakaznika.

Diky dobre obchodni politice vydelala spousta nesmyslnych projektu a naopak.
pavel
pavel (neregistrovaný)
14. 11. 2006 12:54 Nový

Re: Ta armada obchodnich zastupcu

celé vlákno
tady nikdo v nic nedoufa, to je jasny predpoklad. Proste se to vi. A prinos pro zakaznika bude bez diskuse, je to vyzkousene a o zadne nesmysly nejde. Mi zakaznici maji s internetovou reklamou dobre zkusenosti, jinak by to rok co rok neobnovovali....A obchodni politiku mame skutecne super. A jeste to dobre vydelava.
Richi aura:64
16. 11. 2006 9:02 Nový

Re: Ta armada obchodnich zastupcu

celé vlákno
Fuj to zní jak nábor do nějaké piramidy :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 11. 2006 12:40 Nový

Re: Ta armada obchodnich zastupcu

celé vlákno
pyramida s měkkým "i" ale fuj! :-D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 11. 2006 0:10 Nový

Hruška sucks!

celé vlákno
"armáda podomních prodavačů Internet Tradingu se prý teprve rozbíhá" - podomních prodavačů?
http://jilm.blog.lupa.cz/0611/will-you-takeit-cz Ty jsi <->! Hruško!
PS: Asi jsem ti předchozími příspěvky šlápl na ego, promiň...
S pozdravem
Martin Jablko
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 11. 2006 1:08 Nový

Re: Hruška sucks!

celé vlákno
Martine,

myslim ze ti uniklo to co vidi kazdy zvenku. Obcas se v nejake firme stane, ze se vytvori podhoubi neschopnych, kteri se vzajemne ujistuji o sve genialite a tim zcela ztrati schopnost posuzovat veci zdravym rozumem. Nakonec povazuji vsechny ostatni za blbce, kteri na ne jen utoci.

To ze mate vysledky nic nerika o tom, jestli jste na spicce. Fantasticke zisky maji i poradatele nakupnich zajezdu pro duchodce a nebo dealeri drog. Presto je zadny normalni clovek neobdivuje ani nepovazuje za uspesne.

Utracet desitky milionu za reklamu je prima, ale kdybyste dali pulku te castky do toho webu, tak by vypadal uplne jinak a nebylo by potreba zdaleka tolik reklamy. Je snadne podlehnout klamu, ze dokazete to same co centrum.
Kroisos
Kroisos (neregistrovaný)
12. 11. 2006 14:06 Nový

Re: Hruška sucks!

celé vlákno
Milan Hronec je tak trochu jako Kroisos, kterému Delfská věštírna dala věštbu: "Překročíš-li řeku Halys, zničíš říši velikou".

Delfská věštkyně však neřekla kterou říši zničí a Kroisose nenapadlo, že by to mohla být ta jeho.

Můj názor:

1. Centrum
2. Centrum i IT
3. IT

Ps. Trojku nepovažuji za pravděpodobnou
Další ovocnář
Další ovocnář (neregistrovaný)
11. 11. 2006 12:38 Nový

Re: Hruška sucks!

celé vlákno
Pane Hruška, jsem jeden z klientů, kteří díky IT službám zvyšují každoročně obrat o několik 10%, ve většině případů mi doporučili správnou službu a já vydělávám, moji klienti jsou spokojeni. Take It prostě vyzkouším a myslím, že to opět vyjde. Zde jsem prvně máte dobrou optimalizaci na morfeo a na take it se vypíšete mmezi prvními. Jinak bych na Lupa.cz nikdy nedorazil, co by tu internetoý uživatel dělal???viz.konfrontace take it a portály se zbožím??? Vy budete jeden z prediktorů internetu, vypněte počítač a běžte se projít...Byzny se dělá i jinak. Vaše teorie mají díry jako ementál.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 11. 2006 10:52 Nový

Re: Hruška sucks!

celé vlákno
Budete tak laskav, a uvedet nám vaše jméno a název firmy, které IT tak pomohl? Za to se přece nemusíte stydět.
krall
krall (neregistrovaný)
12. 11. 2006 18:09 Nový

Re: Hruška sucks!

celé vlákno
Vystupujete jako sebevědomý prosperující podnikatel, ale sloh máte jako žák 4. třídy. Zvažte, pokud je pravda to, co píšete, zdali bez pomoci "prodavačů mastí proti početí" z IT by obrat nestoupal ještě rychleji.
Frost
Frost (neregistrovaný)
11. 11. 2006 7:23 Nový

