Prima a Centrum tak navazují na úspěšnou spolupráci z minulosti na reality-show VyVolení, a nebo na spolupráci na reality show Bar (http://bar.centrum.cz/), která skončila o víkendu. To jen pro doplnění.
Otázkou je, co s těmi weby vlastně má Centrum.cz společného, kromě URL. Řešení totiž dodává firma Miton (http://trosecnik.miton.cz/). Opět pro doplnění, podobné spolupráce s tv reality show má i slovenská odnož Centra.
Vyvoleni byly jeste komplet technologicka prace Centra - jen grafiku, flashe a podobne drobnosti delala agentura. Problem spis je, ze ti lide, co to spachali, uz v Centru nejsou...
Jestli plnění obsahu bude probíhat podobně jako u VyVolených, tak se můžeme těšit na 14 dní aktuální web (který ovšem nebude dostupný díky přetížení), který postupně začne ztrácet aktuálnost až se změní v pouhý blog několika málo puberťáků-dysgrafiků...
Ono je to obousměrné. Prima chtěla dokonalý web, ale nedodávala podklady v dostatečném předstihu, aby to lidé z ofiko webu stihli rychle zpracovat. U VV1 byl taky problém s cenzurou ze strany Primy. Spousta materiálu podléhala kontrole a tím se ztrácela aktuálnost uveřejněných informací. A když pak člověk z online zpravodajství uveřejnil to, co na vlastní oči viděl na záběrech z Vily, tj. skutečnost, že se v Jindrových dredech nalezly vši, tak byl z Centra na žádost Primy vyhozen.