O novém provozovateli NetMonitoru se rozhodne mezi Gemiusem a GfK

Sdružení pro internetový rozvoj oznámilo dva finalisty, kteří se utkají o provozování oficiálního měření návštěvnosti na českém internetu.

Loni v září vypsané výběrové řízení na nového provozovatele NetMonitoru pro roky 2017 – 2020 má své finalisty. Podle tiskové zprávy Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) vybrala pracovní skupina nabídky dvou z pěti uchazečů.

Jedním z nich je současný provozovatel NetMonitoru, agentura Gemius, a druhým agentura GfK. Obě nabídky postoupily do dalšího kola, konečné výsledky tendru by pak měl SPIR oznámit v únoru.

SPIR v zadávací dokumentaci (PDF) od uchazečů požadoval dodávku multiplatformního měření návštěvnosti (tedy data z PC, mobilů, tabletů a případně dalších zařízení) jak webových stránek, tak streamovaného obsahu či mobilních aplikací.

EBF16

Zatímco u NetMonitoru bylo z čeho vybírat, do výběrového řízení na provozovatele AdMonitoringu, které SPIR vyhlásil také na podzim, se přihlásil jen jeden zájemce: dosavadní provozovatel Nielsen Admosphere.

Rozhodnuto ale ještě není. „U AdMonitoringu pověřená pracovní skupina ještě nerozhodla. V plánu je další schůze pracovní skupiny,“ sdělila Lupě mluvčí SPIRu Tereza Tůmová.

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»