Hmmmm

celé vlákno
Dobrý nápad od špatných lidí. Myslím, že je to skvělá myšlenka a konečně někomu došlo, že fulltextové hledání není pro běžného uživatele, který nehledá tunu novinových článků, hry a podobné hlouposti, tím pravým. Navíc díky firmám optimalizujícím stránky pro fulltext se narušuje přirozený stav věcí. Ovšem internet trading je černá kaňka na internetovém trhu a pokud bude i na svém portálu prodávat reklamu stylem "po nás potopa" nebo také "zaplať hlupáku" , nebude moc dlouho fungovat. Prostě internet trading podvádí své klienty, lže jim a oni si to pamatují. Jsme celkem malá země a těch klientů , kteří se ještě nechají podvést není nekonečné množství ale valem jich ubývá. Už jen zde uváděná čísla o obratu firmy jsou dost nadsazená a nebo se netýkají internetu a firma dělá obraty někde jinde.
ivo
ivo (neregistrovaný)
11. 11. 2006 8:40 Nový

Re: Hmmmm

celé vlákno
Firma dělá obraty někde jinde :-))) Tak to by mě pane fakt zajímalo. Po 5ti letech fungování Internet Tradingu je obnovitelnost reklamních kampaní 85%. Takže žádná rychlokvaška, která prodá a "po mě potopa". IT má novou divizi MEDIA TRADING, jehož lidi připravují speciální kampaně pro svoje klienty.
Frost
Frost (neregistrovaný)
12. 11. 2006 8:35 Nový

Re: Hmmmm

celé vlákno
Lžete tak jako pořád , obnovitelnost 85% nemáte ani omylem.
Osvětleme si jak třeba IT pomohl - uškodil centru. Já osobně bych od IT požadoval náhradu za poškození obchodního jména.
Objednávky , které byly předkládány klientů byly nadepsány
zápis do seznamu firem , což v klientech evokovalo dojem, že se zapisují do vyhledávače seznam.cz , dole malým písmem bylo dopsáno katalog firem ve vyhledávači centrum.cz , formulace není úplně přesná ale smysl je vystižen naprosto přesně.
Obrat půl miliardy ? Kde by se vzal - obrat z centrum.cz je nebo spíše byl pro IT dle mého odhadu 140 mil. a nasbírat dalších 360 na zbývajících portálech je v podstatě nemožné. Zisk 10 mil. také neodpovídá uváděnému obratu.
IT
IT (neregistrovaný)
16. 11. 2006 11:26 Nový

Re: Hmmmm

celé vlákno
Trochu dost si věci přikrášlujete podle svých potřeb. Smlouvy IT jsou VŽDY nadepsány: CENTRUM.CZ, BILLBOARD.CZ, ADFOX.cz, BBKONTEXT.CZ apod. Jinak jsou OZ vráceny k přepracování. Ohledně obratu IT jsou za r. 2005 uváděny čísla 220 mil. Kč. jestli jste IT chtěl přidat, tak mu v tomto asi moc nepomůžete.
UrbanShaman
UrbanShaman (neregistrovaný)
11. 11. 2006 12:37 Nový

Nikoho to neodradí

celé vlákno
Podle mě teda kvůli kontextovým odkazům nikdo nebude měnit zpravodajskej server.. nevěřím, že hodí odkazy do textu kurzívou tučně font-size:larger červeně..
Honza
Honza (neregistrovaný)
11. 11. 2006 13:08 Nový

takeit

celé vlákno
Panove... mozna bude lepsi, delat i neco jineho než tu neustale tlachat, co takhle pockat a pak soudit. Urcite nikdo kdo tu neustale placa, nic poradneho sam neudelal a pokud ano tak to se moc omlouvam, ale moc Vas urcite nebude. Ja osobne pockam na naplneni produktu, to bude asi to nej a nikdo je tu nema a take doladeni nedostatku... ktere ma kazda novinka v CR... pak reknu nazor a budu soudit. A ze se to jmenuje takeit.cz panove a neni to jedno? je to prece rozhodnuti IT.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 11. 2006 22:41 Nový

Hmm, profi server :o)

celé vlákno
daj
daj (neregistrovaný)
14. 11. 2006 16:06 Nový

Huráá

celé vlákno
Pan majitel se probral s alkoholového oparu a rozhodl se, že si založí nový portál,aby se nemusel dělit s Centrem.A jelikož měl ještě "dojezd",myslel si, že bude nej....pak si uvědomil,kam se řítí a smlouvu s Centrem raději prodloužil.
Ano pane Hronec, věřím, že si můžete koupit,co chcete a kolik chcete, když je pro Vás problém uhradit i 10km cesťák.Nelíbí se-vyhodím Tě!
A pan Šafránek?Konečně někdo toho zloděje a lháře, který se léčí ego na každé sukni,která kolem něho projde,zaměstnal na dýl...no asi na pana Hronce po těch nočních tazích něco má.
Jojo,pánové,hodnotit firmu dle čísel ano, ale vážnost tato společnost nemá žádnou.A hvězdiček a hvězd, které zaniknou na svou fluktuaci,už tady bylo.
Ale hurááá,pane Hronče,oslavujte, to Vám jde ze všeho nejlíp!Opravdu!
padadaj
padadaj (neregistrovaný)
17. 11. 2006 14:43 Nový

Re: Huráá

celé vlákno
... ubohá reakce od zhrzené milenky... ???
Máš se aspoň líp, nebo jsi na pracáku?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 11. 2006 21:39 Nový

Baj baj projekte

celé vlákno
Tak se mi donesla zarucena zprava, ze cela akce je jen humbuk, ktery byl usit na cetrum, aby pristoupilo na smlouvu, kterou by jinak podepsal jen blazen.

Proto tak diletantsky pristup, vec proste nemela byt draha, bylo potreba jen udelat dost mlhy, aby centrum melo pocit, ze se dostava uplne mimo hru.

IT jsou proste machri na ktere nikdo nema.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 11. 2006 22:08 Nový

Re: Baj baj projekte

celé vlákno
1. Když IT začne prodávat zákazníkům Centra své produkty - JE Centrum mimo hru
2. Když přistoupí na nesmylné nabídky - JE Centrum mimo hru

Nevyjde to nastejno?
IT
IT (neregistrovaný)
16. 11. 2006 11:31 Nový

Re: Baj baj projekte

celé vlákno
A nemyslíte, že Centrum.cz postavilo IT mimo hru tím, že si za utržené peníze postavilo projekty Aktuálně.cz, Vyvolení, Bobika... ? Samozřejmě, že reklamy na tyto projekty prodávají pouze obchodníci Centra a pro obchodníky IT je tento prodej nepřístupný. To je také jeden z důvodů ochlazení vzájemných vztahů.
mart8
mart8 (neregistrovaný)
14. 11. 2006 23:49 Nový

Re: Baj baj projekte

celé vlákno
mozna i nazev produktu byla vlastne vyzva pro kluky z centra... "take it" :-))) a tak to "tejkly"
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 10:50 Nový

Re: Baj baj projekte

celé vlákno
"Tak se mi donesla zarucena zprava, ze cela akce je jen humbuk"....a nepsali to v Blesku? Ještěže jste na to přišel! Gratuluji.
Martin Kiwi
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 14:32 Nový

Re: Baj baj projekte

celé vlákno
Jo Kiwi, dobře formulováno.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 10:52 Nový

uvidíme

celé vlákno
uvidíme jak to dopadne. Držím palce.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 10:57 Nový

když

celé vlákno
V čem se Vám zdá TakeIt přínosný? Nechci odpověď z IT, ani nechci "nevím", v "v ničem" atd. Dejte mi impakty.
Díky
Maruška z lesa u Řáholecké Lhoty
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 18:03 Nový

Mám zkušenosti s něčem podobným v zahraničí, a na rozdíl od jiných můžu potvrdit že to funguje !

celé vlákno
Neví někdo kdy a jak tam přidat firmu a zboží ?
mart8
mart8 (neregistrovaný)
15. 11. 2006 18:09 Nový

Re: Mám zkušenosti s něčem podobným v zahraničí, a na rozdíl od jiných můžu potvrdit že to funguje !

celé vlákno
až od 14.11., to končí beta provoz :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 20:00 Nový

Re: Mám zkušenosti s něčem podobným v zahraničí, a na rozdíl od jiných můžu potvrdit že to funguje !

celé vlákno
14.11. už bylo kdo mi poradí jak dál?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 20:06 Nový

Re: Mám zkušenosti s něčem podobným v zahraničí, a na rozdíl od jiných můžu potvrdit že to funguje !

celé vlákno
mozna je tam i kontaktni email, jiste mail poslat zvladnete... nebo ne?
stoural
stoural (neregistrovaný)
16. 11. 2006 9:50 Nový

Re: Mám zkušenosti s něčem podobným v zahraničí, a na rozdíl od jiných můžu potvrdit že to funguje !

celé vlákno
To je zpusob roku 1998. Neco lepsiho tam neni?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 11. 2006 10:58 Nový

Re: Mám zkušenosti s něčem podobným v zahraničí, a na rozdíl od jiných můžu potvrdit že to funguje !

celé vlákno
Asi je to potreba koupit :-)
IT
IT (neregistrovaný)
16. 11. 2006 11:37 Nový

Re: Mám zkušenosti s něčem podobným v zahraničí, a na rozdíl od jiných můžu potvrdit že to funguje !

