Tak jsem se tam koukal a hodně jsem se polekal. Vypadá to jako one-man show nějakého studentíku, který to po večerech tak nějak splácal, ale nemá to úplně hotové, protože ještě hledá po webu rotující zavináč.
To že je to netabulkový design z toho ještě nedělá použitelnou stránku. Děsivé "logo", splácané grafické prvky (jestli si ten název vůbec zaslouží), neintuitivní ovládání.
O funkčnosti vyhledávače nemluvě. Je totiž příšerný a ani po několika pokusech jsem nenašel frázi, jejíž výsledek by mi nějak pomohl. Názvy konkrétních výrobků totiž vedou pouze na titulní stránky obchodů, kde danou věc možná mají. Nezávisle na tom, jestli zkusím hledání firem, produktů anebo fulltext. A když z vyhledávače nevypadne nic, tak se hledací políčko smaže. To už pokládám za výsměch!
Kdyby se psal rok 1998, tak všichni docela koukají. Kdyby se psal rok 2002, tak lidé ohrnují noc. Ale v roce 2006? Jedině jako špatný vtip, anebo zajímavý pokus studenta 2. ročníku střední školy.
Jako komerční projekt je to ale nepoužitelné a investovat do toho částky v řádu milionů může jenom naprosto neschopný idiot!
sleduji, že Mr. Hruška už toho zobchodoval v řádech miliard a tudíž netu rozumí více než lidi z IT... mohu Vaše projekty také někde vidět nebo jen tlacháte hubou a děláte SEO za 5000,-/měs Pepíkovi Vomáčkovi na pepik.webzdarma.cz? Kažodpádně, Takeit ještě není spuštěn..počkejte si :-)
K Vašemu: "Jako komerční projekt je to ale nepoužitelné a investovat do toho částky v řádu milionů může jenom naprosto neschopný idiot!" máte částečně pravdu-ovšem prvním krokem je ti miliony mít...což jeslti mi nepředložíte Vaše adekvátní projekty jistě nemáte... Neříkám, že beta Takeitu je OK, říkám, že se navážíte, ve skutečnosti však víte o byznysu na netu mnohem méně než lidi z IT-pokud víte více jistě se také dokážete pochlubit takovými obraty, nebo ne?!
Závěrem, možná jste ještě nepochopil, jak bude celý koncept (ne tedy vyhledavač sám) fungovat...
S pozdravem
Martin Jablko
Takeit není spusten? Zajimave. Ja o nem vidim clanek na lupe, vidim nejakou prezentaci na www.takeit.cz. Kde jste prisel na tvrzeni, ze takeit neni spusten?
"Závěrem, možná jste ještě nepochopil, jak bude celý koncept (ne tedy vyhledavač sám) fungovat..."
Ano, mozna to nepochopil. Proc by to ale meli pochopit i ostatni.
Také by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že TakeIT není spuštěn? I když je zřejmé, že s tímto projektem máte něco společného. Mohl byste tedy vysvětlit, proč se dělají tiskové konference (alespoň tak to působi z článku POOHa na DigiWebu) k nespuštěným projektum? Zdá se, že jste se o vyhazování milionů u Centra hodně přiučili :-)
Podívejte se, nejde přeci o to, kdo je kdo, ale o to, jaký názor vyjadřuje a jak slušně diskutuje. Nemyslím si, že by bylo cokoliv, co by vás stavělo do role vědátora. Chápu Vaše rozhořčení, patrně podle vašich slov máte k projektu blízko. Možná tady na Lupě ani není vaše cílová skupina a vy máte uživatelsky koncept otestován na cílovce <22 či tak nějak (jejich kupní síla zase ale nic moc).
BtW: souhlasím, že to logo je děs a bída... u ostatního se nechám překvapit. Proč ale dáváte velká prohlášení, když projekt ještě neběží..?
Tak to se vám i celému projektu omlouvám, ona je to ještě beta! Nezapomeňte se ozvat, až to bude úplně hotové! A neuspěchejte to, jistě s tím máte ještě mnoho práce. Za rok za dva by to mohlo stačit.
Ale třeba to ani pak nepochopím, to se nedá nic dělat, obraty v milionech nemám, takže ode mě nemůžete čekat nějakou přílišnou bystrost.
Přeji vám řadu spokojených uživatelů. Doufám že jich hodně najdete, když je k pochopení vašeho génia třeba obrat v řádu milionů.
ale no tak rýpnout jsem si musel... přece jste tu všichni tak erudovaní... každý z Vás je vlastníkem nového Googlu a každý z Vás je vyhledávaný odborník v marketingu, nebo ne?! Stále čekám na Vaše projekty-jinak skutek utek a ješště něco - hovoří pouze obraty! K čem jsou Vám vědomosti, když je neumíte prodat? K čemu jsou Vám super znalosti SEO, Googlu a já nevím čeho, když nemáte nadbytek klientů? Ukažte Vaše projekty a Vaše obraty... Jen mi příjde veselé, jak tu horlivě diskutujete a sami v oblasti obratu jste jinde... trošku jako tlusté matrony, které pomlouvají obletované modelky, poukazující na jejich "chytrost" a sami majíce jen základku a pracujíce v JZD... buď jak buď, IT má podle všech parametrů potenciál celý Takeit zobchodovat, stejně jako to udělalo s Centrum- mimochodem-víte jaký je rozdíl v příjmech Centra a Atlasu? Ten rozdíl je IT! :-) S Takeit nemám nic společného, nevyvíjel jsme ho., pravda určitá návaznost na něho však je... A ještě něco podle některých uživatelů by měly být weby bez reklam (bannerová slepota, Adblock atd..) ALE uvědomte si, že ne každý je takto erudovaný jako vy... ještě ad bannerová slepota-když jako webdesgineři atd budete hledat novou práci, tak Vám tady vedle Jobsův banner přijde vhod, je to tak?... Zpět k take itu-opravuji údaj, že ještě neběží, nebo co je mi tu přesně vytýkáno na ještě neběží, tak jak bude běžet naplno - viz. zpráva na Digiwebu:
cituji:"Katalog se v krátké době naplní", tvrdí zástupci společnosti s tím, že 14.listopadu začnou oslovovat firmy a "pomáhat jim" s vkládáním produktových informací."
dále "...prostředníctvím textové kontextové reklamy (konkrétně v tomto případě jde technicky o systém bbText české společnosti Internet BillBoard) je možné aby TAKEIT získal již dříve zmíněný milion uživatelů. Od 13.listopadu by se tato kontextová textová reklama měla objevit i na stránkách iDnes.cz/Lidovky.cz - určitá klíčová slova budou provázána na objevující se popisek služby či zboží. Po kliknutí se internetový návštěvník dostane přímo k příslušnému produktu.."
Sportu zdar.
Martin Jablko
"Doufám že jich hodně najdete, když je k pochopení vašeho génia třeba obrat v řádu milionů."....Máte pravdu, stále hovoří výsledky a ty hovoří ve Váš neprospěch, takže jak říkal Jack Sparrow v Pirátech - "třesky plesky.." :-) TeĎ na smřlivou notu-čas ukáže, za IT stojí mnoho obchodní zástupců a síla, kterou mají v Čr je enormní! Takže držte palce,těšte se, že máte co řešit, přehlížete "porodní bolesti" a za půl roku si to tu řeknem.
Čest!
Martin Jablko
rád si to za půl roku řeknu. Pokud oddělíme obraty IT jako takového (media zastupitelství) a obratu TakeIt.cz jako portalu, tak to jsem na tom obratově pořád lépe, takže rýpnout si můžu. :-)
Možná by nebylo špatné, než tady na fórech po sobě plivat, zkusit se jen zamyslet nad těmi názory. Ne každý je úplný blbec. Zkuste se chvíli na to logo koukat... vás z toho hlava nebolí?
Hurá, máme tu opravdového odborníka z okruhu Internet Tradingu. Lidí, kteří obchodují se zázračnou mastí proti početí (pro neznalé viz TV seriál Četnické humoresky). Firmy, u které se obchodníci střídají rychleji než polotovary na běžícím pásu. A chudery Lidovky přijdou o těch pár zbývajících čtenářů.
Jen tak pro úplnost nám něco řekněte o vašich projektech a vašich obratech. Možná jsem jen neznalý a nebo je to pseudonym, ale co má za projekty Martin Jablko?
A proč se nepochlubíte o svém majetkovém vstupu do Internet Billboard? Když už jsme u toho bbTextu.
Dále se mi opravdu líbí ten evergreen s infantilními reakcemi pana Hronce, který reaguje jako Mauglí v nejlepších letech. Myslím, že by se všichni v IT měli probrat. Zloba (nebo jak to nazveme) není způsobená závistí (touto logikou bychom zřejmě nejvíc nenáviděli Seznam.cz, TV Novu, Rádio Impuls a Deník Blesk, což tak samozřejmě není), ale primárně je generována naprosto fenomenální nekompetentností a nekvalifikovaností lidí z IT (zejména z oblasti reklamy a z hlediska schopnosti posudit potřeby klienta).
Ta se projevuje tím, že "komukoliv prodáme cokoliv", aniž se zohledňuje zájem klienta. No a v konečném důsledku pak klienti IT přestanou dávat do internetové reklamy peníze, protože věří že platí rovnice IT = internetová reklama = nefunguje to => další peníze tam nedáme. IT tak ani v nejmenším trhu nepomáha, a jeho role je naopak silně kontraproduktivní, z globálního pohledu. Proto NIKDO na internetu působící nemá rád IT, protože si na rozdíl od IT uvědomuje, že tudy cesta nevede.
Oni ani takoví MPci Seznamu nejsou žádné erudované hvězdy, ale podobné "veselé historky z obchodování", jaké všichni známe o IT, o nich uslyšíte málokdy. Však se stačí podávat na stránky IT, co ten jejich "tým" je zač, proboha, při vší úctě, jak mohou internetovou reklamu fundovaně prodávat padesátiletí chlapi (nic proti věku), kteří navíc nedostávají žádná produktová školení.
Proberte se pánové z IT. Přestante kazit povědomí inzerentů o internetu. S klidným svědomím vám mohu doporučit, věnujte se práci jakékoliv, ale jiné.
Pane, a vy jste erudovaný odborník? Čím se můžete pochlubit, kromě pomlouvání jiných firem? Pokud by IT šel ke dnu, tak by se mu snižoval obrat i zisk. V současnosti je tomu ale naopak. Vaše "kritika" je na úrovni hospodského kecala. Proberte se a příště přispějte aspoň doporučením na firmu, která je podle vás na úrovni. V hospodě je odborníkem každý, v praxi je to horší, proto se taky každý kecal stahuje spíš do hospody...
Dneska asi není doba na to, absme se "chvíli dívali na logo", jdeme po výsledku našeho hledání, logo je jen utvrzení, že jsme na stránce, kterou hledáme. Logo TakeIT je dobře zapamatovatelné a to je hlavní věc. Pravda, projektu by slušelo víc nějaké české jméno, ale s tím se asi už nic nenadělá. Počítám, že projekt dostane časem nějakou přezdívku, pod kterou ho budou všichni znát a TAKEIT třeba ztratí na významu.
No ono zisk 10 milionů při 250 zaměstannacích představuje "ziskovst" ze zaměstnance 40.000 Kč, což je samozřejmě katastrofální výsledek (a kdyby vy nebo někdo další měl alespoň elementární ekonomické (nerovná se kupecké) vědomosti, tak to víte). IT se toto bude snažit omluvit tím, že pro klienty chtějí to nejlepší, ale to bohužel taky není pravda.
Ekonomické základy chybí tobě. Jen hodnota účetního zisku Ti k zhodnocení výkonnosti podniku vůbec nestačí :).
A zaměstnancích, stačí jedno N, ale řekněme, že to byl překlep.