To je samozrejme pravda a nikdo nemuze ocekavat, ze by MS menil uspesnou strategii. Ale proc vsechny ostatni "konkurencni" Officy jako by MS z oka vypadly? Jak by mohl nejaky StarOffice prevalcovat MSOffice, kdyz ho temer kopiruje? Kdyz jedinou vyraznejsi odlisnosti je jina barva ikonek na listach...
Jsou obecne dve mozne obchodni konkurencni strategie - budto kopirovat model nejuspesnejsiho konkurenta a vezt se s nim na vlne (pochopitelne s mizivou sanci ho predstihnout), nebo najit model vyrazne odlisny od vsech konkurentu a bojovat proti nim. Proc zrovna v oblasti nejzakladnejsiho softwaru (programy na psani a pocitani) VSICHNI pouzivaji jen tu prvni strategii?
Vsichni se boji riskovat. Ja na to mit penize, tak do toho jdu a udelam misto dalsi kopie MSO bohate konfigurovatelnou modularni stavebnici - postavil bych produkt ideove zcela odlisny od MSO a nabidnul alternativu.