Hlavní navigace

O personalizované výsledky v hledání není zájem

Daniel Dočekal

AYTM Market Research zveřejnili výsledky průzkumu, kde 45.4% dotazovaných preferuje zobrazováný totožných výsledků hledání všem co hledají, 39.1% se sice personalizované vyhledávání líbí, ale trápi je otázka soukromí. Pouze 15.5% dotazovaných chce personalizované výsledky hledání. Zdroj: Consumers Concerned About Personalized Search Results

AYTM Market Research zveřejnili výsledky průzkumu, kde 45.4% dotazovaných preferuje zobrazováný totožných výsledků hledání všem co hledají, 39.1% se sice personalizované vyhledávání líbí, ale trápi je otázka soukromí. Pouze 15.5% dotazovaných chce personalizované výsledky hledání.

Zdroj: Consumers Concerned About Personalized Search Results

Našli jste v článku chybu?
8. 2. 2012 14:47
Ondřej Bouda (neregistrovaný)

když si něco najdu jednoduchým dotazem v práci a doma to pak ne a ne z Googlu vylovit...

7. 2. 2012 15:07
Martin (neregistrovaný)

Na základě těchto výsledků bych naopak řekl, že zájem je..