Kupuje si nový moderní prodejní kanál.
Několikrát přejmenovaný Telecom je prostě dinosaurus, který se na dnešní dobu pohybuje dost neohrabaně. Gorila ukázala, že umí za tři měsíce prodat 50 tisíc O2 karet. Stačí, když tomu nebude říkat O2 karta a když to bude dělat úplně jinak, než po "dinosaurovsku". :-)
Gorila zůstane Gorilou a pro spoustu uživatelů to bude "ten operátor, který je osvobodil, protože jim nabídl takové podmínky, že mohli odejít od O2".
Takže tohle je vlastně dokonalá (navíc třístranná) "win 2 win 2 win" strategie. Všechny zúčastněné strany (zákazník, O2, Gorila) jsou spokojení :-)
Telecum sveho casu celkem dost skupoval ruzne lokalni wifiny ... a obratem se snazil vsechny natlacit do DSL, coz vedlo z 90% k tomu, ze bud tentyz clovek nebo nekdo z klientu zacal obratem provozovat novou wifi sit, na kterou vetsina lidi presla. A to predevsim proto, ze bud meli osobni nebo zprostredkovane zkusenosti.
Vubec bych se nedivil, kdyby toto dopadlo presne stejne. Oni se budou driv nebo pozdejs snazit ty lidi natlacit do nejakych svych standardnich - tedu podstatne drazsich - tarifu.
Navic telecum dlouhodobe neni schopen jakekoli komunikace, lidi mizej ze dne na den, fakturace je tragedie sama o sobe ...