celé vlákno
Vpravo dole na www.takeit.cz máte "Přidej/Edituj/Firmu/Produkty". Zadáte IČ a vede vás to až po ukončení registrace. Pokud už registraci máte, tak se přihlásíte a můžete svůj profil upravovat, přidávat produkty apod. Ohledně e-shopů bude do konce listopadu připraven program, který bude zabezpečovat prolinky z předváděných produktů na TakeIT přímo na produktové stránky provozovatele e-shopu.
rádoby kreativec
rádoby kreativec (neregistrovaný)
17. 11. 2006 17:17 Nový

Re: Mám zkušenosti s něčem podobným v zahraničí, a na rozdíl od jiných můžu potvrdit že to funguje !

celé vlákno
tohle už cca 2 roky funguje na bezvaceny.cz :-) čili ne jen v zahraničí
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 21:33 Nový

Ivo

celé vlákno
Doporučuji si přečíst, co o projektu " TAKE IT" píše ve svém blogu " táta internetu " Ivo
nick
nick (neregistrovaný)
15. 11. 2006 21:54 Nový

Re: Ivo

celé vlákno
...no prave ze nic :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 23:05 Nový

Re: Ivo

celé vlákno
Já vím, že nic.... právě proto to doporučuji si přečíst.
danteali
danteali (neregistrovaný)
17. 11. 2006 13:54 Nový

Re: Ivo

celé vlákno
To nepíše protože všichni na Seznamu dělají všechno aby to co nejrychleji okopírovali jak to mají ve zvyku
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 11. 2006 18:59 Nový

Re: Ivo

celé vlákno
To je asi pravda...
Šmudla
Šmudla (neregistrovaný)
17. 11. 2006 6:31 Nový

už to fičí naplno ?

celé vlákno
Ale co konečně v šedi portálů něco novýho.
danteali
danteali (neregistrovaný)
17. 11. 2006 13:48 Nový

Aktuálnost takeit,cz??????

celé vlákno
Kouknul jsem se na ten slavný nový web a chtěl ho trochu zkusit, tak jsem si pro začátek vybral na homepage nabízený nejhledanější produkt prsten! Následující cestu za vysněným dárkem pro mou milovanou ženu si vyzkoušejte sami. http://www.takeit.cz/beta.cgi?q=prsten&m=listprod&x=0&y=0 tohle je co mi vylezlo když jsem kliknul na prsteny kliknu jsem l hned na první položku dostal jsem se sem http://www.takeit.cz/beta.cgi?m=product&q=prsten-zero-collection-w4016-10656 nenechal jsem se odradit tím že si skvělý výrobek nemohu přímo koupit a chtěl jsem firmu kontaktovat a kliknul dostal jsem se na http://www.planetavuni.cz/d/prsten-zero-collection-w4016 na této stránce jsem s radostí chtěl daný prsten objednat a koupit k mému nemalému překvapení jsem se ovšem dozvěděl že se tento výrobek již neprodává??????????? Není nad to když web na který vidíme reklamu všude možně podává tak zaručené a aktuální informace. Gratuluju!!!!!!!!!!!!
Šmudla
Šmudla (neregistrovaný)
17. 11. 2006 14:39 Nový

Re: Aktuálnost takeit,cz??????

celé vlákno
To bych neviděl tak tragicky, i v nejlepších obchodech dochází k ukončení prodeje a nahrazením jiným zboží. Náhodou mě se to začíná líbit.
Šmudla
Šmudla (neregistrovaný)
17. 11. 2006 14:42 Nový

Na to že je to novinka je to asi OK, a zdřejmě postupně se naplní take it zbožím bude to asi bomba

celé vlákno
Docela se těším na jednoduché nakupování.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 11. 2006 21:59 Nový

Re: Na to že je to novinka je to asi OK, a zdřejmě postupně se naplní take it zbožím bude to asi bomba

celé vlákno
nepíše se zdřejmě, ale zřejmě, ty joudo!
padadaj
padadaj (neregistrovaný)
17. 11. 2006 21:51 Nový

Koupit se v TakeIT řekne kontaktovat!!!

celé vlákno
.. vždycky jsem si myslel, že slovo kontaktovat znamená prolink na mail nebo odpovědní formulář.
V TakeIT se za pojmem kontaktovat skrývá link z detailu produktu v TakeIT do detailu produktu v e-shopu, odkud produkt pochází.
Vy si zítra půjdete kontaktovat rohlíky do supermarketu pane programátore???
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 11. 2006 22:05 Nový

jak stojí v knížkách od Carnegieho

celé vlákno
"Když tě zezadu kopou (a já přidávám - zezadu pomlouvájí "erudovaní" jedinci) tak je to proto, že jsi vpředu..."

S pozdravem erudované veřejnosti
Martin Meloun
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem