Novým marketingovým ředitelem Mall.cz se stal Petr Matoušek

Střídání na postu marketingového ředitele Mall.cz přichází krátce poté, co tuto funkci začal vykonávat Filip Kahoun. Ten firmu po dohodě opustil.

Jeden z největších českých e-shopů Mall.cz po necelých dvou měsících opět mění marketingového ředitele. Novým šéfem marketingu se stal Petr Matoušek.

Někdejší ředitel online divize Ringieru, šéf produktů v Centrum Holdings či marketing manager ve vydavatelství Mafra (profil na LinkedIn) v poslední době figuroval v marketingové agentuře Performio.

Matoušek ve funkci střídá Filipa Kahouna, který do funkce nastoupil teprve v únoru poté, co Mall.cz po šesti letech opustil marketingový ředitel Petr Král. Kahoun předtím působil jako jeho zástupce.

„Filip Kahoun funkci opustil po vzájemné dohodě, ve firmě už nepracuje“ potvrdila Lupě mluvčí Mall.cz Michaela Gregorová.

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 5. 2013 11:04
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »