Ja myslim, ze nikdo umelce nenuti prodavat pres prostredniky. Tak proc to delaji ? Mozna je to totez, proc si pro krabici mleka taky dojdete do obchodu a nenakupujete primo v kravine...treba to ale internet zmeni, uvidime.
Není to proto, že by se o nich nikdo nedozvěděl? Já tedy zajdu na koncert nějaké neznámé kapely vzácně. A můžou tam být třeba skvělí a prodávat CD za 90,- Kč.
Nezapomínejme na propagaci. Kdyby prodával Eminem na svých vystoupeních svá CD za 5 dolarů, možná by i zaplnil pár klubíků v New Yorku, ale u nás bychom se o něm asi nedozvěděli.. (upozorňuji že neposlouchám Eminema a nemám rád nenažrané molochy.. ;)
No, a byla by to opravdu, ale OPRAVDU škoda, že bychom
se o nich nedozvěděli? (nechci nikoho urazit:)
Kdyby ty mediální hvězdy dvou, maximálně tří sezón
(typu Tatu, Holki a podobné objevI, které často
ani zpívat nedokážou-LM :),
zůstaly někde v barech, klubech, garážích, sklepech,
nebo kde jinde?
Proč bychom si je měli vydržovat za nehorázné sumy,
i s těmi příživníky z molochů?
Skutečná kvalita si svoji cestu k nám určitě najde...
To jsou skutečně předsmrtné křeče mediálního průmyslu,
za pár let prostě musejí ty molochy vyhynout jako
dinosauři, pokud si nenajdou jiný způsob obživy:)
To byl samozřejmě jen příklad někoho, koho bude znát každý (Britney Spears už někdo připomněl výše ;) První, kdo mě napadl z těch, které mám hodně rád byl Tom Waits, z CZ Tara Fuki, V. Václavek, Bittová apod., na které bych bez cizí (placené) propagace téměř jistě nenarazil...
(CDčka Dunaje nebo Louise Armstronga bych také na jejich koncertech dozajista nekoupil. :)
Svým příspěvkem jsem chtěl jen upozornit, že článek je jednoduchý, argumenty nedomyšlené, ačkoliv si také myslím, že hudební vydavatelství (většina) jsou nehorázně nenažraní molochové..!